Golden Awards

Reactiescore
1.075
Succes met zoeken naar iemand die dagenlang 24/7 wil deffen met een kut front, want die bespelers zaten er niet ervoor. Beseffend dat jij ongeacht dat die stam al als grootste kanshebber neerzette voor de winst voor wij joinde, spreekt boekdelen over je kennis van die wereld. Wat weet je überhaupt van die classic? Komt namelijk erg over dat je geen idee hebt waar iedereen het over heeft. ;)

Tuurlijk kan je wel de meest logische situatieschets geven, als je maar genoeg ondersteuning er voor geeft waarom iets zou gaan gebeuren. Logische scenario's zijn daarbij open deuren intrappen, slechts de meest beperkte AF'ers zullen dit niet erkennen Steff ;)

je kan logische scenario's geven, maar uiteindelijk zijn ze niet gebeurd, dus kan je ook onmogelijk zeggen dat het op die manier gelopen is, zo moeilijk is het niet. Daarbij weet ik genoeg over CL22, wetende dat ik officieel op R.E.L zat (nooit actief gespeeld, wel alles meegekregen.)
 
Reactiescore
973
je kan logische scenario's geven, maar uiteindelijk zijn ze niet gebeurd, dus kan je ook onmogelijk zeggen dat het op die manier gelopen is, zo moeilijk is het niet. Daarbij weet ik genoeg over CL22, wetende dat ik officieel op R.E.L zat (nooit actief gespeeld, wel alles meegekregen.)

de classic groep kiest al meerdere werelden voor de makkelijke manier, kijk maar naar cl21, cl22 waar jullie de winnende partij joinen mid/lategame, hier waar jullie met iedereen allianties sluiten, en zelfs contact hebben gehad met stay hierover?

Dus hoe precies kan jij bepalen dat wij de makkelijke weg hebben gekozen? De andere wegen zijn ten slotte nooit gebeurt, en slechts assumpties van jou dat die moeilijker waren.. Zou je volgens je eigen reacties helemaal niet zo kunnen stellen, als we zoal verder gaan met jouw gedachtegang en redeneringen.
 
Reactiescore
942
Succes met zoeken naar iemand die dagenlang 24/7 wil deffen met een kut front, want die bespelers zaten er niet ervoor. Beseffend dat jij ongeacht dat die stam al als grootste kanshebber neerzette voor de winst voor wij joinde, spreekt boekdelen over je kennis van die wereld. Wat weet je überhaupt van die classic? Komt namelijk erg over dat je geen idee hebt waar iedereen het over heeft. ;)

Tuurlijk kan je wel de meest logische situatieschets geven, als je maar genoeg ondersteuning er voor geeft waarom iets zou gaan gebeuren. Logische scenario's zijn daarbij open deuren intrappen, slechts de meest beperkte AF'ers zullen dit niet erkennen Steff ;)

Waarom zit je dan camel te blamen als zij zeggen dat ze quitten met Q-wereld omdat ze geen zin hebben om te deffen?
 
Reactiescore
151
Waarom zit je dan camel te blamen als zij zeggen dat ze quitten met Q-wereld omdat ze geen zin hebben om te deffen?

Bedenk je wel even dat howlin, big bang, ezra, chameleon daar precies dat continue deffen hebben zitten doen he.
 
Reactiescore
151
Via vv's neem ik aan? Want geen enkel account binnen divine heeft ODD.
Wie zegt dat wij dat niet hebben gedaan?

Dit gaat over afgelopen classic?

En jullie continue deffen? Heb dat niet gezien anders? Of heb je het over nog een andere wereld?
 
Reactiescore
169
Dit gaat over afgelopen classic?

En jullie continue deffen? Heb dat niet gezien anders? Of heb je het over nog een andere wereld?
Ja wordt lastig de boel te volgen als je telkens over oude werelden praat.

Meteen weer wijzen, wat een volk die diviners, creeder echte kern. Jahoor we hebben gedeft. Of het goed was, geen idee.
 
Reactiescore
973
Waarom zit je dan camel te blamen als zij zeggen dat ze quitten met Q-wereld omdat ze geen zin hebben om te deffen?

Ik heb Camel geloof ik nooit geblamed dat ze stopte, omgekeerd eigenlijk. Heb meerdere malen aangehaald dat toen Veeg ten dode opgeschreven stond er spelers buiten de boot vielen toen iedereen elders hun toekomst probeerde te zoeken.
 
Reactiescore
151
Ja wordt lastig de boel te volgen als je telkens over oude werelden praat.

Naja kennelijk kon de rest van de posters het in ieder geval wel volgen.

Meteen weer wijzen, wat een volk die diviners, creeder echte kern.

Je zegt zelf als het over continue deffen gaat 'Wie zegt dat wij dat niet hebben gedaan?' en je bent dan verbaasd als ik daar een opmerking over maak? Echt heel bijzonder.

Jahoor we hebben gedeft. Of het goed was, geen idee.

Hier valt echt geen touw meer aan vast te knopen vriend.
 
Reactiescore
16
Beste speler: Schedel is naar mijn idee heel compleet. Veel respect voor deze jongens.

Beste stam: Stay! heeft naar mijn idee het meeste bewezen. Ik moet wel zeggen dat ik ook veel respect heb voor hoe Giorni uit een benarde positie terugkwam, want ze hadden het erg lastig tegen 4 vijandelijke stammen (Fix, Intel, OA en Veeg en co.) . Ook Intel verdient mijn respect. Ze pakten in het begin relatief veel dorpen van het grotere Giorni, leken me een sterke stam. Als account ten tijde van onze overstap ook lang getwijfeld of we naar Intel of Stay! gingen, alleen Drokzz had een lastige ligging en kon dat niet volhouden.

De beste stam speler: Nou kan ik niet zo goed oordelen over andere stammen. Er zijn een aantal accounts die wel flink hun groei ingeleverd hebben zodat andere konden overleven of groeien. Deze accounts zijn Schedel, DeKingzz en Mamma Ducky. Verdienen naar mijn idee ook de meeste credits daarvoor. Mamma en Kingzz voor het clearwerk tegen Robinboris e.a. en voor hun deff voor Schedel. Schedel zelf natuurlijk voor het lastige front goed standhouden, en zelfs nog vv's elders oppakken.

Het grootste ego: die Hendrik op discord, anoniempje ofzo?

Beste leider: Lastig te zeggen, sfeer in Stay is goed, maar of dat nou door de leiding of één leider specifiek komt, geen idee.

Slechtste leider: Leiding van Veeg en Panda

Meest onderschatte stam: Intel heeft die naar mijn idee verdiend. Inmiddels is er niet veel van over, maar vond het knap hoe sterk ze overkwamen terwijl ze weinig samenwerking hadden met OA, en vochten tegen Giorni dat flink veel groter was

Meest overschatte stam: Panda heeft naar mijn idee echt heel weinig weten te doen. Schedel zag allang dat het in Panda niet ging worden, en een stuk of 3 a 4 recruits heeft Panda niet de gewenste kwaliteit opgeleverd. 3 accounts met makkelijke clusters tegen Stay! die ook gelijk de handdoek in de ring gooide. Panda werd als beste stam gezien in de eerste 2 lijstjes, maar dat heeft er geen moment ingezeten. .

Meest overschatte speler: De Sukke een van de makkelijkste liggingen tegen Stay, heeft toch vrij weinig kunnen klaarspelen en was als een van de eerste verdwenen.
En misschien is dit ook wel een soortige payback na dat kansloze gedoe over .Lux (14e toen) als overschatte stam. Iedereen in lux wist dat die stam geen 5 dagen meer ging bestaan. Iedereen was bezig met een nieuwe stam of stopte maar meneer de Sukke vond ons overschat. Oké

Meest onderschatte speler: Level up verbazingwekkend de groei van deze mannen zonder al te veel interns.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: geen idee

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Conor Mcgregor

Mooiste spelers naam: Saesee tiin.

Mooiste stam naam: Quaranta Giorni

Het tofste topic: Dit denk ik

Het domste topic: Ode aan mindset...

Favoriete forum poster: Jvds11

Minst favoriete forum poster: King in the North

Dikste wannabe in het spel: Misslovely

Mooiste profiel foto van spelers: Justlove

Mooiste profiel foto van stammen: Giorni

Mooiste actie van de wereld: Ik vond de skirmish met Kordaat erg leuk!

Meest belovende speler voor de toekomst: We gaan zien, er zijn een paar spelers redelijk verstopt gebleven, die krijgen nu echt front. Zoals AWOK

Meest belovende stam voor de toekomst: Er zijn maar nog een paar kleine stammen die niet veel edelruimte hebben, verder stay en GIonri, dus nvt zou ik zeggen

Grootste blunder: Gister nog 7 edels op een leeg dorp gestuurd per ongeluk

Voor wie heb je nu echt respect: Voor iedereen die tenminste 1 massa overeind blijft. Edelspam met maar 6 uur vv in 24 uur is taai

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: In ons geval, kordaat haha.

Ik wil graag nog meedelen dat: We inmiddels dikke vriendjes met kordaat zijn :)
 
Reactiescore
942
Ik heb Camel geloof ik nooit geblamed dat ze stopte, omgekeerd eigenlijk. Heb meerdere malen aangehaald dat toen Veeg ten dode opgeschreven stond er spelers buiten de boot vielen toen iedereen elders hun toekomst probeerde te zoeken.

Ik constateer maar dat ik op de huidige classic enkele problemen had (die intussen al opgelost zijn, dus daar gaan we niet verder op in) doordat sommigen van Divine Camel verweten gequit te zijn toen er aanvallen kwamen, en ze laf vonden om die reden. Daarom heb ik die quote geplaatst.
Ik doelde dus niet over de vorige classics. Ik heb daar geen kennis van en wie daar wat uitspookte interesseert mij ook geen moer.
 
Reactiescore
169
Naja kennelijk kon de rest van de posters het in ieder geval wel volgen.



Je zegt zelf als het over continue deffen gaat 'Wie zegt dat wij dat niet hebben gedaan?' en je bent dan verbaasd als ik daar een opmerking over maak? Echt heel bijzonder.



Hier valt echt geen touw meer aan vast te knopen vriend.

Wij hebben gedeft op de q wereld. Daarom slaat je opmerking nergens op' vriend'.
 
Reactiescore
93
Funny dat de leden van divine het spel niet kunnen spelen EN niet on-topic kunnen blijven.

En leuk lijstje dymotare ^^
 

Deleted User - 487957763

Guest
Daarvoor post ik op het forum.
Echt een verrijking ben je :like:

Wel grappig dat die Divine lui die niet kunnen spelen nog dorpies van jou gepakt hebben CL19 :')
Werd je ff lekker door Fred gerekt noob.
 
Bovenaan