Golden Awards

Reactiescore
277
Aangezien het al een goeie 2 weken geleden is sinds er een lijstje is gemaakt zal ik er maar eens 1 maken :). Ben nooit zo van het lulverhalen typen maar beter een korte lijst dan geen lijst he ;)
Beste speler: Ik ben van mening dat geen enkele speler echt iets heel bijzonders op deze wereld al heeft uitgevoerd. Zijn nog niet echt grote stammen weggespeeld oid.
Ik zet daarom hier Red sky at morning. neer aangezien dit account al meerdere werelden goede prestaties neerzet. Ook hebben ze zeer goede farmstats, helemaal als je ziet dat ze in de core liggen. Ook zijn ze niet nalatig in rooftochten aanzetten gezien ze regelmatig een nieuw record halen. Ik denk dat dit account op deze wereld zeker weer zichzelf zal bewijzen. Account heeft ook mooie ligging met rim en een rechte lijn naar het front.

Beste stam: Ik zet hier sinds vanochtend dan de stam 24/7 neer. Door de laatste recruits kan deze stam de rest van de rose vrij makkelijk wegspelen gezien het grote front dat deze krijgen. ook las ik dat een deel daarvan intern wordt waardoor deze stam een goeie kwantitatieve overmacht krijgt.

De beste stam speler: Blow me up. Had naar ik hoorde nog een flink gedeelte def uitstaan terwijl die zelf een massa kreeg. Dat dit kon kwam natuurlijk ook wel omdat het account 80% def is ong ;) Ik zie deze speler in ieder geval wel als een speler met stamgevoel.

Het grootste ego: Kerouac van Finnvard. Is goede speler die goed een stam kan leiden als ik Kaas zie maar vind dat die ook een flinke ego heeft. Is zeker niet negatief bedoelt want je mag zeker een gezonde ego hebben!

Beste leider: Kerouac. heeft een stam met mooie edellijnen aan de clusters te zien. Heeft nog geen r2w gedaan of andere lage morele dingen.

Slechtste leider: Hunt you down. Rose heeft toch altijd een mindere naam gehad. ook heb ik het idee dat de sfeer in de stam gewoon niet helemaal je van het is. Ook het beleid en de AF profilatie kan beter naar mijn mening.

Meest onderschatte stam: VFsnip. Ze blijven er toch maar liggen, hoeveel moeite Rose ook doet. Ga zo door! Ook wil ik hier AT benoemen. Denk dat Kaas hier nog een flinke dobber aan kan krijgen.

Meest overschatte stam: 24/7. Stam heeft een grote kwantitatie overmacht en denk dat deze nog wel groter wordt. Maar is er ook genoeg kwaliteit? Ik ben heel benieuwd hoe deze stam het gaat doen in de endgame.

Meest overschatte speler: Prone. denk dat sommige spelers dit account toch overschatten gezien de grootte van het account. Heeft voor de grootte van het account echt ondermaatse farmstats.

Meest onderschatte speler: TheFarmersLife. Account wordt heel weinig tot niet benoemd maar groeien toch goed door. Hoorde dat spelers erop ook goed konden spelen dus heb hoge verwachtingen van dit account.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: BMU, RSAM, FF, RTJ en mamba. vind de spelers van deze accs chill overkomen en hebben mijn inziens daarnaast ook de kwaliteit die een stam nodig heeft.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Heb niet echt specifieke accs waar ik echt niet met in de stam zou willen zitten.

Mooiste spelers naam: Finit hic Deo. hou wel van die latijnse namen.

Mooiste stam naam: vind er niet echt iets bijzonders tussen zitten.

Het tofste topic: Rate de speler vind ik wel leuk om te lezen.

Het domste topic: -

Favoriete forum poster:
@lord-toms vind ik wel goed posten altijd.

Minst favoriete forum poster: /

Dikste wannabe op het forum: Toch wel @Addison Rae denk ik :p

Dikste wannabe in het spel: Prone

Mooiste profiel foto van spelers:
1603705981631.png
Mooiste profiel foto van stammen:
1603705946462.png

Mooiste actie van de wereld:
BMU die alles op block ok kan zetten :oops:o_O
Meest belovende speler voor de toekomst: RSAM. Is heel de wereld al goed bezig en verwacht dat ze zeker zo door zullen gaan. Ook qqeezz blijft toch steady groeien in de rim. Moet zeker niet onderschat worden.

Meest belovende stam voor de toekomst: Kaas. mooie clusters en benodigde kwaliteit in de stam.

Grootste blunder: 6 edels op een dorp gooien :rolleyes::rolleyes:

Voor wie heb je nu echt respect: Dat FF nog een wereld AAO als buren wilt hebben. Hoe is het mogelijk :eek:

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: @Against All Odds @BlackBull vind ik wel 2 toppers! Ook @Exact. vind ik chille gozer en heeft vaak goede inzichten!

Ik wil graag nog meedelen dat: Ik iedereen veel succes wens deze wereld en laten we er een leuke wereld van maken waar niet alleen naar eigenbelang wordt gekeken.
 
Reactiescore
290
Aangezien het al een goeie 2 weken geleden is sinds er een lijstje is gemaakt zal ik er maar eens 1 maken :). Ben nooit zo van het lulverhalen typen maar beter een korte lijst dan geen lijst he ;)
Beste speler: Ik ben van mening dat geen enkele speler echt iets heel bijzonders op deze wereld al heeft uitgevoerd. Zijn nog niet echt grote stammen weggespeeld oid.
Ik zet daarom hier Red sky at morning. neer aangezien dit account al meerdere werelden goede prestaties neerzet. Ook hebben ze zeer goede farmstats, helemaal als je ziet dat ze in de core liggen. Ook zijn ze niet nalatig in rooftochten aanzetten gezien ze regelmatig een nieuw record halen. Ik denk dat dit account op deze wereld zeker weer zichzelf zal bewijzen. Account heeft ook mooie ligging met rim en een rechte lijn naar het front.

Beste stam: Ik zet hier sinds vanochtend dan de stam 24/7 neer. Door de laatste recruits kan deze stam de rest van de rose vrij makkelijk wegspelen gezien het grote front dat deze krijgen. ook las ik dat een deel daarvan intern wordt waardoor deze stam een goeie kwantitatieve overmacht krijgt.

De beste stam speler: Blow me up. Had naar ik hoorde nog een flink gedeelte def uitstaan terwijl die zelf een massa kreeg. Dat dit kon kwam natuurlijk ook wel omdat het account 80% def is ong ;) Ik zie deze speler in ieder geval wel als een speler met stamgevoel.

Het grootste ego: Kerouac van Finnvard. Is goede speler die goed een stam kan leiden als ik Kaas zie maar vind dat die ook een flinke ego heeft. Is zeker niet negatief bedoelt want je mag zeker een gezonde ego hebben!

Beste leider: Kerouac. heeft een stam met mooie edellijnen aan de clusters te zien. Heeft nog geen r2w gedaan of andere lage morele dingen.

Slechtste leider: Hunt you down. Rose heeft toch altijd een mindere naam gehad. ook heb ik het idee dat de sfeer in de stam gewoon niet helemaal je van het is. Ook het beleid en de AF profilatie kan beter naar mijn mening.

Meest onderschatte stam: VFsnip. Ze blijven er toch maar liggen, hoeveel moeite Rose ook doet. Ga zo door! Ook wil ik hier AT benoemen. Denk dat Kaas hier nog een flinke dobber aan kan krijgen.

Meest overschatte stam: 24/7. Stam heeft een grote kwantitatie overmacht en denk dat deze nog wel groter wordt. Maar is er ook genoeg kwaliteit? Ik ben heel benieuwd hoe deze stam het gaat doen in de endgame.

Meest overschatte speler: Prone. denk dat sommige spelers dit account toch overschatten gezien de grootte van het account. Heeft voor de grootte van het account echt ondermaatse farmstats.

Meest onderschatte speler: TheFarmersLife. Account wordt heel weinig tot niet benoemd maar groeien toch goed door. Hoorde dat spelers erop ook goed konden spelen dus heb hoge verwachtingen van dit account.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: BMU, RSAM, FF, RTJ en mamba. vind de spelers van deze accs chill overkomen en hebben mijn inziens daarnaast ook de kwaliteit die een stam nodig heeft.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Heb niet echt specifieke accs waar ik echt niet met in de stam zou willen zitten.

Mooiste spelers naam: Finit hic Deo. hou wel van die latijnse namen.

Mooiste stam naam: vind er niet echt iets bijzonders tussen zitten.

Het tofste topic: Rate de speler vind ik wel leuk om te lezen.

Het domste topic: -

Favoriete forum poster:
@lord-toms vind ik wel goed posten altijd.

Minst favoriete forum poster: /

Dikste wannabe op het forum: Toch wel @Addison Rae denk ik :p

Dikste wannabe in het spel: Prone

Mooiste profiel foto van spelers:
Bekijk bijlage 24161
Mooiste profiel foto van stammen:
Bekijk bijlage 24160

Mooiste actie van de wereld:
BMU die alles op block ok kan zetten :oops:o_O
Meest belovende speler voor de toekomst: RSAM. Is heel de wereld al goed bezig en verwacht dat ze zeker zo door zullen gaan. Ook qqeezz blijft toch steady groeien in de rim. Moet zeker niet onderschat worden.

Meest belovende stam voor de toekomst: Kaas. mooie clusters en benodigde kwaliteit in de stam.

Grootste blunder: 6 edels op een dorp gooien :rolleyes::rolleyes:

Voor wie heb je nu echt respect: Dat FF nog een wereld AAO als buren wilt hebben. Hoe is het mogelijk :eek:

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: @Against All Odds @BlackBull vind ik wel 2 toppers! Ook @Exact. vind ik chille gozer en heeft vaak goede inzichten!

Ik wil graag nog meedelen dat: Ik iedereen veel succes wens deze wereld en laten we er een leuke wereld van maken waar niet alleen naar eigenbelang wordt gekeken.

Geen flauw idee wie je bent, maar bedankt voor de benoeming van ons account.
 
Reactiescore
363
Hunt you down. Rose heeft toch altijd een mindere naam gehad. ook heb ik het idee dat de sfeer in de stam gewoon niet helemaal je van het is. Ook het beleid en de AF profilatie kan beter naar mijn mening.

Bedankt voor de benoeming, momenteel is helaas niets minder waar en zijn er dingen die beter hadden gemoeten. Nou denk ik dat ex Rose wel kan bevestigen dat ik in een rotsituatie gezet ben door uit noodzaak het zooitje te leiden. Plus dat het geen simpele groep was.

Maar je hebt deels zeker gelijk en dat geef ik toe.
 
Reactiescore
358
Beste speler: Voor mij persoonlijk een harde noot om te kraken omwille van de reden dat 4 jaar inactiviteit er namelijk voor zorgen dat je iets minder dieptezicht hebt in de kwaliteit van de community. Persoonlijk al geproefd van de kwaliteit van AT op w75 door middel van een stamactie op ons account maar al bij al dus te vroeg om hier een vaste waarde neer te zetten die zicht tot op heden al zodanig bewezen heeft waardoor het verdiend zou zijn.

Beste stam: Heel interessant om dit ten tijde van de meest recente gebeurtenissen te beoordelen. Is het 24/7 dat momenteel door een overmacht in punten de beste papieren heeft? Komt er alsnog een samensmelting in de zuid-oostelijke regionen van w75 om op deze manier een weerbaar front te vormen in aanloop naar het startschot voor de eindstrijd? Momenteel staat 24/7 er naar mijn mening het beste voor gezien de strategie en proportie van de stam maar desondanks dit gegeven wens ik oprecht dat ieder slachtoffer van de recente stamwissel de handen in elkaar slaagt om er alsnog het beste van te maken.

De beste stam speler: Als we binnen onze eigen rangen gaan kijken kan ik enkel beamen dat binnen KAAS alle spelers gelijk staan qua teamgevoel en ik graag het collectief in zijn geheel hier in de bloemetjes wil zetten. De enige die een echte foemp is, is Tim @Red Sky at Morning.

Het grootste ego: Ik

Beste leider: @Kerouac is in mijn ogen de beste leider. Denk dat het voor zich spreekt dat ieder van ons het beste oordeel kan vellen over zijn/haar eigen leiding en in dit geval is dit dan ook meer dan terecht. Van begin af aan voet bij stuk gehouden in zijn leidersrol en tot op heden een uitstekend parcours afgelegd met de nodige hindernissen maar "What doesn't kills you, makes you stronger?". Helaas nog niet verlost van het dictatoriaal regime van Stanlin.

Meest onderschatte stam: VFSnip. Iedereen die de laatste tijd het AF gelezen heeft weet waarom.

Meest overschatte stam: Door velen eerder al benoemd en volgens mij afgelopen dagen ook bewezen, Rose. Een samenraapsel van het voorafgaande VBV en .Beast dat eigenlijk op dat eigenlijk moment bij mij het gevoel al opwekte dat het vroeg of laat fout zou gaan aflopen. Denk dat uit ieders eigen perspectief er een andere mening aangedaan is over de manier waarop het zuiden zijn zaakjes heeft geregeld van begin tot op heden maar ik hoop oprecht dat iedereen eindelijk zijn plek heeft gevonden en dat het gedaan is met elkaar messen in de rug te steken. Je zou voor minder MineCraft of Fortnyte gaan spelen.

Meest onderschatte speler: Finis Amarum. aka Chili95 die een flinke maand geleden ten dode was opgeschreven omwille van een activiteitscrisis heeft dankzij een flinke portie interns en barbs zijn we teruggevonden naar de bovenste lagen van de leaderboards. Met een actieve nachter hebben ze een prima troef achter de hand want laat ons eerlijk zijn. Een nachter op dit kutspel is goud waard. Persoonlijk vrij hoge verwachtingen van het account, hopelijk kunnen ze die in de toekomst inlossen.

Mooiste spelers naam: La Kouchov Obarkarchov

Mooiste stam naam: Strengt To Survive

Dikste wannabe op het forum: @PalliePatatje omwille van de simpele reden dat deze man geen vrienden heeft en zelfs op het AF achter LOL-companen zoekt om zich te storten in een leven zonder leven mét zenuwinzinkingen.

Mooiste profiel foto van spelers: De afbeelding van Wurm 2.0 is een leuk plaatje dat past bij de accountsnaam en dus een uitstekende keuze naar mijn mening als mooiste profiel foto volgens mijn waarden en normen.
150948_large.gif

Mooiste profiel foto van stammen: De persoon die dit plaatje heeft gemaakt mag mij altijd een DM sturen want dit is simpelweg prachtig.
150294_LARGER.png

Meest belovende stam voor de toekomst: KAAS

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: @PalliePatatje @SpeedOwner.xD
 
Reactiescore
2.386
huh
 
Reactiescore
416
Meest onderschatte speler: Finis Amarum. aka Chili95 die een flinke maand geleden ten dode was opgeschreven omwille van een activiteitscrisis heeft dankzij een flinke portie interns en barbs zijn we teruggevonden naar de bovenste lagen van de leaderboards. Met een actieve nachter hebben ze een prima troef achter de hand want laat ons eerlijk zijn. Een nachter op dit kutspel is goud waard. Persoonlijk vrij hoge verwachtingen van het account, hopelijk kunnen ze die in de toekomst inlossen.

Chili585*

maar omg, @TimeDoesMatter wij kunnen dus wel iets! :eek:
 
Bovenaan