Golden Awards

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Uit het oog uit het hart ik zie al hoe het zit??
 
Reactiescore
241
Meest overschatte speler: Ik zie Norey vaak terugkomen in lijstjes als beste speler. Ik geloof dan ook wel dat ze over een grote portie kwaliteit beschikken maar ik heb het gevoel dat ze late game niet actief genoeg gaan blijven om die hoge rating waar te maken.

Ik heb ook zo het gevoel...

1605027735572.png
 
Laatst bewerkt:

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Beste speler:


*Kyuka: Waarom Kyuka en niet een van die andere accounts vol 38 jarige mannen met 33 jaar TW ervaring, inzicht, timeskills, bakkebaarden en bierpensen? Onder leiding van Melvin, de man met een ego om u tegen te zeggen en tevens gerenommeerd sumoworstelaar in de hogere gewichtsklasse, lijkt er geen houden aan dit account dat ongetwijfeld een belangrijke rol zal spelen in het verdere verloop van deze wereld. Volgens mij zijn het niet zozeer de off/deffskills an sich die hen boven de andere accounts doet uittorenen, maar vooral de activiteit en vastberadenheid om deze wereld te winnen. Mij lijkt het dat deze jongens net die ene (anti)snipe extra zetten in vergelijking met de andere accounts doordat ze boordevol motivatie zitten.

Thanks G
 
Reactiescore
2.064
Reactiescore
5.686
Wobkeee
 
Reactiescore
2.064
Reactiescore
238
Beste speler:
*Schedel: Ik moet niet rond de pot draaien, deze bende koekenbakkers weet maar al te goed hoe je dit spelletje speelt en dat bewijzen ze elke wereld opnieuw. Warre levert de timebot&coordinatie, nieuwkomer Mats regelt de Pms/weetjes/farmstats, Gert zorgt voor genoeg Premium punten en Mathieu zorgt er voor dat iedereen genoeg zout op de frietjes heeft. Voorlopig staan ze vooral nummer 2 door hardcore internen maar je moet het ze nageven; ook dit doen ze verdomd goed. Murus/DoTN zijnde zou ik de edelmannen maar in de rim houden want de kans dat je op dit front dorpen pakt is kleiner dan dat Joachiem zijn maagdenvlies verliest tijdens de coronacrisis.


*Kyuka: Waarom Kyuka en niet een van die andere accounts vol 38 jarige mannen met 33 jaar TW ervaring, inzicht, timeskills, bakkebaarden en bierpensen? Onder leiding van Melvin, de man met een ego om u tegen te zeggen en tevens gerenommeerd sumoworstelaar in de hogere gewichtsklasse, lijkt er geen houden aan dit account dat ongetwijfeld een belangrijke rol zal spelen in het verdere verloop van deze wereld. Volgens mij zijn het niet zozeer de off/deffskills an sich die hen boven de andere accounts doet uittorenen, maar vooral de activiteit en vastberadenheid om deze wereld te winnen. Mij lijkt het dat deze jongens net die ene (anti)snipe extra zetten in vergelijking met de andere accounts doordat ze boordevol motivatie zitten.



Beste stam: Dit is natuurlijk een moeilijke. Aan de ene kant heb je het jeugdige Salt: 95 kringspiermusketiers met een hoop ervaring op de 'new gen' werelden en de strijdlust van een op hol geslagen nijlpaard. Aan de andere kant heb je het boosaardige Tyrant: Een stam met gemiddeld 25 jaar meer tw ervaring, vol technisch werklozen en met een schijnbaar actieve Drakenschild. Zonder dollen, het gemiddelde Tyrant account beschikt dan misschien wel over meer ervaring en skills, het zal toch stevig uit de pijp mogen komen om het collectief van de Zoutjes te verslaan.

De beste stam speler:

*Salt: Aangezien ik nog maar een beperkte tijd met Team Cacturne in Salt zit, is het moeilijk om hier 1 specifieke speler te benoemen. Accounts al Shelby, QID en schedel zie ik regelmatig een vv nemen en ook van preventieve stacks/gs rondjes sturen zijn ze niet vies(ok schedel moet je voor een rondje gs wel 34 pms sturen). Toch zet ik hier graag floater van dienst Rikkepik eens in de spotlight. Wanneer je eens een dagje geen zin hebt om te farmen kan je steeds beroep doen op deze aantrekkelijke jongeman. In verschillende offensieve/deffensieve situaties is hij reeds behulpzaam geweest en ik denk dat het een luxe is om hem achter de hand te hebben wanneer er ergens kwalitatief geofft/gedefft moet worden of wanneer er zich een activiteitsprobleem voordoet.

*Tyrant: Het is lastig om uitspraken te gaan doen over de beste stamspeler van de vijandige stam maar ik heb vernomen dat ATL regelmatig een vakantievervanging doet omdat het account barst van de werklozen. Daarnaast krijgt Noire een pluimpje voor het verlenen van Laurens' defkunsten aan THC, ondanks dat dit een vv block opleverde. Ook vind ik het bewonderenswaardig hoe TAS (zonder morren?) verschillende keren zijn front verlegt in het belang van de stam.

Het grootste ego: Ja deze begint wel een beetje eentonig te worden aangezien iedereen Melvin hier zet. Daarom wil ik hier graag eens @Interdictum. zetten. Hij denkt steeds dat zijn weetjes van de bovenste plank zijn maar dat zijn ze niet.

Beste leider: Ik ben ervan overtuigd dat beide kampen wel een degelijke stamleiding heeft met een flink paar hersenen en de goodwill om er voor iedereen een fijne wereld van te maken. Hopelijk zien we dit spoedig verzegeld in een akkoord omtrent de wereldafspraken. Daarnaast wil ik nog even een shoutout doen naar Wobke; Deze 69 jarige, gezellige meneer had het beste voor met de stam STAMP! en het deed ons dan ook deugd dat hij Cacturne en Mashup het beste wenste toen we ons vertrek naar Salt aankondigde.


Slechtste leider: Alsjeblieft, maak Daansko geen leiding.


Meest onderschatte/overschatte stam: Ik denk niet dat Tyrant of Salt onderschat/overschat worden. Ik denk dat beide kampen elkaar wel naar waarde schatten ook al schelden we elkaar elke woensdagmiddag 14u30 stipt uit voor kutnoobs.

Meest overschatte speler: Ik zie Norey vaak terugkomen in lijstjes als beste speler. Ik geloof dan ook wel dat ze over een grote portie kwaliteit beschikken maar ik heb het gevoel dat ze late game niet actief genoeg gaan blijven om die hoge rating waar te maken.

Meest onderschatte speler: Het account REOL lijkt pittig wat ervaring te hebben, beschikt over mooie OD cijfers en edelt slim. Deze jongens liggen nu nog low onder de radar maar zodra ze front vormen, kunnen ze misschien wel voor wat spektakel gaan zorgen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: De huidige stammies buiten achting gelaten zou ik graag nog wel eens in de stam zitten met die klootzak Robbert, met de immersympathieke Tasjes en met de alomgeliefde Wobke. Ook even een korte shout out naar het stamzonnestraaltje Kevin duimhoofd. Zonder hem had ik niemand om goedemorgen te wensen iedere ochtend 6u, was het gemiddelde stamIQ 20 punten hoger en hadden jullie allemaal een kale, tegelloze badkamer.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Maikel.

Mooiste spelers naam: Ik ben persoonlijk wel fan van Der Stolz der Zukunft

Mooiste stam naam: StampotStampertjesBekijk bijlage 24561

Het tofste topic: Complimententopic

Het domste topic: De niet werkende Hezhikaartjes van Rise Against

Favoriete forum poster: @Cacturne @Vleesje en @Boy Meets World

Minst favoriete forum poster: Die schizofrene debiel Vleesje. Profileer je eens wat deftig op AF aub.

Dikste wannabe op het forum: Wannabe moraalridder CostaRica aka avatar van de Jumbo

Dikste wannabe in het spel: Calamity, blijven proberen jongens

Mooiste profiel foto van spelers:
Bekijk bijlage 24562 shoutout naar plaatjesmaker Samuel. Bij interesse, pm Cacturne.

Mooiste profiel foto van stammen: Tyrant
Bekijk bijlage 24563

Mooiste actie van de wereld: Blitzje op THC, netjes

Meest belovende speler voor de toekomst: Kwalitatieve rimmers Mienmaaiers & Yellow Snow gaan ongetwijfeld nog vieze dingen met elkaar doen.

Meest belovende stam voor de toekomst: /

Grootste blunder: Rinus die Stolz een zeer dikke toren gunt.

Voor wie heb je nu echt respect: Voor Rinus die Stolz een dikke toren gunt. Ook enorm veel respect voor Zidan die het nu al meerdere maanden uithoudt met Daansko.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: De Siamese wederhelft Mashup bestaat uit stuk voor stuk gezellige, knotsgekke jongens die elke dag een verse foto van hun kleine teen in de gemeenschappelijke discordchat droppen. Alsjeblieft Joost, Stein, Siert en Drikje; niet meer doen, heel vies.

Ik wil graag nog meedelen dat:

1. @PTXgamer een hele mooi hond heeft, genaamd Batz. Er staan foto's op het stamforum, ga ze checken!

2. Er blijkbaar slechts 7 van de 14 mensen binnen Salt zijn die deze wereld willen winnen. Beetje teleurstellend dit :(
Bekijk bijlage 24564

Duimpje voor de shoutout naar Wobke, leuk om te horen dat hij nog steeds speelt!
 
Reactiescore
1.918
sorry
 
Reactiescore
1.016
Lekker lijstje hoor @Vleesje! Met een dikke grijns doorgelezen
 
Bovenaan