Golden Awards

Reactiescore
735
Het is echt onzin dat Kratje plannen er al lagen, sterker nog, Kratje had helemaal nooit in Pit gezeten als wij de boel hadden willen dood recruiteren, maar er is toentertijd gekozen om Kratje juist om die reden af te wijzen. Dat Kratje vervolgens weer benadert is, is echt vlak voor het moment geweest dat jullie het gehoord hebben van Kratje, zal denk ik amper 24u tussen hebben gezeten. Plannen zijn er ook niet gedeeld naar mijn weten, enkel het statement wat Kratje naar Pit heeft geschreven is gedeeld met de leiding van Spread (en is daar ook binnen gebleven).
De insinuatie dat wij harder groeien door PP gebruik vind ik ook wat flauw, op onze big spender Jurrien na zijn er namelijk totaal geen grote hoeveelheden gebruikt in vergelijking tot de rest vd wereld, ja er is en wordt actief pp gefarmd op 74 en 75, maar dat is net zo goed een verdienste lijkt mij en zorgt ook niet voor gigantische verschillen.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Geen idee welke Apex-leden, maar het boterde daar totaal niet. Een Babe Magnet waaide gewoon met alle winden mee en begreep Furz zijn leave volkomen bijvoorbeeld. Die zag liever zijn dorpen bij NooNoo komen dan bij Rayret. Kan de pm helaas niet terug vinden sinds die verjaard is, maar wij hebben dit toen expres niet aangenomen en hem gezegd er goed over na te denken of die dat echt wil doorzetten. Paar dagen later staat die onder VV bij Imago. Helemaal prima ga ik niet over zeuren. Soms is Tribalwars net zo verraderlijk als het weer wat dat betreft.

@Roald97 makkelijk te zeggen dat wij continu voor de easy-way kiezen. Vooralsnog zijn wij de enige stam die een noemenswaardige stam gebroken hebben. Staan wij overal bovenaan in de ranglijsten qua oda, odd en ods en hebben de rang 2&3 een verbond gesloten tegen ons. Wij hebben zeker fouten gemaakt in het verleden en een discutabele recruit gedaan in de vorm van Kipkalkoentje. Dit zagen wij destijds broodnodig voor onze westflank en gezien de huidige ligging van Anarchist heeft dit goed uitgepakt. Meerdere keren hier zelf al aangegeven dat het moreel gezien niet mijn beste beslissing is geweest.

Feit blijft dat het wegtrekken van Furzlol uit Spread ertoe heeft geleid dat de spelers in Apex grootschalig opgestapt zijn. Sterker nog; je kunt de val van Apex ook nog herleiden op het de nek omdraaien van Exitus. Exitus en Apex hadden namelijk een bondgenootschap. Maarja we weten allemaal hoe Apex omzeep geholpen is - niet door middel van clears. Apex was hoe dan ook wel gevallen, Spread kon het makkelijk kraken. Jammer dat daar niet voor gekozen is. Imago had de keuze om Wow Who als soort clear-bom of mb aan te nemen op een zeker moment. We kozen ervoor om onze tanden langdurig stuk te bijten op zijn volharding. Onhandig en ongunstig voor Imago? Absoluut. Maarja, een beetje plezier houden en bieden heeft ook waarde.

De enige stam die een noemenswaardige stam gebroken hebben? POV dan toch? Je kunt prima stellen dat Imago de stam Pit heeft gebroken, maar het offensief heeft gestaakt om met Pit in gesprek te gaan. Om een simpele reden. We kunnen zuid pit wel in de pan hakken en daarmee noord pit in een kansloze positie brengen, maar wie wint daar precies mee? Spread evenveel als Imago, maar jullie zonder moeite. Dat we in gesprek zijn met Pit en Pit met ons is pure noodzaak om nog enige kans te houden tegen Spread. Spread heeft namelijk al een dikke 50% van het wereldoppervlakte in handen met haar rekruten aan alle kanten en uit Pit. In ieder geval fijn dat jullie je vriendje Kratje Grolsch nu ook tot jullie collectie kunnen voegen, had hem niet graag tot kamp Imago/Pit zien horen. Nog een diehard abuser in kamp spread, zal zich er wel thuis voelen. Zag al meer spreaders in die regio met al enkele duizenden pp's in het evenement dat niet eens effectief abuse baar is.

Betreft Apex heeft geen enkel Spread account daar vv gedraaid zodra de NAP tussen NooNoo en Apex opgezegd was. Enkel heeft een van onze mb's eens een vv voor Furz gedaan gezien die samenwerkten met elkaar iets waar Apex van op de hoogte was.

Je noemt vragen om gratis dorpen. Ook dit is niet gebeurt bij Apex er is NooNoo een aanbod gedaan door de speler Babe Magnet waarop wij geantwoord hebben dat hij daar nog maar eens goed over na moest denken. Waarop hij besloot zijn VV bij Imago te stallen.

Het aanbieden van moraalbrekerschap heb ik geen weet van. Wellicht dat je dit kan verhelderen/onderbouwen met wat bewijs.

Niet gevraagd om gratis dorpen en Apex niet diplomatiek doodgemaakt of poging daartot gedaan, afgezien van Furzlol zeg je? Gezegd dat hij er goed over na moest denken ja?

Je eigen account had een ander bericht :redface: . Je adviseert hem om net als Furzlol de stam te verlaten. Verder regel je naderhand wel even dat zijn dorpen alsnog gratis bij jou komen. Hoe wil je dit noemen; aan de term gratis dorpen voor 'ons' ontkom je niet....

1596143101564.png

De reden dat Spread de dorpen van Babe magnet niet ging internen ten koste van zijn stamgenoot rayret is een simpele; het zou namelijk precies hetzelfde zijn als Collationem die die diepe dorpen van stamgenoten van Wow Who zou pakken en daar wilde Spread zijn vingers niet aan branden aangezien ze er grote kritiek op hadden. Niet echt een heldendaad dus, meer een beperking om hypocrisie te voorkomen. Furzlol is na het verlaten van Apex wel snel ingezet om Spread doelwitten te bestrijden gelijktijdig in een Spread massa, ex bondgenoot Bouwman mocht ze koppen. Furzlol is gewoon tot kamp Spread gemaakt, hoe je het ook wend of keert.

Nu ik overigens toch Spread aanspreek op bepaald gedrag.. nachtelijke onlinechecks om direct daarna edels en clears te gooien samen met de buren zijn ook echt ontzettend triest. Vanochtend:

1596143417304.png

1596143480116.png1596143509053.png

En nog 200 van zulke. Jammer voor jullie was er bemanning tot redelijk laat en vanaf zes. Valar deed de onlinechecks waarop Valar, Semper en jawel; Noo-noo zijn gaan sturen. Niet iets om trots op te zijn. Misschien toch eens binnen Spread wat afspraken maken over hoe jullie het willen gaan spelen. Om nou collectief alle communicatie met alle spreadaccounts te gaan blokkeren is ook weer zowat.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
735
De reden dat Spread de dorpen van Babe magnet niet ging internen ten koste van zijn stamgenoot rayret is een simpele; het zou namelijk precies hetzelfde zijn als Collationem die die diepe dorpen van stamgenoten van Wow Who zou pakken en daar wilde Spread zijn vingers niet aan branden aangezien ze er grote kritiek op hadden. Niet echt een heldendaad dus, meer een beperking om hypocrisie te voorkomen.
Echt Roald, je kan alles blijven verdraaien in jouw straatje he.. Als jij ergens niet achter staat en je daar over uitlaat en vervolgens zelf een dergelijke kans voorbij laat gaan omdat je daar nog steeds niet achter staat. Dan is dat vervolgens hypocrisie voorkomen, omdat je je er eerder over hebt uitgelaten? Wat een grap.
 
Reactiescore
2.444
Dat Kratje vervolgens weer benadert is, is echt vlak voor het moment geweest dat jullie het gehoord hebben van Kratje, zal denk ik amper 24u tussen hebben gezeten. Plannen zijn er ook niet gedeeld naar mijn weten, enkel het statement wat Kratje naar Pit heeft geschreven is gedeeld met de leiding van Spread (en is daar ook binnen gebleven).

We hebben helaas vanuit Kratje screens gekregen wanneer ze benaderd zijn en is er aangegeven dat er al eerder dan wanneer het binnen Pit duidelijk werd er over de plannen gesproken is met Spread. Dus bovenstaande klopt helaas niet.
 
Reactiescore
1.892
Echt Roald, je kan alles blijven verdraaien in jouw straatje he.. Als jij ergens niet achter staat en je daar over uitlaat en vervolgens zelf een dergelijke kans voorbij laat gaan omdat je daar nog steeds niet achter staat. Dan is dat vervolgens hypocrisie voorkomen, omdat je je er eerder over hebt uitgelaten? Wat een grap.
Het enige wat hier een grap is is het compensatiegedrag d.m.v. onlinechecks. Wat een kansloze bedoeling. Maar iig goed om te weten dat Spread het op deze wijze wil spelen.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Echt Roald, je kan alles blijven verdraaien in jouw straatje he.. Als jij ergens niet achter staat en je daar over uitlaat en vervolgens zelf een dergelijke kans voorbij laat gaan omdat je daar nog steeds niet achter staat. Dan is dat vervolgens hypocrisie voorkomen, omdat je je er eerder over hebt uitgelaten? Wat een grap.

Gap zit je aan de alcohol of iets? Dit trekt echt helemaal nergens op. Misschien doe je er goed aan om morgenochtend met een frisse blik de boel eens te voorzien van een reactie in plaats van met zo een reactie die slechts antwoord (of nouja, je hebt het niet eens goed begrepen waardoor je antwoord nergens op slaat) geeft op een deel dat jou wel bar goed uitkomt. Iets met selectief posten weer? Zie helaas echt te vaak karige posts met weinig inhoud vanuit jou Fabian, dat is wel eens anders geweest.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
735
We hebben helaas vanuit Kratje screens gekregen wanneer ze benaderd zijn en is er aangegeven dat er al eerder dan wanneer het binnen Pit duidelijk werd er over de plannen gesproken is met Spread. Dus bovenstaande klopt helaas niet.
Concreet zeer zeker wel, dat Kratje de hele wereld al met Melvin lult over van alles en nog wat klopt idd.
 
Reactiescore
2.444
Concreet zeer zeker wel, dat Kratje de hele wereld al met Melvin lult over van alles en nog wat klopt idd.

Als een van de leiders van Spread een account benaderd om te spreken over een overstap dan lijkt me dat toch vrij concreet? Maar goed wie weet was je er niet van op de hoogte, ik geef alleen aan hoe het binnen Pit gebeurd is.
 
Reactiescore
735
Gap zit je aan de alcohol of iets? Dit trekt echt helemaal nergens op. Misschien doe je er goed aan om morgenochtend met een frisse blik de boel eens te voorzien van een reactie in plaats van met zo een reactie die slechts antwoord (of nouja, je hebt het niet eens goed begrepen waardoor je antwoord nergens op slaat) geeft op een deel dat jou wel bar goed uitkomt. Iets met selectief posten weer? Zie helaas echt te vaak oneliners vanuit jou Fabian.
Komt redelijk overeen met jouw redenatie dus:) Ik zit lekker op mn balkon met mn telefoon en ga dus idd geen boekwerken typen, dus ja dan reageer ik op een onderdeel dat mij verwonderd, lijkt me niet zo'n ramp toch. Ik laat jou in je waarde met de grote stukken tekst die jij post, laat mij dan lekker in mn waarde met mn oneliners ;)
 
Reactiescore
766
Concreet zeer zeker wel, dat Kratje de hele wereld al met Melvin lult over van alles en nog wat klopt idd.
We gaan het nu dus weer op 1 individu van spread afschuiven als een beetje achterlijk lullen? Net zoals het samenspannen van pov en spread wat volledig aan Dick te wijten was; die maar wat aan het lullen was met matty?
 
Reactiescore
735
Als een van de leiders van Spread een account benaderd om te spreken over een overstap dan lijkt me dat toch vrij concreet? Maar goed wie weet was je er niet van op de hoogte, ik geef alleen aan hoe het binnen Pit gebeurd is.
Wie is één van de leiders dan? :p Ik was het niet en Ezra ook niet :)

We gaan het nu dus weer op 1 individu van spread afschuiven als een beetje achterlijk lullen? Net zoals het samenspannen van pov en spread wat volledig aan Dick te wijten was; die maar wat aan het lullen was met matty?
Ik schuif helemaal niks af, Melvin en Kratje spelen 71 samen en hebben daarom veel contact, kan daar niet echt wat aan doen

Het enige wat hier een grap is is het compensatiegedrag d.m.v. onlinechecks. Wat een kansloze bedoeling. Maar iig goed om te weten dat Spread het op deze wijze wil spelen.
Het is toch al duidelijk dat Spread kut is in alles Jona, dat het je nog verwondert.
 

DeletedUser81766

Guest
Mijn vraag is eerder compleet genegeerd, te lastig om te beantwoorden? Want duidelijk is er wel animo om opnieuw de discussie te starten.

Wat betreft de nacht online checks, waarom doe je hier moeilijk over? Het is eerder lachwekkend hoe het in je voordeel kan zijn en je makkelijk kan blocken als je actief bent. Ben je niet actief dan is het een intern probleem, moet je niet klagen over ‘activiteits check’. Ze kunnen niet eens zien of je actief bent tenzij je het bericht opent. In plaats van zo triest daar over te klagen doe er je voordeel mee?
 
Reactiescore
1.892
Het is toch al duidelijk dat Spread kut is in alles Jona, dat het je nog verwondert.
Of je reageert eens serieus. Als Imago dit had geflikt had het AF in lichterlaaie gestaan. Tldr werd al 15 keer als flop bestempeld vanwege het reporten. Vind onlinechecks nog tien keer zo zielig. Des te grappiger overigens dat ze nog steeds bot vingen, maar dat terzijde.
 
Reactiescore
735
Of je reageert eens serieus. Als Imago dit had geflikt had het AF in lichterlaaie gestaan. Tldr werd al 15 keer als flop bestempeld vanwege het reporten. Vind onlinechecks nog tien keer zo zielig. Des te grappiger overigens dat ze nog steeds bot vingen, maar dat terzijde.
Volgens mij is de tendens hier al weken dat jan en alleman afgeeft op Spread hoor, ben dr wel klaar mee. Probeer het zo goed mogelijk te doen maar krijg er alleen maar gezeik voor terug, tis een keer prima :)
 
Reactiescore
1.365
Gap zit je aan de alcohol of iets? Dit trekt echt helemaal nergens op. Misschien doe je er goed aan om morgenochtend met een frisse blik de boel eens te voorzien van een reactie in plaats van met zo een reactie die slechts antwoord (of nouja, je hebt het niet eens goed begrepen waardoor je antwoord nergens op slaat) geeft op een deel dat jou wel bar goed uitkomt. Iets met selectief posten weer? Zie helaas echt te vaak karige posts met weinig inhoud vanuit jou Fabian, dat is wel eens anders geweest.

Ik moet eigenlijk als jij dit post precies andersom denken man... :p (aan jou dus, dus vervang fabian maar voor Roald)

Of je reageert eens serieus. Als Imago dit had geflikt had het AF in lichterlaaie gestaan. Tldr werd al 15 keer als flop bestempeld vanwege het reporten. Vind onlinechecks nog tien keer zo zielig. Des te grappiger overigens dat ze nog steeds bot vingen, maar dat terzijde.

Online checkje (gebeurd in feite niks, mogen ze zelf op reageren)..
Reporten; heel accountje op bb proberen te laten gaan, omdat je nergens doorheen komt..
Hmm, wat een verschil, niet?
 
Reactiescore
1.892
Volgens mij is de tendens hier al weken dat jan en alleman afgeeft op Spread hoor, ben dr wel klaar mee. Probeer het zo goed mogelijk te doen maar krijg er alleen maar gezeik voor terug, tis een keer prima :)
Waarom kruip je nu weer de slachtofferrol in vanwege zaken die jullie zelf ‘verknallen’? Het is niet dat wij die keuzes voor jullie maken, dat doen jullie toch echt zelf.
 
Reactiescore
3.457
Ik mag Jona heel graag als persoon maar knipperde ff wel een paar keer toen ik een stukje las dat de wereldchat all toxic was,ik meen mij heel veel momenten te herinneren ( wil ze best screenen) dat jij je subtiel gezegd als een rode lap gedroeg om Rea’s uit te lokken om vervolgens als “onschuldige” het gesprek te verlaten:)

jammer Jona,jij bent meermaals degene geweest die kolen op het vuur gooide om mensen te triggeren.
Erg jammer om te lezen dat uitgerekend jij de wereld chat moet aanhalen om de vinger naar Spread te wijzen om de kinderachtige reacties terwijl jij daar meermaals degene was die de chat deed ontploffen daar.
>>Spijtig genoeg zat deze chat vol retards, uit voornamelijk Spread, waarbij het vocabluaire niet verder reikt dan 'kanker' dit, 'kanker' dat en overige scheldpartijen. Daar was Imago, waaronder ikzelf, vrij snel klaar mee.<<
Beetje de heilige Harry uithangen ...
 
Reactiescore
766
Ik schuif helemaal niks af, Melvin en Kratje spelen 71 samen en hebben daarom veel contact, kan daar niet echt wat aan doen
Precies hetzelfde dus. Ja het is Melvin zijn schuld, wij kunnen daar niets aan doen. Opzich kan je er misschien weinig aan doen als je iedereen extern contact laat doen, maar doe dan geen uitlatingen zoals je eerder deed waarin je aangeeft dat er geen eerder contact was.
 
Bovenaan