Golden Awards

Reactiescore
1.089
Ik kreeg vannacht iig een partij scouts van Stino, en niet veel later 300 kataclears gestuurd door okpanda. Dus wat dat betreft ben ik nog zeer huiverig.
Ben hier in ieder geval niet van gediend. Dus ik ga nog even mijn acties overwegen. Maar okpanda kan in ieder geval katapulten terug verwachten.
 
Reactiescore
86
Ik kreeg vannacht iig een partij scouts van Stino, en niet veel later 300 kataclears gestuurd door okpanda. Dus wat dat betreft ben ik nog zeer huiverig.
Ben hier in ieder geval niet van gediend. Dus ik ga nog even mijn acties overwegen. Maar okpanda kan in ieder geval katapulten terug verwachten.
Werken niet samen :)
1f667027e890b4ac354105bbf83bbe59.png
 
Reactiescore
1.089
ja en rond half 5, zo'n beetje toen jullie verkenners aankwamen begon die mafklapper opeens allemaal clears te gooien op mij
 
Reactiescore
298
Juh maakt het oprecht niet uit hoor, acc staat vgm zelf onder VV. Weet wel dat er aanvallen op Okpanda zijn gestuurd vanwege hun kataclears richting jullie (waar wij ook niet van gediend zijn)
Ben dan wel benieuwd waar de vv staat? Eerst wordt t hele front van Yellow platgelegd met kata's door Okpanda, en vervolgens komt Stino er voor morgen weer overheen met een nieuwe lading aanvallen? Snap echt niet waar men hiermee bezig is, bende kansloze kneuzen
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Dan ken je Jan niet goed wat een schrijnend figuur is me dat??
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.150
Als ik het goed begrijp staat deze al enkele dagen bij Mickey. Zoals ik eerder zei, ik ben gestopt en nooit meer gelogd sinds m'n AF post. Daarmee is voor mij de kous af, je mag me gerust een kneus noemen al heb je er geen enkele reden toe. Jammer dat je iedereen onder 1 kam scheert, had meer van je verwacht.

slechte stamkeuze heb jij terwijl je muziekkeuze zo goed si beetje jammer dit?
 
Reactiescore
2.433
slechte stamkeuze heb jij terwijl je muziekkeuze zo goed si beetje jammer dit?

Okpanda was nooit een stamlid, verder: het spijt me zeer :(.
Wanneer deel je weer leuke liedjes?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
@jvds11 we luisteren het woord is aan jou
 
Bovenaan