Golden Awards

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Ik schat gewoon Kyuka stuk hoger in dan DOTN. Weet je zeker dat we het niet op moeten hogen naar 3 voor maximale winst?

Ik moet helemaal niks schooier, ik ben de bookmaker? Zoek maar een andere als de odds je niet bevallen!

Overigens krijg je bij mij wel een welkomstbonus
 
Reactiescore
1.165
Ben blij dat ik een avontuurlijk leven heb, ga mijn tijd niet verspillen aan een 1v1 tegen zo’n kleuter. Eerlijk spelen zit er ten eerste al niet in.

Verder boeit t mij niet wie van ons zou winnen.
 
Reactiescore
1.237

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Zou ik in salt chat mogen dan is er toch nog een chat waar ik welkom ben???
 
Reactiescore
2.064
Reactiescore
1.237
Jokes aside, probeer jullie interne problemen intern op te lossen ipv op het AF.
Zou ik in salt chat mogen dan is er toch nog een chat waar ik welkom ben???
Tuurlijk, add me op discord.
 
Reactiescore
2.386
Ook al zijn de gemoederen zo erg en heftig, wat dan ook: why the fuck zou je zo openlijk de vuile was buiten hangen.

Jullie mogen je allemaal geen waardig stamgenoot noemen, man man man. Leg die lullen gewoon eens op tafel, ff meten en dan is het klaar.

Ik schaam me gewoon om jullie leider te zijn, bedankt daarvoor.
Rip Jordi, leiding zijn is ondankbaar eh :sad:
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ben blij dat ik een avontuurlijk leven heb, ga mijn tijd niet verspillen aan een 1v1 tegen zo’n kleuter. Eerlijk spelen zit er ten eerste al niet in.

Verder boeit t mij niet wie van ons zou winnen.

Als ik een kleuter ben en jij durft als volwassen man met avontuurlijk leven deze uitspraken te doen:

Anders kom je een keer naar de classic? Zonder gekke torens en andere gekke PP shit die jij elke keer nodig hebt? Praat je wel anders. Oldschool TW, daarin spelen wij jouw er helemaal uit. Een willenkeurige ervaren classic speler, haha... Die ken jij niet eens! Kneus.

Wees dan ook even zo volwassen om jouw pp-log onder de mijne te posten:

pp log 76.png

Jokes aside, probeer jullie interne problemen intern op te lossen ipv op het AF.

Dit zijn allemaal gestopte of inactieve spelers die al uit de stamchat zijn.
 
Reactiescore
1.165
Wachtwoord is veranderd, ik kan er dus niet bij. Helaas.
(Geen idee door wie)
 
Reactiescore
490
Reactiescore
241
Je hebt gelijk, maar op ongeveer de helft van de dorpen die we moesten treinen liepen niet alle clears. Zo is die uitspraak correcter. Zullen vast niet de enige zijn die van Noire komen richting inev die dag maar wel kut voor ons?

Dit kwam omdat er in het plan ook dorpen waren waar edels op gepland waren en geen clears
Bij ons liepen uiteindelijk alle bevelen. Wij hadden in totaal 1500-2000 bevelen lopen.
Snap zoals Tom, het gezeik dus niet.
 
Reactiescore
2.303
Reactiescore
2.444
Je hebt enigszins gelijk met deze post. Er is vaak een bepaalde groep spelers met wie ik goed kan en een groep met wie ik niet goed ga. In de meeste gevallen is die tweede groep ook de groep inactievelingen die gaan slapen als ze incommings krijgen en de volgende dag het resultaat op de app bekijken.

Ik vond dit wel interessant. Vind je het als leider niet belangrijk om met verschillende groepen mensen om te kunnen gaan? Dit is natuurlijk relevant voor alle takken in het leven en dus ook binnen dit spelletje, zeker als een leider van een stam met gigantisch veel verschillende persoonlijkheden. Denk je niet dat je met een iets mildere aanpak een stuk meer was opgeschoten?
 
Reactiescore
786
Amai ben blij dat je Deceiver voorstelt ipv reol...
Melvin rekken zou me weer veel te arrogant maken :/

Je bent dan ook een baasje miel <3
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Onze pp uitgaven zijn waarschijnlijk hoger dat klopt. Wij hebben dan ook het grootste deel uitgegeven in de start zodat we voor onszelf konden zorgen en niet wekenlang moesten schuilen in een naburige stam om na het misbruiken van deze veiligheid alsnog deze stam te verlaten. Iets wat Kyuka wel deed.

Dit kwam omdat er in het plan ook dorpen waren waar edels op gepland waren en geen clears
Bij ons liepen uiteindelijk alle bevelen. Wij hadden in totaal 1500-2000 bevelen lopen.
Snap zoals Tom, het gezeik dus niet.
Dit was geen bash hoor, maar eerder een sidefact op Melvin zijn uitspraak dat DOTN geen offensief inzicht zou hebben. Er lopen altijd dingen mis want die dingen gebeuren eenmaal, maar je kan niet verwachten dat er offensief dan wonderen gebeuren als de middelen er maar half aanwezig waren. Want zoals gezegd liep er die dag lang niet alles wat moest lopen
 
Reactiescore
1.237
Bovenaan