Golden Awards

Reactiescore
864
Reactiescore
32
Denk dat ik met dit lijstje vast wel paar spelers (al dan niet positief) ga verrassen

Beste speler: Prijzen worden pas bij de eind van de meet uitgereikt.
Dus wie echt de beste is valt nog af te wachten.

De gene die ik toch vrij hoog inschat; skill technisch:

- Der stolz der Zunkuft
- Qui Intus Diaboli


Beste stam: Prijzen worden pas bij de eind van de meet uitgereikt. Word wel een tweestrijd tussen Waste en Salt

De beste stam speler: -

Het grootste ego: -

Beste leider:
19Chicco91 en Are You Serious?, beide hebben in moeilijke tijden heel hun hart gegeven voor de stam, dit in een geheel onmogelijke ligging.
Ook beide recht voor de raap, en daar houd ik van.

Slechtste leider: Iedere leider heeft hun kwaliteiten. En doen het vast allemaal met de beste bedoelingen.

Meest onderschatte stam: -
Meest overschatte stam: -
Meest overschatte speler: -
Meest onderschatte speler: -

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
@Theo Walcott. , Ordinaire Oehoe, 19Chicco91, Draakje Schoterbos; King Romein (Raar genoeg op deze wereld klein gebleven, in het verleden een topper), Roald97, are you serious?,@Deathstroke (James en Mark) om maar een paar te vernoemen, naast iedereen die me goed kent. Maar daar naast sluit ik niemand uit :)

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Moeilijk om te oordelen, ongeacht de verschillen die er soms zijn wil ik niet hele accounts gaan uitsluiten om ooit nog bijeen te zitten in 1 stam. Al heb ik hier vast wel wat tegenstand in.

Mooiste spelers naam: Ordinaire Oehoe

Mooiste stam naam: Oligarchy

Het tofste topic: Spotprenten, beetje de meme's maar dan van TW :D

Het domste topic: Huisdieren, al zitten er wel leuke dieren in.

Favoriete forum poster: @Theo Walcott. en @Cacturne

Minst favoriete forum poster: @Scooby-Doo
puur door zijn 1 post die ik na 5 keer lezen nog niet snap.

Dikste wannabe op het forum: -

Dikste wannabe in het spel: -

Mooiste profiel foto van spelers:
Veel keuze hier, ik ga persoonlijk voor @Night Train - @et Murus Magnificum

Mooiste profiel foto van stammen: Juvy!

Mooiste actie van de wereld: -

Meest belovende speler voor de toekomst: -

Meest belovende stam voor de toekomst:
Wereld lijkt me eigenlijk al een tweestrijd.

Grootste blunder: -

Voor wie heb je nu echt respect:
19Chicco91

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mijn lieftallige co's en stamgenoten
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
241
@et Murus Magnificum zie je dat mijn schoenen wel veters hadden:mad:

Dan nog moet je ze niet persee strikken hoor

Veter-2-WANT.gif
 

Deleted User - 487948403

Guest
@IMakeYouHappy

Logisch als waste meer aangevallen is aardappelhoofd dat die meer odd heeft
Wij worden nooit aangevallen dus kunnen ook niet osse
En anders dede we het toch niet want heb liever alles roven

Veder is het gewoon een zielige bedoeling
En konden de andere accies zeker in tyrant spelen als intern heb al.die stamposts wel gezien van hoe goed ze het wel nie met waste voor hadden

Je bent gwn een tyrantbitchje meer niet

Deze zever duurt nu wel lang genoeg. Is weer de reactie van de ene premade stam op de andere. Hiervoor was het over jullie "oplossing" als oorlog met Baken. En nu is het deze. Straks weer een andere.
Voor sommigen waren er irritaties al enige tijd aan het spelen binnenin Waste al is dat misschien niet geuit voor de gebeurtenissen.
Denk dat het niet veel langer zou geduurd hebben of er zouden enkelen stoppen.
Uiteindelijk zou Waste week na week vergaan door de sandwich die enkele dagen nadien zou beginnen..

Er is geprobeerd om spelers mee te krijgen naar Tyrant, maar niet elk account zou zo kunnen overstappen.
Dit zouden mensen van Salt of toch de leiding wel moeten begrijpen (zie einde oorlog Baken).
Dat uit de boot vallen om met je account mee naar tyrant te gaan niet leuk is snap ik, en daarom ook de felle reacties van die leden.
Denk dat zowat alles als oplossing bespreekbaar was, maar niet dat er 5+ accounts zouden overstappen naar tyrant.
Dit heeft te maken dat de hoofdaccounts van tyrant al hun ligging en lijnen hebben.
Dat mensen liever op hun eigen account willen blijven snap ik ook, maar dat is hun keuze dan.

Deathstroke was een van die accounts die liever nog op hun account ging verder spelen, maar dat heeft dan ook niet lang geduurd.
kun je voorstellen hoe het zou zijn moest het omgekeerd zijn en salt iets besproken hebben.

Zou je nu op volwassen manier de screenshot kunnen verwijderen? Of kan ik leiding van Salt vragen je stamgenoot te "controleren"?
 

Deleted User - 487948403

Guest
Waarom moet ik die verwijderen?

Dat noemen ze beetje volwassen gedragen en het deftig houden.
Je bent gewoon weer een reactie aan het uitlokken en dan achteraf zagen als er een reactie wordt gedaan.
 
Reactiescore
148
wees dan wel een echte kerel en post heel de post waarin alle leden voor wie wel een mogelijke oplossing was ook vermeld worden en het slotwoord van stolz...
 
Bovenaan