Golden Awards

Reactiescore
241
Ik vertel jou (Lukas, toch?) vanochtend nog in pm dat we vandaag ODA gepakt hebben en dan post je de oude scores:( Ook zei je dat we lekker bezig waren en dat ODA pakken zuur is.. Nu ben ik het spoor bijster.

Toch wil ik je bedanken voor de nominatie!

Ik heb TWstats gebruikt voor dit lijstje, mijn oprechte excuses daarvoor dan :D
Maar zoals ik al zei: ik ben benieuwd naar de toekomst ;)
 
Reactiescore
148
Ga jij nog even salty over je 2 cfs doen
haha zal meteen een volledige post maken erover gewoon uit verveling.

En iedereen heeft genoeg Deftige opties gekregen maar als ze legit alles weigeren omdat ze eig gewoon op hun eig manier willen spelen wat moet een mens dan gaan doen ?
 
Reactiescore
454
haha zal meteen een volledige post maken erover gewoon uit verveling.

En iedereen heeft genoeg Deftige opties gekregen maar als ze legit alles weigeren omdat ze eig gewoon op hun eig manier willen spelen wat moet een mens dan gaan doen ?

Noem je intern tyrant een deftige oplossing
Eerst geld erinstekken om dan gestabt te worden en intern te worden
 
Reactiescore
148
zijn meer oplossingen geboden geweest dan dat maarja als dat allemaal niet willen dan heb je nog steeds de keus om te weiegeren.

En wat dat geld betreft is iedereen vrij in die keuze en moet je op voorhand weten dat dit soort dingen kunnen gebeuren dus moet je daar ook niet over komen wenen.
 
Reactiescore
454
Het ergste van alles is nog wel dat tyrant een speler binnehaalt die nie eens weet wat een legale cf is...
 
Reactiescore
864
Het ergste van alles is nog wel dat tyrant een speler binnehaalt die nie eens weet wat een legale cf is...

Kevin, vraagje.. Het schoot mij gisteren ineens te binnen maar jullie stonden continue in de top 10 met event toch? Kan het zijn dat je zo goed tegels kan leggen, dat je ook zo goed bent in het event? Omdat het zo veel op een vloertje leggen lijkt!?? BA DUM TSS
 
Bovenaan