Golden Awards

Reactiescore
864
CTRL + F: Murus, 3 resultaten. KUT LIJSTJES!
 
Reactiescore
148
Nu dient het AF vaak om P&P te voeren maar om nu te roddelen over de locale parochie vind ik nu wel laag. Zijn de roddels bewezen? Hebben ze screens kunnen aantonen?

Verder vind ik het fijn om jou kant van het verhaal te horen en vind het dan ook zeker ongepast dat die mevrouw het lef heeft om gewoon geslacht konijntje te bestellen.

Hopelijk je les geleerd, studjes met kaas en een kommetje soep is geen voer om de NIGHT TRAIN te stoppen.
De roddels zijn bevestigd geweest, Feddy heeft idd een scheve schots begaan en is uit het huis gegooid van zijn vrouw maar mag overnachten bij zijn maîtresse met wie hij nu wss samen zal zijn. ik wens beide partijen veel succes met de scheiding!

Ja die vrouw gaan we allezins niet meer horen en ben ik wel blij om. Klant is koning maar er zijn al meerdere koningen omvergegooid wegens wangedrag!

Nee idd zal wel bij het gebruikelijke blijven om jullie te verslaan... Crystal Meth, kan ik lekker blijven doorgaan en net als de Duitsers in WW2 lekker blitzkriegen!
 

Deleted User - 487971571

Guest
2 benoemingen makker @Calamus Incendium , waarvoor dank :)
ik kijk naar 2 dingen uit, een mooie strijd tussen ons zo en de strijd die zo gaat beginnen door Ons Aller Ajax
 
Reactiescore
1.166
Lijstjes jongens! :confused2:
 
Reactiescore
1.166
Reactiescore
864
Beste speler: momenteel is in mijn ogen het account wat het meeste heeft gepresteerd The American Sniper wie als enigste een serieuze massa heeft afgeslagen. Daarnaast nomineer ik ook Qui Intus Diaboli, ook zij hebben ook defwerk moeten verrichten in hun startersfase en daaropvolgend consistente sterke groei laten zien. Ben dan ook benieuwd hoe zij zich later op deze wereld gaan laten zien!

Beste stam: de stam met de beste kaarten is (in mijn ogen) Tyrant kwalitatief gezien, maar Salt kwantitatief(obvious..). Met de bezetting op ieder account binnen Tyrant verwacht ik geen tegenvallers. Salt heeft ook een aantal sterke teams alleen heb ik deze nog niet inzichtelijk.

De beste stam speler(s): in de startersfase heeft Dirk van Kyuka ons veel geholpen met nachtwerk, daarnaast zegt hij nooit nee tegen een VV. Ook wil een compliment geven aan de huidige leiding van Tyrant wie altijd klaarstaan voor zijn leden.

Het grootste ego: Melvin, 100%. Hij weet dit zelf ook dus ik zou Melvin zelfs beledigen wanneer ik hem hier niet neerzet. In-game valt dit trouwens mee, Melvin heeft ook altijd het beste voor met zijn buren.

Beste leider: Jordi heeft zich voor mij alleen nog maar van zijn goede kanten laten zien. Weet zich te profileren als een leider die weet wat hij doet. Daarnaast wil ik René ook hier een compliment geven, die interns moet je toch allemaal maar regelen voor je stam! Grapje schat..

Slechtste leider: leiding Baken wie naar mijn optiek toch echt wel te vroeg de handdoek in de ring heeft gegooid, neemt niet weg dat ik de uiteindelijke keuzen van Baken een slechte keuze vindt. Want dit was onvermijdelijk op dat moment. Ik wil deze benoeming dan ook nuanceren als niet super slechte leider..

Meest onderschatte stam: Waste! was voor mij toch wel een onderschatte stam, wanneer deze stam zich sterker kon manifesteren in de core had dit voor zowel Tyrant als Salt een flinke uitdaging geweest. Zeker wanneer je kijkt naar de teams binnen de stam. Daarnaast wil ik ook Salt hier nomineren, gezien ik niet alle teams helemaal ken en hier volgens mij nog flink wat namen onder schuilen.

Meest overschatte stam: BANNED, vooral de speler Tribalgangster. Wat een tenenkrommend PM contact heb ik met deze speler, flink grote mond maar tegelijk spelen ze volledig defensief en pronken ze met prestaties die totaal onzinnig zijn.

Meest overschatte speler: kan hier wel een aantal accounts neerzetten waarvan ik weet dat zij 99% de druk niet aankunnen maar dat vind ik onnodig flamen.

Meest onderschatte speler: Mienmaaiers, zeer actieve spelersgroep die 100% de zuidelijke regionen gaan domineren! Nee maar leuk account, voldoende bezetting.

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: mijn huidige team + Wesley. Rene, IJKYO, Night Train & schedel.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Tribalgangster, To Hot For This Planet & Mystery en Almighty.

Mooiste spelers naam: The Night Pharmacy, altijd wel een toffe naam gevonden.

Mooiste stam naam: Salt, alleen dat plaatje.. kom op.

Het tofste topic: Stelling van de dag wanneer het objectief blijft.

Favoriete forum poster: -

Minst favoriete forum poster:
Calamity, iets te hoog naar de bol gestegen op het wereld 76 topic. Af en toe proberen duidelijker je punt naar voren te brengen in plaats van overvloed aan tekst zonder echt een punt te maken.

Dikste wannabe op het forum: Too Hot For This Planet, probeert iedere keer Tyrant af te branden maar zet continue zichzelf voor lul.

Mooiste profiel foto van spelers:
1604514487059.png

Mooiste profiel foto van stammen:
1604514505859.png

Mooiste actie van de wereld:
Ik kan hier niet oordelen wat er binnen kamp Salt allemaal is gebeurd, dus zal subjectief moeten zijn.. De defensieve actie van team TAS vond ik zeer sterk en is redelijk beslissend geweest voor noord om daar stevig te blijven liggen.

Meest belovende speler voor de toekomst: Mienmaaiers! Mien is niet alleen veelbelovend in het spel maar laat alsjeblieft ook je vriendin thuis wanneer je hem ziet! Verder is dit hele team een soort hangeover squad.. Kregen laatst ook een leuke meme:
1604514700548.png

Voor wie heb je nu echt respect: Wesley, mien jong wat ga ik jou missen deze wereld.. Daarnaast ook mijn vaste co's Paul & Dick. Ook mijn huidige team zijn allemaal engeltjes! Zelfs het sterktste, meest legendarische defensieve accounts van wereld 71 is nu op DE MUUR actief.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Kyuka, toch vaak samen gespeeld.

Ik wil graag nog meedelen dat:
- Je stinkt en deo moet opspuiten.
- Belangrijk dat je beter drie russen in je auto kan hebben dan vier, anders krijg je vier russen! En dat willen we niet.
- Ik zojuist mijn HBO diploma heb gehaald dus veels te veel tijd heb.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Bij favoriete forumposter zie ik nog niemand ingevuld en toevallig heb je mij nog niet betrokken in je lijst?
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Mooi lijstje, bedankt voor de nominatie! :)
 
Reactiescore
449
Meest belovende speler voor de toekomst: Mienmaaiers! Mien is niet alleen veelbelovend in het spel maar laat alsjeblieft ook je vriendin thuis wanneer je hem ziet! Verder is dit hele team een soort hangeover squad.. Kregen laatst ook een leuke meme:

Waar heb je die groepsfoto gevonden Sean? Dit is een inbreuk op onze privacy!!
 
Bovenaan