Golden Awards

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Nogmaals, het gaat mij er niet om of het een legale clusterfuck is of niet. Blijkbaar wil jij niet begrijpen dat een legale clusterfuck van 1.3k nuttelozer is dan een illegale clusterfuck van 3k+. Dat is verder prima. Die paar cleartjes maak ik mij ook niet druk om, offence is en blijft altijd voor om dood te lopen.

Ik snap niet wat je wil bereiken met je post. Je eigen stam, zelfs je eigen account loopt al hele wereld fervent kleine barbarendorpen te edelen en dan ga je ons vertellen dat het niet slim is? Waarom doe je het zelf dan? Het edelen van barbarendorpen is ook een van de redenen waarom Spread een stuk harder groeit dan Imago.

Ga dit soort dingen lekker aan je eigen stamgenoten propageren. Ik en de rest van mijn team vonden dit gewoon een zeer strategische zet waar we op latere termijn veel profijt van gaan hebben.

Snap dat deze situatie vervelend voor jullie is maar jullie hadden het makkelijk kunnen voorkomen. En als de clears toch niet uitmaken hadden jullie best meer mogen gooien hoor:redface:
 
Reactiescore
2.177
Nogmaals, het gaat mij er niet om of het een legale clusterfuck is of niet. Blijkbaar wil jij niet begrijpen dat een legale clusterfuck van 1.3k nuttelozer is dan een illegale clusterfuck van 3k+. Dat is verder prima. Die paar cleartjes maak ik mij ook niet druk om, offence is en blijft altijd voor om dood te lopen.

Legale cf -> houden
Illegale cf -> afgeven

Vraag me af welke nuttiger is.
 

DeletedUser81766

Guest
Nogmaals, het gaat mij er niet om of het een legale clusterfuck is of niet. Blijkbaar wil jij niet begrijpen dat een legale clusterfuck van 1.3k nuttelozer is dan een illegale clusterfuck van 3k+. Dat is verder prima. Die paar cleartjes maak ik mij ook niet druk om, offence is en blijft altijd voor om dood te lopen.

Laten we er maar mee stoppen, ik was benieuwd naar je onderbouwing waarom je het laag vond om 4 legale cf’s te pakken van 1.3k punten. Dat was de vraag.

Verder mag je het nutteloos vinden maar legale CF’s zijn zinvoller als 3k bb’s die je “net zo goed” (illegaal) kan pakken. Er zitten nogal wat nadelen aan voornamelijk op diplomatiek vlak en het verdere verloop van een oorlog. Duidelijk verschillen onze mening daar erg in en ben je veel te veel geconcentreerd op een paar punten. De dorpen zijn even vervelend als een 3k dorp en de twee/drie dagen extra uitbouwen kan ook geen naam hebben.
 
Reactiescore
1.148
Ik snap niet wat je wil bereiken met je post. Je eigen stam, zelfs je eigen account loopt al hele wereld fervent kleine barbarendorpen te edelen en dan ga je ons vertellen dat het niet slim is? Waarom doe je het zelf dan? Het edelen van barbarendorpen is ook een van de redenen waarom Spread een stuk harder groeit dan Imago.

Haha jezus zeg, weer een totaal verschillende situatie en daarnaast totaal niet relevant aan het punt wat ik maak.
Ik ga verder ook geen moeite doen om het uit te leggen. Jullie willen het toch niet begrijpen en dat maakt ook verder niet uit.
 

DeletedUser81766

Guest
Haha jezus zeg, weer een totaal verschillende situatie en daarnaast totaal niet relevant aan het punt wat ik maak.
Ik ga verder ook geen moeite doen om het uit te leggen. Jullie willen het toch niet begrijpen en dat maakt ook verder niet uit.

Je hebt gewoon verkeerd gepost, feit dat meerdere posters een andere visie er op hebben zegt genoeg lijkt mij. Of tunnelvisie je daar ook in?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Feit dat een paar idioten je post niet begrijpen zegt genoeg toch Niels?
 
Reactiescore
1.363
Haha jezus zeg, weer een totaal verschillende situatie en daarnaast totaal niet relevant aan het punt wat ik maak.
Ik ga verder ook geen moeite doen om het uit te leggen. Jullie willen het toch niet begrijpen en dat maakt ook verder niet uit.
Dus als jullie wat 500 punten/1k dorpen van aie bijvoorbeeld pakken, wat dan n cfvorming is.. Dat vind jij dan illegaal/nutteloos? Terwijl jullie er dan in feite als hele stam oplopen om zulke spelers wel aan te vallen en cfs proberen te leggen.. Vindt dat gezever aardig hypocriet man. Aie of hoe die stam ook heet, heeft zowat de zelfde relatie met ons als pov met jullie.
Moesten jullie je cluster maar opruimen.. T zijn geen bbs ofzo, die jullie soms nog belangrijker vinden om op te ruimen dan POV zelf.. (smashinggone bijv).
Jouw punt over die lage punt dorpen snap ik hoor.. Maar tis de eigen keuze van noo-noo en het is, omdat jullie zelf de fout hebben gemaakt om n bg/gap/nap idee met ze aan te gaan gewoon legit. Lage dorpen bouwen vanzelf uit man, daar heb je am voor :).
 
Reactiescore
1.139
Nogmaals, het gaat mij er niet om of het een legale clusterfuck is of niet. Blijkbaar wil jij niet begrijpen dat een legale clusterfuck van 1.3k nuttelozer is dan een illegale clusterfuck van 3k+. Dat is verder prima. Die paar cleartjes maak ik mij ook niet druk om, offence is en blijft altijd voor om dood te lopen.

Kan jullie wel een coord geven als jullie dan even alle clears daar heen sturen ga ik voor rank 1 OD :cool:
 
Reactiescore
2.303

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Na alle toxic posts is het weer tijd voor een lijstje dus veel lees plezier iedereen!

Disclaimer: Ik speel deze wereld pas sinds een paar weken dus dit lijstje is vooral gebaseerd op mijn bevindingen van de afgelopen 6 weken.

Beste speler: In de meeste lijstjes komen de 2 namen Savior of the North en Collationem voorbij. Dit is de reden dat ik in mijn lijstje graag een ander account in het zonnetje wil zetten namelijk Interdictum. In de TW community staat dit account bestempeld als een goed team is en de grootste reden waarom ik dit account nomineer is omdat zij dikke winsten hebben geboekt op de stam Pit.
Beste stam: Ik denk dat niemand meer om de stam Spread heen kan. De stam heeft een ongekend goede groei, de stam legt zeer overtuigende OD scores neer en de stam heeft nog zoveel meer potentieel gebied wat ze kunnen pakken. Waar stammen als Pit en Imago vooral zeer passief spelen, speelt Spread juist zeer actief wat heeft geresulteerd in veel grondgebied.
De beste stam speler: Omdat het moeilijk is te oordelen hoe het in andere stammen er aan toe gaat ga ik hier mijn bevindingen van Spread neerzetten.
Hierbij benoem ik dus de accounts Savior of the North en mijn eigen account Noo-Noo de Stofzuiger. Beide accounts doen alles voor de stam zoals bijvoorbeeld voorraden deff leveren, snipes gooien en vv's aannemen. Beide accounts staan dag en nacht parraat om de stam vooruit te helpen.
Het grootste ego: Er lopen zo ongelofelijk veel ego's op deze wereld dat ik hierbij niemand ga benoemen omdat dit ook weer te goed voor hun ego is.
Beste leider: Vind geen enkele leiding echt sterk optreden deze wereld. Wereld is al vrij lang bezig en er zijn nog steeds geen wereldafspraken gemaakt terwijl het allang duidelijk is welke stammen een rol in de eindstrijd zouden gaan spelen en welke stammen niet. Door geen wereldafspraken krijg
je acties zoals dat Swift (de MB stam van Imago) in het cluster van AIE (de BG stam van Spread) gaat CF'en doormiddel van barbarendorpen en VANS (de BG stam van Imago) in het cluster van (AIE) de BG stam van Spread neutrale spelers gaat overnemen. Deze acties hadden sancties gehad als wereldafspraken van kracht waren. Hierdoor verdient voor mij geen van de leiders op de wereld de titel beste leider.
Slechtste leider: In veel lijsten wordt de leiding van Pit geprezen. Ondanks dat ik zeer veel respect hebt voor hoe Pit zichzelf heeft teruggeknokt van een stam die nagenoeg kansloos was tot een stam dat een stabiele factor is op de wereld heeft de leiding van Pit wel kanttekeningen. Meerdere malen is er niet opgetreden tegen het CF'en van Kratje in het cluster van Oelewapper. Hier hebben wij als Spread geen rep en roer over gemaakt op het AF maar dit bewijst wel dat de leiding van Pit hierin niet goed gehandeld heeft in mijn ogen.
Meest overschatte stam: Deze gaat naar de stam Imago. Deze stam bezit de meeste kwaliteit van alle stammen op de wereld maar dit komt totaal nog niet uit de verf. De stam is met veel bombarie aangekondigd maar groeit zeer traag vooral als je kijkt naar de erg lage ODA/ODD/ODS/OD scores. Nu met de stam Pit als vaste BG partner en nu ze de stam POV hebben kunnen internen hebben ze weer veel extra kwantiteit verworven wat hun wel gaat helpen om toch nog leuke dingen op deze wereld te laten zien.
Meest onderschatte stam: Ik denk dat er geen enkele stam meer echt onderschat wordt.
Meest overschatte speler: De eerste wave tijdens de massa op POV had ik niet verwacht dat wij als account zoveel winsten zouden boeken op Ho-Lee Foek omdat er nog zoveel dorpen met laag moraal tussen ons lagen. Natuurlijk zaten ze in een kansloze stam, dat er puur lag als buffer voor Imago maar van het account had ik gewoon meer verwacht tijdens deze massa.
Meest onderschatte speler: Voordat ik in Spread begon had dacht ik dat het account Valar Morghulis niet zo goed zou zijn. Zij hebben mij het tegendeel flink bewezen al tijdens de eerste week dat ik op het account zat. De bespelers draaien regelmatig vv, gooien OS en meer en het allerfijnst is ze zijn gewoon lekker klokje rond actief en hebben hun 1e "aftast massa" van Imago gewoon goed afgeslagen. Valar is gewoon uitgegroeid tot een super buur voor mij.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Ik ben best een makkelijk persoon in de omgang dus zolang je al je afspraken nakomt en gewoon lekker actief bent en je durft om hulp te vragen als iets niet lukt wil ik graag met je in de stam zitten. Heb nog niet zoveel gespeeld met veel mensen uit het Imago kamp, daar zou ik wel een wereld mee willen spelen. Voor de rest voel ik me thuis in Spread en ben ik blij dat ik voor deze stam heb gekozen.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Zie uitleg vorige award.
Mooiste spelers naam: De naam Semper Paratus heeft wel wat leuks.
Mooiste stam naam: Vind Piets Pijnboompit Plantage wel een droge naam.
Het tofste topic: Golden Awards. Altijd leuk om lijstjes te maken en te lezen.
Het domste topic: Al die domme stab topics.
Favoriete forum poster: Naar mijn mening, en ik denk dat meeste mensen het wel met me eens zijn dat er op dit AF vaak niet heel erg goed wordt gepost. Zelf kan ik vaak wel genieten van Joachim.
Minst favoriete forum poster:
Ik heb echt niks met de posts van Roald en Jonathan. Beide posten vaak boekwerken vol met denigrerende opmerkingen en ook vaak met onwaarheden of halve waarheden. Ik kan goed begrijpen waarom mensen ze goede posters vinden omdat niet de waarheid spreken en denigrerend posten effectieve manieren zijn van adequaat P&P voeren maar persoonlijk vind ik het maar niks.
Dikste wannabe op het forum: Skip
Dikste wannabe in het spel: Skip
Mooiste profiel foto van spelers: Collationem
1595778378693.png
Mooiste profiel foto van stammen: VANS
1595778439058.png
Mooiste actie van de wereld: Het wegspelen van POV. Dit was een mooie stam massa waar bijna elk account in Spread wel op een manier een bijdrage aan heeft geleverd. Ben nog steeds super trots op iedereen voor deze massa.
Meest belovende speler voor de toekomst: Deze gaat uit naar het account QQEEZZ. Ik heb met dit account op W71 gespeeld en het is een ijzer sterk team. Ze zijn nog klein maar eenmaal ze een groot account zijn gaan ze het West-Imago heel erg moeilijk maken.
Meest belovende stam voor de toekomst: Als Spread op deze voet zal doorgaan dan zullen wij denk ik heel erg ver gaan komen deze wereld en dat zou een super prestatie zijn als je ziet wie we tegenover ons hebben.
Grootste blunder: Mezelf. Ik heb zo vaak gezegd dat ik wou stoppen met TW maar toch weer een wereld erbij gepakt helaas.
Voor wie heb je nu echt respect: Vannacht is de vriendin van Kevin bevallen van hun dochter Jody. Super trots op Kevin dat hij een gezinnetje is gestart.
Geef allemaal @noobteam effe wat liefde <3.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Dit zijn mijn co's Anton, Ezra, Chris, Zidan, Mark en Rene. Met mij op het account zitten is natuurlijk hartstikke zwaar dus ben heel erg trots dat ze het allemaal volhouden (tot dusver natuurlijk). Voor de rest zijn we super actief, hangt er een leuke sfeer en hebben we het super gezellig op platformen buiten Tribal Wars. Dit allemaal motiveert mij om het beste uit mezelf te halen op TW.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.444
Slechtste leider: In veel lijsten wordt de leiding van Pit geprezen. Ondanks dat ik zeer veel respect hebt voor hoe Pit zichzelf heeft teruggeknokt van een stam die nagenoeg kansloos was tot een stam dat een stabiele factor is op de wereld heeft de leiding van Pit wel kanttekeningen. Meerdere malen is er niet opgetreden tegen het CF'en van Kratje in het cluster van Oelewapper. Hier hebben wij als Spread geen rep en roer over gemaakt op het AF maar dit bewijst wel dat de leiding van Pit hierin niet goed gehandeld heeft in mijn ogen.

De enige illegale CF van Kratje is afgestaan aan Spread en ja daar is een dag discussie over geweest tussen de leiding en Kratje zelf. Als een account andere normen hanteert omtrent CF's is het soms lastig om de bespelers te overtuigen dat ze een foute actie hebben gedaan. Maar goed zo'n groot probleem zal Spread er niet mee hebben gehad anders hadden ze Kratje niet gerekruteerd ;).
 
Reactiescore
1.476
Beste leider: Vind geen enkele leiding echt sterk optreden deze wereld. Wereld is al vrij lang bezig en er zijn nog steeds geen wereldafspraken gemaakt terwijl het allang duidelijk is welke stammen een rol in de eindstrijd zouden gaan spelen en welke stammen niet. Door geen wereldafspraken krijg
je acties zoals dat Swift (de MB stam van Imago) in het cluster van AIE (de BG stam van Spread) gaat CF'en doormiddel van barbarendorpen en VANS (de BG stam van Imago) in het cluster van (AIE) de BG stam van Spread neutrale spelers gaat overnemen. Deze acties hadden sancties gehad als wereldafspraken van kracht waren. Hierdoor verdient voor mij geen van de leiders op de wereld de titel beste leider.
Bonus toxic comment: je zou verwachten dat op een wereld met zoveel 'fair play' af'ers dat niet nodig zou zijn, maar w73 is erg teleurstellend wat dat betreft.
 
Reactiescore
2.878
Meest onderschatte speler: Voordat ik in Spread begon had dacht ik dat het account Valar Morghulis niet zo goed zou zijn. Zij hebben mij het tegendeel flink bewezen al tijdens de eerste week dat ik op het account zat. De bespelers draaien regelmatig vv, gooien OS en meer en het allerfijnst is ze zijn gewoon lekker klokje rond actief en hebben hun 1e "aftast massa" van Imago gewoon goed afgeslagen. Valar is gewoon uitgegroeid tot een super buur voor mij.

<3
 
Reactiescore
1.853
Minst favoriete forum poster: Ik heb echt niks met de posts van Roald en Jonathan. Beide posten vaak boekwerken vol met denigrerende opmerkingen en ook vaak met onwaarheden of halve waarheden. Ik kan goed begrijpen waarom mensen ze goede posters vinden omdat niet de waarheid spreken en denigrerend posten effectieve manieren zijn van adequaat P&P voeren maar persoonlijk vind ik het maar niks.
Om te beginnen is het je goed recht om mij hier te plaatsen, het blijft tenslotte jouw lijstje. Wel grappig dat er dan zo weinig mensen zijn die in staat zijn om deze ‘vele onwaarheden‘ te weerleggen. Geef eens een paar voorbeelden van onwaarheden die ik zou hebben verkondigd?
 
Reactiescore
1.148
Kunnen we aub niet over moeders beginnen? Ik ben al genoeg gepest... @MyPride
 
Bovenaan