Golden Awards

Reactiescore
93
Hoe meer ik reageer hoe meer ik jullie irriteer. Daar gaan we voor toch :D
 
Reactiescore
2.062
Beste speler: Level Up > Knallen als beesten door iedereen heen, heb weinig gelijkwaardige accounts gezien. Misschien dat ze ooit bij Kordaat in de buurt kunnen komen.

Beste stam: Stay!, > Stay komt op dit moment het beste door de strijd heen. Knallen op oost redelijk hard door, terwijl ze daar veel meer moeten incasseren.

De beste stam speler: Kordaat > Heeft veel VV's gepakt, en doet heel veel voor de stam.

Het grootste ego: AWOK > denken dat ze heel wat zijn, echter vallen ze maar zwak aan en pakken met geluk dorpen.

Beste leider: De leiding van Stay komt voor mij het beste naar voren.

Slechtste leider: geen

Meest onderschatte stam: -

Meest overschatte stam: naar mijn mening zitten er in giorni veel 2e klas spelers, ben benieuwd of ze dit recht kunnen trekken > Zie het account Wompie

Meest overschatte speler: Wompie bakte er geen pepernoot van

Meest onderschatte speler: Kordaat is erg sterk, zitten voortdurend te deffen, en pakken hun dorpjes mee

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: met 15 René's

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: AWOK

Mooiste spelers naam: Kordaat klinkt als plezier in de oren

Mooiste stam naam: Giorni

Het tofste topic: Om alle stab topics krijg ik een lach op me hoofd.

Het domste topic: geen

Favoriete forum poster: Sherwin

Minst favoriete forum poster: Wesley

Dikste wannabe op het forum: Wesley

Dikste wannabe in het spel: Wesley

Mooiste profiel foto van spelers: Kordaat

Mooiste profiel foto van stammen: Kordaat

Mooiste actie van de wereld: Kordaat

Meest belovende speler voor de toekomst: Kordaat

Meest belovende stam voor de toekomst: Kordaat aan de macht!

Grootste blunder: Jonathan die mij hier actief heeft gemaakt

Voor wie heb je nu echt respect: Kordaat

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Kordaat

Ik wil graag nog meedelen dat: Kordaat
 
Reactiescore
2.062
MIsschien meot ik slechste speler naar abuser veranderen, die drinkt toch alleen maar bier
 
Reactiescore
263
Mooi uitgebreid en onderbouwd lijstje, zo zie ik ze graag!

Mijn onderbuikgevoel zegt me trouwens dat jij in Stay speelt maar kan er ook naast zitten.
 
Reactiescore
1.918
Kordaat is homofiel
 
Reactiescore
2.062
Reactiescore
1.089
Beste speler: Level up

Beste stam: Stay!

De beste stam speler: Ryan van ex-mony/Cabbie

Het grootste ego: Terrordwerg ofzo

Beste leider: /

Slechtste leider: Panda leiding

Meest onderschatte stam: Ik had niet gedacht dat Giorni zou werken met zoveel recruits en mengelmoes van verschillende gezichten. Al denk ik dat Stay in hun begin wel erg onderschat werd. Maar het front met de andere top 5 stammen was in het voordeel van Stay. En konden zich ondanks een stamcluster wat recht doormidden was gesplistst, toch goed manifesteren.

Meest overschatte stam: Panda

Meest overschatte speler: Er werd van die SmashinRidim gezegd dat het een goeie speler was. Maar verdedigend vrij weinig van gezien, en aanvallend waren het ook niet echt noemenswaardige nummers voor de hoeveelheden clears die op Kordaat zijn gegooit. Kan me nog die discussie herrineren waarin Dreamteam beweerde +50 op Kordaat te staan. Hij was even vergeten dat Kordaat ook nog een 30 tal dorpen van Smash had gepakt.
Uiteindelijk heeft Smash maar een fractie van de clears ontvangen die op Kordaat zijn gegooit, en was een veelvoud aan dorpen kwijt.

Meest onderschatte speler: Ik vind de Dekingzz niet per se onderschat. Maar vind het vooral heel komisch hoe door sommigen Quarantastic de hemel in werd geprezen terwijl ik ze ergens zelf zag zeggen dat ze met 5 man speelden 'anders was dat front niet te doen'. Nou newsflash, Dekingzz heeft dat front gedeffed met op het absolute hoogtepunt 3 spelers. Maar grotendeels met 2. Dekingzz had overigens de hele wereld lang zo'n front, eerst tegen OA en TRIO, later tegen Panda en OA en stonden toen al ruim 1 in ODD. Quarantastic had 'maar' 5 weken zo'n front.

Dus erg leuk dat lachen, maar ik weet zeker dat de helft van die broekies het nog geen week had uitgehouden. Dat gezegd hebbende, wint Dekingzzz ook nog eens de wereld. Dusja wie het laatst lacht, lacht het best.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Cala RSAM Abuser

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Die gekkies zoals Stef, Harmen en Terrordwerg

Mooiste stam naam: Giorni

Favoriete forum poster: Aapjeklapklap

Minst favoriete forum poster: Jentele

Mooiste profiel foto van spelers: Desperado Ontbijtje want Bier

Mooiste profiel foto van stammen: Bier want Bier

Mooiste actie van de wereld: Drkhunter die cabbie stabt, 100 dorpen pakt, en binnen een week er zelf 800 kwijt is.
Verder niet per se echt de mooiste actie, maar de massa op heisenberg was wel de meest bepalende denk ik, en de daarop volgende ban voor multi-acc.

Grootste blunder: Snipe op Nukemw2 als aanval gezonden omdat ik eerst recap wilde sturen

Voor wie heb je nu echt respect: Peter, en andere mensen die wel down to earth zijn.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Kordaat muahahaha volgens mij staan we nog steeds voor in dorpen veroverd!

Ik wil graag nog meedelen dat: Proficiat Stay!
 
Reactiescore
65
Met Abuser in de stam ;O
Alleen als ze actief zijn zeker!

Leuk lijstje.

Terrordwerg ? = elias?
 
Reactiescore
1.075
De meest beslissende actie op deze wereld was uiteindelijk de stab van tinus op HH waar stay enorm gebruik van gemaakt heeft. Anders waren er letterlijk 0 dorpen gepakt.
 
Bovenaan