Golden Awards

Reactiescore
1.662
dit doen ze inderdaad erg goed!
maar ze hadden op w69 dan ook wel enige activiteits problemen en er is dan ook versterking bijgekomen die het uitstekend doet hier op w75

wat betreft mijn benoemingen is natuurlijk altijd hoe je er zelf naar kijkt, mensen die een co speler gezocht forum maken zonder ook maar enige informatie vind ik persoonlijk zwaar irritant dus heb ik het zo gedaan, het feit dat we nieuwe toppers hebben mogen verwelkomen zegt denk ik genoeg.

wat betreft AT, ja er is wat onrust geweest en die is (helaas) ook op het AF beland, toen ik mijn online les had gehad heb ik gesproken met heisenberg en die heeft, dan wel zonder zich te herroepen op zijn AF posts, zijn begrip getoond en de rest zal binnenkort zijn keuze krijgen binnen de stam.
maar wij laten ons niet pushen door jouw leider, want die wilt waarschijnlijk heel graag dat er mensen uit at gaan zodat hij ze kan opedelen.
want rekruteren zullen ze niet, dat was immers afgesproken.

oneens
 
Reactiescore
357
Beste speler: Mamba Mentality ik ken deze jongens van W69 waar ze van de stamleiding destijds geen front mochten (if i'm correct?) omdat ze onervaren spelers waren en dat niet zouden aankunnen. Deze heren hebben een dermate groei doorgemaakt dat het gewaardeerde stamgenoten zijn. Juist doordat ze zich niet alwetend opstellen leren ze heel veel. Kijkend naar de continue stijgende groeilijn kunnen we niet anders dan concluderen dat deze jongens hun weg in de top verdiend hebben. Keep up the good work.

Ook valt @Blow Me Up mij erg op aan de westzijde. Met 194 dorpen kunnen ze zich tot grootgrondbezitter rekenen, dit edellimiet zal ongewtijfeld met een boel VB's (lees: PP) gemoeid gaan maar desalniettemin met een rang 2 ODS en een rang 6 ODA kunnen we wel stellen dat het een aanwinst is voor de stam 24/7 die daarmee in de westelijke contreien een ijzersterk account hebben. Gaat vuurwerk beloven met de toppers van @Against All Odds

Beste stam: vind ik lastig, qua ranglijst is dit Rose - easy. Maar ik ben geen fan van de totstandkoming ervan en dan nu weer dat gedoe met AT, hoe het zich allemaal gaat ontwikkelen zullen we ongetwijfeld gaan zien de komende tijd.

24/7 wil ik hier benoemen. Deze stam staat rang 2 ODA en rang 2 ODD. Ondanks deze hoge ODD score weten ze alsnog een stijgende lijn in te zetten. Wat er met @Wurm 2.0 gebeurde was natuurlijk niet heel best, maar de ligging van Wurm 2.0 was ook wel een erg uitdagende volgens mij.

De beste stam speler: Ik weet dat @Wow Who zich erg kan inzetten voor een stam, deze man is actief op meerdere werelden dus ik heb geen idee hoe hij het op deze wereld doet.

@Padmyuva ook een korte tijd als plezierige stamgenoot mogen ervaren op 73

Ben ook erg blij met @ixfuryanix @Master Of The Oceans @PalliePatatje @Young Grafito @Kerouac (vergeet er vast nog wat) Die niet te beroerd zijn om een VV te draaien. Gelukkig is dit (nog) niet vaak nodig geweest binnen Kaas, maar ze staan er als het nodig is.

Het grootste ego: @Red Sky at Morning kan er wel wat van, helaas zit er vaak wel een kern van waarheid in zijn standpunten :tongue: ook @The Weirdness of Talent. kwam met een hoop bombarie maar vertrok nog voordat het eigenlijk spannend werd. Wel jammer op het forum is het nu een stuk rustiger, ik kon het tegengas -bij vlagen - wel waarderen moet ik eerlijk zeggen

Beste leider: Ik ben wel erg blij met onze eigen @Kerouac. Mag af en toe nog wel iets meer op zijn strepen gaan staan, de lieverd die het is. Goed doen voor iedereen kun je het toch niet :wink:

Slechtste leider: leiding van Rose en AT. Beide stammen hebben gezamenlijk 25 leden. Je hoeft geen wiskundige te zijn om te weten dat dit nooit gaat passen met een ledenlimiet van 15. Deze fusie - zoals ze het noemen - gaat ook een hoop gedupeerden achter zich laten. Rose heeft dit al een keer gedaan, en gaat AT dezelfde weg bewandelen. Ik snap ook dat AT in een lastige positie zit, maar met deze move wordt niet de positie van AT beter, nee slechts de positie van enkele spelers, waarmee je de rest van je stamgenoten zwaar tekort doet.

Meest onderschatte stam: VFSNIP, een plaatje zegt meer dan duizend woorden. :wink:

Bekijk bijlage 23799

Meest overschatte stam: Overschatten is niet het goede woord, maar ik had AT wel anders ingeschat, had echt gehoopt dat ze mee zouden doen in de mid-game om er wat leuks van te maken.

Meest overschatte speler: Ikzelf, bak er niet zoveel van :tongue:

Meest onderschatte speler: @nonkel jos die ouwe nonkel laat ze toch even een poepie ruiken met behulp van zijn mede snippers.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Mensen die stambelang boven accountbelang zetten, zijn er weinig van te vinden hedendaags.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Mensen die bij elke mededeling/beslissing van de leiding een heel debat moeten gaan opzetten.

Mooiste spelers naam: @Finit hic Deo. en natuurlijk onze eigen Finnvard aka Fart

Mooiste stam naam: Kaas want is de baas.

Het tofste topic: Meeste topics kunnen wel tof zijn, gaat immers om de content die er in staat. Een GA topic met alleen maar slechte/troll lijstjes hoeft niet perse een tof topic te zijn.

Het domste topic: Vind het deze wereld nog meevallen, geen antwoord hier op.

Favoriete forum poster: @lord-toms @Spamkaboutertje @Dark Impunity op een bepaalde manier ook wel @The Weirdness of Talent.

Minst favoriete forum poster: @Yerpel

Dikste wannabe op het forum: @Addison Rae
Hoe hij zich profileert is wel een beetje wannabe gedrag, slechts 1 van zijn quote's oordeelt u zelf :tongue:



Dikste wannabe in het spel: @Master Of The Oceans wat zullen deze spelers spijt hebben dat ze in de rim gestart zijn, zouden toppers zijn in de core.

Mooiste profiel foto van spelers: Geen idee, kijk ik nooit naar.

Mooiste profiel foto van stammen: Geen idee, kijk ik nooit naar.

Mooiste actie van de wereld: Denk @Wurm 2.0 de grootste actie is geweest?

Meest belovende speler voor de toekomst: @Red Sky at Morning Deze mannen gaan gasgeven als de rim secured is.

Meest belovende stam voor de toekomst: Rose + AT gaat een zieke overmacht vormen ten opzichte van de bestaande stammen, gaat heel wat roering beloven.

Grootste blunder: W75 starten als MB

Voor wie heb je nu echt respect: Iedereen die de leidersrol op zich neemt, er gaat echt een shitload aan tijd in zitten en de waardering is soms ver te zoeken.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mijn medespelers. Door hun log ik dat schaarse uurtje wat ik soms nog over heb.

Ik wil graag nog meedelen dat: Lijstjes en rates

Valt zeer aangenaam te lezen op deze zaterdagvoormiddag. Wat me ook opviel is hoe objectief je ten aller tijde bent gebleven, je slaagt telkens de nagel op de kop.
Mooie lijst, denk dat iedereen wel inziet dat het niet alleen een goede maar ook zeer betrouwbare lijst is.
 
Reactiescore
508
Hier dan een lijstje voor op deze prachtige zondag.

Beste speler:

Om te beginnen zal ik hier twee accounts neerpennen. Deze accounts hebben het (bijna) perfecte plaatje voor mij als top account zijnde.

  • Finit hic Deo.
Farm en roof zit heel erg snor. Qua farm zitten ze net binnen de top 15 met daarbij een record van 90k dorpen geplunderd. Ze hebben zelf de #1 van verzamelaar zien binnen te hengelen. Activiteit zit dus top. Dat blijkt ook maar eens aan hun ODA score van 2.8mil. Ze gunnen de offensieve troepen geen moment rust. Er vond een gigantische groeispurt plaats in een relatief korte periode met het opedelen van TM75. Als een geoliede machine lijken ze wel als een heet mes door boter te snijden. Duidelijk een account om rekening mee te houden en die veel impact zal hebben op de wereld.

  • Red Sky at Morning
Even een soldaat uit de eigen rangen gepikt. Bij dit account kunnen we in principe hetzelfde vaststellen zoals bij finit. Een bom van activiteit. Draait op vlak van farm, plunder en verzamelen mee in de top. Met de #8 ODA rammen ze er ook gezellig op los. Een hele steady groei ook. Ja, zoals eerder aangehaald is er misschien wel een ego te bespeuren bij enkelen. En ondanks dat wel zo is, weten ze het toch wel waar te maken. Ben er rotsvast van overtuigd dat het deze wereld niet anders zal zijn. Deze bende heb je liever in je stam zitten. And that’s facts.

Honorable mention
Dit account heeft misschien niet de beste kaarten voor de toekomst. Maar ze vallen me wel op de laatste dagen.
  • Brainsick
Sinds een maandje ex-lid van het VFgoed (nu VFsnip) en op het heden lid van 24/7. Het account van 175k punten groot springt toch wel echt in het oog van de w75 spelende tw’er. Het account houdt stand tegen een grote overmacht. We zien spelers als Phone, die nu eens een allereerste échte tegenstander hebben die niet gaat runnen na de eerste aanval, die het aardig moeilijk hebben om deze man weg te spelen. Hoge ODA en ODD stijgingen bij beide partijen laten ons zien dat er een felle strijd aan de gang is. Heb erg veel respect voor het account Brainsick, blijven doorstrijden bazen Er zal uiteraard wel wat steun van de stam achter zitten maar dat is alsnog geen excuus.

Beste stam:

Deze vind ik tricky.

Kaas? We zouden misschien de kaasmakers hier kunnen neerpoten. Maar is dat dan wel terecht? Heeft deze stam dan al zoveel laten zien dat het de naam ‘beste stam’ verdient? Ik vind nog voorlopig van niet. Al is het zeker een stam met enkele grote namen en zeker geen slechte ligging. Een stam met veel potentie en goeie kaarten. Maar nog niet op het punt om beste stam genoemd te worden.

Rose? Als we de ranglijst moeten geloven staat deze stam met een dikke 2mil+ op de nummer één positie. Maar maakt dat hun direct de besten? Een opstapeling van factoren en gebeurtenissen zorgen ervoor dat ik zeker niet geneigd ben voor deze stam te gaan kiezen.

Dan blijft 24/7 nog over en dan zal ik, niet met volle overtuiging weliswaar, hun deze award op het hemd spelden. Mensen kunnen liegen en bedriegen maar statistieken doen dat meestal niet. Zo liegen ze niet dat deze stam zowel aanvallend als verdedigend er een beetje bovenuit steekt. En ondanks deze grote cijfers zien we dat ze gewoon lekker verder groeien. Incasseren is één ding maar dat je dan ook klappen kunt uitdelen is al helemaal top. Waarom geef ik deze award niet met volle overtuiging? Toegegeven, wat Wurm is overkomen is niet ideaal en was bijna een kantelpunt voor me om alsnog heel deze tekst over 24/7 weg te doen. Maar als we TW stats moeten geloven is de strijd daar nu leuk aan de gang en wordt er ferm over en weer gerecapped. Of dit een happy end zal hebben voor wurm en aanhang, zal de tijd uitwijzen.

De beste stam speler:

Op basis van de ranglijst kunnen we afleiden dat Kaarsvet (2.61mil ODS) en Blow Me Up (1.38mil ODS) de stam hoog in het vaandel dragen en zeker niet te beroerd zijn om hun dorpen leeg te zetten voor stambelang en uiteraard om een vriend in nood te helpen. Deze twee spelers, tevens beiden afkomstig uit 24/7, staan met een pittige voorsprong alleen aan de ‘top’ als het over ODS gaat. Uiteraard zijn er zoveel meer aspecten die een speler/account een échte stam speler maken, maar deze ODS scores zijn er alvast zeker ééntje van.

Uit de eigen rangen:

Mamba Mentality

Ik ben geblessed door God om deze toppers als buurman te hebben. Wat ik persoonlijk erg belangrijk vind in een goede buurman/stamgenoot is duidelijke communicatie. De kwaliteit van de communicatie gaat boven de kwantiteit. Je kan wel uren zitten spammen in de stam chat maar daar heb je natuurlijk soms niets aan als er enkele dringende zaken besproken moeten worden. Duidelijke en heldere communicatie zijn een grote sterkte van ze. Ook deze mannen geven graag hun deff af aan stammies met als volgend risico dat ze zelf kwetsbaar zijn. Meegaand, zeer chill en good vibes only is alles wat ik kan zeggen bij deze toppers.

Enkele individuen:

Ik wou @Padmyuva en @Wow Who hier vermelden maar zag dat CostaRica dat ook al gedaan had. Ahja, bij deze, nog meer verder in jullie kont! Je wil niet met hun fronten. Stammen die deze heren bij zich hebben kunnen op beide oren slapen. @PalliePatatje , heef soms een hard hoofd die ervoor zorgt dat de leiding net niet een mental breakdown heeft. Maar ondanks dat is het een stamspeler in hart en nieren. Omgaan met beslissingen die misschien niet helemaal in hun voordeel spelen is daar ook een voorbeeld van. Toffe peer

Het grootste ego:

Zoals eerder al vermeld kan het account Red Sky at Morning wel eens pittig zijn. Als ze het niet eens zijn met iets, staat de stam chat in vuur en vlam en is het dikke rwina. Een uitgesproken mening kunnen we hier ook bij noteren maar dat is zeker niet alleen slecht. Liever een uitgesproken mening dan alleen maar ja-knikkers. If you can walk the talk, vind ik alles goed.

Beste leider:

Ik heb in afgelopen lijstjes wel vaker de leiding van Wolves , het account Alexander13, zien voorbij komen. Met name dan Robin. Ik heb hier zelf geen weet of dergelijke van maar ik wil best geloven dat hij het goed doet.

De enige leiding waar ik zelf echt iets vanaf weet is dat uiteraard wel m’n eigen leidinggevende. De enige echte Stannaman. (@Kerouac) Deze gast zou verdomme mogen betaald worden aan 12,- per uur voor wat hij moet doorstaan op een doorsnee dag ☹ Zeker met Jarne zeg, amai. Kan wel goed flessen wijn binnen trekken en tafels breken (+1) Nee alle jokes aside, ik vind dat hij het zeer goed doet. Het is niet simpel om deze kaas etende bende in goede banen te leiden. Bepaalde waarden en normen worden nagestreefd en worden tot op heden nog steeds gerespecteerd.

Meest onderschatte stam:

Hier moet ik dan toch wel echt het VFgoed AKA VFsnip zetten. Nonkel Jos, Dash, ripromy,… allemaal zijn het forum namen die we maar al te goed kennen. Hun moppen gaan van droog naar droger en lijken niet serieus te nemen. Nooit had ik verwacht dat ze ook in-game daadwerkelijk grote praat waar konden maken. Ik supporter ze tot het einde, succes legends.

Meest overschatte stam:

Ik heb gewoon het gevoel alsof Rose van glas gemaakt is. Dat na één grote massa de stam zou kunnen breken en er al grote gaten zouden kunnen ontstaan met het uiteenvallen van de stam als gevolg. Ik kan er ofcourse compleet naast zitten en spelen ze de hele wereld weg. Aan hun om het tegendeel te bewijzen. Dat een stam van zo’n formaat dat ook nog eens bepaalde diplomatieke keuzes maakt waarvan men het hoofd zou schudden, maakt mijn beeld van ze er niet rooskleuriger op. En de meest recente gebeurtenis; het proberen weg te spelen van de VF helden, is al helemaal mooi. Als we moeten geloven hoe bijvoorbeeld een Beware The Stare aanvalt, moeten we er toch vraagtekens bij zetten. Benieuwd hoe de strijd tussen de twee stammen zal eindigen.

Meest overschatte speler:

Moet ik hier Prone zetten? Wurm? Of nog een account waar het nu één of tweemaal niet gaat volgens plan? Ik weet het niet. Wurm heeft zich nu (denk ik) voorlopig weten te herpakken. Prone loop nu even block op Brainsick enco, maar hoelang zal dat nog duren? Ik denk dat er nog geen één enkele speler écht overschat wordt op het moment. Moesten desbetreffende accounts blijven vastzitten in een vicieuze cirkel van negatieve gebeurtenissen, dan wel. Dat zullen we wel nog zien.

Meest onderschatte speler:

Ik noem hier nogmaals het account Mamba Mentality. Met een stabiele groei zijn ze ook gewoon rustig de top 10 binnengewandeld. Ik kende het account (ook voor de name-change) nog niet en kan denk ik wel met een gerust hart zeggen ze het goed gaan doen. Voor mij een grote verrassing, benieuwd hoe ze het er vanaf gaan brengen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Geenpala, Wow who, Firefoxx, Finit, Against All odds, Brainsick, Alexander13,…

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Niets persoonlijks hoor. Maar met Addison Rae zou ik het echt niet zien zitten. Zowel in game als op het forum geen fan van het desbetreffende account. Verder ben ik echt geen moeilijke, kan denk ik wel met iedereen zo’n beetje overweg.

Mooiste spelers naam:

Vroeger zou ik voor de Latijnse namen zijn gegaan. Na het 6 jaar gestudeerd te hebben, begin je er wel van te houden. Dan had ik zeker gekozen voor Finit hic Deo. (bitter weinig latijnse namen deze wereld nu ik het zo zie)

Dan ga ik nu voor Against all odds.

Mooiste stam naam:

Strength To Survive. (STS)

Het tofste topic:


Spotprenten & Golden Awards

Favoriete forum poster:

Ik kan altijd wel met plezier de posts van @lord-toms , @CostaRica & @melish lezen. Maar iemand als @Calamus Incendium laat mij ook altijd ff lachen.

Mooiste profiel foto van spelers:

Master of the Oceans

Mooiste profiel foto van stammen:

Strenght To Surivive (STS)

Mooiste actie van de wereld:


Dit kan misschien het deffwerk van Wolves zijn of het aanvallend werk van Rose op Wurm. Maar wat ik persoonlijk gewoon écht te gek vindt (zoals eerder al vaak aangegeven) is hoe VFsnip hier collectief op het forum poep komt praten maar het in game maar ook even waarmaken Succes verder boys

Meest belovende speler voor de toekomst:

QQEEZZ. Een naam die me toch wel bekend voor komt. Dit account heeft zich bijvoorbeeld op w71 wel echt bewezen. Ze zijn nu nog maar net 100k punten groot maar ik verwacht dat ze alles en iedereen zullen verrassen ondanks de erg late start. Een account om in de gaten te houden.

Meest belovende stam voor de toekomst:

Kwaliteit > Kwantiteit. Dat wordt maar al te vaak beweerd door menig speler. Maar de kwantiteit die de stammen Rose en AT zullen verkrijgen indien er daadwerkelijk een soort van fusie plaatsvindt kunnen we zeker niet gaan onderschatten.

Grootste blunder:

Bram die w75 startte als MB :D

Voor wie heb je nu echt respect:

Nogmaals respect voor @Kerouac , die nieuwe grijze haren van afgelopen weken staan je goed maat. Keep up the good work. Ook respect voor Mien dat hij m’n slechte moppen en scheve openingszinnen elke keer maar weer moet aanhoren, thanks broski.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Als de motivatie soms wat laag zit, heb je het wat moeilijk met die laptop open te doen en te gaan loggen. Gelukkig heb ik wel enthousiaste co’s die met volle overgave het spel spelen. En dat zorgt er alleen maar voor dat ik hetzelfde ga doen. (Bedankt voor in je resterende uurtjes te loggen Bram xxx) Een leuke stamsfeer is ook erg belangrijk om de sfeer hoog te houden. Joeri, Tim, Jarne, Seba, Noah, etc (vergeet een hoop). Allemaal leuke gasten die het spel wel aangenaam maken.

Ik wil graag nog meedelen dat:

Heb volgens mij nog nooit zo’n lange forumpost gemaakt in m’n leven.
 
Reactiescore
416
Mamba Mentality

Ik ben geblessed door God om deze toppers als buurman te hebben. Wat ik persoonlijk erg belangrijk vind in een goede buurman/stamgenoot is duidelijke communicatie. De kwaliteit van de communicatie gaat boven de kwantiteit. Je kan wel uren zitten spammen in de stam chat maar daar heb je natuurlijk soms niets aan als er enkele dringende zaken besproken moeten worden. Duidelijke en heldere communicatie zijn een grote sterkte van ze. Ook deze mannen geven graag hun deff af aan stammies met als volgend risico dat ze zelf kwetsbaar zijn. Meegaand, zeer chill en good vibes only is alles wat ik kan zeggen bij deze toppers.

Volledig mee eens, zit nogsteeds gezellig in hun discord te lullen :engel:
 
Reactiescore
2.372
Beste leider:
Ik heb in afgelopen lijstjes wel vaker de leiding van Wolves , het account Alexander13, zien voorbij komen. Met name dan Robin. Ik heb hier zelf geen weet of dergelijke van maar ik wil best geloven dat hij het goed doet.

De enige leiding waar ik zelf echt iets vanaf weet is dat uiteraard wel m’n eigen leidinggevende. De enige echte Stannaman. (@Kerouac) Deze gast zou verdomme mogen betaald worden aan 12,- per uur voor wat hij moet doorstaan op een doorsnee dag ☹ Zeker met Jarne zeg, amai. Kan wel goed flessen wijn binnen trekken en tafels breken (+1) Nee alle jokes aside, ik vind dat hij het zeer goed doet. Het is niet simpel om deze kaas etende bende in goede banen te leiden. Bepaalde waarden en normen worden nagestreefd en worden tot op heden nog steeds gerespecteerd.

Mooiste profiel foto van spelers:
Master of the Oceans

Voor wie heb je nu echt respect:
Nogmaals respect voor @Kerouac , die nieuwe grijze haren van afgelopen weken staan je goed maat. Keep up the good work. Ook respect voor Mien dat hij m’n slechte moppen en scheve openingszinnen elke keer maar weer moet aanhoren, thanks broski.

<3 Dankje peejee x
 
Reactiescore
919
Voor wie heb je nu echt respect:

Nogmaals respect voor @Kerouac , die nieuwe grijze haren van afgelopen weken staan je goed maat. Keep up the good work. Ook respect voor Mien dat hij m’n slechte moppen en scheve openingszinnen elke keer maar weer moet aanhoren, thanks broski.

Dankje PJ, het is elke dag ook ontiegelijk zwaar dat weer aan te horen :p
 
Bovenaan