Golden Awards

Reactiescore
1.140
Ik wil wel even een puntje toelichten wat betreft Cabbage guy. Het klopt inderdaad dat het voltallige team, met daadwerkelijk elke naam waarvan jullie denken dat ze er spelen, opgestapt is sommige al maanden, sommige weken. Maarten is van de aardbodem verdwenen en onbereikbaar, Jonas op de achtergrond geraakt, Stan is tijdelijk te druk maar zal mogelijk ooit nog terugkeren en Robbert is gewoon gequit. Dus als jullie het oude team willen blamen voor het niet nakomen van hun grootspraak - get in line - want daar is Imago inderdaad flink mee benadeeld.

Echter voelt het unfair om het account met het nieuwe team neer te zetten als slechtste account, mets simpele redenen. De dragende speler van nu, die zichzelf wel een keer mag onthullen als hij daar behoefte aan heeft, speelde slechts een dag(en?) toen jullie massa ging landen, zijn co's zijn overgestapt van een ander Imago account. Ze werden verrast op een vreemd account met inderdaad - veel te weinig stacks. Alhoewel er nauwelijks op te stacken valt tegen die shitload clears per frontdorp - tenzij je op zo een account 40 stacks van 7 def kunt ophoesten. Zelfs Spread zal niet consequent 140k prestacks hebben staan bij grootfronthouder Honey bijvoorbeeld. Het team heeft er bakken met tijd ingestoken en doet dit nog steeds, terwijl ze in principe geen enkele binding hebben met het account en moeten dealen met de staat van het account (bijvoorbeeld de immense achterstand, terwijl het account gewoon in de rim had kunnen groeien) veroorzaakt door het oude team dat langdurig passief is geweest.

Begrijp me dus goed; ik twijfel niet aan de kwaliteiten van het oude team, maar tezamen hebben ze het gewoon niet waar kunnen maken en zijn ze (op tijd?) opgestapt / verdwenen. De nieuwe spelers tonen een enorme toewijding en inzet voor een puinhoop die ze niet zelf veroorzaakt hadden. Maar 'hun' account is wel de slechtste. Dat voelt krom.

Wat TLDR betreft, tja ik snap de nominatie maar ook daar heeft het team gewoon diehard zitten strijden en nog altijd. Imago heeft de def gewoon niet om het voltallige front te stacken tegen harde clearbashes in een goed uitgevoerde massa. Persoonlijk blame ik meer die harde feiten dan het zogenaamd falen van mijn spelers. Op veel vorige werelden was zowat altijd een 50-50% of je vriend/vijand die een goede massa kreeg zou gaan runnen na één wave of zou blijven spelen. Hier (nog) niet.

Of je het de spelers kunt verwijten is natuurlijk een 2e en of een team heel erg zijn best doet is ook niet heel relevant.
Ik snap je post hoor en die spelers opzich zijn niet perse de slechtste maar het account zijn prestaties maken die nominatie gewoon logisch/terecht dat hoeven die spelers zich ook niet persoonlijk aan te rekenen.

Maar los daarvan zijn er nog genoeg accounts die niet in een zelfde positie gestaan hebben dus misschien zouden veel meer accounts vergelijkbare prestaties neerzetten.
 

Deleted User - 487973510

Guest
Of je het de spelers kunt verwijten is natuurlijk een 2e en of een team heel erg zijn best doet is ook niet heel relevant.
Ik snap je post hoor en die spelers opzich zijn niet perse de slechtste maar het account zijn prestaties maken die nominatie gewoon logisch/terecht dat hoeven die spelers zich ook niet persoonlijk aan te rekenen.

Maar los daarvan zijn er nog genoeg accounts die niet in een zelfde positie gestaan hebben dus misschien zouden veel meer accounts vergelijkbare prestaties neerzetten.

Ik zal ook maar reageren op lijstje en o.a. jouw commentaar. Helaas is mijn originele AF-account van voorgaande werelden (w37/w42/w47) verwijderd vanwege langdurige afwezigheid.
Laat ik voorop stellen dat ik de nominatie op Cabbage volledig begrijp, me zelf in de schoenen verplaatsend van mijn tegenstanders zou ik de "spelers" van Cabbage ook alles verwijten als ik zou zien hoe karig er nog tot op de dag van vandaag slordig dorpen wordt verloren, laat wordt gerecapt, slecht wordt gedodged etc etc.
Het slechtst preseterende account is dus bij uitstek denk ik Cabbage op deze wereld van het moment.

Wel, ook omdat ik mezelf ten onder zou praten als ik me niet kort verdedig, vind ik dat de "slechtste speler" award niet in mijn schoenen geschoven behoeft te worden. Ik kwam op het account een dag voor de massa, en heb de hele week elke dag ca. 10u per dag vrijwel solo gedeft. Helaas hebben mijn mede-cospelers gedurende de warme zomerdagen en gedurende de massa niet die tijd en motiviatie kunnen vinden om samen de schouders eronder te zetten en moet ik door tijdstekort elke keer toekijken dat bij overdrachtsmomenten alsnog dorpen verloren gaan.

Hoe dan ook, complimenten naar het offensief en het goede uitwerken en doordrukken na het eerste offensief naar iedereen die daar aan heeft bijgedragen vanuit Spread. Ik had graag wat langer op het account gespeeld om het verder op orde te brengen zodat ik, buiten de uren en ochtenden die ik toch behoorlijk foutloos heb kunnen deffen, ook voor de langere duur tegenstand had kunnen bieden.

En ook al, verliezen we een deel van het account, en zal dat grotere gevolgen gaan hebben voor de korte, middellange en lange termijn is ook hier mee de wereld nog niet gespeeld en hoop ik dat ik later deze wereld nog kan bewijzen dat de nominatie van de "slechtste speler" in ieder geval niet op zijn plek is.

Met liefs en weggestopte trots,
Tuur
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ik zal ook maar reageren op lijstje en o.a. jouw commentaar. Helaas is mijn originele AF-account van voorgaande werelden (w37/w42/w47) verwijderd vanwege langdurige afwezigheid.
Laat ik voorop stellen dat ik de nominatie op Cabbage volledig begrijp, me zelf in de schoenen verplaatsend van mijn tegenstanders zou ik de "spelers" van Cabbage ook alles verwijten als ik zou zien hoe karig er nog tot op de dag van vandaag slordig dorpen wordt verloren, laat wordt gerecapt, slecht wordt gedodged etc etc.
Het slechtst preseterende account is dus bij uitstek denk ik Cabbage op deze wereld van het moment.

Wel, ook omdat ik mezelf ten onder zou praten als ik me niet kort verdedig, vind ik dat de "slechtste speler" award niet in mijn schoenen geschoven behoeft te worden. Ik kwam op het account een dag voor de massa, en heb de hele week elke dag ca. 10u per dag vrijwel solo gedeft. Helaas hebben mijn mede-cospelers gedurende de warme zomerdagen en gedurende de massa niet die tijd en motiviatie kunnen vinden om samen de schouders eronder te zetten en moet ik door tijdstekort elke keer toekijken dat bij overdrachtsmomenten alsnog dorpen verloren gaan.

Hoe dan ook, complimenten naar het offensief en het goede uitwerken en doordrukken na het eerste offensief naar iedereen die daar aan heeft bijgedragen vanuit Spread. Ik had graag wat langer op het account gespeeld om het verder op orde te brengen zodat ik, buiten de uren en ochtenden die ik toch behoorlijk foutloos heb kunnen deffen, ook voor de langere duur tegenstand had kunnen bieden.

En ook al, verliezen we een deel van het account, en zal dat grotere gevolgen gaan hebben voor de korte, middellange en lange termijn is ook hier mee de wereld nog niet gespeeld en hoop ik dat ik later deze wereld nog kan bewijzen dat de nominatie van de "slechtste speler" in ieder geval niet op zijn plek is.

Met liefs en weggestopte trots,
Tuur

Verder had je geen hulp vanuit de stam, vv’s, overstappende stamgenoten en snipes van buren? Vanuit de spelers van Too Long hoorde ik ook al dat ze er helemaal alleen voorstonden en hun stamgenoten totaal geen moeite deden om hun te helpen. Kwalijke zaak.

Ik begrijp wel dat dit soort massa’s lastig zijn om alleen te deffen. Toch respect voor jullie inzet en jammer dat je er zo alleen voor stond ;).
 
Laatst bewerkt:

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Niet geheel waar (althans voor mij). Ik heb Maarten deze week nog gesproken, echter had hij weinig woorden nodig om duidelijk te maken dat hij veel gelukkiger is zonder tw en op dit moment geen behoefte heeft om terug te keren.

Dat is Maarten goed recht, maar een afscheidspostje; jongens ik stop er mee of zijn leiding te woord staan was netter geweest dan gewoon stoppen met inloggen en je skype deleten.

Of je het de spelers kunt verwijten is natuurlijk een 2e en of een team heel erg zijn best doet is ook niet heel relevant.
Ik snap je post hoor en die spelers opzich zijn niet perse de slechtste maar het account zijn prestaties maken die nominatie gewoon logisch/terecht dat hoeven die spelers zich ook niet persoonlijk aan te rekenen.

Maar los daarvan zijn er nog genoeg accounts die niet in een zelfde positie gestaan hebben dus misschien zouden veel meer accounts vergelijkbare prestaties neerzetten.

Ik snap de nominatie ook heel prima hoor, uitgaande van statistieken en hetgeen dat jullie als aanvaller zien is het terecht. Vandaar dat ik als insider wel een stukje opheldering kon en wilde bieden. Je laatste zin is treffend ja, ik denk dat vele accounts een zelfde prestatie zouden neerzetten, zowel bij Imago als bij Spread (waarvan ik zeker de helft ook op waarde kan schatten - tw wereld is klein - iedereen kent elkaar wel).

Verder had je geen hulp vanuit de stam, vv’s, overstappende stamgenoten en snipes van buren? Vanuit de spelers van Too Long hoorde ik ook al dat ze er helemaal alleen voorstonden en hun stamgenoten totaal geen moeite deden om hun te helpen. Kwalijke zaak.

Beetje makkelijk stuk propaganda zo hè. Er was wel hulp vanuit de stam en er zijn nog altijd vv diensten (zelfs al beperkt dat je offensieve mogelijkheden), alsook dat sommige buren ook uren hebben zitten snipen. TLDR stond er wat meer alleen voor, maar had wel iets betere frontstacks en ook daar heeft en is Guided nog een grote held. Ik snap dat je Imago graag afschildert als partij vol kwalijke zaken, maar je baseert je op halve waarheden.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.780
Vanuit de spelers van Too Long hoorde ik ook al dat ze er helemaal alleen voorstonden en hun stamgenoten totaal geen moeite deden om hun te helpen.

Misschien verkeerd begrepen van ze dan, gezien ik in de ochtend wel degelijk VV heb gedraaid van TLDR. Kan ook misschien in een moment van opwelling geweest zijn, waar ik begrip voor heb gezien de situatie daar in de namiddag. De spelers van TLDR zullen dat ook ten allen tijde bevestigen. :)
 
Reactiescore
1.367
Helaas is mijn originele AF-account van voorgaande werelden (w37/w42/w47) verwijderd vanwege langdurige afwezigheid.


Met liefs en weggestopte trots,
Tuur

Welke accies was je daar en wat was je AF acc?
 
Reactiescore
1.367
Sow leef jij ook nog!

w37 - Streakertje1 (ook gelijk mn AF acc)
w42- Srekamjiaar
w43 - San Holo
w47 - MyWayOrTheHardWay
w52- Exorsus

Aiiii :D

En jup, speel altijd nog :)
 
Reactiescore
3.457
Tuurtje zat daar wel?
meen mij te herinneren dat de originele spelers van San Holo gestopt waren
 

Deleted User - 487973510

Guest
jij speelde helemaal niet op san holo w43 ?

ik zat daar zeker wel, maar ben er niet gestart! ik denk dat ik er een half jaar na wereld start ben gaan mee spelen. :) en tot dat we op delete gingen vanwege de stabs op die wereld!
 
Reactiescore
104
ik zat daar zeker wel, maar ben er niet gestart! ik denk dat ik er een half jaar na wereld start ben gaan mee spelen. :) en tot dat we op delete gingen vanwege de stabs op die wereld!
Wel vreemd dat we jou niet meer kunnen herinneren. Thomas heeft zeker half jaar gespeeld en ik heb gespeeld tot massa-ban. Met wie speelde je dan samen op het account?

Edit: Er zit wel degelijk een Tuur in de oude skype chat van San Holo, my bad.
 

DeletedUser69389

Guest
Wel vreemd dat we jou niet meer kunnen herinneren. Thomas heeft zeker half jaar gespeeld en ik heb gespeeld tot massa-ban. Met wie speelde je dan samen op het account?

Edit: Er zit wel degelijk een Tuur in de oude skype chat van San Holo, my bad.
Fouten maken is menselijk. Leek mij al stug, omdat Inge en ik allebei zeer actief waren binnen Finity.
 
Bovenaan