Golden Awards

Reactiescore
1.918
Reactiescore
1.089
Weinig lijstjes
 
Reactiescore
0
@Sseg Lachwekkend hoe jij ons account 'kent'. Kingz en Justlove kwamen er met 2 massa's helemaal niet meer doorheen en wij pakten wel constant dorpen van hen af. Een compliment is natuurlijk moeilijk om te geven :rolleyes:. Ik ben wel helemaal klaar met dit spelletje omdat er vaak genoeg late game hele rare dingen gebeuren ;).

R.
 
Reactiescore
68
@Sseg Lachwekkend hoe jij ons account 'kent'. Kingz en Justlove kwamen er met 2 massa's helemaal niet meer doorheen en wij pakten wel constant dorpen van hen af. Een compliment is natuurlijk moeilijk om te geven :rolleyes:. Ik ben wel helemaal klaar met dit spelletje omdat er vaak genoeg late game hele rare dingen gebeuren ;).

R.

Ik ben het er mee eens dat jullie goed verdedigde, alleen staan wij wel nog in de plus op jullie ;)
 
Reactiescore
1.089
@Sseg Lachwekkend hoe jij ons account 'kent'. Kingz en Justlove kwamen er met 2 massa's helemaal niet meer doorheen en wij pakten wel constant dorpen van hen af. Een compliment is natuurlijk moeilijk om te geven :rolleyes:. Ik ben wel helemaal klaar met dit spelletje omdat er vaak genoeg late game hele rare dingen gebeuren ;).

R.

Waarop slaat dit stuk precies? Ik heb geen negatief woord over quarantastic gezegd..

Ik haal alleen een quote aan die ik ergens een keer in de discord las, waarbij iemand uit Giorni beweerde dat er 5 of 6 man op Quara speelde.
Terwijl er op Dekingzzzz hoogstens 3, de laatste weken zelfs maar 1 iemand speelde.

Ook heeft Dekingzzz extreem veel langer een extreem groot front heeft gehad. Daar is geen woord aan gelogen
 
Reactiescore
1.089
"Een compliment is moeilijk om te geven"
Het is dan ook ontzettend komisch om dan even door de discord (al zegt de toon van de meeste op het AF ook al veel) heen te scrollen en allemaal van dit soort berichten tegen te komen. Van o.a. Terrordwerg en Harmen, maar ook andere.


Robbertp93 ben jij toch @Quarantastics ? Blijkbaar is een compliment moeilijk om te geven ja.
 
Reactiescore
603
Reactiescore
399
Beste speler: Level up

Beste stam: Stay!

De beste stam speler: Ryan van ex-mony/Cabbie

Het grootste ego: Terrordwerg ofzo

Beste leider: /

Slechtste leider: Panda leiding

Meest onderschatte stam: Ik had niet gedacht dat Giorni zou werken met zoveel recruits en mengelmoes van verschillende gezichten. Al denk ik dat Stay in hun begin wel erg onderschat werd. Maar het front met de andere top 5 stammen was in het voordeel van Stay. En konden zich ondanks een stamcluster wat recht doormidden was gesplistst, toch goed manifesteren.

Meest overschatte stam: Panda

Meest overschatte speler: Er werd van die SmashinRidim gezegd dat het een goeie speler was. Maar verdedigend vrij weinig van gezien, en aanvallend waren het ook niet echt noemenswaardige nummers voor de hoeveelheden clears die op Kordaat zijn gegooit. Kan me nog die discussie herrineren waarin Dreamteam beweerde +50 op Kordaat te staan. Hij was even vergeten dat Kordaat ook nog een 30 tal dorpen van Smash had gepakt.
Uiteindelijk heeft Smash maar een fractie van de clears ontvangen die op Kordaat zijn gegooit, en was een veelvoud aan dorpen kwijt.

Meest onderschatte speler: Ik vind de Dekingzz niet per se onderschat. Maar vind het vooral heel komisch hoe door sommigen Quarantastic de hemel in werd geprezen terwijl ik ze ergens zelf zag zeggen dat ze met 5 man speelden 'anders was dat front niet te doen'. Nou newsflash, Dekingzz heeft dat front gedeffed met op het absolute hoogtepunt 3 spelers. Maar grotendeels met 2. Dekingzz had overigens de hele wereld lang zo'n front, eerst tegen OA en TRIO, later tegen Panda en OA en stonden toen al ruim 1 in ODD. Quarantastic had 'maar' 5 weken zo'n front.

Dus erg leuk dat lachen, maar ik weet zeker dat de helft van die broekies het nog geen week had uitgehouden. Dat gezegd hebbende, wint Dekingzzz ook nog eens de wereld. Dusja wie het laatst lacht, lacht het best.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Cala RSAM Abuser

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Die gekkies zoals Stef, Harmen en Terrordwerg

Mooiste stam naam: Giorni

Favoriete forum poster: Aapjeklapklap

Minst favoriete forum poster: Jentele

Mooiste profiel foto van spelers: Desperado Ontbijtje want Bier

Mooiste profiel foto van stammen: Bier want Bier

Mooiste actie van de wereld: Drkhunter die cabbie stabt, 100 dorpen pakt, en binnen een week er zelf 800 kwijt is.
Verder niet per se echt de mooiste actie, maar de massa op heisenberg was wel de meest bepalende denk ik, en de daarop volgende ban voor multi-acc.

Grootste blunder: Snipe op Nukemw2 als aanval gezonden omdat ik eerst recap wilde sturen

Voor wie heb je nu echt respect: Peter, en andere mensen die wel down to earth zijn.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Kordaat muahahaha volgens mij staan we nog steeds voor in dorpen veroverd!

Ik wil graag nog meedelen dat: Proficiat Stay!

Thx voor de benoeming gekkie;)
 
Bovenaan