Golden Awards

Reactiescore
660
Dat Dorine goed kan verdedigen dat kan ik als co van haar wel bevestigen (al is het dan niet op deze wereld dat ik co van haar ben).
Niet voor niets dat ze rond classic tien geregeld werd gevraagd als speelster in een groep.
 
Reactiescore
169
Bedankt, voor de opheldering Robbeke. Ik dacht dat het in dit geval een combi was van klaarzetten, recappen en counteren.
 
Reactiescore
983
Je zal me nergens horen zeggen dat Dorine niet kan deffen MAAR. Alleen zorgt haar stijl er voor dat ze erg snel en erg veel def zal opeisen, wat andere accounts al eens in problemen kan brengen als het blijkt dat Dorine maar een kleine wave krijgt of zelfs fake is. Helaas meegemaakt en fijn is anders.

Neemt natuurlijk niet weg dat wanneer ze wel een grote wave krijgt, dat prima verwerkt. All i'm saying is dat dat ook een kleine keerzijde heeft soms en ook negatief kan uitdraaien.
 
Reactiescore
1.647
Je zal me nergens horen zeggen dat Dorine niet kan deffen MAAR. Alleen zorgt haar stijl er voor dat ze erg snel en erg veel def zal opeisen, wat andere accounts al eens in problemen kan brengen als het blijkt dat Dorine maar een kleine wave krijgt of zelfs fake is. Helaas meegemaakt en fijn is anders.

Neemt natuurlijk niet weg dat wanneer ze wel een grote wave krijgt, dat prima verwerkt. All i'm saying is dat dat ook een kleine keerzijde heeft soms en ook negatief kan uitdraaien.

Heb 2 werelden actief met haar gespeeld en ze kan ook goed actief deffen zoals ik dit zou noemen. Je kan goed passief en actief deffen en Dorine kan beiden. Enkel word Dorine vaak op een account geplaatst waar een groot front vaak bij komt, niet gek dat ze daarom vaak aardig wat pre def vraagt. Keertje een foute inschatting gebeurt iedereen en vind ik zeker niet typisch voor Dorine.
 
Reactiescore
983
Heb 2 werelden actief met haar gespeeld en ze kan ook goed actief deffen zoals ik dit zou noemen. Je kan goed passief en actief deffen en Dorine kan beiden. Enkel word Dorine vaak op een account geplaatst waar een groot front vaak bij komt, niet gek dat ze daarom vaak aardig wat pre def vraagt. Keertje een foute inschatting gebeurt iedereen en vind ik zeker niet typisch voor Dorine.

Ik maar 1 keer en kan natuurlijk enkel mijn ervaring delen. Genoeg goede dingen gehoord over haar en zoals ik zeg zal ze prima kunnen deffen. Alleen is het niet zo dat ik die foute inschatting niet mag vernoemen terwijl ik er toen zelf bij was, toch ?

Iedereen maakt fouten, niks mis mee om het daar ook eens over te hebben hoe goed de persoon het normaal ook doet lijkt mij.
 
Reactiescore
1.075
Dorine is iemand die bij de top van .nl hoort op defensief vlak, niet perse vanwege de skills, want laten we eerlijk zijn iedereen kan snipen, recappen en wat anticiperen, maar er zijn niet veel spelers die de uithouding hebben om defensief een account te blijven dragen zoals Dorine al vaker heeft gedaan op verschillende werelden.
Toch wel blij met haar in Giorni :)
 

Deleted User - 487694086

Guest
Dorine is iemand die bij de top van .nl hoort op defensief vlak, niet perse vanwege de skills, want laten we eerlijk zijn iedereen kan snipen, recappen en wat anticiperen, maar er zijn niet veel spelers die de uithouding hebben om defensief een account te blijven dragen zoals Dorine al vaker heeft gedaan op verschillende werelden.
Toch wel blij met haar in Giorni :)
Niet iedereen heeft tactisch inzicht tho
 
Reactiescore
536
Meest overschatte speler: De Sukke een van de makkelijkste liggingen tegen Stay, heeft toch vrij weinig kunnen klaarspelen en was als een van de eerste verdwenen.
En misschien is dit ook wel een soortige payback na dat kansloze gedoe over .Lux (14e toen) als overschatte stam. Iedereen in lux wist dat die stam geen 5 dagen meer ging bestaan. Iedereen was bezig met een nieuwe stam of stopte maar meneer de Sukke vond ons overschat. Oké

Sorry, wie ben jij? En de stam .Lux heb ik gemist denk ik?

Wij zijn op delete gegaan vanwege de speeldruk op deze wereld. 1 dag niet kunnen spelen en je acc ligt in puin. Na een aantal massaplanningen van mijn co Jasper waar niemand zich aan hield, hebben we er ook de brui aan gegeven. Deze wereld was slechts extra’tje. Wel credits voor je geweldig gefundeerde nominatie trouwens!
 
Reactiescore
16
Sorry, wie ben jij? En de stam .Lux heb ik gemist denk ik?

Wij zijn op delete gegaan vanwege de speeldruk op deze wereld. 1 dag niet kunnen spelen en je acc ligt in puin. Na een aantal massaplanningen van mijn co Jasper waar niemand zich aan hield, hebben we er ook de brui aan gegeven. Deze wereld was slechts extra’tje. Wel credits voor je geweldig gefundeerde nominatie trouwens!

Ik refereer hier naar en de discussie die erop volgde:

Meest overschatte stam:
Hier durf ik de stam .Lux te vernoemen. Natuurlijk zou ik ze graag heten tegendeel zien bewijzen!

Had De Sukke in zijn sig. Dus dank voor je credits!
 
Reactiescore
2.039
Sorry, wie ben jij? En de stam .Lux heb ik gemist denk ik?

Wij zijn op delete gegaan vanwege de speeldruk op deze wereld. 1 dag niet kunnen spelen en je acc ligt in puin. Na een aantal massaplanningen van mijn co Jasper waar niemand zich aan hield, hebben we er ook de brui aan gegeven. Deze wereld was slechts extra’tje. Wel credits voor je geweldig gefundeerde nominatie trouwens!
Eens een runner altijd een runner!!
 
Bovenaan