Golden Awards

Deleted User - 487957162

Guest
Dan maak je meestal die keuze aan het begin om die wereld niet te starten, maargoed..

Dat is onzin. De late game is eigenlijk helemaal niet bijzonder leuk en vooral tijdrovend. Gezien het tegenwoordig een hype is om nachten aan te gaan vallen ipv overdag (lul @Ezra the King), kan je zelf als beste speler van TW een wereld niet meer uitspelen door tijdsdruk.
 
Reactiescore
983
Dat is onzin. De late game is eigenlijk helemaal niet bijzonder leuk en vooral tijdrovend. Gezien het tegenwoordig een hype is om nachten aan te gaan vallen ipv overdag (lul @Ezra the King), kan je zelf als beste speler van TW een wereld niet meer uitspelen door tijdsdruk.

Hoezo is dat onzin? Je geeft me alleen gelijk maar waarschijnlijk is je reactie meer gericht op Ezra dan iets nuttigs in te brengen. Net omdat je weet dat een wereld late game enorm tijdrovend is start je die wereld toch niet?

Dat is zo voor gewone werelden en zeker met snelle werelden als Quarantaine en Classics. Als je dan besluit om zo'n snelle wereld te starten weet je dat het early niet zo tijdrovend is maar vanaf mid game enorm.

Dus nogmaals: Waarom een wereld starten als je weet dat je vanaf mid game niet meer actief kan spelen doordat de intensiteit zo hoog ligt ? Om vervolgens te gaan runnen of om af te gaan als een gieter? Duidelijk ja..
 
Reactiescore
1.478
Werelden kosten soms gewoon meer of minder tijd dan verwacht, daarbij duurt een wereld gewoon een paar maanden, zo lang plan je niet.
 
Reactiescore
1.094
Dat snachts aanvallen is meer looptijd gebonden toch?
 

Deleted User - 487957763

Guest
Dat snachts aanvallen is meer looptijd gebonden toch?
Naja Mike lag op W72 toevallig erg dichtbij en ik wist van W70 toevallig dat ie er s’nachts nie vaak was dus had wat wekkers om 4 :p

S’nachts aanvallen is gewoon zeer effectief voor blitzes aangezien je buurman nog wel eens van zijn nachtrust wil genieten.

Daarbij vind ik het voor iedereen vrij om te startten. Sommige mensen vinden de early nou eenmaal leuker/uitdagender dan de mid/late game. Dat is niet per definitie runnen. Wel zou ik dan mijn stam van te voren inlichten dat ik de wereld niet zou uitspelen zodat ze daar rekening mee kunnen houden.
 

Deleted User - 487957162

Guest
Hoezo is dat onzin? Je geeft me alleen gelijk maar waarschijnlijk is je reactie meer gericht op Ezra dan iets nuttigs in te brengen. Net omdat je weet dat een wereld late game enorm tijdrovend is start je die wereld toch niet?

Dat is zo voor gewone werelden en zeker met snelle werelden als Quarantaine en Classics. Als je dan besluit om zo'n snelle wereld te starten weet je dat het early niet zo tijdrovend is maar vanaf mid game enorm.

Dus nogmaals: Waarom een wereld starten als je weet dat je vanaf mid game niet meer actief kan spelen doordat de intensiteit zo hoog ligt ? Om vervolgens te gaan runnen of om af te gaan als een gieter? Duidelijk ja..

Het is toch gewoon een spelletje? Waarom zou ado nog naar Ajax gaan, als ze toch 90% zeker verliezen. We spelen allemaal voor de fun.

Ik vind de beginfase gewoon leuk. Waarom mag ik het dan niet spelen en bij 10 dorpen op delete gaan. Heb ik toch gewoon mijn spelplezier.
 
Reactiescore
983
Het is toch gewoon een spelletje? Waarom zou ado nog naar Ajax gaan, als ze toch 90% zeker verliezen. We spelen allemaal voor de fun.

Ik vind de beginfase gewoon leuk. Waarom mag ik het dan niet spelen en bij 10 dorpen op delete gaan. Heb ik toch gewoon mijn spelplezier.

Ik zeg helemaal niet dat dat niet mag, iedereen doet nog altijd wat hij/zij wilt.

Alleen moeten die personen dan niet verbaasd komen doen dat ze neergezet worden als overschatte speler of flop in lijstjes imo :)
 
Reactiescore
92
Dus nogmaals: Waarom een wereld starten als je weet dat je vanaf mid game niet meer actief kan spelen doordat de intensiteit zo hoog ligt ? Om vervolgens te gaan runnen of om af te gaan als een gieter? Duidelijk ja..

De quarantaine is speciaal gestart voor een crisissituatie, waarin men massaal niet meer mocht werken en tijdelijk heel veel tijd kreeg. Niemand wist destijds dat een groot deel (van Nederland) weer aan het werk moest op 1 juni. Er werd zelfs nog gesproken dat deze wereld vroegtijdig zou kunnen sluiten.

Als je op kantoor werkt kun je misschien stiekem even doortrekken, maar als je weer straten moet aanleggen kan ik me voorstellen dat het toch tenminste gaat opvallen.

Voor velen zal deze wereld een gokje zijn geweest; dat de quarantaine(RL) lang genoeg zal duren/dat de wereld snel genoeg zou eindigen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.075
Beste speler:

Quarantastics, dit team heeft een heel lastig front, ondanks de intense edelspams dat ze dagelijks krijgen weten ze toch stand te houden. perfectie bestaat niet op deze wereld qua deffen en dat geld ook voor hun, maar 90% van de spelers zou naar mijn inziens al gebroken zijn met dit front en de bij momenten intensiviteit daar. Ook de nieuwe aanwinsten op het account doen het zeer goed.
Offensief denk ik dat Level Up al het meest heeft laten zien, mede door de enorme slagkracht en sterke phalanx dat dit account heeft gecreeërd.

Beste stam:

Zowel Stay! als Giorni doen het goed, hier en daar vallen steekjes, maar dat is niet meer dan normaal met deze instellingen en het normale leven dat terug op gang is gekomen.
Hier zal meer uitsluitsel op kunnen gegeven worden over een weekje of 2 denk ik.

De beste stam speler:

In Giorni kan ik hier niet 1 iemand vernoemen, iedereen speelt voor elkaar en is erg goed afgesteld op de rest, lang geleden dat ik een stam heb gezien waar zo weinig discussies over dit of dat worden gevoerd en iedereen zonder enige twijfel elkaar helpt en zich zo nodig leeg zet voor elkaar.
bij Stay! denk ik dat dit ongeveer hetzelfde geval is.

Het grootste ego:

Kordaat,
heeft in het verleden toch enkele dubieuze uitspraken gedaan en tot noch toe zijn ze vooral gecarried door eindeloze stamdeff en stammassas op hun front. Individueel nog heel weinig laten zien.

Beste leider:

Peter
van Calamity werkt constant discreet achter de schermen, verzet veel werk zonder echt op te vallen en zijn wil door te drukken. Ook Jonathan doet het zeer goed wanneer hij er is :D
Verder doet de leiding van Stay! uiteraard ook gouden zaken, de samenwerking met Bier bijvoorbeeld heeft enorm geloond en ook de individuele samenwerkingen met Sec hebben ons eventjes in de problemen gebracht.

Slechtste leider:

oud leiding van Divine toch wel

Meest onderschatte stam:

Giorni,
we worden toch nog steeds terecht als de underdog gezien, maar potentieel is er genoeg.

Meest overschatte stam:

Er word vgm geen enkele stam meer echt overschat, stay word op waarde geschat als je het mij vraagt.

Meest overschatte speler:

Dekingzzz,
dit account word heel vaak opgehemeld door iedereen, terwijl ze toch zowat dagelijks, ook bij kleinere blitzjes, gewoon dorpen blijven verliezen ondanks de immens veel stacks die er dagelijks blijven bijgestuurd worden. Dit komt natuurlijk ook wel deels door onderbemanning en het te grote front natuurlijk.
Ook Wompie123 hoort hier te staan, de bespelers van dit account zijn vooral minder ervaren spelers, maar doen het toch nog redelijk gezien de situatie.

Meest onderschatte speler:

Justlove
, een account waar je nauwelijks wat van hoort of weet, maar toch een zeer sterke indruk nageeft.
soortgelijke situatie bij Ongelhoorn.
Ook denk ik dat van Il leone minder verwacht word dan dat ze daadwerkelijk kunnen laten zien.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

buiten de huidige spelers in Giorni zijn de bespelers van Monymaker heel gezellige spelers, Dymotare en Level Up wil je ook altijd wel in je stam hebben.

Mooiste spelers naam:

Quarantastics

Mooiste stam naam:


Quaranta Giorni

Het tofste topic:

spotprenten

Mooiste profiel foto van spelers:

145350_large


gewoon fier op mn eigen plaatje hehe

Mooiste profiel foto van stammen:

146783_large



Meest belovende speler voor de toekomst:

van Nukemw2, roguieas en Floki Vilgersarson gaan we nog horen deze wereld :)

Grootste blunder:

deze w starten en hopen dat die eindigt voor dat de quarantaine over was hehe

Voor wie heb je nu echt respect:

stammies en mn co's die altijd klaarstaan om overal bij te springen.
 
Reactiescore
21
"Kordaat, heeft in het verleden toch enkele dubieuze uitspraken gedaan en tot noch toe zijn ze vooral gecarried door eindeloze stamdeff en stammassas op hun front. Individueel nog heel weinig laten zien. "

Op het carryen van mijn eerste stam, #5 worden zonder intern en al een tijd in de #10 staan met verslagen tegenstanders totaal + alle vv's na hebben wij inderdaad weining gedaan ja ;)
 
Reactiescore
1.075
"Kordaat, heeft in het verleden toch enkele dubieuze uitspraken gedaan en tot noch toe zijn ze vooral gecarried door eindeloze stamdeff en stammassas op hun front. Individueel nog heel weinig laten zien. "

Op het carryen van mijn eerste stam, #5 worden zonder intern en al een tijd in de #10 staan met verslagen tegenstanders totaal + alle vv's na hebben wij inderdaad weining gedaan ja ;)

OD zegt echt heel weinig 70% van de OD is defensief, wat dus het stamdeff puntje eerder bewijst, en laten we eerlijk zijn dat intel niet echt carry was of t was geen al te beste carry :O
 
Reactiescore
21
OD zegt echt heel weinig 70% van de OD is defensief, wat dus het stamdeff puntje eerder bewijst, en laten we eerlijk zijn dat intel niet echt carry was of t was geen al te beste carry :O

Dus omdat wij optijd stacks aanvragen op het front, alles toch bijstacken en snipen is de OD meer voor de stam? vind dat gewoon een excuus omdat jullie er hier niet doorkomen :p

Verder heb ik intel echt wel op handjes gedragen. De accounts die vielen uit jouw stam zijn door massa's van ons + wompie nog in elkaar gezet en als x-ray niet was gaan runnen nadat ik 2 nachten voor hun hun acc goed gezet had waren die er ook nog ;)
 
Reactiescore
1.075
Dus omdat wij optijd stacks aanvragen op het front, alles toch bijstacken en snipen is de OD meer voor de stam? vind dat gewoon een excuus omdat jullie er hier niet doorkomen :p

Verder heb ik intel echt wel op handjes gedragen. De accounts die vielen uit jouw stam zijn door massa's van ons + wompie nog in elkaar gezet en als x-ray niet was gaan runnen nadat ik 2 nachten voor hun hun acc goed gezet had waren die er ook nog ;)

Blijven bijstacken is niet echt een skill fzo :p
Verder is t vrij voorbarig om te zeggen dat xray nu nog zou geleefd hebben als dat acc destijds al zowat draaide op vvs?
 
Bovenaan