Golden Awards

Reactiescore
519
Had die niet van voltallig waste OS terug gekregen vlak voor het dumpen?


Staat hoger dan jou op de ODD lijst. Heeft tenslotte genoeg gedaan voor die leden. Als je er zelf niets van terugziet dan is het inderdaad jammer voor hun dat ze hem kwijt zijn. Als leden niet reageren kan je ze niets bieden.
Ook veel liefde voor jou!
 
Reactiescore
2.039
Misschien handig als je je Tyrant bril afzet voordat je een lijstje maakt.
Je post alleen maar positief over je eigen stam, en kijkt niet naar de rest van de wereld.
Zou leuk zijn als je meer met onderbouwingen komt. Nu zet je gewoon alleen bekende op de beste plek.
Misschien ook eerst analyseren hoe andere spelers spelen?
Een leuk voorbeeld is QID op overschatte speler, omdat zijn ODA laag is.
Waarom is iemand gelijk overschat met een laag ODA, misschien heeft QID het juist slim uitgespeeld en heeft die daarom zoveel punten.
Ik zie ook echter alleen positieve punten over Tyrant, maar geen enkele over Salt.
Je kunt ook zelf een lijstje maken he
 
Reactiescore
241
Interns
Daarom.stond op het waste forum dat ze konden blijven spelen maar als de tyrant fronters er ware ze maar dorpen moesten inleveren

Tyrant zoekt de interns

Wij hebben meerdere opties aangeboden hoor. Maar als ze dan liever alsnog op intern gaan bij jullie, ons niet gelaten. Eenmaal aanbodjes afkeuren kan je natuurlijk niet meer terug he. Jullie bieden ze natuurlijk zoveel meer!
 
Reactiescore
451
Wij hebben meerdere opties aangeboden hoor. Maar als ze dan liever alsnog op intern gaan bij jullie, ons niet gelaten. Eenmaal aanbodjes afkeuren kan je natuurlijk niet meer terug he. Jullie bieden ze natuurlijk zoveel meer!

Wij bieden ze niet meer
Ze hebben meer met.ons omdat we niet zo naaien als de beste stamgenoot die jij in ogen hebt
 
Reactiescore
148
jij weet precies perfect hoe alles verliep binnen Waste, op welk account speelde jij?
 
Reactiescore
2.878
Meest overschatte speler:
Qui Intus Diaboli
: nja, 930K punten en 450K Oda... Aan jullie om er wat aan te doen :)

Ik vertel jou (Lukas, toch?) vanochtend nog in pm dat we vandaag ODA gepakt hebben en dan post je de oude scores:( Ook zei je dat we lekker bezig waren en dat ODA pakken zuur is.. Nu ben ik het spoor bijster.

Toch wil ik je bedanken voor de nominatie!
 
Bovenaan