Golden Awards

Deleted User - 487948403

Guest
Heb je de negativiteit in de discord wel eens gelezen?
Speelt ook veel meer buiten defect met accs dan binnen defect :)

Dat er negativiteit was steekt ook niemand onder stoelen of banken. Met iedereen dat je spreekt binnen of buiten Defect, geeft ook aan dat er helemaal geen positie is om te dingen naar wereldwinst aangezien we front hebben langs 2 kanten met de 2 premades.
En blijkbaar is dat het enige waar het echt om draait, gemakkelijk winnen.
Bateken kon het niet meer opbrengen om vanuit deze positie verder te spelen en ging maar gewoon op delete.
Dat Perijn het met enkele zaken niet eens was, was duidelijk. Maar daar waren ze niet de enige in. Het laatste topic dat werd besproken waar jullie het ook niet eens mee waren is ook toen niet doorgegaan. En jullie hadden een mede leiders rol in de stam, maar daar heb ik ook niets van gezien in deze periode.

Dat er dan geleaved gaat worden (laat staan naar de vijand) heeft toch niemand zien aankomen. Onenigheid moest uitgepraat worden maar er werd verkozen voor "the quick and easy road". Dat jullie los wouen om stoom af te blazen, weg van die negativiteit kan ik begrijpen.
Maar dat je dan met alle inside kennis zo rechtstreeks naar de overkant huppelt toont uiteindelijk van weinig respect (dat waar je zelf om vraagt voor een NAP regeling) voor de spelers waar je daarvoor mee samen speelde, hoe oneens je het ook was.
 
Reactiescore
349
Ik zelf heb maar even in Defect gezeten / Perijn. Wij uiten ons respect door keurig een nap op te zetten, daarnaast altijd netjes meegedaan op alle vlakken binnen de stam en ons steentje bijgedragen aan activiteit en deelnames.
Op moment van de post meteen al gekicked worden zonder overleg op discord of iets vind ik dan een lak aan respect.
Maar meningen mogen verschillen ofcourse :)
 
Reactiescore
148
Zal aangezien ik ook niks te doen heb ook maar eens een postje maken.

Beste Speler: The American Sniper heeft al aangetoond dat ze hun mannetje zeer sterk staan dus denk ik dat ze deze nominatie meer dan wel verdienen!

Beste Stam: Als het over beste stam gaat bekijk ik dit op een breder vlak dan enkel mooi samen spelen en goed spelen. Tyrant staat de laatste tijd als stam in de schijnwerpers weliswaar op een niet zo positieve manier maar we moeten wel toegeven dat ze wel in stambelang een goeie en sterke positie gecreëerd hebben voor hunzelf dus vind ik dat ze deze nominatie wel verdienen.

De Beste Stamspeler: Vanquisher./ Night train. Beiden spelen mooi in team naar hun stam toe.

Het Grootste Ego: Kyuka. lijkt me wel duidelijk na de gehele 30 fucking paginas over die stabs xD

Beste Leider: Beste leider kan je maar beslissen wanneer je één stam hebt waarvan je de leiders alles uit de kast ziet halen om de boel draaiende houden wanneer alles vierkant draait en in dit geval is dit dus de Heren AYS en DSDZ

Slechste Leider: Tot nu toe geen slechte ervaringen met stamleiders. of slechte beslissingen gezien.

Meest onderschatte Stam: Defect. ondanks de miserie gaan ze met het mes tussen de tanden de fight aangaan.

Meest Overschatte Stam: Denk dat er iets als een overschatte stam niet bestaat want op gelijk welk acc in de top stammen spelen er veel bekwame spelers.

Meest Overschatte Speler: Supergirl.

Meest Onderschatte speler: A Lesson In PP Abusing. Als dit hetzelfde team is van W63 ben ik vrij zeker van dat deze heren het ver gaan schoppen!

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: (spelers in mijn stam niet meegerekend) Night Train/Vanquisher/

Met wie zou je niet in een stam willen zitten: Supergirl/Kyuka. lijkt me wel duidelijk waarom.

Mooiste speler naam: Deceiver Of The Nine. Vind de naam echt prachtig dit omdat ik zelf ook een LOTR fanboy ben :p

Mooiste Stam naam: Oligarchy

Mooiste Profielfoto: Deceiver Of The Nine. / Night Train hun vorig plaatje

Mooiste Profielfoto Stammen: Pugna Pro Honore

Meest Belovende Speler: Schedel. Ben dit acc door de jaren heen al meermaals tegen gekomen en ze doen het altijd goed naar mijn weten. Hebben ook een sterk team al weet ik niet of het nog steeds hetzelfde team is.

Meest Belovende Stam: Ben vrijwel zeker dat als Help! samen kan blijven zij de End game zullen winnen.

Grootste Blunder: Hier spreek ik me niet over uit omdat ik niet genoeg op de hoogte ben hierover.

Voor wie heb je nu echt respect: Vanquisher. voor zijn totale inzet naar Noire toe.

Staat mijn lijstje je niet aan dan is dat jammer voor jou :p

Mvg,

Ward
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487948403

Guest
Ik zelf heb maar even in Defect gezeten / Perijn. Wij uiten ons respect door keurig een nap op te zetten, daarnaast altijd netjes meegedaan op alle vlakken binnen de stam en ons steentje bijgedragen aan activiteit en deelnames.
Op moment van de post meteen al gekicked worden zonder overleg op discord of iets vind ik dan een lak aan respect.
Maar meningen mogen verschillen ofcourse :)

Dat jullie bijdroegen is ook zo, net daarom dat niemand het had zien aankomen. Dachten dat jullie stamspelers waren.
Dat jullie direct kicked zouden zijn van discord is geen algemene stam beslissing en komt dus niet van de gehele stam.
Kon natuurlijk ook er over praten zoals ik al zei, in plaats van direct een leave te posten.

Misschien ben ik gewoon biased omdat ik in Defect zit, maar vraag me dan bijvoorbeeld af wat anderen zouden zeggen als bijvoorbeeld ATL plots zegt, wij zijn het niet meer eens met dit of dat, we gaan "solo" om dan Defect te joinen.
Dit moeten jullie toch zelf ook wel beseffen dat zoiets niet in goede aard valt ...
 

Deleted User - 2143828

Guest
Bateken kon het niet meer opbrengen om vanuit deze positie verder te spelen en ging maar gewoon op delete.

Dat is niet de reden waarom wij zijn gestopt, dit had er helemaal niks mee te maken en dat weet jij best. Beetje sneu dat je dit als "reden" probeert te schetsen.
Ik heb nooit onder stoelen of banken geschoven dat het speelniveau in Defect belabberd is. Dit is gewoon een simpele observering/feit.

Ik denk dat de meeste mensen het ook met deze observatie eens zullen zijn, tw-stats tenminste wel.
 

Deleted User - 487948403

Guest
Dat is niet de reden waarom wij zijn gestopt, dit had er helemaal niks mee te maken en dat weet jij best. Beetje sneu dat je dit als "reden" probeert te schetsen.
Ik heb nooit onder stoelen of banken geschoven dat het speelniveau in Defect belabberd is. Dit is gewoon een simpele observering/feit.

Ik denk dat de meeste mensen het ook met deze observatie eens zullen zijn, tw-stats tenminste wel.

Nee klopt, heb het beetje kortzichtig genoteerd. Waarvoor excuses. Waren ook prive redenen en dergelijke.

Dat van speelniveau vind ik wel nieuw. Buiten de massa op TAS (dat meer te wijten is aan de goede deff van TAS) en het verlies van bicky was er niet veel gebeurd. Als je daarop direct gebaseerd hebt dat algemeen alles belabberd is is ook maar kort door de bocht.
 
Reactiescore
399
Dat is niet de reden waarom wij zijn gestopt, dit had er helemaal niks mee te maken en dat weet jij best. Beetje sneu dat je dit als "reden" probeert te schetsen.
Ik heb nooit onder stoelen of banken geschoven dat het speelniveau in Defect belabberd is. Dit is gewoon een simpele observering/feit.

Ik denk dat de meeste mensen het ook met deze observatie eens zullen zijn, tw-stats tenminste wel.

Persoonlijk vind ik dit nergens op slaan. Binnen Defect doet ieder persoon zijn best om er het beste ervan te maken, voor mijn stam genoten heb ik zwaar respect. Met de volgende rede, de kans dat Defect de end-game haalt is gewoon klein. We zitten tussen twee premades met accounts die met elkaar ingespeeld zijn. Tegenslag na tegen slag blijven we wel onze moed bij een rapen om toch door te gaan.

Defect zit met accounts die voor het eerst bij elkaar komen en nog op elkaar moeten inspelen. Bateken gaf aan weinig tijd meer te hebben om TW te spelen, of delete gaan de juiste keuze is vraag ik mij af, volgens mij zijn hier ook wel andere opties voor, maja. Choose the easy way
 

Deleted User - 2143828

Guest
Nee klopt, heb het beetje kortzichtig genoteerd. Waarvoor excuses. Waren ook prive redenen en dergelijke.

Dat van speelniveau vind ik wel nieuw. Buiten de massa op TAS (dat meer te wijten is aan de goede deff van TAS) en het verlies van bicky was er niet veel gebeurd. Als je daarop direct gebaseerd hebt dat algemeen alles belabberd is is ook maar kort door de bocht.

Nee ook buiten de stats van tw-stas om kan je wel concluderen dat het niveau niet bepaald hoog is. Maar idd dat Bicky in 1 ochtend werd weggespeeld en op het moment why so serious de helft van zijn account verliest is toch wel bijzonder.

Persoonlijk vind ik dit nergens op slaan. Binnen Defect doet ieder persoon zijn best om er het beste ervan te maken, voor mijn stam genoten heb ik zwaar respect. Met de volgende rede, de kans dat Defect de end-game haalt is gewoon klein. We zitten tussen twee premades met accounts die met elkaar ingespeeld zijn. Tegenslag na tegen slag blijven we wel onze moed bij een rapen om toch door te gaan.

Defect zit met accounts die voor het eerst bij elkaar komen en nog op elkaar moeten inspelen. Bateken gaf aan weinig tijd meer te hebben om TW te spelen, of delete gaan de juiste keuze is vraag ik mij af, volgens mij zijn hier ook wel andere opties voor, maja. Choose the easy way

Ik heb ook nooit gezegd dat de spelers van Defect niet hun best doen, ik heb alleen gezegd dat het niveau in verhouding belabberd is. In mijn optiek doe je tw spelen 100% of niet. Snap best dat je op delete gaat als je niet meer voor de 100% kan gaan. Dorpen stonden in eerste instantie ook leeg voor Defect en had netjes afgerond kunnen worden.
 
Reactiescore
26
Nee ook buiten de stats van tw-stas om kan je wel concluderen dat het niveau niet bepaald hoog is. Maar idd dat Bicky in 1 ochtend werd weggespeeld en op het moment why so serious de helft van zijn account verliest is toch wel bijzonder.

—> Eigen fout geweest door na men shift gewoon te moe geweest om nog alles te regelen in de ochtend (in slaap gevallen en co/vv niet veel meer kunnen doen). Vraag hun hoe de tweede wave vandaag is afgelopen nu ik de wekker tijdens mijn shift wel heb



Ik heb ook nooit gezegd dat de spelers van Defect niet hun best doen, ik heb alleen gezegd dat het niveau in verhouding belabberd is. In mijn optiek doe je tw spelen 100% of niet. Snap best dat je op delete gaat als je niet meer voor de 100% kan gaan. Dorpen stonden in eerste instantie ook leeg voor Defect en had netjes afgerond kunnen worden.

De algemene ervaring in Defect zal misschien minder zijn als in de Pre mades (al twijfel ik hier zeer aan)... wij zijn een samenraapsel van. Na een tijdje met elkaar te spelen zal dit zeker beter worden en de communicatie/overleg is alleen maar beter aan het worden.

De sfeer in de stam zit zeker goed en hierop bouwen we verder. Dat mensen op delete gaan is hun keuze. Dat mensen liever naar een “op papier easy to win stam” gaan is ook hun keuze.

Ikzelf ben er van overtuigd dat 99% van de huidige leden wel tevreden is hoe de vooruitgang op alle vlakken is in defect, gezien onze ligging, de pre mades en het samenraapsel van.

Als tweede en laatste ben ik er ook van overtuigd dat Defect zeker nog geen dode stam is.

Groetjes en fijne dag allemaal!
 
Reactiescore
1.019
Beste speler: Qui Intus Diaboli. de turken van help. Hebben de grootste massa tot nu toe afgeslagen, zonder verlies. Verder zijn ze heel erg actief met farmen / roven, en muurtjes rammen. ik denk dat dit acc veel gaat betekenen voor help. Toppers :)

Beste stam: Tyrant. ze zijn de topstam op deze wereld, niet voor niets trokken ze early game alle aandacht naar zich toe (al dan niet positief of negatief) elk acc uit de oorspronkelijke premade is goed bezet, en zitten topspelers op. ook hebben ze een aantal goede recruits gedaan, wat hun positie alleen nog maar versterkt. Ze hebben een sterke leiding met @Kyuka die weet wat er moet gedaan worden om de wereldwinst binnen te slepen, dit heeft hij wel bewezen op w71. Al bij al is Tyrant natuurlijk wel de te kloppen stam.

De beste stam speler: binnen help is dit shelby. er zitten een paar spelers op dat acc dat graag vv pakt, ook al moeten ze daar een wekker voor zetten of eerder opstaan. in de andere stammen kan ik geen goed beeld vormen wie daar de beste stam speler is.

Het grootste ego: het word een beetje eentonig, maar kyuka is overtuigd van zijn kwaliteiten, en laat dit altijd duidelijk merken.

Beste leider: Ik heb het erg naar mijn zin onder het regime van Rene. heeft de zaakjes prima voor elkaar, weet wat die doet, en is duidelijk. Echte topper.

Slechtste leider: de leiding van baken. early game al een acc verloren met interdictum, dit had echt wel vermeden kunnen worden door stamdef oid er neer te zetten. nu is inter een beetje aan zijn lot overgelaten, met zijn ligging op de map was dit toch iets te veel van het goede.

Meest onderschatte stam: Error. heb er zelf niet mee te maken, maar heb gehoord dat reol er flink moeite mee heeft. keep up the good work :)

Meest overschatte stam: Defect. Zie in veel lijstjes dit toch wel als een onderschatte stam, maar tot nu toe hebben ze enkel dorpenverlies, en zelfs al een aantal spelers. het is natuurlijk niet makkelijk met hun ligging, en veel mindere spelers dan dat er in tryant zit. Ik denk dat ze met dit tempo binnen een maand weg zijn.

Meest overschatte speler:
Verdadero Infierno
puur kijkend naar de top 25, ik ken een van de spelers hierop, is een aardige kerel, maar ik denk dat als het acc eenmaal een aanval krijgt heel snel weg is. farmen / roven heel weinig, wat toch wel essentieel is zeker early game. gebruiken wel wat pp om dat te compenseren, maar ik denk wel dat dit acc snel weg is van de wereld.

Meest onderschatte speler: drx. dabb. heb tijdje op w66 gespeeld, waren daar echt een goed team en denk dat ze nog wel het nodige gaan laten zien op w76. wel moeten ze nog een goede stamkeuze maken, anders ben ik bang dat ze niks kunnen gaan laten zien.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: alle spelers die aardig zijn in de omgang, lekker het spelletje niet te serieus nemen.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Stabbers

Mooiste spelers naam: Deceiver of the Nine vind ik heel strak

Mooiste stam naam: tyrant

Het tofste topic: golden awards, is toch wel altijd het leukst te lezen. (mits argumentatie in lijstjes)

Het domste topic:

Favoriete forum poster: @Calamity. met zijn spotprentjes, enorm lachen

Minst favoriete forum poster: to hot, die blijft zijn standpunten keer op keer herhalen. enorm vervelend

Mooiste profiel foto van spelers:
1602059982076.png

Mooiste profiel foto van stammen:
1602060014830.png

Mooiste actie van de wereld: de stammassas van help. toch wel genoten van de samenwerking, en het resultaat natuurlijk.

Meest belovende speler voor de toekomst: qui intus, noire. spelers die het meeste farmen, dus uiteindelijk het grootst zullen worden
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Beste stam: Tyrant. ze zijn de topstam op deze wereld, niet voor niets trokken ze early game alle aandacht naar zich toe (al dan niet positief of negatief) elk acc uit de oorspronkelijke premade is goed bezet, en zitten topspelers op. ook hebben ze een aantal goede recruits gedaan, wat hun positie alleen nog maar versterkt. Ze hebben een sterke leiding met @Kyuka die weet wat er moet gedaan worden om de wereldwinst binnen te slepen, dit heeft hij wel bewezen op w71. Al bij al is Tyrant natuurlijk wel de te kloppen stam.

Thanks voor het compliment, maar de leider van onze stam is @Conceived by Communism.

Meest onderschatte speler: drx. dabb. heb tijdje op w66 gespeeld, waren daar echt een goed team en denk dat ze nog wel het nodige gaan laten zien op w76. wel moeten ze nog een goede stamkeuze maken, anders ben ik bang dat ze niks kunnen gaan laten zien.

Dit is (helaas) niet hetzelfde team.
 

Deleted User - 487948403

Guest
Nee ook buiten de stats van tw-stas om kan je wel concluderen dat het niveau niet bepaald hoog is. Maar idd dat Bicky in 1 ochtend werd weggespeeld en op het moment why so serious de helft van zijn account verliest is toch wel bijzonder.

Ik heb ook nooit gezegd dat de spelers van Defect niet hun best doen, ik heb alleen gezegd dat het niveau in verhouding belabberd is. In mijn optiek doe je tw spelen 100% of niet. Snap best dat je op delete gaat als je niet meer voor de 100% kan gaan. Dorpen stonden in eerste instantie ook leeg voor Defect en had netjes afgerond kunnen worden.

Niveau in verhouding... Is geen geheim dat accounts in verhouding met Tyrant onderbemand zijn. En ook Defect members zetten hun privé boven dit klikspel. Dat was bij jullie toch ook...
Verder is het veel te gemakkelijk om gewoon maar aan te duiden dat er dorpenverlies is. Zoals ik al aangaf en AYS zelf ook zijn er ook andere omstandigheden geweest maar dat doet er nu verder niet toe, dorpen zijn verloren. Want als je echt wilt draai ik het wel eens om te kijken hoe goed jullie hebben samengespeeld met de stam toen je nog actief was.

Iedereen ook binnen Defect weet dat wij de underdog zijn, maar daarom moet je toch ook niet zomaar opgeven, wat voor fun is er dan nog resterend als we met zen allen op delete gaan. Kan je evengoed barbaartjes gaan edelen. Vind dat er wel iets meer respect mag gegeven worden voor de mensen die wel nog willen blijven spelen vanuit deze positie en niet gewoon weg zijn.

Quitters never win and winners never quit
 

Deleted User - 487806708

Guest

De beste stam speler: binnen help is dit shelby. er zitten een paar spelers op dat acc dat graag vv pakt, ook al moeten ze daar een wekker voor zetten of eerder opstaan. in de andere stammen kan ik geen goed beeld vormen wie daar de beste stam speler is.
Wat een kut tekst omdat je alles Bold hebt gemaakt. Verder wel tof dat je ons noemt! :)

*EDIT Thanks Hannibal, had het totaal over het hoofd gezien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.140
Niveau in verhouding... Is geen geheim dat accounts in verhouding met Tyrant onderbemand zijn. En ook Defect members zetten hun privé boven dit klikspel. Dat was bij jullie toch ook...
Verder is het veel te gemakkelijk om gewoon maar aan te duiden dat er dorpenverlies is. Zoals ik al aangaf en AYS zelf ook zijn er ook andere omstandigheden geweest maar dat doet er nu verder niet toe, dorpen zijn verloren. Want als je echt wilt draai ik het wel eens om te kijken hoe goed jullie hebben samengespeeld met de stam toen je nog actief was.

Iedereen ook binnen Defect weet dat wij de underdog zijn, maar daarom moet je toch ook niet zomaar opgeven, wat voor fun is er dan nog resterend als we met zen allen op delete gaan. Kan je evengoed barbaartjes gaan edelen. Vind dat er wel iets meer respect mag gegeven worden voor de mensen die wel nog willen blijven spelen vanuit deze positie en niet gewoon weg zijn.

Quitters never win and winners never quit

Gewoon uit interesse welk account speel je op binnen defect?

Wij hebben van stuk of 5 accounts binnen defect soli's gekregen namelijk inclusief de leiding maar ik neem aan dat dit dan niet jouw account is?
 
Bovenaan