Golden Awards

Reactiescore
5.598
Het komt zo over omdat iedereen in die chat zat te bashen op DOTN & Reol. Jij praat daarin mee en maakt verwijten dat je het belachelijk vind dat wij een stukje RIM voor een speler afwezen omdat wij alles al onder controle hadden samen met onze MB’s. Op dat moment was er ook geen plek, dus om daar nu weer over te zeuren is een beetje kansloos.

Verder logde al 1.5maand niet echt iemand van ons, Mb’s raakten op een gegeven moment inactief en de rim is flink gegroeid.
Ja, maar ik weet niet of er een reden is geweest dat daar nog niemand ligt. Ik constateerde alleen dat er ruimte ligt en ik het raar vond dat daar bijv nog geen safe was voor bijv een beertje. Ik wil het hier graag bij laten, ik heb dit op moment van typen geen enkel moment slecht bedoelt naar welk account dan ook, als dat zo overkomt nogmaals, mijn excuus. Ik keur het ten strengste af wat er hier heeft plaats gevonden en daardoor mijn like van het bericht aan SSeg en als ik me in jouw opinie daar ook aan schuldig heb gemaakt, was dat absoluut niet mijn intentie.
 
Reactiescore
864
hoop dat ze de nsfw screens niet delen!!
 
Reactiescore
1.089
Wanneer kom je weer bij ons in de discord?

Ik wil nu wel weer joinen voor de babbels :D
maar ik had Rene al gezegd, dat mocht er iets lekken dan weet hij dat het niet van mij kwam omdat ik de discord geleaved was. Maar kon helaas echt 0 motivatie meer opbrengen voor tw :(
 
Reactiescore
961
Ah ja, wat dit ben jij natuurlijk niet?
We kunnen hierover gaan discussiëren, maar dit is dan ook het geval geweest wat ik nu aanhaal? Dan kan je het niet leuk vinden dat ik dat op deze manier zeg, maar het het blijft gewoon een feit dat er meermaals is gevraagd of ATL bijvoorbeeld in de rim kan zitten voor safe deff, maar nee, DOTN (als voorbeeld, er zijn meerdere accounts nalatig geweest) die hebben gezegd dat ze zelf de rim willen benutten, iets wat tot heden nog niet eens in de buurt van gedaan is.

We kunnen ook niet doen, wat in eerste instantie gezegd werd, dat er achter jullie rug om gesproken is, gezien dit al punten waren die aangegeven zijn, zelfs toen ik leiding was van Tyrant.

Nou kunnen we één simpele conclusie trekken, de opgestelde lijnen van Tyrant zijn erg slecht, dat weten we allemaal. Dan is het dus zaak om dit recht te trekken, en dat is door meerdere spelers die uitgeedeld zijn mee te laten helpen in de rim. Dit is zoals hierboven ook aangegeven door meerdere geweigerd, en je mag best weten dat ik dat diep, maar dan ook diep triest vind.
 
Reactiescore
53
DOTN (als voorbeeld, er zijn meerdere accounts nalatig geweest) die hebben gezegd dat ze zelf de rim willen benutten, iets wat tot heden nog niet eens in de buurt van gedaan is.

Hoe wil je dat we de rim kuisen als iedere keer dat de clears vol zijn we ze moeten achter houden omdat we bijna moeten sturen voor de massa, juist voor het sturen te horen of wanneer de massa uberhoud gepland is uitgesteld wordt, naar een datum dat we de kans niet meer hebben om de clears eens op pad te sturen want anders staan we bij de zo gezegde "nieuwe" massa maar met halve clears...
 
Reactiescore
399
Ik denk dat het vervolg toch handig is als we voortaan betere lijnen neerleggen.

De ene actieve speler had kleine kromme lijnen die na één goede snuif op waren. De andere speler had een te dikke lijn waarbij de neus van verstopt raakt en er niet verder gesnoven kon worden.
 
Reactiescore
53
Oh en kap met onze nieuwe discord te joinen om te zien wat er allemaal wordt gezegd, of je wilt spelen of je blijft weg, simpeler is het niet. Kinderachtig gedoe.

Ik ben niet mee gegaan naar de nieuwe discord omdat we actief en POSITIEF moesten zijn want je op negativiteit zero tolerance had staan en ik nu eenmaal een pessimist ben dus gewoon weg niet in mag...
 
Reactiescore
0
Mag ik jullie er aub even aan herinneren dat het een spelletje is waar je elkaar aanvalt met paardjes? Mijn god, een echtscheiding met de kinderen waarvan één van de ouders niet de kids wil delen is nog minder drama dan dit.

Grow up, stop allen die tampon terug in je kut en kap met deze wanvertoning.

De nagel op de kop. Tenzij dat mensen hier betaald worden om te tw'en stel ik voor dat de focus terug gelegd wordt op plezier maken ipv dit spel (en jezelf) zo serieus te nemen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
7.918
Ik ben niet mee gegaan naar de nieuwe discord omdat we actief en POSITIEF moesten zijn want je op negativiteit zero tolerance had staan en ik nu eenmaal een pessimist ben dus gewoon weg niet in mag...

De pessimistische gedachtegangen kun je prima omzetten naar 'ik ga Salt rekken' gedachten. Doe dat, wordt actief en kom erbij. Zullen we ze dan eens een Poepie laten ruiken.
 
Reactiescore
241
Ah ja, wat dit ben jij natuurlijk niet?

Tom heeft het daar enkel dat de rim daar veel sneller en nuttiger moest gebruikt worden.
Ik kan niet eens op 1 hand tellen hoe vaak wij aangedrongen hebben om die rimlijnen te herzien, ook in het zuiden...

Niets meer, niets minder.

Triest dat je Tom trouwens hierover niet gewoon in privé kan aanspreken.

Fijne avond.
 
Reactiescore
961
Tom heeft het daar enkel dat de rim daar veel sneller en nuttiger moest gebruikt worden.
Ik kan niet eens op 1 hand tellen hoe vaak wij aangedrongen hebben om die rimlijnen te herzien, ook in het zuiden...

Niets meer, niets minder.

Triest dat je Tom trouwens hierover niet gewoon in privé kan aanspreken.

Fijne avond.
He ik sta er ook in he! Tim en Tom dus!
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Het komt zo over omdat iedereen in die chat zat te bashen op DOTN & Reol. Jij praat daarin mee en maakt verwijten dat je het belachelijk vind dat wij een stukje RIM voor een speler afwezen omdat wij alles al onder controle hadden samen met onze MB’s. Op dat moment was er ook geen plek, dus om daar nu weer over te zeuren is een beetje kansloos.

Verder logde al 1.5maand niet echt iemand van ons, Mb’s raakten op een gegeven moment inactief en de rim is flink gegroeid.



Zie bovenstaande.

en dan nog, jij bent als een van de laatste die een fatsoenlijk front heeft.

Tom zegt toch in die screens niks raars? REOL en DOTN hebben allebei vrij lage ondersteuners. Mag beide accounts in mijn ogen best verweten worden.
 
Bovenaan