Golden Awards

Reactiescore
363
Wat maakt een stam dan de beste stam als deze ook als overschat beschouwd wordt?

kijk ik zal een poging doen, als ik phone (Bjornke) goed begrijp dan.

Je hebt onze stam die door iedereen wordt weggezet als de R2w stam. Daar tegenover komt het punt dat mensen dit R2w vinden en dat komt vaak overeen met de beste stam. Zo wordt dit door meerdere gezien volgens mij en na oprichting was dit een van de problemen.
R2w= vaak dan de beste stam

War hem overschat maakt is dat noord ook nog wat troeven achter de hand houdt waardoor het hele kaartspel opnieuw geschud is.
 
Reactiescore
182
Wat maakt een stam dan de beste stam als deze ook als overschat beschouwd wordt?

Zal het simpel uitleggen.

Je moet stammen een rating geven tussen 1-10.

Jij schat stam X op 8. Eigenlijk is de werkelijke waarde van X een 6. Stammen Y en Z hebben een geschatte waarde van 6 en een werkelijke waarde van 5.

X is meest overschat en tevens het best.

Edit: het over of onderschatten van een stam staat los van de kwaliteit van de overige stammen.
 
Reactiescore
344
Daniel heeft een onterecht ego. Word elke wereld weggespeeld en dat zal hier ook zo zijn. Hij staat als een garantie voor falen.

Schatje toch ben je nog steeds zo lenig :p en op welke manier word ik weg gespeeld ? Door loyaal te blijven aan een stam die geen potentie blijkt te hebben. Denk dat ik me tot dus ver altijd goed verweerd heb tegen verwachtingen in. Voor de rest heb jij al lang laten merken ook dat alles niet geheel serieeus te nemen is bij jou xx
 
Reactiescore
1.226
Zal het simpel uitleggen.

Je moet stammen een rating geven tussen 1-10.

Jij schat stam X op 8. Eigenlijk is de werkelijke waarde van X een 6. Stammen Y en Z hebben een geschatte waarde van 6 en een werkelijke waarde van 5.

X is meest overschat en tevens het best.

Edit: het over of onderschatten van een stam staat los van de kwaliteit van de overige stammen.

Als je het zo stelt dan ligt het aan het inschattingsvermogen van de rater?

Stel ik schat stam B in op een 8 terwijl de werkelijke waarde een 3 is, is dit dan de meest overschatte stam? Of schat ik het gewoon totaal verkeerd in?
 
Reactiescore
182
Als je het zo stelt dan ligt het aan het inschattingsvermogen van de rater?

Stel ik schat stam B in op een 8 terwijl de werkelijke waarde een 3 is, is dit dan de meest overschatte stam? Of schat ik het gewoon totaal verkeerd in?

Zonder een inschatting kan je per definitie niet iets ofwel onder danwel overschatten?

Of bedoel je dat de ingeschatte waardes voor iedereen anders zijn? Dat is natuurlijk waar, het blijft immers een mening. Indien het allemaal veralgemeniseerd zou zijn zou elk lijstje dezelfde namen bevatten.

In het geval van Phone ziet hij Rose dus als de meest overschatte stam. Hij is echter van mening dat de werkelijke kwaliteit van Rose, alsnog hoger is dan de kwaliteit van de rest.

Althans, zo interpreteer ik het.
 
Reactiescore
1.226
In het geval van Phone ziet hij Rose dus als de meest overschatte stam. Hij is echter van mening dat de werkelijke kwaliteit van Rose, alsnog hoger is dan de kwaliteit van de rest.

En daarnaast verwacht hij van deze meest overschatte stam dat ze ook nog het meest belovend zijn. Het kan allemaal, ik vond het echter wel een grappig combi.

Om dat even naar jouw cijfers terug te brengen, ze worden op een 8 geschat, zijn daadwerkelijk een 6 waard, maar ze gaan in de toekomst een 9 halen. :tongue:
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Schatje toch ben je nog steeds zo lenig :p en op welke manier word ik weg gespeeld ? Door loyaal te blijven aan een stam die geen potentie blijkt te hebben. Denk dat ik me tot dus ver altijd goed verweerd heb tegen verwachtingen in. Voor de rest heb jij al lang laten merken ook dat alles niet geheel serieeus te nemen is bij jou xx
u mad bro?
 
Reactiescore
182
En daarnaast verwacht hij van deze meest overschatte stam dat ze ook nog het meest belovend zijn. Het kan allemaal, ik vond het echter wel een grappig combi.

Om dat even naar jouw cijfers terug te brengen, ze worden op een 8 geschat, zijn daadwerkelijk een 6 waard, maar ze gaan in de toekomst een 9 halen. :tongue:

Dat meest belovend had ik gemist. Op z'n minst een onconventionele combi te noemen ja :tongue:
 

Deleted User - 487824574

Guest
Dat kwetst mij niet, heeft mijn moeder al genoeg gedaan ;)
 
Bovenaan