Golden Awards

Reactiescore
603
benieuwd of je ook zo'n hoge hoed op hebt bij het schedel front

Ik front met een speler van Schedel op w71 en ik kan vertellen dat hij me niet lief vind
 
Reactiescore
603

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Yes! Eindelijk kan je goed voelen! Een speler wegspelen die 4x zo klein is! Chapeau!

Nou als je alleen maar mag winnen van grotere spelers, waarom won jij die fight dan niet?

En aan de berichten te zien was de grootte niet het probleem maar het online zijn, tenzij het de bedoeling was om je deff zo cheap te verliezen.
 
Laatst bewerkt:

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
este speler: Ik moet toch echt wel zeggen dat @Korjakskaja Sopka de beste speler was totdat die werd weggespeeld op dag 4 ofzo.

Dankjewel voor de nominatie, ik zal het even kort toelichten.

Yep ik (wij @This it for Me @Boarders of Brutality ) werden inderdaad weggespeeld. Welliswaar door een 6v1 of een 7v1 ik weet het al niet eens meer, maar wij hielden goed stand en op speldag 5 hebben wij onze dorpen bewust leeggezet en zijn wij succesvol gerestart in de RIM.
 

Deleted User - 487828103

Guest
Persoonlijk vind ik dit altijd een leuk topic maar het is een beetje dood dus maybe kan ik het tot leven wekken.

Beste speler:

Ik heb niet enorm veel insight gehad in de stay massa´s dus kan niet oordelen over de kwaliteit van aanvallen , dus ga ik voor iemand uit me eigen stam en dat is Abuser.

Momenteel staan ze niet heel hoog meer betreffende punten door de ligging hebben ze geen optimale groei meegemaakt ,maar naar mijn mening zit er een erg sterk team op het account en hebben ze al veel laten zien tijdens massa´s.

Beste stam:

Alhoewel ik zelf wel de nodige kritiek heb betreffende sommige acties vind ik het wel toepasselijk om hier Stay! te noemen , voorlopig de enigste stam die op het moment grote stappen maakt , al is het te betwijfelen of ze veel tegenstand krijgen bij elke massa maar voorlopig staan ze flink bovenaan met een reden.

De beste stam speler:

Saesee Tiin. , er zullen vast veel spelers in andere zijn die talloze vvtjes gedraaid hebben maar dat is buiten mijn kennis , maar vooral Stef van Saesee is al enorm een enorm fijne speler om mee samen te werken en die veel voor de stam over heeft.

Het grootste ego:


Beste leider:


Ondanks dat er op elke leiding altijd wel kritiek is vind het ik bij ons op het moment erg goed geregeld , heb altijd respect voor personen die toch wat extra hooi op de vork nemen dus ik heb altijd wel begrip voor mensen die de leiding op zich nemen en moeilijke beslissingen nemen.

Slechtste leider:

Honnorable mention aan de oude leiding van VEEG :engel:

Meest onderschatte stam:
N.V.T

Meest overschatte stam:

Ondanks dat ze blijkbaar op ´´dell´´ staan vind ik dat Divine deze plek mooi mag innemen hebben eigenlijk de hereld wereld nog niks bijzonders laten zien maar wel genoeg praatjes van de spelers.

Meest overschatte speler:

Ik denk dat de spelers van het account het niet echt oneens kunnen zijn met mijn redenering voor deze plek , A Wealth Of Knowledge verdient voor mij voorlopig nog deze plek naarmate de plek op de ranglijst. Ze hebben nog niet echt de kans gehad om iets te doen ivm de ligging die ze hebben ( 0 front ) , maar ik heb geen twijfel dat de spelers in de eindstrijd hun mannetje staan.

Meest onderschatte speler:

Zijn niet gek veel spelers die niet op waarde worden geschat in deze fase van het spel, maar heb toch graag een speler die ik hier wil benoemen ; Floki , deze speler speelt al geruime tijd met ons samen ( de oostelijke Giorni spelers ) en moeten toch zeggen dat deze spelers wel een goede indruk achterlaat en late game zeker nog wel in de gaten gehouden moet worden.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Ben erg blij met me stam atm :cool:

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Alle stay plebs , kunnen we ze niet weg spelen ofc ;)

Mooiste spelers naam:

Desperato Ontbijtje , ligt toch wel persoonlijk erg dichtbij.

Mooiste stam naam:

Quaranta Giorni

Het tofste topic:

Golden Awards , samen met Rate de speler een van mijn favoriete alleen is t op deze wereld een beetje dood.

Het domste topic:

Hoe snel edelt iemand zijn of haar 2e dorp

Favoriete forum poster:


Dream Team. (Jonathan) , komt erg rustig en correct over dus z´n posts zijn altijd goed en fijn te lezen.

Minst favoriete forum poster:

Jentele , geen uitleg nodig denk. Zijn nog wel een paar andere maar die behalen het stupide niveau van Jente niet <3

Dikste wannabe op het forum:

Dikste wannabe in het spel:

Mooiste profiel foto van spelers:

Niet enorm veel mooie pf´s tbh.

145360_large.png
Mooiste profiel foto van stammen:

146783_large.png
Mooiste actie van de wereld:

Na de dagenlange trash talk en uitdagingen van de X ray spelers binnen een dag weggespeeld worden.

Meest belovende speler voor de toekomst:

Denk dat een spelers waar we nog veel van gaan zien Quarantics is. Hij kan snel gaan bewijzen want hij heeft een leuk front dus laat me voorspelling maar uitkomen.

Meest belovende stam voor de toekomst:

Er zijn eigenlijk nog maar 2 stammen die gaan voor de wereldwinst dus valt lastig een keuze tussen deze 2 te maken.

Grootste blunder:

Voor wie heb je nu echt respect:


Alle mede nachters die tot de late uurtjes spelen zodat iedereen lekker gerust kan slapen

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

De oude spelers van x ray en mijn medespelers

Ik wil graag nog meedelen dat:

Jullie allemaal plebs zijn :engel:
 
Bovenaan