Golden Awards

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Ik ben Yerp, speel deze wereld niet, maar valt mij gewoon op dat ik niemand zie van het oude classic groepje en dat is jammer.
Oude classic groepje is gewoon niet met de tijd mee gegaan, kunnen zich momenteel niet meer in de top mengen. Mensen als @Big Bang. hebben zich verlaagd tot stabben, terwijl @MyPride en @DragonShield3 simpelweg gaan rennen als ze een lastig front krijgen. Nieuwere namen zoals @Ezra the King en @jvds11 behoren tot de huidige top van de classics.
 
Reactiescore
298
Lijkt mij logisch toch? Een Ronaldo of Messi is bekend voor hun prestaties en hebben zich bewezen, zet je daar een onbekende speler tegenover zou iedereen met een beetje verstand kunnen stellen dat die het nooit zover kunnen schoppen. Maar ook zorgt dat voor een minder aantrekkelijke wedstrijd om naar te kijken.

En dat is mijn punt, normaal was dit een soort van elite wereld, nu zie je niemand meer
Laatste keer dat dat echte groepje speelde was 12 classics en 4 jaar geleden, en dat was toen al een totaal andere samenstelling dan ten tijde van cl5. De community verandert gewoon over de jaren, das op zich niet zo vreemd ook.

Retro kan zich zeker vinden in dit lijstje denk ik , al is de subjectieve bril toch iets te veel opgezet. Maar thanks voor EINDELIJK nog is wat leesvoer !
Geef inhoudelijk commentaar als je je ergens niet in kan vinden, das t hele idee van dit topic. Dan krijg je als t goed is pas goed leesvoer.
 

Deleted User - 487971522

Guest
Oude classic groepje is gewoon niet met de tijd mee gegaan, kunnen zich momenteel niet meer in de top mengen. Mensen als @Big Bang. hebben zich verlaagd tot stabben, terwijl @MyPride en @DragonShield3 simpelweg gaan rennen als ze een lastig front krijgen. Nieuwere namen zoals @Ezra the King en @jvds11 behoren tot de huidige top van de classics.

Heb je hier bewijs voor? Zou graag wat willen lezen hierover ben er namelijk een tijdje uitgeweest.

En Ezra? Dat is toch een timebotter?
 
Reactiescore
265
Ik zal nog eens een poging wagen tot. Zal het proberen objectief te schrijven maar kan niet beloven dat dit gaat lukken.
Beste speler: Denk dat als je nu naar deze wereld kijkt dat je nog niet echt iets kan zeggen van ja diegene heeft echt goed gedeft of diegene is terwijl die wel deffde echt hardt weggespeeld. Medicated wil ik hier nomineren voor het wegspelen van Realman. Die aanvallen en planning zagen er wel goed uit.

Beste stam: Op het moment denk ik Retro. hebben mooie clusters en tot nu toe wel het meeste laten zien met het wegspelen van realman en rhy die nu ook zo goed als gebroken is.

De beste stam speler: Unknown zet flink wat stacks bij rhy neer dus krijgt hier een plaatsje. Is ergens ook wel logisch aangezien deze bijna geen front hebben momenteel. Zeker wil ik hier Jan nomineren ook die zich erg inzet voor de stam.

Het grootste ego: Jarno van sjaak heeft wel flinke ego volgens mij.

Beste leider: Hoe leiding van twghg het tot nu toe doet vind ik wel goed. Niet veel hadden recruit van Brucken eerst aan zien komen maar heeft goed uitgepakt.

Slechtste leider: Leiding van knuff.

Meest onderschatte stam: Denk dat deze er niet echt is momenteel.

Meest overschatte stam: Had zelf wel verwacht dat Knuff iets meer tegenstand zou gaan geven in plaats van gaan runnen.

Meest overschatte speler: .Donald Trump ofzo. proof me wrong

Meest onderschatte speler: Alpha & Omega. Bijna iedereen zet deze speler door de vele interns en dorpen snoepen hier neer maar hoop toch stiekem dat dit gewoon 1 pro account is dat de hele wereld rekt.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Spelers van sds lijken me wel chille gasten.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Unknown.

Mooiste spelers naam: Vind Sequa Quare. ook wel wat hebben.

Mooiste stam naam: Niet iets heel moois ofzo

Het tofste topic: Golden Awards

Het domste topic: Top/flop stammen. wordt eigenlijk niets in gezegd terwijl ik denk dat er toch wel al leuk over gediscussieerd zou kunnen worden.

Favoriete forum poster: vind dat jvds11 zn posts altijd wel goed onderbouwt.

Minst favoriete forum poster: Final Meltdown.

Dikste wannabe op het forum: /

Dikste wannabe in het spel: /

Mooiste profiel foto van spelers:
1593868630778.png
wonderful
Mooiste profiel foto van stammen: /

Mooiste actie van de wereld: Strijd tegen rhy vond ik aangenaam!

Meest belovende speler voor de toekomst: Medicated., SDS

Meest belovende stam voor de toekomst: TWGHG

Grootste blunder: Denk dat ik inmiddels nr 1 sta met edels doodlopen xD

Voor wie heb je nu echt respect: Jvds11

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mn medespelers <3

Ik wil graag nog meedelen dat: ik weer snel aan school ga werken joe
 
Reactiescore
3
Meest onderschatte speler: Alpha & Omega. Bijna iedereen zet deze speler door de vele interns en dorpen snoepen hier neer maar hoop toch stiekem dat dit gewoon 1 pro account is dat de hele wereld rekt.
Zullen veel mensen hun niet overschatten mede door hun extreem slechte keuzes op diplomaat vak? Dat hier goede spelers op zitten twijfel ik niet over, maar hun speelstijl en lange termijnvisie trek ik wel in twijfel.
 
Reactiescore
265
Ik heb er ook zeker vraagtekens bij hoor. Weet ook niet of de spelers erop goed zijn. vind alleen dat ze heel vaak bij overschat worden neergezet.
 
Reactiescore
2.039
Ik was vanaf NLC4 ofiets de standaard tegenstander in de late strijd van het "classic groepje" haha, misschien ken je The Brothers Grimm" nog wel (No.1 stam werd daar helaas hard gestabt door ditzelfde classic groepje) haha :p

Howlin speelde nog wel dacht ik, Robbeke en Dutchgangster zijn ook nog op het fora t vinden, wie weet doen ze in de toekomst nog eens een wereld mee! :))

PS: ik zou het aanmoedigen jongens haha, ookal leg ik het dan ongetwijfeld weer tegen jullie af, bracht het wel altijd een stuk meer plezier/spanning in het wereldje teweeg)
Wat is dit nou weer voor onzin
 
Reactiescore
942
stop eens met allemaal jan te nomineren.. zijn ego is al gigantisch en op deze manier wordt het enkel nog maar erger
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Jan kan hier wel leuk doen maar negeert me al dagen op skype?
 
Reactiescore
2.303
Jan zit niet eens meer op Medicated, de lijstjes doelen gewoon op Christian!
 
Bovenaan