Golden Awards

Reactiescore
2.039
Schenen schoppen? Voor zover ik weet zijn GA lijstjes geheel objectief en mag eenieder hier genomineerd worden. Ik zou in een GA lijstje prima @DragonShield3 als slechtste speler kunnen nomineren, terwijl hij vanuit een subjectief oogpunt gewoon één van de beste spelers op deze wereld is. Dat jij je niet kunt vinden in een bepaalde onderbouwing kan natuurlijk altijd en je bent geheel vrij om daarop in te gaan. Vind 't alleen een beetje raar dat je dit ineens schenen schoppen vindt.
Denk dat je objectief en subjectief beetje door elkaar haalt maat
 
Reactiescore
2.303
Sinds wanneer is Exitus intern geweest? What the fuck? Het was jullie BG, hoe kan het dan ooit onze intern zijn?

Dan vraag ik me btw ook af hoe het komt dat onze ODA zo hoog is als we volgens jullie al meer dan 200 dorpen intern hebben? Colla bijvoorbeeld heeft 3.5 mil MINDER dan wij.

Sinds je het doodgerecruit hebt en daarmee deel van een speler kreeg?
Wat heeft ODA met het aantal benoemde interns te maken Laurens?
Jullie hebben ook nog eens 1m meer punten, jij weet ook dat je dan makkelijker ODA behaalt?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Noord Exitus hebben wij gewoon gecleard hoor. Zelfs kleine ‘massatjes’ op gedaan. Niet teveel onzin lullen aub.

Verder komt colla zeker in de buurt van ons qua internen hoor.
 
Reactiescore
254
Sinds wanneer is Exitus intern geweest? What the fuck? Het was jullie BG, hoe kan het dan ooit onze intern zijn?

Dan vraag ik me btw ook af hoe het komt dat onze ODA zo hoog is als we volgens jullie al meer dan 200 dorpen intern hebben? Colla bijvoorbeeld heeft 3.5 mil MINDER dan wij.
:redface:

Dat is wel heel gemakkelijk om te verkondigen dat je weinig of minder internt haha. Lekker internen, clears voor stamgenoten gooien en je ODA stijgt. Hoe hoog je ODA dan wel of niet is hoeft natuurlijk niks te maken te hebben met de hoeveelheid interns die je hebt.
 
Reactiescore
2.303
Noord Exitus hebben wij gewoon gecleard hoor. Zelfs kleine ‘massatjes’ op gedaan. Niet teveel onzin lullen aub.

Verder komt colla zeker in de buurt van ons qua internen hoor.

Gaat toch niet over het internen? Ik kaart gewoon aan wat jurrien zegt verkeerd is?
Als je niet kan lezen Laurens moet je maar een bril aandoen!
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Dat verbaasd je toch niet mag ik hopen? Golden Awards lijstjes zijn altijd subjectief, de één wat meer dan de ander. En moet zeggen dat het hier nog zeer goed meevalt. Er wordt niks voor niks gezegd: ' Volgens mij niet het account dat tot nu toe al het meeste heeft laten zien', waarmee die insinueert dat ze het inderdaad vrij gemakkelijk hebben gehad maar er in de toekomst wel veel van verwacht gezien de bespelers die het heeft. Wellicht was het beter geweest om ze om die reden bij meestbelovende te zetten, maar bon.


Nee verbaasd me niet maar waagde een poging om het uit te leggen. Colla en Semper zijn 2 van de beste accounts van de wereld maar beide dus ver wel met intern.

Wat heeft Collationem dan allemaal geinterd behalve POV? Bij lange na niet zoveel als Semper hoor..

Alle accounts die Collationem heeft geedeld behalve POV waren dus met strijd behaald? Ook bijvoorbeeld de dorpen van Tring leden en die van je MB King Romein? Zullen vast nog wel meer zijn maar speel pas paar weken deze wereld.

Jullie hebben ook POV geinternd zoals je al aangeeft. Toch rustig rond de 100 dorpen die jullie hebben gepakt van een account dat 371 dorpen telt. Is meer dan 25% he :p
 
Reactiescore
1.149
Precies. We hebben echt alles lopen internen tot nu toe. Echt heerlijk gewoon. Af en toe een VB'tje aan en lekker meppen. :D
 
Reactiescore
1.149
In plaats van salty reageren kan je ook gewoon op Rikkert ingaan?

Was helemaal niet salty bedoeld hoor. Tuurlijk hebben wij ook geinternd. Maak ik toch geen geheim van. Was gewoon benieuwd waarom Calamity het grappig vond.
 
Reactiescore
1.853
Nee verbaasd me niet maar waagde een poging om het uit te leggen. Colla en Semper zijn 2 van de beste accounts van de wereld maar beide dus ver wel met intern.

Alle accounts die Collationem heeft geedeld behalve POV waren dus met strijd behaald? Ook bijvoorbeeld de dorpen van Tring leden en die van je MB King Romein? Zullen vast nog wel meer zijn maar speel pas paar weken deze wereld.

Jullie hebben ook POV geinternd zoals je al aangeeft. Toch rustig rond de 100 dorpen die jullie hebben gepakt van een account dat 371 dorpen telt. Is meer dan 25% he :p
Tring is idd gewoon weggespeeld door ons. Grappig dat je dat aanhaalt als je destijds nog niet eens speelde, wellicht jezelf wat beter laten informeren door je stammies! King Romein? Welke dorpen hebben we daarvan gepakt dan?

Wij waren overigens niet degenen die salty werden omdat over ons interngedrag werd gesproken. Be my guest, liggen we echt niet wakker van. Maar werd wel even lachwekkend toen Vanquisher zei dat Semper amper geinternd heeft deze wereld.

25% is alsnog aanzienlijk minder dan de minstens 42% van Semper hè? Als je toch over percentages wil beginnen. :biggrin:
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
:redface:

Dat is wel heel gemakkelijk om te verkondigen dat je weinig of minder internt haha. Lekker internen, clears voor stamgenoten gooien en je ODA stijgt. Hoe hoog je ODA dan wel of niet is hoeft natuurlijk niks te maken te hebben met de hoeveelheid interns die je hebt.

sidenote: jij hebt meer ODA dan Colla en je bent 2x zo klein. Ik bedoel waar hebben we het over? Het lijkt me dat als je 275 dorpen niet hebt geinternt zoals colla het zegt, je wel meer ODA hebt dan een 1.7 mil account?

Is makkelijk, maar ergens gewoon logisch. Verder zijn wij niet diegene die janken over het internen hoor
Gaat toch niet over het internen? Ik kaart gewoon aan wat jurrien zegt verkeerd is?
Als je niet kan lezen Laurens moet je maar een bril aandoen!

Mwah. Zoveel verkeerd is er niet aan hoor. Buiten Vanquisher echt niet zoveel interns gehad. Denk dat Jur nog wel met bewijs komt!
 
Reactiescore
2.303
sidenote: jij hebt meer ODA dan Colla en je bent 2x zo klein. Ik bedoel waar hebben we het over? Het lijkt me dat als je 275 dorpen niet hebt geinternt zoals colla het zegt, je wel meer ODA hebt dan een 1.7 mil account?

Is makkelijk, maar ergens gewoon logisch. Verder zijn wij niet diegene die janken over het internen hoor


Mwah. Zoveel verkeerd is er niet aan hoor. Buiten Vanquisher echt niet zoveel interns gehad. Denk dat Jur nog wel met bewijs komt!

Ik jank er ook nie over ik toonde gewoon al aan dat 42% van sempers dorpen intern waren, ik maak de feiten toch niet ?!
 
Reactiescore
254
sidenote: jij hebt meer ODA dan Colla en je bent 2x zo klein. Ik bedoel waar hebben we het over? Het lijkt me dat als je 275 dorpen niet hebt geinternt zoals colla het zegt, je wel meer ODA hebt dan een 1.7 mil account?

Is makkelijk, maar ergens gewoon logisch. Verder zijn wij niet diegene die janken over het internen hoor

Bwah, ja. Wij hebben meer tegenstand gehad wrss, denk aan een Wow Who bijvoorbeeld die veelal defensief speelde. Zelfde geldt voor z'n minions in de rim. Dus dat kost wat ja. Daarbuiten heeft Colla ook wel veel ge-internt is ook niet iets wat ik ontken hoor. Zal mij overigens sowieso een worst wezen wie wat internt en hoeveel. Alleen is het vrij frappant dat het ontkent wordt, dat is het enige waar ik even op inhaakte.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Conclusie: iedereen internt, woepdiedoei.

Nu ff allemaal opbokken en normaal doen oké. Die wereldchat is al één plek vol retards teveel oké.

WOEST ben ik.
 
Bovenaan