Golden Awards

Reactiescore
1.075
Ja hebben echt super veel gehad aan Asphyxia,

asphyxia heeft nochtans redelijk wat ODS, afgelopen week is daar zo'n 5 mil bijgekomen zelfs, groeit wss aan de bananenboom :(
 
Reactiescore
1.892
Verder heb ik intel echt wel op handjes gedragen. De accounts die vielen uit jouw stam zijn door massa's van ons + wompie nog in elkaar gezet en als x-ray niet was gaan runnen nadat ik 2 nachten voor hun hun acc goed gezet had waren die er ook nog ;)
Dat was ook niet perse een prestatie. Om die accounts weg te spelen was geen decente massa nodig aangezien het kwalitatief gezien misschien wel toppers waren, maar activiteit en motivatie voor deze wereld er vanuit hun (helaas) gewoon niet was. Hebben de frontspelers zelf ook wel gemerkt.

En over je laatste zin: als ik in Dubai was geboren was ik nu misschien wel oliesjeik geweest.

Kordaat is een god. Niet onderschatten die
Lol
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
428
Beste speler: Niet echt iemand die er in mijn ogen bovenuit springt en dat komt in mijn ogen vooral door de instellingen. Het kan namelijk voor iedereen zo voorbij zijn als er 1 dag extreem slecht gedefft wordt op een account.
Moet ik toch kiezen dan ga ik voor Quarantastics aan de kant van Giorni en aan de kant van Stay! kies ik voor Level Up.

Beste stam: Ook een lastige want er zijn maar 2 stammen over. Ik zelf speel binnen Giorni en vind dat we het heel goed doen. Maar ook moet ik Stay! hun shine gunnen want ze doen niks van ons onder. Maar ik back up men eigen stam in deze categorie omdat ik er natuurlijk zelf speel maar ook omdat ik een beetje het gevoel heb dat Stay! zich op de makkelijk manier naar die 51% probeert te werken.

De beste stam speler: Ik ga hier geen uitspraken over doen aangezien ik vind dat iedere speler zo zen steentje bijdraagt en is dit niet het geval waarom zit de speler dan in de stam???

Het grootste ego: Mensen die een ego hebben weten dit over het algemeen zelf wel dus ik ga hun ego niet strelen door iemand hier neer te zetten.

Beste leider: De leiding van Giorni en Stay!. De enige stammen die nog overeind staan en ik denk dat het leidings gedeelte in beide stammen wel goed zit.

Slechtste leider: Alle stammen die gevallen zijn. Er waren zat stammen waar genoeg potentie in zat maar het is er niet uitgekomen. Dit hoeft niet volledig aan de leiding te liggen maar die worden er vaak toch wel voor aangezien.

Meest onderschatte stam: Giorni. Wij staan op de 2e plaats en moeten dus een inhaal slag gaan maken.

Meest overschatte stam: Stay!. Ik zet Stay! hier toch neer vanwege het internen wat ik ook al aanhaalde in de Beste Stam categorie.

Meest overschatte speler: NukeMw2. Account heeft geen enkel front met een noemenswaardig account gehad en het staat 2e in de puntenranglijst. Daarnaast staat het 25e in ODA en 16e in ODS. 25e met ODA kan ik snappen als je toch alleen maar tegen spelers front die er niks van bakken maar 16e in ODS met die ligging is echt niet goed hoor.

Meest onderschatte speler: Saesee Tiin. Ik weet wat de hoofdspeler van dit account kan en ik weet dat de ranglijst op deze wereld niet heel veel zegt maar ze staan 22e en in mijn ogen is dit account als het om kwaliteit gaat toch echt wel top 10 misschien zelfs top 5 waardig.
Ook een benoeming voor Dekingzzz. Het account brokkelt wel langzaam af maar ze houden wel stand. denk dat als dit account nu al volledig gevallen was het wereldbeeld er heel anders uit zou zien.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Gezellige spelers die het spelletje wel serieus nemen maar bij een foutje niet meteen de hele dag aan het janken zijn.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Zuurpruimen en spelers die de hele dag doen alsof ze heel goed zijn.

Mooiste spelers naam: Desperado Ontbijtje.

Mooiste stam naam: Krat bier.

Het tofste topic: Spotprenten.

Het domste topic: .................

Favoriete forum poster: Springt niemand bovenuit maar zijn er genoeg die gewoon goede posts maken.

Minst favoriete forum poster: ..................

Dikste wannabe op het forum: Kordaat.

Dikste wannabe in het spel: ................

Mooiste profiel foto van spelers: Desperado Ontbijtje.

Mooiste profiel foto van stammen: Krat bier.

Mooiste actie van de wereld: Zijn er genoeg geweest dus ga niet kiezen.

Meest belovende speler voor de toekomst: NukeMw2. Als het account nog front gaat krijgen met Giorni en het laat zien dat ze zich staande kunnen is deze plek verdient.

Meest belovende stam voor de toekomst: Giorni of Stay!.

Grootste blunder: .....................

Voor wie heb je nu echt respect: Ik snap persoonlijk niet dat dit er tussen staat maar oke.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Ook dit vind ik een rare maar als het lekker loopt in stam verband heb ik wel meer zin om mijn steentje bij te dragen.

Ik wil graag nog meedelen dat: Mogen de beste winnen!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
16
Afgeven? Ik ben asphyxia dankbaar voor wat ze hebben gezonden hoor. Maar om te zeggen dat een BG met bier enorm geloond heeft is niet echt een juiste omschrijving
 
Reactiescore
93
Waarom zet niemand mij neer bij beste stamspeler. Iedereen zou me daar op nummer 1 moeten zetten!
 

Deleted User - 487828103

Guest
Waarom zet niemand mij neer bij beste stamspeler. Iedereen zou me daar op nummer 1 moeten zetten!

Same , ik heb zelfs accounts gewisseld :oops:

Afgeven? Ik ben asphyxia dankbaar voor wat ze hebben gezonden hoor. Maar om te zeggen dat een BG met bier enorm geloond heeft is niet echt een juiste omschrijving

Ik denk dat het account Nuke die hele bg de moeite waard al maakte.
 
Reactiescore
1.478
Afgeven? Ik ben asphyxia dankbaar voor wat ze hebben gezonden hoor. Maar om te zeggen dat een BG met bier enorm geloond heeft is niet echt een juiste omschrijving
Het zorgt er sws al voor dat de rim daar al tijden safe is gesteld, wat een heel stuk front weg haalt. Dat ze wellicht weinig OS sturen betekend niet dat de samenwerking niet lonend kan zijn.
 
Reactiescore
16
Ja maar zeg dan nuke ipv bier, want behalve nuke en dus vorige week wat defjes van asphyxia is er weinig contact geweest tussen stay en bier
 
Reactiescore
50
Ja maar zeg dan nuke ipv bier, want behalve nuke en dus vorige week wat defjes van asphyxia is er weinig contact geweest tussen stay en bier
Wat ze proberen te zeggen is, dat omdat wij geen enkele dreiging voelden vanuit de safe wij ons volledig konden focussen op het front, terwijl Giorni wel nog de safe veilig moest stellen. In ieder geval ik neem aan dat ze dat proberen te zeggen.
 
Reactiescore
93
Ik heb eerder al een lijstje gemaakt maar dat was ergens helemaal aan het begin van de wereld (dag 15 ofzo), en wil nog een lijstje maken over hoe ik er nu over denk.


Beste speler: Level Up. Staan al sinds het begin van de wereld op de eerste plek.

Beste stam: Stay! Ondanks hun makkelijke early game vind ik toch dat ze deze verdienen.

De beste stam speler: Het is misschien raar maar ik ga mezelf hier toch zetten. Ik heb sinds het begin van de wereld bijna al mijn troepen ingezet voor het belang van de stam, en heb aardig wat vv's gedraaid toen het nodig was.

Het grootste ego: Sherwin van Kordaat, maar als je een GOD bent dan mag je wel een groot ego hebben.

Beste leider: Ik vond de leiding van Intel het wel goed doen. Tot Giorni de helft van onze stam probeerde te recruiten. Wat dus wel jammer was.

Slechtste leider: Leiding van Panda

Meest onderschatte stam: Ik denk dat Intel hard onderschat werd, maar ik weet niet wat andere mensen denken. Zelf onderschatte ik Stay!.

Meest overschatte stam: Panda, OA. Ik had meer verwacht van OA, maar ze zijn allemaal gaan runnen.

Meest overschatte speler: Ik had Tactical Infected wel een beetje overschat.

Meest onderschatte speler:

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Intel was heel erg gezellig. Als ik mensen buiten mijn stam zou kunnen kiezen ga ik voor Sean en Max van Level Up!, Desperado Ontbijtje en Jelle van Abuser. Dat zijn wel toffe mensen :)

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: De spelers van Divine

Mooiste spelers naam: Desperado Ontbijtje

Mooiste stam naam: Stay Inside!

Het tofste topic: Dit topic

Het domste topic: "Barbarendorpen" is letterlijk het domste topic

Favoriete forum poster: Heb geen favoriet. Vind de meeste posts van @Drokz en @Level Up wel tof

Minst favoriete forum poster: Iedereen is wel fun. Hoe meer zielen hoe meer je er kan triggeren.

Dikste wannabe op het forum: /

Dikste wannabe in het spel: JdeVisser

Mooiste profiel foto van spelers: Desperado Ontbijtje

Mooiste profiel foto van stammen: Stay!

Mooiste actie van de wereld: Alleen maar vieze dingen gebeurd deze wereld.

Meest belovende speler voor de toekomst: Level Up!

Meest belovende stam voor de toekomst: Stay!

Grootste blunder: Leden van Divine die hier stoer gaan praten en dan gaan runnen zonder reden.

Voor wie heb je nu echt respect: Overwhelmed, De Gevlekte Worst, Kordaat, Drokz

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Overwhelmed, De Gevlekte Worst, Kordaat, Drokz

Ik wil graag nog meedelen dat: Ik dit een erg leuke wereld vond. Jammer hoe het is afgelopen maar het is nu zo.
 
Reactiescore
16
Wat ze proberen te zeggen is, dat omdat wij geen enkele dreiging voelden vanuit de safe wij ons volledig konden focussen op het front, terwijl Giorni wel nog de safe veilig moest stellen. In ieder geval ik neem aan dat ze dat proberen te zeggen.

Mja Bier had alleen tov Cabbie echt misschien een ligging waarvan je zou zeggen dat kan clashen. Maar er kwam juist een BG tussen nuke en cabbie
 
Reactiescore
93
Bier had een front met mamma ducky Cabbie, Itsyourdestiny en Justlove
 
Reactiescore
65
Beste speler:
Altijd lastig om iemand als beste speler te bestempelen? Waarop oordeel je dat? Vooral op Aanval technisch gezien, of iemand zijn verdedigingsskills? Iemand die veel voor de stam doet en niet vies is om een ander account recht te trekken? Vaak een van de lastige vragen dit.

Voor Kamp Giorni wil ik graag Quarantastics benoemen, deze gasten houden een zeer lastig front en boeken soms wat winst, verliezen dorpen. Maar houden tot zeker de dag vandaag goed stand. Verder zijn ze lekker actief op skype wat altijd een top is voor de beste speler want ze worden zeker opgemerkt.

Voor kamp Stay! wil ik graag

Voor kamp VIK natuurlijk Red Sky at Morning wat een bazenteam is dat, zij hebben het lastigste front op heel de Quarantaine, hebben elke massa overleefd, wel is waar ook met wat verliezen, maar staan nog zeker overeind en veroveren beetje bij beetje dorpjes. TOPPERS JONGUH

Beste stam:
Ik kan natuurlijk niet in de interne zaken van Stay! kijken, maar ik denk dat de stammen goed gelijk op gaan. Maar toch wil ik kiezen voor mijn eigen stammetje: Giorni . Wij gaan toch prima op tegen een kwalitatief? Sterke stam denk ik, en boeken nu op verschillende fronten wat winst. Hoor ook kreten dat sommige klaar zijn met deze k*t wereld, dus wie weet kunnen we over een aantal weken mooi stoppen op deze schijt wereld :p

De beste stam speler:
Gerard van Ongelhoorn , is een topper die zijn eigen account op de tweede plek zet als die daarmee een ander account kan helpen. Defensief lekker in de omgang, toppertje Gerard en co

Het grootste ego:
jentele
gewoon een noob, niks meer niks minder

Beste leider:
O machtige Calamity. voor president.

Slechtste leider:
Leiding van Veeg < Shout out naar Il leone die nooit een stam wilde maken maar ineens vol zat

Meest onderschatte stam:
VIK 3 musketiers en een andere, laten vast nog wel wat van zich zien! Go VIK

Meest overschatte stam:
HOPSA xx

Meest overschatte speler:
Level Up Staat dan wel bijna de hele wereld bovenaan, heeft ons ingehaald met interns op 1 dag, maar ik denk dat zij niet de meeste skills hebben, maar vooral een kwantiteitsvoordeel. Excuse me if im wrong. Verder vind ik jullie wel lief. +rep

Meest onderschatte speler:
Is het erg om je eigen account/team te laten onderschatten? iL Leone Indomabile heeft natuurlijk een niet heel lastige weg tot nu gehad, wel eens een massa moeten deffen etc, maar sinds de ons team aangevuld is en ik niet meer solo ben sinds aantal weken denk ik dat ons account nog wel eens onderschat kan worden door sommige van andere werelden ofzo? Ja dat.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Red Sky at Morning + Roguieas + Calamity. ( zelfs na t runnen van mijn stam weer terug bij elkaar (love) + mamma ducky + Desperado Ontbijtje + Level Up ( enkel voor de % voor 51 aan te vullen <3 )

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
schedel + Cabbie + DeKingzzz gewoon om wat haat te zaaien naar jullie, vind cabbie sws al een noob vanaf 37 waar ik nog altijd nachtmerries van heb door mijn dorpen van <126 punten door de kata's. Kingzz beetje een stack ok slet en schedel gewoon een chicken out.

Mooiste spelers naam:
Floki Vilgersarson Love vikings
Mooiste stam naam:
Stront 7 jaar
Dikste wannabe in het spel:
jentele
gewoon een noob, niks meer niks minder ( ja copy paste )

Mooiste actie van de wereld:
Red Sky at Morning die niet weggespeeld raakt door massa's edels van de 3 fronters :O

Meest belovende speler voor de toekomst:
Herr Heisenberg Ben benieuwd naar dit nieuwe team, WARFACE ON

Grootste blunder:
Deze wereld beginnen
Voor wie heb je nu echt respect:
Mensen die tijd opofferen om andere erboven op te helpen! <3 s/o naar de mensen die zich aangesproken voelen

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Red Sky at Morning + Quarantastics + Ongelhoorn = love voor deze mensen die altijd dat beetje extra geven ( zijn er nog veel meer maar taglimiet )

Ik wil graag nog meedelen dat:
NukeMw2 ik daag je uit voor 1v1 kwikskoop duel

+rep voor Jonathan ( ik ben je niet vergeten, ik vind je te goed voor dit lijstje )
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan