Golden Awards

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Nee dat is een andere Dylan, ik speelde op 72 op Inevitable en nu op QID. Verder gaat historie terug naar w37 en w25. Beetje Newgen dus :D

Nice man Dillydildo
 
Reactiescore
1.228
Reactiescore
1.228
Ondanks dat @lord-toms een mooi alternatief heeft gepost heb ik hierbij toch een "normaal" GA lijstje gemaakt.

Beste spelers:

Salt: Schedel. De eerste wereld waar ik Schedel tegen ben gekomen was W69 en toen was ik al zeer onder de indruk van dit team. Deze wereld hebben ze een andere samenstelling dan destijds maar ik heb nogsteeds veel vertrouwen dat dit team het goed gaat doen deze wereld. Het was jammer voor ze dat zij op W73 in Imago zaten anders had ik ze ook graag bij Spread gehad.

Tyrant: Noire. Hele stabiele groei die dit team heeft laten zien en meerdere spelers die zich op vorige werelden hebben bewezen. Dat is wel een goede succesformule voor een goed team in mijn ogen. W73 was dit een beetje een flop account maar ik denk dat met de nodige versterkingen op deze wereld dat het team hele leuke dingen gaat laten zien.

Beste stam: Dit gaat misschien heel cliche klinken maar ik denk oprecht dat de wereld kansen 50/50 liggen. Beide stammen hebben goede en minder goede accounts en beide stammen hebben tegen elkaar nog weinig laten zien. THC is mooi gebasht door Salt waardoor Tyrant veel gebied heeft moeten inleveren en daar tegenover heeft Tyrant afgelopen weekend goed geanticipeerd op de lage stacks bij Mashup waardoor zij CF's hebben kunnen wegwerken. Deze wereld met snelheid 2 en versnelde troepensnelheid beloofd in iedergeval een groot spektakel te worden.

De beste stam speler: Ik heb weinig inzake in het kamp van Tyrant dus ik nomineer hier Qui Intus Diaboli uit het andere kamp. Op dit account zitten veel toppertjes die het spelletje allemaal goed snappen en gewoon super actief zijn en niet schuwen om een VV'tje te draaien. Ik verwacht nog heel erg veel van dit account en ben benieuwd hoe zij het gaan doen tegen Tyrant.

Het grootste ego: Na de successen heeft Melvin wel een groot ego gekregen. Gaat ook natuurlijk wel hand in hand met de geleverde prestaties op W71 en W73. Ik kijk ernaar uit om te zien of hij zijn ego kan waarmaken deze wereld.

Beste leider: Laat ik leeg. Reden zie hieronder

Slechtste leider: Vind dat beide leidingen zich niet positief hebben onderscheid van elkaar. Ik vind dat de Salt leiding veel te laks is geweest met weghalen van MB's aan het front waardoor veel accounts in de problemen zijn gekomen met dikke torens. Aan de andere kant heb je de Tyrant leiding, iets waar het probleem van Salt minder frequent is voorgekomen wat getuigd van beter leiderschap maar daar tegenover heb je een leiding dat constant heeft gedreigd om geen wereldafspraken te willen maken als er niet aan bepaalde voorwaarde werden voldaan, getuigd ook van zwak leiderschap. Ben overigens wel beide leidingen zeer dankbaar dat er toch tot een consensus is gekomen tot het vormen tot duidelijke wereldafspraken.

Meest onderschatte stam: Aangezien deze wereld zo snel is uitgemond tot een twee strijd heb je geen derde partij meer die eventueel onderschat kan worden. Vind dat Salt en Tyrant wel op waarde worden geschat door elkaar.

Meest overschatte stam: Zie hierboven

Meest overschatte speler: Toch wel meer verwacht van Interdictum. Een account wat desalniettemin met een andere samenstelling is begonnen aan deze wereld toch al wel heel snel weggespeeld is. Voor de rest tussen Salt en Tyrant heeft alleen The Holy Crusades goede klappen gehad maar dat is een team dat ik nooit op waarde heb geschat dus verdient deze nominatie niet.

Meest onderschatte spelers: Ik kies hier voor The American Sniper. Dit team blonk op W60 en W65 maar zijn weggespeeld op W69 en W71 (tegen mijn verwachtingen in). Ik denk dat daarom de verwachtingen rondom dit account iets getemperd zijn en daarom deze nominatie verdienen. Op dit account zitten goede spelers die zowel goed kunnen offen als deffen, met de nodige versterkingen ben ik er zeker van dat ze deze wereld weer "ouderwets" gaan knallen en veel leuke dingen gaan laten zien.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Ik ben zeer content met mijn huidige stamgenoten van Salt. Uit het kamp van Tyrant zou ik graag met oud co-spelers Carlo, Karel en Daan willen spelen met oud stamgenoten Rick, Wess, Sean, Melvin en lijkt het me ook wel leuk om een keer met Tom in de stam te zitten.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Lukas lijkt me echt een stoorzender binnen de stam die op het AF herhaaldelijk een zeer opgefokt karakter laat zien met een vleugje onterecht ego. Zit liever niet met dat soort figuren in de stam.

Mooiste spelers naam: Ik vind Qui Intus Diaboli echt heel vet.

Mooiste stam naam: Deze gaat naar Bryans Brakende Baken

Het tofste topic:
De topic, Golden Awards. Vind het altijd leuk om andermans lijstjes te zien

Het domste topic: Het Roastcontest stopgezet topic. Met dit topic heeft het Tribal Wars team een enorme flater geslagen door iets eerst wel toe te staan en daarna toch niet meer terwijl de post van Ezra zo in de smaak viel (hoog aantal likes) bij de community. Heb ook veel mensen gehoord die hun roast bijna klaar hadden en ik heb veel mensen gesproken die dit wel echt een tof idee vonden.

Favoriete forum poster: Ik kan al meerdere werelden genieten van de posts van Calamity. en dat geldt voor deze wereld hetzelfde.

Minst favoriete forum poster: Gaat uit naar IMakeYouHappy. Maakt denk ik maar weinig mensen happy met zijn posts:redface:

Mooiste actie van de wereld:
De blitz op THC terwijl om 6:30 er nog maar 2 snipes hoefde gezet te worden maar eindresultaat wel 6 dorpen kwijt en nog meer in de middag.

Meest belovende spelers voor de toekomst: Ik verwacht veel van Mashup. Veel nieuwe spelers maar allemaal super leergierig en die gaan het nog goed doen op deze wereld vooral met een goede buurman als Cacturne naast hun. Aan de kant van Tyrant benoem ik hier Et Murus Magnificum, hebben het lastig gehad met de door hun gepleegde stab maar ik denk ze nog veel leuke dingen gaan laten zien op deze wereld.

Meest belovende stam voor de toekomst: Na de vele blitzen van Tyrant op de MB's van Salt is het nu toch wel weer een keer tijd voor Salt om iets veelbelovends gaan op te zetten.

Grootste blunder: Ga ik niet invullen. Spelers in Salt kunnen wel raden wat dit is:boer:

Voor wie heb je nu echt respect: Ik had veel respect voor Stan omdat hij mij een paar dagen op rij elke dag goedemorgen wenste maar daar is hij mee gestopt dus niet meer. Dus ik ga nu voor Robbe en Joachim. Beide worden veel gepest maar ze staan er wel altijd en twee fijne gasten om mee samen te werken.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Helaas spelen van het team van Noo-Noo Chris en Anton niet binnen Salt maar gelukkig Zidan, Ezra en Rene wel, die hebben mij op W73 echt goed kunnen motiveren en die doen op W76 hetzelfde. Voor de rest zitten Carlo, Daan en Karel helaas binnen Tyrant maar die hebben mij altijd goed kunnen motiveren op I Just Knocked Yout Out. en Carlo natuurlijk ook op Coruscant.
Je bent een topper Rik, thanks voor de nominaties :D
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Lekker lijstje !rikkert!

Ssst

Ten eerste: Mooi lijstje ;)

Dit is echter wel een flinke misvatting. Lukas is een uiterst relaxede en hele aardige kerel die absoluut geen onrust veroorzaakt in de stam. Hoewel die op het AF klaarblijkelijk zo overkomt, merk ik hier niets van in Tyrant.

Wilde dat even eraan toevoegen en je weet dat ik het niet zeg om mooi weer te spelen, want als het een lul van een kerel was had ik het ook gewoon gezegd.

Dankje en kan best zo zijn, iedereen laat natuurlijk zijn ware aard zijn in de stam, maar kwam nogal opvliegerig over op maandag. Dat soort mensen zijn meestal een stoorzender in een stam.

@rikkert1234 wil jij aub je bek eens houden? Ik ben geen @What the Duck die iets in een doofpot wil steken. Ik ben wél een werkende mens die gewoon zijn plezier heeft in af en toe TW te spelen. Dat ik snel reageer op GSM wil toch niet zeggen dat ik me ga bezighouden met fucking screenshots? Jesus, zuur manneke.

Hier bijvoorbeeld gelijk zeggen hou je bek en meerdere scheldwoorden gebruiken in wat tot op dat moment gewoon een normale civiele discussie was. En dan heb je nog meer posts waarin hij zo deed maar dit is geen heksenjacht naar hem toe ofzo. Gewoon een constatering met mijn persoonlijke voorkeur met wie ik in de stam zou willen zitten.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487957763

Guest
Speelt Ezra onderhand nu wel? In het begin van de wereld toch niet?
Spelen is een groot woord. Ondertussen denk ik 7x gelogd op Mashup. Joost van Vikanov/Calamity van 73 vroeg of ik zijn team beetje wou begeleiden en kon bijspringen als er paniek zou ontstaan.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Spelen is een groot woord. Ondertussen denk ik 7x gelogd op Mashup. Joost van Vikanov/Calamity van 73 vroeg of ik zijn team beetje wou begeleiden en kon bijspringen als er paniek zou ontstaan.

Dat is nieuw, meestal was jij juist de reden dat er paniek ontstaat.
 
Reactiescore
241
Beste spelers:
Tyrant: Noire. Hele stabiele groei die dit team heeft laten zien en meerdere spelers die zich op vorige werelden hebben bewezen. Dat is wel een goede succesformule voor een goed team in mijn ogen. W73 was dit een beetje een flop account maar ik denk dat met de nodige versterkingen op deze wereld dat het team hele leuke dingen gaat laten zien.

Minst favoriete forum poster: Gaat uit naar IMakeYouHappy. Maakt denk ik maar weinig mensen happy met zijn posts:redface:

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Lukas lijkt me echt een stoorzender binnen de stam die op het AF herhaaldelijk een zeer opgefokt karakter laat zien met een vleugje onterecht ego. Zit liever niet met dat soort figuren in de stam.

Noire draait inderdaad heel stabiel en lekker. Dit komt natuurlijk niet alleen aangewaaid. Leuk team, goede stamgenoten en fantastische mb's zijn inderdaad een succesformule. Wij hebben een sterk, hecht team en gaan er gewoon het beste van maken.

Dank voor alle daaropvolgende complimenten!

Minst favoriete poster: kan ik me zeker in vinden en snap je wel. Daar ga ik verder ook niet op happen ofso. Zolang je mij niet persoonlijk kent mag je mij daar best neerzetten. No hard feelings dus :)

Verder hoef ik ook niet met jou in de stam te zitten hoor. De aannames die je daar neerpent omschrijven mij totaal niet als de persoon die ik ben. Ook werd al voor jouw GA post aangehaald dat ik helemaal niet slecht in de groep lig (Tyrant) of een probleem vorm voor Team Noire. Daar pen je mij dus enkel neer om mij een slecht gevoel mee te geven. Echter weet ik beter en zie ik dat gelukkig ook aan de posts na je GA lijstje.

Desondanks krijg je toch een like van mij op je post. Ik zeg altijd: een kus van de juf en een bank vooruit x
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Ik haat melvin
 
Reactiescore
241
Hier bijvoorbeeld gelijk zeggen hou je bek en meerdere scheldwoorden gebruiken in wat tot op dat moment gewoon een normale civiele discussie was. En dan heb je nog meer posts waarin hij zo deed maar dit is geen heksenjacht naar hem toe ofzo. Gewoon een constatering met mijn persoonlijke voorkeur met wie ik in de stam zou willen zitten.

Ik draag nu eenmaal het hart op de tong. Ik heb hier nog vrijwel nooit commentaar op gehad en ga mij ook niet anders voordoen. Als er wat scheelt zal je het meteen wel weten. Dit heeft mij ook al veel verder gebracht in het leven dan van waar ik kom. Rond de pot draaien los je niets mee op.

Mocht ik je persoonlijk geraakt hebben, dan heb je mijn welgemeende excuses daarvoor. Dat is zeker niet de bedoeling!

Voor de rest was het geen normale, civiele discussie. Als je 4 dorpen vraag voor 1 illegale CF + je wilt daar niet van afwijken of zelfs inzien dat die CF illegaal was dan is dat geen normale, civiele discussie.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Daar ga ik verder ook niet op happen ofso.

Ik draag nu eenmaal het hart op de tong. Ik heb hier nog vrijwel nooit commentaar op gehad en ga mij ook niet anders voordoen. Als er wat scheelt zal je het meteen wel weten. Dit heeft mij ook al veel verder gebracht in het leven dan van waar ik kom. Rond de pot draaien los je niets mee op.

Mocht ik je persoonlijk geraakt hebben, dan heb je mijn welgemeende excuses daarvoor. Dat is zeker niet de bedoeling!

Voor de rest was het geen normale, civiele discussie. Als je 4 dorpen vraag voor 1 illegale CF + je wilt daar niet van afwijken of zelfs inzien dat die CF illegaal was dan is dat geen normale, civiele discussie.

:redface::redface::redface:
 
Bovenaan