Golden Awards

Reactiescore
2.477
Dit komt van iemand die zelf in een veredelde hulpstam zit en eerder 4 stammen nodig had op Brucken een paar dorpjes afhandig te maken, nice.

Favoriete forumposter: jvds11.
 
Reactiescore
3
Beste speler: Op dit moment verdient Medicated. deze plek. Op de manier hoe zij de early game bestreden hebben, heb ik geen ander account zien doen. Jammer voor dit account dat hun potentiele tegenstanders liever op grijs gaan en moeten ze nu even wachten totdat ze weer aan de slag mogen.
Op een mooie 1e plek komt Stino de straatgangster, Ondanks dat zij ook enorm veel interns hebben met o.a. Agente Incognito schat ik hun hoger in dan de rest van de top 10. Hopelijk zetten zij hun aanvallend spel voort zoal tegen KNUF.
Beste stam: Retro, Ranglijst OD zegt genoeg. 4x zoveel ODA dan M-A(of zegt dit meer over de rest van de wereld die enkel aan het interen zijn?)
De beste stam speler: Ik denk ik hier het account van Unkown. neer moet zetten. Hoe geniaal ben je als je de stamleiderbent van YES! om te bedenken dat je gewoon iedereen mag internen om vervolgens M-A te joinen. Geniaal!
Het grootste ego: PalliePatatje, hoe Jarno zichzelf probeert te verdedigen op de Discord chat is gewoon te lachwekkend.
Diegene die de VV had van Rhyperior en wat op zijn profiel moest zetten. Zal Pallie wel geweest zijn.
Beste leider: Leiding van TWGHG, Die hebben alles op dit moment aardig alles controle. Benieuwd hoe ze het front t.o.v. M-A gaan aanpakken want dit kan zomaar eens 'de fight' van de wereld worden waar iedereen op wacht.
Slechtste leider: Leiding KNUFF, ongetwijfeld
Meest onderschatte stam:
Meest overschatte stam: TAG, waarom noemen mensen werkelijk waar deze stam? Maken die zich echt druk over die paar accounts die enkel barbarendorpen edelen? Ga stammen aanvallen ipv jezelf hier druk over maken.
Meest overschatte speler: De gehele top 10 die er enkel staan door interns.
Meest onderschatte speler:
Niemand op dit moment
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Risky Business, De persoonlijke fights om plekken in de subtop tussen ons geeft aan dat je er voor wil strijden. Ik wacht nog op het moment dat je TAG gaat joinen. Dat die er gaat komen is zeker!
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Alle stabbers op het account van Unknown.
Mooiste spelers naam:
Sjaak Trekhaak, iedereen weet hoe Sjaak aan deze bijnaam is gekomen.
Mooiste stam naam: BIER
Het tofste topic:
/
Het domste topic: /
Favoriete forum poster: jvds, door de discussie die hij had met Final Meldown. Hij onderbouwde alles
Minst favoriete forum poster: Die kerel van
Dikste wannabe op het forum: /
Dikste wannabe in het spel: .TheAlphaAndOmega Ga je nog spelers pakken deze classic waarvan jij wel als eerste begint met aanvallen?
Mooiste profiel foto van spelers: /
Mooiste profiel foto van stammen: /
Mooiste actie van de wereld: Runnen van Realmen, voor de rest heb ik het nog niet goed kunnen volgen.
Meest belovende speler voor de toekomst: Zidan van SDS, wanneer hij uit de luiers is, zal hij geen co's meer nodig hebben!
Meest belovende stam voor de toekomst: De stam die is gefuseerd uit Ram, Smile Space., YES!, --> M.A Ow dit zijn wel erg veel stammen, noem maar gerust de halve wereld. Nee houd ik deze toch leeg.
Grootste blunder: In het begin van de wereld samenwerken met Flashback to Reality , om vervolgens samen Eyjafjallajökull weg te edelen waarna hij net deed alsof hij gebanned was.
Voor wie heb je nu echt respect: Spelers die de oorlog niet uit de weg willen gaan en door willen knallen.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mijn co's
Ik wil graag nog meedelen dat: Stop toch eens met internen
 
Reactiescore
47
Dit komt van iemand die zelf in een veredelde hulpstam zit en eerder 4 stammen nodig had op Brucken een paar dorpjes afhandig te maken, nice.

Benoem dit maar even verder, aangezien er wat forumposters (hoogstwaarschijnlijk slaafjes/vriendjes) zijn dit dit liken?
Het was vanuit mijn kant enkel met Cerillius besproken, M-A deed niet eens mee.
Heb begrepen dat aan het Cerillius front geregeld is dat Alpha wat fakes stuurde, niet aan mijn front (hoorde dit ook pas de dag zelf)
Wat de 4e Stam is ben ik sws wel benieuwd naar aangezien MA en TDB niet meededen / konden doen. (Of zit je wederom aannames te maken?)

Cerillius had voor zover ik weet nog wel wat winst, ik ook, enkel zeer summier.
Waarvan brucken zelf ook allang de reden wist en heb hier met hem ook goede gesprekken over gehad IG (in tegenstelling van wat jij en materlotti hier op het AF laten zien)
Namelijk dat ik vanaf het begin al solo en op mobiel speelde, bij de persoonlijke massa's op FTML en STAL ging dit nog goed, echter kwam ik er met een account van deze grootte mee in de knel (hierbij direct de reden waarop ik op Unknown ga spelen, al had jij het zelf natuurlijk wel makkelijk tot 5mil kunnen redden op je mobiel in massa's)

Groetjes!
 
Reactiescore
104
Benoem dit maar even verder, aangezien er wat forumposters (hoogstwaarschijnlijk slaafjes/vriendjes) zijn dit dit liken?
Het was vanuit mijn kant enkel met Cerillius besproken, M-A deed niet eens mee.
Heb begrepen dat aan het Cerillius front geregeld is dat Alpha wat fakes stuurde, niet aan mijn front (hoorde dit ook pas de dag zelf)
Wat de 4e Stam is ben ik sws wel benieuwd naar aangezien MA en TDB niet meededen / konden doen. (Of zit je wederom aannames te maken?)

Cerillius had voor zover ik weet nog wel wat winst, ik ook, enkel zeer summier.
Waarvan brucken zelf ook allang de reden wist en heb hier met hem ook goede gesprekken over gehad IG (in tegenstelling van wat jij en materlotti hier op het AF laten zien)
Namelijk dat ik vanaf het begin al solo en op mobiel speelde, bij de persoonlijke massa's op FTML en STAL ging dit nog goed, echter kwam ik er met een account van deze grootte mee in de knel (hierbij direct de reden waarop ik op Unknown ga spelen, al had jij het zelf natuurlijk wel makkelijk tot 5mil kunnen redden op je mobiel in massa's)

Groetjes!

Onderstaande screen (uit de publieke discord chat) bewijst dat er hier wederom geen aannames worden gemaakt, maar dat jij gewoon wederom kolder aan het verkopen bent.

1593807584998.png

Rest van je post slaat werkelijk nergens op en boeit niemand volgens mij. Ga ik dus ook niet verder op in.

Groetjes!
 

Deleted User - 487971522

Guest
Wat is er met de classic gebeurd. Eerst was dit een kwalitatieve wereld, zie nu alleen maar onbekende.

Jammer dat de goede spelers langzamerhand stoppen....
 
Reactiescore
104
Wat is er met de classic gebeurd. Eerst was dit een kwalitatieve wereld, zie nu alleen maar onbekende.

Jammer dat de goede spelers langzamerhand stoppen....

Omdat je minder bekend bent, ben je sowieso een minder goede speler? Of wat bedoel je?
Ik ben minder bekend en noob, klopt. Maar zou dit toch niet zomaar veralgemenen.
 

Deleted User - 487971522

Guest
Omdat je minder bekend bent, ben je sowieso een minder goede speler? Of wat bedoel je?
Ik ben minder bekend en noob, klopt. Maar zou dit toch niet zomaar veralgemenen.

Lijkt mij logisch toch? Een Ronaldo of Messi is bekend voor hun prestaties en hebben zich bewezen, zet je daar een onbekende speler tegenover zou iedereen met een beetje verstand kunnen stellen dat die het nooit zover kunnen schoppen. Maar ook zorgt dat voor een minder aantrekkelijke wedstrijd om naar te kijken.

En dat is mijn punt, normaal was dit een soort van elite wereld, nu zie je niemand meer
 

Deleted User - 487957763

Guest
En wie ben jij dan meneer met het 3 dagen oude account :)
 

Deleted User - 487971522

Guest
Ik ben Yerp, speel deze wereld niet, maar valt mij gewoon op dat ik niemand zie van het oude classic groepje en dat is jammer.
 
Reactiescore
47
Onderstaande screen (uit de publieke discord chat) bewijst dat er hier wederom geen aannames worden gemaakt, maar dat jij gewoon wederom kolder aan het verkopen bent.

Bekijk bijlage 21813

Rest van je post slaat werkelijk nergens op en boeit niemand volgens mij. Ga ik dus ook niet verder op in.

Groetjes!

Oprecht en zonder slechte bedoelingen, wil ik weten van wie dit dan is.
Zowel Rajan als Pallie waren diezelfde dag op ruud aan het gaan en konden dus niet leveren.
Sjaak ligt totaal niet in de buurt en daar heb ik daarnaast ook nog nooit contact me gehad.

Vind het nogal schadelijk dat je zomaar zegt dat het kolder is van mij, wat jullie al vaker zeggen zonder dat dit waar is.

Ik zou zeggen, laat eens een rapport zien.
Ik weet 90% zeker dat er geen echte aanvallen zijn geweest.
Misschien zijn er fakes geweest die geregeld zijn door Cerillius, maar ik kreeg van Rajan en Pallie te horen dat ze druk waren met Ruud.

Nogmaals, (aangezien alles wat ik zeg als "wannabe of minst favo poster word gezien haha) ik weet hier 0.0 van.
Mochten zij toch aangevallen hebben dan zal ik ook zeggen dat ik hierin simpelweg fout zat.

Maar zoals ik hierboven zei ben ik 90% zeker dat er geen fulls zijn gestuurd, plus voor zover ik weet ook geen fakes.

Verder wil ik de discussie deze keer wat beschaafder houden (excuus ook voor dat het de vorige keer wat uit de hand liep, ook naar jou JvdS ;)! Raakte wat opgewonden door sommige beschuldigingen van je, maar had dat hier niet zo moeten spuwen aangezien het in principe niet eens zoveel met mijzelf te maken had en ik enkel zat te praten voor een ander)

Fijne avond echter aan allen (die nog actief zijn op het forum haha)

Ps: Materlotti " waarom speel ik deze wereld nog", hopelijk snap je de uitleg in bovenstaande post, dit is ook geen verzonnen iets aangezien ik de hele quara wereld ookal op mobiel en solo speelde, dit kan je navragen bij o.a. Monymakers (op QA), .donald trump en de gehele M-A en Yes! Stammen + Cerillius en Gambling, niet fijn voor jullie dat begrijp ik, echter heb ik het zo lang mogelijk op deze manier proberen te doen, en merkte bij de "massa" op brucken dat ik op de mobiel echt niet het overzicht tussen 1300 aanvallen meer kon houden. Had daarbij ook nooit verwacht dat ik met deze speelwijze (en geen interns tot Omega, voor jullie dat willen zeggen) zo groot zou worden.)

Ik heb echter wel zin in de eindstrijd!
En zonder gal te spuwen heb ik ook respect voor zowel Retro als TWGHG, ondanks de meningsverschillen.

Ik zou zeggen, Proost op een goede strijd en laat het ons IG waarmaken! (Zonder die vermoeiende AF strijd, waar de stam het stamlid steunt ect)

Goodluck to all! (Oprecht! :))
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
47
Ik ben Yerp, speel deze wereld niet, maar valt mij gewoon op dat ik niemand zie van het oude classic groepje en dat is jammer.

Ik was vanaf NLC4 ofiets de standaard tegenstander in de late strijd van het "classic groepje" haha, misschien ken je The Brothers Grimm" nog wel (No.1 stam werd daar helaas hard gestabt door ditzelfde classic groepje) haha :p

Howlin speelde nog wel dacht ik, Robbeke en Dutchgangster zijn ook nog op het fora t vinden, wie weet doen ze in de toekomst nog eens een wereld mee! :))

PS: ik zou het aanmoedigen jongens haha, ookal leg ik het dan ongetwijfeld weer tegen jullie af, bracht het wel altijd een stuk meer plezier/spanning in het wereldje teweeg)
 
Reactiescore
326
Ik was vanaf NLC4 ofiets de standaard tegenstander in de late strijd van het "classic groepje" haha, misschien ken je The Brothers Grimm" nog wel (No.1 stam werd daar helaas hard gestabt door ditzelfde classic groepje) haha :p

Howlin speelde nog wel dacht ik, Robbeke en Dutchgangster zijn ook nog op het fora t vinden, wie weet doen ze in de toekomst nog eens een wereld mee! :))

Denk dat Dutchgangster na de vorige classic niet meer wil spelen
 
Reactiescore
47
Denk dat Dutchgangster na de vorige classic niet meer wil spelen

Ik ben een paar classics weggeweest, pas op de Quara wereld weer herbegonnen, was er iets ergs gebeurd haha?
( voor de verandering eens een keer niet gewonnen haha? :p)
 
Reactiescore
2.303
Ik was vanaf NLC4 ofiets de standaard tegenstander in de late strijd van het "classic groepje" haha, misschien ken je The Brothers Grimm" nog wel (No.1 stam werd daar helaas hard gestabt door ditzelfde classic groepje) haha :p

Howlin speelde nog wel dacht ik, Robbeke en Dutchgangster zijn ook nog op het fora t vinden, wie weet doen ze in de toekomst nog eens een wereld mee! :))

PS: ik zou het aanmoedigen jongens haha, ookal leg ik het dan ongetwijfeld weer tegen jullie af, bracht het wel altijd een stuk meer plezier/spanning in het wereldje teweeg)
Raar dat ik je niet ken dan, veel zal je wel nie voorstellen dan !
 
Reactiescore
1.094
Hij is rimco
 
Reactiescore
32
Retro kan zich zeker vinden in dit lijstje denk ik , al is de subjectieve bril toch iets te veel opgezet. Maar thanks voor EINDELIJK nog is wat leesvoer !
 
Bovenaan