Golden Awards

Deleted User - 487948403

Guest
Gewoon uit interesse welk account speel je op binnen defect?

Wij hebben van stuk of 5 accounts binnen defect soli's gekregen namelijk inclusief de leiding maar ik neem aan dat dit dan niet jouw account is?

Dat kunnen jullie wel achterhalen. Maar nee, heb geen solli gedaan.
Verder is dat al bekend. Verandert verder niets aan hoe het verder zal gaan.
 

Deleted User - 487948403

Guest
Ik ga er niet verder blijven op in gaan, maar er is toch een duidelijk verschil. De ene zit er wel nog, de andere niet.
 
Reactiescore
984
Ik ga er niet verder blijven op in gaan, maar er is toch een duidelijk verschil. De ene zit er wel nog, de andere niet.
Het verschil is dat de ene niet aangenomen is en de andere wel? Er is geen verschil tussen alle Defect leden die hebben gesolliciteerd en Perijn. Probeer maar vooral de schijn hoog te houden dat dit wel het geval is, maar je zit jezelf ongelooflijk hard voor te liegen.
 

Deleted User - 487971571

Guest
iemand nog een lijstje in de maak? mijne zal volgende week ergens komen, vergeet trouwens Cala niet te benoemen, thanks
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559

Deleted User - 487948403

Guest
Het verschil is dat de ene niet aangenomen is en de andere wel? Er is geen verschil tussen alle Defect leden die hebben gesolliciteerd en Perijn. Probeer maar vooral de schijn hoog te houden dat dit wel het geval is, maar je zit jezelf ongelooflijk hard voor te liegen.

Ik had het over het verschil dat ene die afgewezen is gewoon stopt erna, de andere speelt wel verder in de stam die hij zit tegen de stam waar hij solli had gedaan. Dat sloeg even niet op Perijn.

Wat mij stoort is dat jullie doen alsof er nooit een vuiltje aan de lucht is wat jullie ook doen. Alles kan en moet goed gepraat worden precies.
Alsof jullie je niet eens kunnen inbeelden hoe het moet zijn voor mede stamgenoten van Perijn waar hij de rug naar draait. Leven jullie zo hard in jullie eigen wereldje ofzo?

Om op het stukje van Vanquisher terug te komen.
Natuurlijk komt daar reactie ... Dat is voor de anderen die solli hebben gedaan enkel intern gebeurd gewoon en uitgepraat.
 
Reactiescore
614
Wat mij stoort is dat jullie doen alsof er nooit een vuiltje aan de lucht is wat jullie ook doen. Alles kan en moet goed gepraat worden precies.
Wat mij stoort is dat jullie doen alsof er nooit een vuiltje aan de lucht is wat jullie ook doen. Alles kan en moet goed gepraat worden precies.
Alsof jullie je niet eens kunnen inbeelden hoe het moet zijn voor mede stamgenoten van Perijn waar hij de rug naar draait. Leven jullie zo hard in jullie eigen wereldje ofzo?

Blijkbaar leeft half Defect in hun eigen wereldje. Het is namelijk nogal hypocriet om Perijn te veroordelen op dezelfde actie die menig account eerder heeft geprobeerd uit te voeren. Volgens mij is er toen ook geen rekening gehouden met Perijn?

Nu Perijn exact dezelfde actie uitvoert na vele anderen en wel wordt aangenomen is dat account ineens de boosdoener? Hou jezelf niet voor de gek :)
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487948403

Guest
Blijkbaar leeft half Defect in hun eigen wereldje. Het is namelijk nogal hypocriet om Perijn te veroordelen op dezelfde actie die menig account eerder heeft geprobeerd uit te voeren. Volgens mij is er toen ook geen rekening gehouden met Perijn?

Nu Perijn exact dezelfde actie uitvoert na vele anderen en wel wordt aangenomen is dat account ineens de boosdoener? Hou jezelf niet voor de gek :)

Laatste keer dat ik reageer dan. Hoop dat het gewoon duidelijk is.
Elk account dat die actie maakt om te willen overstappen is niet leuk voor de stam waar de persoon vertrekt. Kunnen we dat tenminste al eens zijn?
Verder is dit intern besproken geweest bij die die afgewezen zijn.
Dat perijn niet is afgewezen en dus ook effectief overstapt wordt natuurlijk wel uitvergroot op dit forum, en niet meer intern besproken.
Dit heeft ook een effectief verder gevolg op de wereld verder.
Het is dus niet dat die beslissingen om de solli te maken minder erg zijn, maar het is wel gewoon uitgepraat intern en nu kijken we gewoon verder.

Hoop dat jullie het hier ook gewoon kunnen afsluiten.

Veel plezier verder!
 
Reactiescore
195
Beste spelers: @The Night Pharmacy, @Der stolz der zukunft, @Thomas Shelby Jr.

Beste stam: Zal de tijd uitwijzen.

De beste stam speler: @Luvian

Het grootste ego: @Too Hot For This Planet

Beste leider: /

Slechtste leider: @Supergirl als toenmalige leider van |CS| informatie naar spelers buiten de stam doorspelen.

Meest onderschatte stam: Baken

Meest overschatte stam: Zou hier graag Tyrant neerpennen maar ga een volledige stam niet beoordelen op basis van 3 niveauloze spelers. De tijd zal uitmaken welke stam overschat is.

Meest overschatte speler: @Kyuka, @Supergirl, @et Murus Magnificum

Meest onderschatte spelers: @Mystery Of Ambiguity, @Losing Our Religion

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: Eerlijke mensen, niet dat je er nog veel vind ano 2020.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: @Kyuka, @Supergirl, @et Murus Magnificum en alle andere stabbers.

Mooiste spelers naam: @Abusing The Law

Mooiste stam naam: Sprinkle the salt

Het tofste topic: Spotprenten

Het domste topic: Huisdier voorstellen

Favoriete forum poster: @Kyuka als je denkt dat het niveau niet lager kan duikt deze speler weer op. Perfect om de lachspieren op te warmen.
& @Theo Walcott. , @JokersBrain & @Absurd.

Minst favoriete forum poster: Iedereen die zich onder reeds bewezen feiten probeert uit te praten.

Dikste wannabe op het forum: @siedost, @Global Knowledge

Dikste wannabe in het spel: @Kyuka @et Murus Magnificum Behalve andere spelers voor hen te laten aanvallen en overmatig pp gebruik stellen ze niets voor.

Mooiste profiel foto van spelers: @Night Train, @Qui Intus Diaboli, @Losing Our Religion, @Too Hot For This Planet


Mooiste profiel foto van stammen: Hostile Defectus Abundant.


Meest belovende stam voor de toekomst: Salt, gezien hun ligging gaan ze er nog een leuke wereld van maken zonder premade.

Grootste blunder: Supergirl & Murus die 11 edels en een stuk of 8 clears doodlopen.

en hun gebruik van time bots/scripts
98194FCF-1606-4B30-BB82-7BCB1565CB1A.jpegA99CA1EF-1E37-4F24-A9C4-8608A583D123.jpeg

Voor wie heb je nu echt respect: Iedereen die groot is geworden zonder een leger dwergen die dorpen voor hen cleart.
 
Laatst bewerkt:

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Beste spelers: @The Night Pharmacy, @Der stolz der zukunft, @Thomas Shelby Jr.

Beste stam: Zal de tijd uitwijzen.

De beste stam speler: @Luvian

Het grootste ego: @Too Hot For This Planet

Beste leider: /

Slechtste leider: @Supergirl als toenmalige leider van |CS| informatie naar spelers buiten de stam doorspelen.

Meest onderschatte stam: Baken

Meest overschatte stam: Zou hier graag Tyrant neerpennen maar ga een volledige stam niet beoordelen op basis van 3 niveauloze spelers. De tijd zal uitmaken welke stam overschat is.

Meest overschatte speler: @Kyuka, @Supergirl, @et Murus Magnificum

Meest onderschatte spelers: @Mystery Of Ambiguity, @Losing Our Religion

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: Eerlijke mensen, niet dat je er nog veel vind ano 2020.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: @Kyuka, @Supergirl, @et Murus Magnificum en alle andere stabbers.

Mooiste spelers naam: @Abusing The Law

Mooiste stam naam: Sprinkle the salt

Het tofste topic: Spotprenten

Het domste topic: Huisdier voorstellen

Favoriete forum poster: @Kyuka als je denkt dat het niveau niet lager kan duikt deze speler weer op. Perfect om de lachspieren op te warmen. & @Theo Walcott.

Minst favoriete forum poster: Iedereen die zich onder reeds bewezen feiten probeert uit te praten.

Dikste wannabe op het forum: @siedost

Dikste wannabe in het spel: @Kyuka @et Murus Magnificum Behalve andere spelers voor hen te laten aanvallen en overmatig pp gebruik stellen ze niets voor.

Mooiste profiel foto van spelers: @Night Train, @Qui Intus Diaboli


Mooiste profiel foto van stammen: Hostile Defectus Abundant.


Meest belovende stam voor de toekomst: Salt, gezien hun ligging gaan ze er nog een leuke wereld van maken zonder premade.

Grootste blunder: Supergirl & Murus die 11 edels en een stuk of 8 clears doodlopen.

Voor wie heb je nu echt respect: Iedereen die groot is geworden zonder een leger dwergen die dorpen voor hen cleart.

Cute
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Het lijstje van Too Hot doet me denken aan een tante van mij. Daar gebeurt iets mee en 3 jaar later belt ze nog om haar ongenoegen te uiten. Vreselijk mens dat wijf.

Wel dikke billen.
 
Bovenaan