Golden Awards

Reactiescore
3.540
Nuja, calamitys ligging is tactisch erg sterk.

Of dat bewust in toekomstige rim vijand is geweest kan en wil ik niet zeggen. Maar je zou het kunnen denken

Kon je überhaupt richting kiezen deze wereld? Toen ik ervoor koos om te herstarten werd ik random ergens heen geflikkerd, en ook onze eerste start konden we geen richting kiezen.
 

Deleted User - 487806708

Guest
Kon je überhaupt richting kiezen deze wereld? Toen ik ervoor koos om te herstarten werd ik random ergens heen geflikkerd, en ook onze eerste start konden we geen richting kiezen.

Een pm naar een spelertje in de rim met de vraag: "kan je (insert name here) inviten" is zo gedaan :)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Kon je überhaupt richting kiezen deze wereld? Toen ik ervoor koos om te herstarten werd ik random ergens heen geflikkerd, en ook onze eerste start konden we geen richting kiezen.

Nee maar er zijn wel manieren om te starten waar je wil starten.

Dat weet jij ook wel
 
Reactiescore
286
Nuja, calamitys ligging is tactisch erg sterk.

Of dat bewust in toekomstige rim vijand is geweest kan en wil ik niet zeggen. Maar je zou het kunnen denken

Zeker, maar dit is wat anders dan Melvin die Baken adviseert om in de rug van HELP te groeien en mensen daar aan te spreken.

Ik gok dat jullie ook een speler hebben die in de rim groeit, daar is niets mis mee.
 
Reactiescore
2.477
Nuja, calamitys ligging is tactisch erg sterk.

Of dat bewust in toekomstige rim vijand is geweest kan en wil ik niet zeggen. Maar je zou het kunnen denken

Was vooraf gewoon zo al bepaald, verder zijn we gestart voor het vormen van Tyrant?
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Ik denk dat deze discussie ook beetje nutteloos is. Calamity is inderdaad naar mijn idee gestart en werkt nu zijn cluster tactisch naar de rim, volgens mij niks mis mee: afhankelijk van de wensen van de stam en wat de stam nodig heeft, kan dat natuurlijk een heel sterke zet zijn.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Zeker, maar dit is wat anders dan Melvin die Baken adviseert om in de rug van HELP te groeien en mensen daar aan te spreken.

Ik gok dat jullie ook een speler hebben die in de rim groeit, daar is niets mis mee.
Nouja ik had wel mijn vragen toen cacturne er daarna bijkwam en nadat ik een pm van calamity kreeg toen ik een scout stuurde naar een speler welke ook zijn vriend hoe erg de focus daar ligt. Waar je voor dat calamity is gestart wel zou zeggen dat de rim wss naar ons ging?


En even voor de duidelijkheid ik maak niemand zwart, vind dit soort dingen gewoon tactisch bij het spel horen. Gewoon even een wedervraag.

Verder geen enkel probleem met help tot nu toe :)
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
@Kyuka draait alles bij jou om iemand in de rim te laten herstarten achter de vijandige stam? Misschien je manieren van spelen aanpassen, want je zet jezelf en je stam Tyrant alleen maar in een negatiever daglicht!

Noem één speler die ik in iemand zijn rim heb laten starten op W71 of W73?


Mensen van Tyrant die hier Cala benoemen terwijl Melvin constant mensen vraagt in onze rim te starten...

Lmao

Wie dan?
 
Reactiescore
983
Noem één speler die ik in iemand zijn rim heb laten starten op W71 of W73?
Het gaat over W76.
Denk sowieso dat er véél mensen niet eens bekend zijn waar jij het ooit aan gevraagd hebt. Nu op W76 komt uit dat je verschillende personen gevraagd hebt, helaas voor jou hebben die ook contact met anderen waardoor dit bekend geraakt.

Stop toch met zo'n onnozel, volgens jou "tactisch" spel man en ga je liever focussen op je front in plaats van op de rim van je tegenstander zeg, of is dat de énige manier dat je de winst kan behalen?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Het gaat over W76.
Denk sowieso dat er véél mensen niet eens bekend zijn waar jij het ooit aan gevraagd hebt. Nu op W76 komt uit dat je verschillende personen gevraagd hebt, helaas voor jou hebben die ook contact met anderen waardoor dit bekend geraakt.

Stop toch met zo'n onnozel, volgens jou "tactisch" spel man en ga je liever focussen op je front in plaats van op de rim van je tegenstander zeg, of is dat de énige manier dat je de winst kan behalen?

Wie dan?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Je gaat mij zeggen dat je Ruben (Cacturne) nooit gevraagd hebt in onze rim te starten om ons te kloten? En dan houd ik het voorlopig nog maar bij 1 naam.

Dat heb ik nooit gevraagd? Waarom zoveel onzin verspreiden Mathieu, is niet bepaald netjes dit.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ik ben iets te gefrustreerd aan het geraken van zulk spel, mijn excuses is inderdaad niet netjes van me.

Tijd om het AF wat te negeren en vermijden, wat ik nu ook ga doen.

Goedzo Mathieu doe maar even afkoelen
 
Bovenaan