Golden Awards

Reactiescore
93
Je bedoelt de spelers die eerst in mn stam zaten en me daarna hebben genaaid?
 

Deleted User - 487957763

Guest
Grappig dat je dat zegt terwijl de stats showen dat jij als eerst een dorp van Ryuk overnam. Dat je 2 dagen later van de kaart geblazen werd is vast geen reactie daarop geweest :rolleyes:
 
Reactiescore
16
En leuk lijstje dymotare ^^

Dank, heb toch zoveel mogelijk iedereen die me opviel willen benoemen. En ja daar hoorde intel ook bij, heb dat toendertijd ook aangegeven bij gevlekte worst dat we wel echt serieus het aanbod hadden overwogen, en we voor hetzelfde geld wel op het aanbod waren ingegaan
 
Reactiescore
151
Wij hebben gedeft op de q wereld. Daarom slaat je opmerking nergens op' vriend'.

Waar dat dan? Of is dit een beetje overdreven flex met een paar uur vv op architect ofzo?

Kzou trouwens toevoegen dat ik ook wel snap dat jullie stopten. Na keuze voor veeg te maken die snel erna viel hadden jullie gewoon nergens om naartoe te gaan. Wij gingen jullie niet meer aannemen en qua ligging viel iets anders ook niet te fixen waarschijnlijk. Beetje nodeloos om dan als solo account door te spelen.
 
Reactiescore
93
Grappig dat je dat zegt terwijl de stats showen dat jij als eerst een dorp van Ryuk overnam. Dat je 2 dagen later van de kaart geblazen werd is vast geen reactie daarop geweest :rolleyes:
Ik moest wat proberen aangezien ik genaaid werd ^^

Die wereld heeft ryuk heel erg vies gespeeld :p
 
Reactiescore
417
Waar dat dan? Of is dit een beetje overdreven flex met een paar uur vv op architect ofzo?

Kzou trouwens toevoegen dat ik ook wel snap dat jullie stopten. Na keuze voor veeg te maken die snel erna viel hadden jullie gewoon nergens om naartoe te gaan. Wij gingen jullie niet meer aannemen en qua ligging viel iets anders ook niet te fixen waarschijnlijk. Beetje nodeloos om dan als solo account door te spelen.
Leon heeft op heel wat accounts vv gedraaid mocht je het willen weten, maar dit hebben wij al eerder aangekaart.
Verder bedank ik je voor je begrip, blijkbaar een van de weinigen binnen jullie gelederen die het enigszins snapt.
 
Reactiescore
169
Waar dat dan? Of is dit een beetje overdreven flex met een paar uur vv op architect ofzo?

Begon met stalgije tot de uren op waren, daarna TNP, architect, materlotti, thomastrein. Aannames.

Ik reageer ook heftig omdat ik hoor dat er backlashes hierover zijn op classic en ik snap dat niet.
 
Laatst bewerkt:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
En cl18 gaan runnen. Schrijnend figuur
 
Reactiescore
2.303
Zielige speler die Mats.
Zou da zijn echte naam zijn eigelijk ? Wat een laf figuur!
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Start nog een paar werelden om direct te reagequiten bij de eerste tegenslagen. Zonder carry van stamgenoten (def bij btimes etc) of makkelijkste ligging vd wereld ben je een vrij matige speler. En dat noemt zichzelf of wordt door veel mensen hier 1 vd beste classic spelers gezien. :redface:

Heb je nog meer leuke nieuwtjes?
Sta hier dan ook volledig achter
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Als ik dit eerder had geweten had ik m vorige classic ook niet zo ge'carryed!!
Zolang je hem maar niet gepest hebt is er niets aan de hand
 

Deleted User - 487694086

Guest
Je draait de feiten om maat ^^
Zal de situatie nog eens vertellen dan: je stam genoot had een dorp geclaimd van een gast met 2 dorpen, ik had het andere dorp geclaimd. Hij viel 1 dorp aan, verloor troops en eiste toen van mij dat ik m'n claim weghaalde. Ik zei nee, hij werd heel boos, riep wat dingen waar zijn moeder niet trots op zou zijn en ik gaf jou een keus: hem kicken of ik leavede. Jij koos zijn kant, wij leaveden, jij sloot een extra bg en omsingeld Ryuk met 3 accs en hebt een tijd lang ons aangevallen, daarna hebben wij je weggespeeld. Vies spel van jou moet ik dus wel zeggen niet per se, je koos wel een discutabele kant en als er een acc is dat niks vies heeft gedaan is het Ryuk wel. Vrij apart ook want heeft heel duidelijk op het af gestaan en dacht dat jij het ook wel snapte.
 
Reactiescore
2.303
Standaard stabbetje
 
Reactiescore
93
Zal de situatie nog eens vertellen dan: je stam genoot had een dorp geclaimd van een gast met 2 dorpen, ik had het andere dorp geclaimd. Hij viel 1 dorp aan, verloor troops en eiste toen van mij dat ik m'n claim weghaalde. Ik zei nee, hij werd heel boos, riep wat dingen waar zijn moeder niet trots op zou zijn en ik gaf jou een keus: hem kicken of ik leavede. Jij koos zijn kant, wij leaveden, jij sloot een extra bg en omsingeld Ryuk met 3 accs en hebt een tijd lang ons aangevallen, daarna hebben wij je weggespeeld. Vies spel van jou moet ik dus wel zeggen niet per se, je koos wel een discutabele kant en als er een acc is dat niks vies heeft gedaan is het Ryuk wel. Vrij apart ook want heeft heel duidelijk op het af gestaan en dacht dat jij het ook wel snapte.
Jullie weigerde te helpen, en vragen mij dan of ik degene ga kicken die wel samenwerkt. Wat denk je dan dat ik ga doen? Je mag denken wat je wilt maar het is een stab naar je stam toe. Je wilt je stamgenoot niet helpen (waarom zit je uberhaubt dan in de stam) Je profiteert van de stam en daarna geef je me de keuze om degene die wel wilt samenwerken eruit ga kicken of je leaved. Dan stab je maar en leave je de stam. Ik ga geen mensen kicken die de stam willen helpen. Dat jullie denken dat dit een stab langs mijn kant is maakt me niet echt uit. Dat uitschelden of wat er ook is gezegd tegen jullie had niet gehoeven, daar ben ik het mee eens. Maar iedereen zegt zo een dingen wel eens als ze boos zijn. Ik heb het anders ervaren, en toen waren er meer mensen het met me eens. Deze wereld is gedaan, mijn conclusie is genomen. De spelers van ryuk hebben het vies gespeeld.

Nu tijd om weer on-topic te gaan :)
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan