Golden Awards

Deleted User - 487849361

Guest
Misschien is wat uitleg wel op z'n plaats, maar Arragorn die tegenwoordig op Palliepatatje te vinden is, was verschrikkelijk arrogant in z'n pm's naar ons toe. Gezien z'n huidige account pallie is, krijgen jullie als team de nominatie, verder zou Campionen de nominatie ook wel kunnen verkrijgen. Die 2e heeft echter totaal geen betekenis op de wereld (behalve ergenis als hij toevallig in je cluster ligt).
En klopt, als ik me verveel ga ik hier wat rotzooi schoppen,
 
Reactiescore
227
Jens is helaas gestopt.. Verder weet ik niets meer van de geschiedenis tussen jullie. Ik kan je er echter wel in volgen, zijn verwoording van zijn ideeën kunnen zeer arrogant overkomen

Minder vervelen, meer bier drinken dan jonguh!
 
Reactiescore
34
Misschien is wat uitleg wel op z'n plaats, maar Arragorn die tegenwoordig op Palliepatatje te vinden is, was verschrikkelijk arrogant in z'n pm's naar ons toe. Gezien z'n huidige account pallie is, krijgen jullie als team de nominatie, verder zou Campionen de nominatie ook wel kunnen verkrijgen. Die 2e heeft echter totaal geen betekenis op de wereld (behalve ergenis als hij toevallig in je cluster ligt).
En klopt, als ik me verveel ga ik hier wat rotzooi schoppen,

En wie ben jij dat jij mijn fantastische naam wikt noemen.
 
Reactiescore
34
Och ik zie het al mijn vriend Medicated.
Haha je hebt wel wat last van mij gehad je klopt.
1 van de redenen is dat je totaal niet normaal kan communiceren met mensen.

Je ziet het al aan wat je hier schrijft. Totaal geen stukje respect naar mensen die hier spelen. Alleen maar bashen afzeiken.

Maar goed succes ik ga weer verder
 
Reactiescore
1.089
Reactiescore
47
Oei grootste ego is een lastige, buiten Retro zou ik voor Final Meltdown. gaan (ik ken hem echter niet heel goed, alleen sommige posts vond ik wat minder sterk).
Binnen Retro ga ik voor Jan (zei toch dat ik jou ging noemen :p), nee zonder grappen er zit vrij weinig ego binnen de stam (helaas)

Zelfs als ik niet meer reageer moet je nog over me beginnen, terwijl het een discussie was waar je verder niets over weet haha ;p
Hoezo trouwens "het grootste ego", ik sprak toch namens mijn hele stam en niet enkel voor mezelf, of was je vergeten waar "ego" voor stond? Haha

Verder geen problemen met iemand hoor, zei in mn eerste post (voor dat hele gedoe met segg) ook dat ik spelers als Dutchgangster/Robbeke enz altijd een kwalitatief goede toevoeging vond aan werelden, ookal had ik er meestal "ruzie" mee (Robbeke niet dan, die deed meestal wel wat relaxter haha) en ookal legde ik het vaak tegen ze af haha :)
Slechte spelers zijn het zeker niet en dat zal ik ook niet zeggen, ze wonnen niet voor niks meerdere Classics :p
 
Reactiescore
417
Tja er werd naar mijn mening gevraagd, dan geef ik die. Je hoeft je daarop niet te verdedigen hoor (mag natuurlijk altijd).
Verder ben ik bekend met de term 'ego', maar bedankt voor je bezorgdheid.
 
Reactiescore
47
Tja er werd naar mijn mening gevraagd, dan geef ik die. Je hoeft je daarop niet te verdedigen hoor (mag natuurlijk altijd).
Verder ben ik bekend met de term 'ego', maar bedankt voor je bezorgdheid.

Blijkbaar niet echt aangezien ik naar mijn weten nooit specifiek naar mijn eigen account heb gewezen. ^^

"Ego betekent in de letterlijke betekenis "ik". In het algemeen gebruikt men het woord 'ego' voor het object dat men met het woord "ik" aanduidt."

Maar je post was verder nog redelijk respectvol ondanks de sneer, dus props daarvoor.
Ik reageerde idd simpelweg omdat ik mijn naam voorbij zag komen! (Puntje zit wel aan de voorkant he ;D)
 
Reactiescore
298
Je hebt een bizar grote bek voor iemand die niks heeft klaargespeeld op deze wereld of welke wereld dan ook, en je hebt totaal geen zelfreflectie. Lijkt me een meer dan terechte nominatie
 
Reactiescore
47
Je hebt een bizar grote bek voor iemand die niks heeft klaargespeeld op deze wereld of welke wereld dan ook, en je hebt totaal geen zelfreflectie. Lijkt me een meer dan terechte nominatie

Ach, komt de grootste blaaskaak van TW weer aan.
Heb met niemand op een persoonlijk level een probleem totdat jij weer met je aanvallende opmerkingen om de hoek komt.
Wel benieuwd waar jij zoal verder allemaal hebt gespeeld?
Ik zou zeggen kijk eens naar de stammen Area 51 (W27) Monkey (miss veel minder kwalitatief dan Area, echter wel een goede ranking behaald) en de accounts Wonder66 en het eigen account The Brothers Grimm of Blowkiss.

Inderdaad over het algemeen nooit het top acc van de wereld (al was Wonder66 wel redelijk, maar dat was een fusie dus dat telt minder)
Maar je hebt mij dan ook nergens zien zeggen dat ik als speler de beste ben die er is.
Verder Quarantaine na de tijd afwezigheid ook nog wat spelers van de uiteindelijke winnende stam weggespeeld waar deze zelf ook nog probs over uitspraken, ik dacht zelfs nog 1 speler op dit forum aan het begin van deze golden awards ergens. (En idd volledig solo en met enkel een mobiel tot de beschikking)

*En ja Boarders, dit stukje zou je idd wel onder ego kunnen scharen voor je het zelf zegt haha, maar ik wilde toch even reageren op een persoonlijke aanval haha :p


--
Zei letterlijk nog in de post waar het hele gesprek met Sseg mee begon dat ik het destijds gewoon tegen de spelers dutch enz aflegde en dat waarschijnlijk nu weer zou doen.

Ik zei ook letterlijk eerder op dit forum nog dat als jullie het klaarspelen tegen actieve teams op deze wereld (waar jullie nu tegen gaan komen) dat ik gewoon mijn felicitaties zou geven.

Maargoed nogmaals, probs aan degene die gaan winnen, ookal is het Retro!
(Al hoop ik zelf ofc meer op Pallie/M-A en TWGHG)
 
Reactiescore
1.089
Verder Quarantaine na de tijd afwezigheid ook nog wat spelers van de uiteindelijke winnende stam weggespeeld waar deze zelf ook nog probs over uitspraken, ik dacht zelfs nog 1 speler op dit forum aan het begin van deze golden awards ergens. (En idd volledig solo en met enkel een mobiel tot de beschikking)

Sorry? Je hebt als individu 9 5k dorpen gepakt van het "weggespeelde" Endless Rollercoaster account. Dat in totaal slechts 18 van de 66 dorpen aan BLCK verloor. Verder heb je geen enkel account weggespeelt in Stay... Dus welke 'nog wat spelers' meer dan?


En in welke zin 'volledig solo'? Solo op je account misschien ja, maar je had gewoon je stam achter je staan die de andere helft van de overnames op Rollercoaster hebben gedaan. Verder had Stay! nog met 3 of 4 andere top 10 stammen oorlog op dat moment en BLCK misschien met 1 andere stam?

De dorpen die jij/BLCK won bij Rollercoaster Decerno Monymaker of Invictus Heroes werden elders van BLCK gewoon weer gepakt, aanzienlijk meer dan aan BLCK werd verloren. In de periode 24 april tot 8 mei ( datum eerste vijandelijke overname, tot voordat BLCK viel) stond Stay! +100 op BLCK, en stond BLCK bijvoorbeeld maar + 3 op Mony.
Je hebt het niet slecht gedaan, maar 'wat spelers weggespeeld' is echt zo bizar overdreven. En zeker geen prestatie. Want leuk dat jij misschien zelf positief stond (+20 max.), als de rest van de stam het vervolgens kei hard liet af weten was het ook slechts een kwestie van tijd geweest.

Op het 'wegspelen' van Invictus heb jij niets van doen gehad. De massa van BLCK op Invictus Heroes samen met AA1- en TRIO faalde vrij hard. En nadat AA1- en TRIO weg waren gespeeld hadden jullie gezamelijke kracht nodig met OA om Invictus weg te spelen, maar toen was jij geloof ik al gestopt. En als trade-off verloor BLCK vrijwel alle resterende dorpen waaronder heel Mighty Unicorn. En verloor OA .Greed en Tactical Infected, en was daarmee OA ook zo goed als rip.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
47
Sorry? Je hebt als individu 9 5k dorpen gepakt van het "weggespeelde" Endless Rollercoaster account. Dat in totaal slechts 18 van de 66 dorpen aan BLCK verloor. Verder heb je geen enkel account weggespeelt in Stay... Dus welke 'nog wat spelers' meer dan?


En in welke zin 'volledig solo'? Solo op je account misschien ja, maar je had gewoon je stam achter je staan die de andere helft van de overnames op Rollercoaster hebben gedaan. Verder had Stay! nog met 3 of 4 andere top 10 stammen oorlog op dat moment en BLCK misschien met 1 andere stam?

De dorpen die jij/BLCK won bij Rollercoaster Decerno Monymaker of Invictus Heroes werden elders van BLCK gewoon weer gepakt, aanzienlijk meer dan aan BLCK werd verloren. In de periode 24 april tot 8 mei ( datum eerste vijandelijke overname, tot voordat BLCK viel) stond Stay! +100 op BLCK, en stond BLCK bijvoorbeeld maar + 3 op Mony.
Je hebt het niet slecht gedaan, maar 'wat spelers weggespeeld' is echt zo bizar overdreven. En zeker geen prestatie. Want leuk dat jij misschien zelf positief stond (+20 max.), als de rest van de stam het vervolgens kei hard liet af weten was het ook slechts een kwestie van tijd geweest.

Op het 'wegspelen' van Invictus heb jij niets van doen gehad. De massa van BLCK op Invictus Heroes samen met AA1- en TRIO faalde vrij hard. En nadat AA1- en TRIO weg waren gespeeld hadden jullie gezamelijke kracht nodig met OA om Invictus weg te spelen, maar toen was jij geloof ik al gestopt. En als trade-off verloor BLCK vrijwel alle resterende dorpen waaronder heel Mighty Unicorn. En verloor OA .Greed en Tactical Infected, en was daarmee OA ook zo goed als rip.

Als je blijkbaar ook op deze wereld speelde moet je ook weten dat ik na scoutverslagen 90% van de Offdorpen van Roller had geveegd, ook die diep in het cluster en elk van zijn treinen had gemold in 1 losse ochtend, overigens zonder stamhulp ja ;p
Daarna een flinke klauw dorpen gepakt (zeker voor die fase) waarna diezelfde dag Endless er de brui aangaf en zich volledig liet opedelen door zijn eigen stam (en waar stamleden van mij nog wat mee probeerde te pakken)
Hoe is dat niet mijn verdienste dan haha?
Al kon jij dat van die offdorpen/treinen niet weten wss

De aanval op Monymaker was overigens ook solo (tot .greed om 23.00 licht mee ging doen), aangezien het stamlid onder me op Decerno ging. Waar ik eigenlijk bijna hetzelfde te werk ging als op Rollercoaster en weer een flink aantal dorpen pakte.
Echter was het frontacc onder me (van mijn eigen stam) niet door Decerno gekomen en gaven alle 3 de bespelers er direct de brui aan, waarna ik nog even door ben gegaan op Mony tot een bepaald PT aantal en daarna tegen de Running Man stam en Mony zelf heb gezegd dat ze me konden overnemen (gezien buiten Mighty en gedeeltelijk Donald iedereen binnen Black stopte nadat het frontacc onder me stopte haha)
Monymaker heeft me daarna zelfs nog een account binnen Stay aangeboden waar ik toen niet op in ben gegaan omdat de classic begon haha.

*Het onderste deel van je verhaal is waarschijnlijk daarna gebeurd, over OA enz
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.089
Als je blijkbaar ook op deze wereld speelde moet je ook weten dat ik na scoutverslagen 90% van de Offdorpen van Roller had geveegd, ook die diep in het cluster en elk van zijn treinen had gemold in 1 losse ochtend, overigens zonder stamhulp ja ;p
Daarna een flinke klauw dorpen gepakt (zeker voor die fase) waarna diezelfde dag Endless er de brui aangaf en zich volledig liet opedelen door zijn eigen stam (en waar stamleden van mij nog wat mee probeerde te pakken)
Hoe is dat niet mijn verdienste dan haha?
Al kon jij dat van die offdorpen/treinen niet weten wss

Ik heb niet gezegd dat het niet jou verdienste is.
Maar jij praat als een soort van prestatie over dat je 'wat spelers' (meerdere) hebt weggespeeld van Stay! Terwijl in werkelijkheid is er één acc min of meer weggespeeld, 18 dorpen zijn toen verloren gegaan aan BLCK over 4 dagen, waarvan 9 5k dorpen aan jou. Nog diezelfde dagen verloren jou stamgenoten het dubbele (35) aan Stay!.

De aanval op Monymaker was overigens ook solo (tot .greed om 23.00 licht mee ging doen), aangezien het stamlid onder me op Decerno ging. Waar ik eigenlijk bijna hetzelfde te werk ging als op Rollercoaster en weer een flink aantal dorpen pakte.
Echter was het frontacc onder me (van mijn eigen stam) niet door Decerno gekomen en gaven alle 3 de bespelers er direct de brui aan, waarna ik nog even door ben gegaan op Mony tot een bepaald PT aantal en daarna tegen de Running Man stam en Mony zelf heb gezegd dat ze me konden overnemen (gezien buiten Mighty en gedeeltelijk Donald iedereen binnen Black stopte nadat het frontacc onder me stopte haha)
Monymaker heeft me daarna zelfs nog een account binnen Stay aangeboden waar ik toen niet op in ben gegaan omdat de classic begon haha.

Het is allemaal heel fantastisch dat je zelf positief stond voor een kleine week of anderhalf (heb even gekeken op twstats.com +20 op zijn hoogtepunt). Maar als vervolgens jou stam op -100 in totaal staat en uiteindelijk de hele stam het onderspit delft dan hoef je van mij niet te komen stoefen zijnde het een soort van prestatie.

En again, dat mag best jou verdienste zijn dat je positief stond. En het zal heus dat Mony je een plek in de stam heeft aangeboden. Maar dat wil niet zeggen dat het een noemenswaardige prestatie is. Ook omdat je amper een serieuze aanval hebt gehad. Immers had je vrijwel alleen maar front met Mony en was de prioriteit stamcluster dichten
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
417
Blijkbaar niet echt aangezien ik naar mijn weten nooit specifiek naar mijn eigen account heb gewezen. ^^

"Ego betekent in de letterlijke betekenis "ik". In het algemeen gebruikt men het woord 'ego' voor het object dat men met het woord "ik" aanduidt."

Maar je post was verder nog redelijk respectvol ondanks de sneer, dus props daarvoor.
Ik reageerde idd simpelweg omdat ik mijn naam voorbij zag komen! (Puntje zit wel aan de voorkant he ;D)
De sneer kwam meer voor uit het feit dat je dacht dat ik niet weet wat het woord ego is. Na al die jaren Latijn gehad te hebben mag ik hopen tenminste dat woord te kunnen vertalen. En fin (ja ik heb ook Frans gehad), mijn nominatie kwam meer voort uit hoe je je profileert op het forum.
Voor de volgende keer zal ik even kijken hoe ik correct je naam kan spellen (echter heb je het wel gelezen dus de boodschap is overgekomen :p).

Ben benieuwd hoe dit gesprek over quara verder gaat :p
 
Reactiescore
1.770
De sneer kwam meer voor uit het feit dat je dacht dat ik niet weet wat het woord ego is. Na al die jaren Latijn gehad te hebben mag ik hopen tenminste dat woord te kunnen vertalen. En fin (ja ik heb ook Frans gehad), mijn nominatie kwam meer voort uit hoe je je profileert op het forum.
Voor de volgende keer zal ik even kijken hoe ik correct je naam kan spellen (echter heb je het wel gelezen dus de boodschap is overgekomen :p).

Ben benieuwd hoe dit gesprek over quara verder gaat :p
slechte leerling Frans dan enfin is namelijk aan elkaar geschreven
toch zeker dat je 'ego' ook niet stiekem hebt moeten googlen?
 
Bovenaan