Golden Awards

Reactiescore
1.018
Dat niet, maar schedel heeft toch al veel werelden gespeeld met min of meer hetzelfde team?
 
Reactiescore
56
Dat niet, maar schedel heeft toch al veel werelden gespeeld met min of meer hetzelfde team?

Zou kunnen. Heb er nog geen werelden mee gespeeld. Ze lijken inderdaad veel bereikt te hebben, maar kan me niet van het gevoel ontdoen dat ze wat op de achtergrond blijven. Maar dat is misschien omdat ze nogal dichtbij mij liggen. De spelers aan de andere kant van de wereld houd ik me minder mee bezig. Dus vandaar de bias mss.
 
Reactiescore
56
Dat schedel onderschat wordt is ook nieuw voor mij.

Gisteren hebben ze wel hard toegeslaan, maar daarvoor bleven ze voor mij toch redelijk op de achtergrond. Absoluut niet slecht bedoeld uiteraard, maar omdat ik er heel veel van verwacht, krijg je misschien sneller dat gevoel als ze het iets rustiger aandoen. Want ze zaten in hun eigen stammetje, ze zijn gisteren wel overgestapt naar Help!, dus misschien dat ik dan best had gekozen voor een andere nominatie voor meest onderschatte speler. Ik wil me daarvoor alvast excuseren als ik hier een foute inschatting heb gemaakt.
 
Reactiescore
1.853
Beste spelers: Deceiver Of The Nine en The Night Pharmacy

Beste stam: Baken

De beste stam speler: Vanquisher. of Abusing The Law

Het grootste ego: Als ik iemand moet benoemen, zou ik ook Noire zeggen omdat ze iedereen laten werken voor hen. Maar ken het account niet voor de rest.

Beste leider: Absurd.

Slechtste leider: /

Meest onderschatte stam: Baken

Meest overschatte stam: Help!

Meest overschatte speler: Qui Intus Diaboli

Meest onderschatte spelers: Schedel en The American Sniper

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Deceiver Of The Nine

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Kyuka

Mooiste spelers naam: Abusing The Law

Mooiste stam naam: Oligarchy

Het tofste topic: Spotprenten

Het domste topic: Het begin van wereld 76, potentieel topniveau?

Favoriete forum poster: Dutchgangster

Minst favoriete forum poster: Theo Walcott

Dikste wannabe op het forum: Azure Nebula

Dikste wannabe in het spel: TimeDoesMatter

Mooiste profiel foto van spelers: Azure Nebula

Azure-Nebula.png


Mooiste profiel foto van stammen: The Juvy

151304-large.jpg


Mooiste actie van de wereld: Interdictum weggespeeld op een dag

Meest belovende spelers voor de toekomst: The Night Pharmacy, Do Not Eat Yellow Snow en Calamity.

Meest belovende stam voor de toekomst: Oligarchy

Grootste blunder: /

Voor wie heb je nu echt respect:
Deceiver Of The Nine

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: A lesson in PP Abusing.

Ik wil graag nog meedelen dat: Ik ben niet super op de hoogte van wat er allemaal gebeurt op de wereld en ben ook lang afwezig geweest, dus ken ook niet iedereen (meer). Dus het kan zijn dat het niet super objectief is. Maar het is in het algemeen een wereld met veel ervaring als je alles optelt.
Leuk dat je aftrapt! Wellicht leuk om de volgende keer wat onderbouwingen te geven voor je nominaties. :)
 
Reactiescore
3.540
Het gaat er niet om of ik het eens ben met de mening, maar er wordt geen mening gegeven. Enkel namen, maar nooit uitleg. Alsof je een boodschappenlijstje aan het lezen bent. Zal zelf in de loop van de wereld een uitgebreid lijstje maken als er daadwerkelijk wat is gebeurd.
 
Reactiescore
983
Zou kunnen. Heb er nog geen werelden mee gespeeld. Ze lijken inderdaad veel bereikt te hebben, maar kan me niet van het gevoel ontdoen dat ze wat op de achtergrond blijven. Maar dat is misschien omdat ze nogal dichtbij mij liggen. De spelers aan de andere kant van de wereld houd ik me minder mee bezig. Dus vandaar de bias mss.
Meestal geef je in je lijstje een onderbouwing van waarom jij zo over die dingen denkt. Niet alleen is jouw onderbouwing bij dit onderdeel vrij vreemd, "op de achtergrond blijven" doen veel meer accounts en die voeren geen geslaagde massa's uit samen met hun stam.

Het leuke aan dit topic is dat je verschillende meningen ziet en verschillende inzichten op de wereld. Alleen mogen die inzichten en meningen echt wel wat beter onderbouwd worden en dat heb jij niet gedaan wat het soms wat harder te begrijpen valt en dus wat meer commentaar krijgt van de community.

Net zoals ieder zijn mening mag geven in zijn lijstjes mag iedereen dat ook voor de (ontbrekende) onderbouwing in die lijstjes.

Anyways bedankt voor de nominatie, tijd om naar de voorgrond te treden :)
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Goed, dan zal ik maar aftrappen met een lijst waarbij ik alles probeer te onderbouwen!

Beste speler: Ik ga hier zelf twee accounts neerzetten, namelijk Qui Intus Diaboli en The American Sniper. Qui Intus had ik tot vrij recent nog geen echte indruk van. Weinig hoeven doen op de wereld om de dorpen te kunnen krijgen en rustig de top 10 binnengewerkt, tot vandaag. Gigantisch grote ODD stijging gekregen en daarmee succesvol de eerste echt grote massa van de wereld afgeslagen. Ik heb nog geen rapportjes gezien, maar gezien de ODD stijging vind ik het sowieso knap! Wat betreft The American Sniper: een latere rekruut van Tyrant. Een team waar ik zelf respect voor heb, en hebben al heel vroeg in deze wereld een degelijke massa gekregen waar ze zelf weinig deff konden krijgen van de stam, omdat de stam Tyrant toen pas nét opgezet was. Perfect getime'de massa dus van de tegenstander, maar ongelooflijk goed gedefft.

Beste stam: Ik ben van mening dat er op dit moment nog niet echt een stam is die er met kop en schouder bovenuit steekt. Help! lijkt zich langzaam te formeren en we zien daar nu langzaam de structuur van de stam ontstaan, hoewel er natuurlijk wel de nodige vermoedens waren: maar altijd fijn om bevestiging te zien. Tyrant heeft een cluster dat nog erg breed is, maar wel een aantal capabele teams in de stam. Baken laat zien dat het een stam is die niet vies is van een vroege massa, hoewel de massa niet succesvol bleek te zijn. Die is, omdat het zo vroeg in de wereld is, een dure grap van Baken. Wat wordt hun volgende stap? Kunnen ze hiervan herstellen?

De beste stam speler: Hier wil ik ook twee spelers nomineren, REOL en schedel. Het account REOL heeft zich nu al in Tyrant laten zien als een fijne stamspeler, die de vooruitgang van de stam op #1 heeft staan: en niet alleen maar in eigen belang denkt. Voor de rest zit ik natuurlijk niet in de stam met schedel, maar ik ken ze van w73 als heel fijne gasten, die een perfecte balans laten zien tussen wat goed is voor de stam en wat goed is voor het account. Ze kunnen wel de nodige discussie geven, maar daar zit altijd een kern van waarheid in: heb ze ervaren als heel competente gasten.

Het grootste ego: ik ga hier zonder twijfel Melvin voor nu zetten. Het is misschien een spelletje dat je speelt, maar je dikke nek past alleen op de oudere werelden die net iets groter waren en daarmee ruimte genoeg gaven! :biggrin:

Beste leider: Voor nu geen mening, ik heb nog geen bijzondere acties gezien van welke leider dan ook. De wereld is nog te jong hiervoor.

Slechtste leider: Ik hoor heel slechte verhalen van de leiding van Defect, Are You Serious?. Het is natuurlijk maar één versie die ik hoor, hoewel ik het vanuit meerdere accounts hoor: maar hij zorgt voor de nodige frustraties binnen de stam. Ik denk dat je dit als leider niet kunt permitteren.

Meest onderschatte stam: Hier ga ik Baken zetten. Na de actie van vandaag zullen ze in de ogen van mensen waarschijnlijk in waardigheid dalen. Ik denk dat we, ondanks de massa, daarmee deze spelers tekort doen. Het zijn capabele spelers die zeker kunnen spelen: ik ben benieuwd hoe ze nu verder gaan.

Meest overschatte stam: Ik denk dat op dit moment geen enkele stam overschat wordt.

Meest overschatte speler: Ik denk dat op dit moment tevens geen enkele speler wordt overschat.

Meest onderschatte speler: Mystery of Ambiguity stond gisteren opeens top 25. Een account die heel stilletjes, zonder stam, opeens de top 25 binnenloopt. Wie zijn deze spelers? Ik ben benieuwd welke stappen ze gaan maken op deze wereld!

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Naast spelers die op dit moment in Tyrant zitten, ben ik van mening dat Help! een capabele stam lijkt. Hier zitten veel spelers in die ik niet ken, wat ook grotendeels te maken heeft met het feit dat ik tussen w47 en w73 amper gespeeld heb (w52 daarbuiten gelaten). De stam werkt al een lange tijd goed samen en zet mooie massa's op, ik zou het zeker interessant vinden om daarin te zitten!

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Op dit moment heb ik nog steeds geen goede dunk van spelers zoals Man0war, ItsNelis95 en 19Chicco91, wat volledig te maken heeft met het voorval dat op w73 gebeurd is. Ik ben wel van mening dat mensen een tweede kans verdienen, maar dan moeten ze dat wel eerst verdienen. Op dit moment zou ik daar dus zeker niet mee in de stam willen zitten.

Mooiste spelers naam: De naam Deceiver of the Nine blijft een vette naam, ben er jaloers op!

Mooiste stam naam: Hier komt toch helaas mijn eigen bedachte stamnaam, Oligarchy. Ik vind de naam van de stam Help! te cringe, hoewel het zwaardje op het profiel weer veel goed maakt!

Het tofste topic: Het topic Het begin van wereld 76, potentieel topniveau? was een topic dat mooi was om te zien. Mooi overzicht van René van het begin van de wereld, en daarmee was de eerste vorm van p&p wel losgebarsten op het w76 forum. Chapeau!

Het domste topic: Abuser van de dag, er zijn zoveel abusers tegenwoordig in allemaal verschillende vormen. De een doet het met Premium Punten, de ander doet het met grondstoffen laten versturen vanaf buuraccounts. De meeste blijven toch onder de radar.

Favoriete forum poster: Ik heb een aantal favoriete posters vanzelfsprekend, zoals Vitalise, Dream Team., Dutchgangster: alle bekenden. Maar iemand die er wel uitsprong laatst is het account Boy Meets World. Beetje zelfde manier van posten als ik vaak doe (en ook alleen maar zin in heb): kort maar krachtig. Geen gezwets, geen gezwam, gewoon straight to the point. Lekker.

Minst favoriete forum poster: Too Hot For This Planet is een forumposter die ik niet sterk vind. Er zitten duidelijk veel frustraties bij deze posters en daar is dan ook wel begrip voor. De poster lijkt echter niet open te staan voor wat anderen zeggen en zit redelijk vast in zijn eigen tunnelvisie, wat jammer is. Ik denk dat het dan al kwalitatief betere posts zouden worden.

Dikste wannabe op het forum: purpletail. Kom gewoon weer eens spelen i.p.v. lijp op het forum te doen. Of speel je? Dan neem ik het terug. :biggrin:

Mooiste profiel foto van spelers: Ik vind een aantal accounts een mooie profiel foto hebben. Azure Nebula, Qui Intus Diaboli, The Prophecy. en A Lesson in PP Abusing.

Lelijkste profiel foto van spelers: huh, heb ik nu een award verzonnen? Ja, want die simps van Abusing the Law moeten even deze nominatie krijgen.

Mooiste profiel foto van stammen: zonder twijfel Tyrant, panda revolution forever!

Mooiste actie van de wereld: Tot nu toe denk ik dat dit de actie van Help! op Interdictum. is. Klasse actie!

Meest belovende speler voor de toekomst: Hier moet ik wel The Prophecy. nomineren. Horen op dit moment waarschijnlijk bij de stam Help!, maar ze hebben in onze rim gelegen. Ze groeien heel hard, farmen heel hard mee en gaan nu ook weer hard. Ben benieuwd of ze daadwerkelijk bij Help! horen.

Meest belovende stam voor de toekomst: Dit zijn voor nu de stammen die ik op bij beste stam heb genoemd.

Grootste blunder: In het begin hadden we op een gegeven moment dat ik 2,5k LC kwijt was. Ik kon het nergens vinden. Had ik het per ongeluk meegestuurd op Rooftocht? Nee dat kan toch niet? Dat zou ik niet doen? Om vervolgens tot de conclusie te komen dat het van 08.00 tot 14.00 in het veroverde dorp als ondersteuning heeft gestaan..

Voor wie heb je nu echt respect: Ik heb respect voor een aantal mensen, maar ik denk op dit moment het meeste voor Jeremy, Elko, Emile en Steven.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Dit is wel al vanaf w27 een binnenkopper geworden. Dit is zonder twijfel Jeremy, met wie ik al samenspeel sinds w27 op verschillende accounts samen, of samen in de stam.

Ik wil graag nog meedelen dat: Ik weet dat dit een grote shock voor iedereen gaat zijn, echt waar. Ik kon het ook niet geloven, maar toen ik goed keek: het was echt gebeurd. Ga er even goed voor zitten oké? Echt heel goed? Zit je klaar? Laurens heeft rooftochten gedaan.
 
Laatst bewerkt:

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Reactiescore
756
Op aanvraag van @purpletail, waag ik me ook aan een lijstje. Aangezien ik deze wereld niet speel, is mijn kennis van zaken over de wereld uiteraard iets minder. Geniet ervan en laat dit een voorbeeld zijn voor de lijstjes die nog zullen volgen.


Beste speler:
Aangezien we eerder nog in de early-game zitten, is een volledig correct lijstje maken geen makkelijke opgave. Wel probeer ik alle discussies die hier plaatsvinden te volgen, op basis daarvan ga ik als beste speler dan ook voor The American Sniper. Het account heeft niet de makkelijkste start gekend en als ik het goed gelezen heb, heeft dit account nog niet zo heel lang geleden op elk dorpje een treintje gekregen. Geen enkel dorpje verlies, chapeau voor de heren! Deze award is meer dan verdiend voor jullie.

Beste stam:
Als beste stam gaat mijn nominatie naar de stam Tyrant. Ook al werd er hier en daar een beetje geboost, bij het ene account al wat meer dan het andere, zijn het wel stuk voor stuk toppers die in de stam zitten. Ik verwacht in het verloop van deze wereld heel veel van hun en ik hoop dat ze kunnen strijden met nog twee andere goede stammen voor wereldwinst.

De beste stam speler:
Deze mening is gebaseerd op de meeste verslagen tegenstanders als ondersteuner. Aangezien ik de wereld zelf niet speel, is dit een ontzettend moeilijke vraag. Het meest logische is dus dat ik deze award aan de speler .inevitable geef, aangezien hij/zij hiermee op nummer 1 staat. Proficiat aan deze spelers!

Het grootste ego:
Allereerst wil ik hier vermelden dat ik niet zou hou van spelers met een groot ego. Op deze wereld gaan de heren van het account Noire met deze prijs lopen. Wel wil hier toch nog even kwijt dat ze tot nu toe uitstekend presteren, ondanks het boosten en het een klein beetje terecht is dat ze hiermee ook een beetje willen pronken. Ook wil ik @Vanquisher. in de bloemetjes zetten, ik denk dat er op deze wereld geen betere moraalbreker is.

Beste leider:
Als beste leider ga ik Kyle van het account Absurd. benoemen. Waarom ik voor deze man kies is vrij simpel, ik heb hem zelf als leider gehad W73 en daar deed hij het fantastisch. Proficiat Kyle!

Slechtste leider:
Hier ga ik niemand benoemen. Ik heb te weinig kennis van zaken om hier een correcte uitspraak te doen. Bovendien wens ik niemand deze award toe.

Meest onderschatte stam:
Laten we hier de W73 trend voortzetten en voor de stam Baken kiezen. Echter ben ik er wel van overtuigd dat er in deze stem enkele steengoede spelers zitten. Ik verwacht dus ook dat deze stam zal strijden tot het einde.

Meest overschatte stam:
Aangezien dat meerdere de stam Tyrant als beste stam aanzien, zorgt dat er ook automatisch voor dat zij het meest overschat zijn. Het is dan ook aan alle leden van deze prachtige stam, om het tegendeel te bewijzen! Hierover heb ik dan ook geen twijfels.

Meest overschatte speler:
Op deze vraag kan ik geen antwoord geven aangezien ik zelf niet speel.

Meest onderschatte speler:
Op deze vraag kan ik geen antwoord geven aangezien ik zelf niet speel.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Ik ben niet meer van plan om zelf nog TW te spelen. Moest er toch nog ooit een laatste wereld bijkomen, zou ik wel in de stam willen zitten met The American Sniper, REOL, NOIRE, Do Not Eat Yellow Snow & Absurd.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Ik verlies niet graag, dus ik zou niet graag in het verliezende kamp zitten :)

Mooiste spelers naam:
Proficiat aan het account Qui Intus Diaboli. Leuk gevonden!

Mooiste stam naam:
Baken of beter gezegd Bryans Brandende Baken, kan mij wel bekoren!

Het tofste topic:
Laten we van dit topic het tofste maken. Ik ben er van overtuigd dat er na dit lijstje nog vele mooie zullen volgen.

Het domste topic:
Hierover heb ik geen mening.

Favoriete forum poster:
Aangezien @Theo Walcott. met een leuk discussie-topic op de proppen is gekomen, krijg hij deze prijs!

Minst favoriete forum poster:
Diep vanbinnen zijn jullie allemaal wel schatjes. Hier ga ik dus logischerwijs niemand benoemen.

Dikste wannabe op het forum:
Nobody.

Dikste wannabe in het spel:
Nobody.

Mooiste profiel foto van spelers:
1601629654109.png

Mooiste profiel foto van stammen:
1601629675193.png

Mooiste actie van de wereld:
Een trein op elk dorp van een speler gooien, in deze fase van het spel, is een mooie actie. Jammer genoeg hebben de initiatiefnemers er de verkeerde spelers uitgenomen en is dit op niets uitgedraaid.

Meest belovende speler voor de toekomst:
De spelers op het account interdictum. hebben op deze wereld nog niet veel geluk gekend. Echter zijn het wel goede spelers. Dus als ze doorzetten, verwacht ik van account toch nog wel veel voor de toekomst.

Meest belovende stam voor de toekomst:
Voor de toekomst verwacht ik nog wel het één en ander van de stam Help!.

Ik wil graag nog meedelen dat:
Ik hoop dat jullie genoten hebben van de lijstje. Ik kijk al uit naar het volgende ;)

Groetjes, Miccie
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Het grootste ego:
Allereerst wil ik hier vermelden dat ik niet zou hou van spelers met een groot ego. Op deze wereld gaan de heren van het account Noire met deze prijs lopen. Wel wil hier toch nog even kwijt dat ze tot nu toe uitstekend presteren, ondanks het boosten en het een klein beetje terecht is dat ze hiermee ook een beetje willen pronken. Ook wil ik @Vanquisher. in de bloemetjes zetten, ik denk dat er op deze wereld geen betere moraalbreker is.

Mooie lijst! Ik vraag me wel af waaruit blijkt dat wij een groot ego hebben? Ik kan me niet herinneren dat we ons gedragen hebben als een stel blaaskaken op het forum? Als ik ernaast zit, laat me dat gerust weten. :)
 
Reactiescore
756
Mooie lijst! Ik vraag me wel af waaruit blijkt dat wij een groot ego hebben? Ik kan me niet herinneren dat we ons gedragen hebben als een stel blaaskaken op het forum? Als ik ernaast zit, laat me dat gerust weten. :)
Dankjewel. Als je goed leest, staat er ook dat jullie het verdienen om wel wat te pronken met jullie prestatie :) Het is dus eerder als een compliment bedoeld dan als een negatief iets.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Als je goed leest, staat er ook dat jullie het verdienen om wel wat te pronken met jullie prestatie :) Het is dus eerder als een compliment bedoeld dan als een negatief iets.

Ik beschouw het ook als een compliment hoor. Feit blijft wel dat mijn vraag alsnog onbeantwoord blijft staan. ;)
 
Reactiescore
2.039
Het gaat er niet om of ik het eens ben met de mening, maar er wordt geen mening gegeven. Enkel namen, maar nooit uitleg. Alsof je een boodschappenlijstje aan het lezen bent. Zal zelf in de loop van de wereld een uitgebreid lijstje maken als er daadwerkelijk wat is gebeurd.
Jaloers much
 
Bovenaan