Golden Awards

Reactiescore
864
Als er voor woensdag 16 december 10:30 respectabele lijstjes komen (minstens 2) dan probeer ik ook wat in elkaar te knutselen.

Als er voor woensdag 16 december 10:30 geen respectabele lijstjes komen sluit ik dit topic.
 
Reactiescore
319
Omdat we nu toch in een aanvalsstop zitten, is er genoeg tijd om weer een wat lijstjes op te zetten. Hier volgt die van mij!

Beste spelers:

Salt: Binnen Salt zijn er echt veel gegadigden voor deze benoeming. Elk team heeft zo haar kwaliteiten en hebben individueel al aardig wat laten zien. Maar wie er echt met kop en schouders boven uitsteken zijn de spelers van Qui Intus Diaboli. Dag en nacht staan ze voor de stam klaar, tijdens massa’s veel defwerk verrichten en bovenal zeer fijne mensen om mee te communiceren. En alle VV die ze pakken zijn ook niet vies van.

Tyrant: Binnen Tyrant heb ik er natuurlijk geen tot weinig inzicht op. Dus als ik puur kijk naar groei en kwaliteit van massa’s deffen/offen dan ga ik voor team Noire. Voor mijn gevoel nog geen fouten gemaakt en lijken het echt goed op orde te hebben. In het begin van de wereld was ik nog sceptisch over dit account van een eerdere wereld. Maar het blijkt wel weer: In het verleden behaalde resultaten geven geen garantie voor de toekomst.

Beste stam:

Ik denk dat we nu op een punt zijn dat beide stammen gelijk opgaan. Kwaliteit is aan beide kanten echt hoog van niveau. Waar Salt wat meer dorpen pakt tijdens massa’s, pakt Tyrant dorpen via ijzersterke blitzjes. Dat deze wereld nog lang mag duren!

De beste stam speler:

Salt: Ik kan niet anders dan Jens van Qui Intus Diaboli benoemen. Op deze man staat geen maat. Dit is nu de 2e wereld dat ik samen met hem mag spelen. En nog altijd leer ik persoonlijk steeds meer dankzij hem. Daarnaast is hij de afgelopen massa als een God gaan spelen via verschillende VV’s en dat resulteerde in een -0 dorpenverlies.

Tyrant: Ook hier heb ik weinig inzicht van binnen Tyrant, dus zal het gebaseerd zijn op de statistieken. De spelers van Noire staan daar bovenaan met meeste troepen verslagen zowel als Aanvaller en als Ondersteuner. Dit betekent dat ze niet vies zijn om tijdens massa’s zich volledig leeg te zetten.

Het grootste ego:

Hier ga ik voor Melvin van @Kyuka. Als er fouten zijn gemaakt worden ze eigenlijk nooit toegegeven en als er dan wel een degelijke post komt moet er altijd nog even een sneer na komen. Het is niet nodig maar blijkbaar moet het eruit. Ook blijft hij volhouden om in zijn eigen leugens te geloven. Het telkens terughalen van gebeurtenissen in een vroegere stadia die niet waar zijn en zo onrust proberen te creëren is gewoon zielig.

Beste leider:

De beste leiders van deze wereld zijn in mijn ogen Jody van Salt en Jordy van Tyrant. Ik denk dat er vanwege hen nog enige vooruitgang te boeken is in enige vertrouwen van het leiderschap.

Slechtste leider:

De slechtste leiders vind ik Melvin van Tyrant en Rene van Salt. Melvin die alles recht probeert te lullen, wat eigenlijk niet recht te lullen valt. En Rene vind ik te meegaand met de beslissingen die vaak in ons nadeel vallen terwijl er geen aanleiding toe is.

Meest onderschatte stam:

Ik denk dat Salt voorheen veelal onderschat werd. Maar we hebben nu al veel dingen laten zien dat het een gelijk opgaande strijd is. Dus deze laten we open.

Meest overschatte stam:

Het zelfde geldt voor hierboven.

Meest overschatte spelers:

Salt: Ik vind dat er niemand overschat wordt binnen Salt. Van te voren wisten we wat we konden en tot op heden laten we het ook zien.

Tyrant: Binnen Tyrant zou ik zeggen Reol. Laatste massa hebben ze een stuk planning gemist en daardoor wellicht wat dorpenwinst? We zullen het niet weten. Maar tot op heden nog niks bijzonders laten zien ook.

Meest onderschatte spelers:

Salt: Ook hier geldt hetzelfde als hierboven.

Tyrant: Zelf onderschat ik nooit mijn tegenstanders. Plekken op de ranglijst zeggen ook niet veel in mijn opinie. Zo blijf je altijd op je hoede!

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Ik ben op het moment vrij content met mijn huidige stam. Sfeer zit er goed in, en er is altijd ruimte voor discussie. Natuurlijk zijn er soms kleine frustraties maar die worden telkens goed opgelost. Verder ben ik stiekem wel nieuwsgierig geworden naar een wereld samen met Noire.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Ik wil zeker niet met Kyuka in een stam zitten. Wij zouden teveel botsen en over en weer verwijten geven. Zou voor beide kanten geen goede ervaring zijn.

Mooiste spelers naam:

Deceiver of The Nine. Ik lees dit altijd verkeerd en kom uit op ‘Receiver’. En dat brengt dan weer een lach op mijn gezicht.

Mooiste stam naam:

Salt. Vanwege het hoge saltyness af en toe is dit wel toepasselijk.

Mooiste stam plaatje:

Salt Mooiste stam plaatje.png

Mooiste spelers plaatje:

NT mooiste plaatje.gif

Het tofste topic:

Absoluut het Spotprenten topic. Zolang er maar wel spotprenten geplaatst worden natuurlijk!

Het domste topic:

Eigenlijk alle topics die met stabs of iets dergelijks te maken hebben. Leuk voor de P & P mensen onder ons, maar al dat lange leesvoer heb ik niet zoveel trek in in.

Favoriete forum poster:

Hier ga ik voor Nigel oftewel Boy Meets World. Zijn posts zijn altijd on point en we kunnen er nog mee lachen ook!

Minst favoriete forum poster:

Ik heb met moeite met de misplaatste arrogantie van Laurens op het AF. Nog steeds denkende dat hij de beste deffer is maar dat niet laat zien. Ook met de manier van posten van Melvin heb ik weinig mee. En waarom staat hierboven al vermeldt.

Mooiste actie van de wereld:

Ik kan er maar 1 bedenken en dat is een actie van mijzelf. Terwijl ik op mijn ligbedje op Tenerife lig met minimaal internet, tijdens de massa 1 aanval heb verstuurd. En dat ging om 1 edelaanval en dat resulteerde in een dorpswinst! Was ook mijn enige aandeel in de hele massa. 100% efficiëntie!

Meest belovende spelers voor de toekomst:

Salt: Het account Do Not Eat Yellow Snow gaan denk ik nog veel laten zien. Afgelopen massa prima defwerk verricht en ik denk dat zij met hun front nog mooie dingen gaan laten zien.

Tyrant: Ik ga hier voor Deceiver of The Nine. Ik denk dat we nog moeten gaan oppassen wat ze uit hun hoge hoed toveren!

Meest belovende stam voor de toekomst:

We zijn nu al met een 2-strijd dus deze is nu irrelevant om te in te vullen.

Grootste blunder:

Ik kan mij eigenlijk geen blunders bedenken vanuit ons team deze wereld.

Voor wie heb je nu echt respect:

Ik heb respect voor mijn eigen team, team QID en Tony en Kevin van Why not?. Die mij toch door een moeilijke tijd gesteund hebben. Stuk voor stuk toppers! <3

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

De spelers waarmee ik front natuurlijk! Het is leuk om de sterke en zwakke punten te achterhalen van je directe tegenstander en daar lering uit trekken.
 
Reactiescore
2.878
Prima lijstje, Pat. Bedankt voor de mentions. Hoog bash gehalte richting Kyuka past niet helemaal bij de kerst gedachten maar die heeft genoeg vet op de botten om dat te kunnen incasseren. #VredeOpAarde
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Misplaatste arrogantie, maar dan wel mijn account zowel bij beste speler als bij beste stamspeler als bij team waar je mee in de stam wil zitten.

Weet nou niet of ik dat serieus moet nemen dan.. leuk lijstje verder.
 
Reactiescore
1.918
Reactiescore
742
Misplaatste arrogantie, maar dan wel mijn account zowel bij beste speler als bij beste stamspeler als bij team waar je mee in de stam wil zitten.

Weet nou niet of ik dat serieus moet nemen dan.. leuk lijstje verder.

je word gewoon gecarried door andere spelers op noire, get over it noob....
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Zou het niet als happen zien als je zo een tegenstrijdigheid eruit haalt
 
Reactiescore
5.686
Laat Lau met rust!!
 
Reactiescore
319
Misplaatste arrogantie, maar dan wel mijn account zowel bij beste speler als bij beste stamspeler als bij team waar je mee in de stam wil zitten.

Weet nou niet of ik dat serieus moet nemen dan.. leuk lijstje verder.
Als het goed is heeft je account meerdere spelers en als ik dan elke keer moet lezen hoe geweldig je moet zijn ingame maar jezelf niet bewijst (W76 gerelateerd dan). En hoog van de toren blazen hier op het AF. Dat noem ik misplaatste arrogantie. Gelukkig heb je nog tijd om je wel te laten zien! ;)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Als het goed is heeft je account meerdere spelers en als ik dan elke keer moet lezen hoe geweldig je moet zijn ingame maar jezelf niet bewijst (W76 gerelateerd dan). En hoog van de toren blazen hier op het AF. Dat noem ik misplaatste arrogantie. Gelukkig heb je nog tijd om je wel te laten zien! ;)

Je noemt 6 dorpen verliezen misplaatste arrogantie? Yikes.
 
Reactiescore
1.918
Lauwrens maak eens lijstje
 
Reactiescore
319
Nja, het is mijn mening en jullie mogen er mee doen wat jullie willen. ;) Niet iedereen hoeft het er mee eens te zijn natuurlijk. Maar hoezo is Jody geen leider van Salt? Ze zit notabene in mijn team. xD
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Een meisje?

Vaarwel Tyrant
 
Reactiescore
383
Nja, het is mijn mening en jullie mogen er mee doen wat jullie willen. ;) Niet iedereen hoeft het er mee eens te zijn natuurlijk. Maar hoezo is Jody geen leider van Salt? Ze zit notabene in mijn team. xD
Aangezien Salt geen leiding blijkt te hebben. Als er een leiding was waren er geen issues geweest mbt de cf bij snow die nog altijd niet beloofd is om terug te geven na de kerststop.
 
Bovenaan