Golden Awards

Deleted User - 487849361

Guest
Misschien tijd voor een mooi nieuw stamplaatje? Jullie overnamelijst ziet er immers zo mooi uit. Dat mag wel vastgelegd worden!
 

Deleted User - 487849361

Guest
Er komen ook erg leuke rapportjes voorbij, voelt alsof we weer tegen de OEHOE stam spelen
 

Deleted User - 487849361

Guest
Vgm zijn jullie atm tegen niemand aan het spelen maar oke :redface:
Ja, dat dachten wij ook, jammer dat we pas te laat wisten welk dorp als dodge dorp gebruikt was, had daar graag wat frontclears op gedumpt, terwijl er niemand was, maar volgensmij snappen jullie nog niet helemaal waarop ik doelde met mooie rapportjes.
 
Reactiescore
34
Ik ben nog steeds benieuwd welke meerdere spelers van stay je hebt weggespeeld.



Zegt degene met 3 posts op dit forum precies 0 inhoud en alleen maar vol met sneren. Sterke poster hoor!

Ga al langer mee om te weten dat het AF weinig inhoud heeft dus idd je zal mij hier niet veel zien posten idd.
Maar goed jouw inhoud is helaas ook niet al te best. Zal het er maar hier bij laten
 
Reactiescore
26
Ga al langer mee om te weten dat het AF weinig inhoud heeft dus idd je zal mij hier niet veel zien posten idd.
Maar goed jouw inhoud is helaas ook niet al te best. Zal het er maar hier bij laten

Beetje bevooroordeeld? Er kunnen gerust degelijke en inhoudelijke discussies/gesprekken gevoerd worden op het AF. Moet je wel je tweede en derde regel weghalen anders gaat hem dat natuurlijk niet worden :rolleyes2:
 
Reactiescore
417
Tja je kan gaan zeuren op iemand anders zijn stukje of je zet zelf een degelijk stuk in elkaar. Als je natuurlijk kiest om het hierbij te laten is dat natuurlijk ook prima.
 
Reactiescore
1.089
Ga al langer mee om te weten dat het AF weinig inhoud heeft dus idd je zal mij hier niet veel zien posten idd.
Maar goed jouw inhoud is helaas ook niet al te best. Zal het er maar hier bij laten

Ik heb genoeg inhoudelijke discussies gevoerd.
Maar jou acc heeft 4 posts op het classic forum nu en ze bevatten allemaal alleen maar sneren naar andere of het zijn zeurteksten, over hoe andere mensen met weinig inhoud posten.

Tja.. als je dan zeurt over andere en of het algemene AF niveau, zet dan tenminste zelf je beste beentje voor.
 
Reactiescore
34
Ik heb genoeg inhoudelijke discussies gevoerd.
Maar jou acc heeft 4 posts op het classic forum nu en ze bevatten allemaal alleen maar sneren naar andere of het zijn zeurteksten, over hoe andere mensen met weinig inhoud posten.

Tja.. als je dan zeurt over andere en of het algemene AF niveau, zet dan tenminste zelf je beste beentje voor.

Jij komt binnen en zegt wat over mij terwijl wij elkaar niet eerder gesproken of wat dan ook hebben je weet totaal geen achtergrond.
Als jij dat dan als zeuren vindt prima.
 
Reactiescore
2.039
Het water waarin je gaat zwemmen dat toont wel weerstand. Ik zelf meende dat team brucken vandaag teamuitje had en dus niet online kon zijn... Helaas
Teamuitje > tw.
Eigenlijk alles wel > tw.
 
Bovenaan