Golden Awards

Reactiescore
1.647
Co-Speler voor Abeast btw, iemand met de naam Tonto en inderdaad een RL vriend van Dick. Dit heeft bijna 2 maanden geleden plaatsgevonden, en als ik de intentie had om hem ermee zwart te maken was dat toen wel op het forum geplaatst. Echter heb ik geen geheimen in mijn stam (is blijkbaar uniek tegenwoordig) dus het is een anekdote die vaker terugkomt. Mensen praten, dingen worden gedeeld, of dat nou gesprekken zijn of VV-lijsten iedereen maakt zich schuldig aan het onderling praten met elkaar.

Ik heb nu geprobeerd het klein te houden en niemand bij naam te noemen, die stap hebben jullie zelf gemaakt en daarom is het nu ineens makkelijker op erop in te gaan (naast de PM's die jullie mij aan het sturen zijn) nu wordt het gegooid op spotten, grappen, opscheppen, snap dat jullie dat zo zien maar het is en blijft niet handig om trots te vertellen dat je bijna een spion hebt geplaatst in POV... Dan is het niet zo gek dat ik trots pronk dat wij er eentje eruit hebben gefilterd in het sollicitatieproces. Ik zie dat oprecht als een win van ons en scherp handelen.

Ik heb eens eerder wild met screens op het forum geschoten, en de lading aan haat die ik erna kreeg heeft geresulteerd dat ik de afgelopen 6-8 weken amper AF activiteit heb laten zien. Dit hoeft voor mij niet nog een keer xD

Neem jouw woorden ook niet serieus toen je alles ging ontkennen vorige keer en gewoon alles waar bleek.

Denk dat door kleine werelden veel Intel daardoor overal terecht komt. Want zijn mensen ergens vijanden spelen ze andere werelden samen met elkaar. Is dat dan een lek? Ja maar geen bewuste in principe maar meer ouwe jongens krentenbrood praat.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Laat ik ook zeggen, zoals jullie weten heb ik een co gezocht topic geopend laatst. Cos die zich hier aanmelden worden er niet van verdacht spionnen te zijn.

Simpelweg omdat wij dat nooit zelf zouden doen en wij er van uit gaan dat Pit, POV en Imago het niveau hebben dit ook niet te doen.

Dus nogmaals, Spread zou dit nooit goedkeuren. Als je Dick een beetje kent is dat een typisch gekscherende opmerking die hij zou maken. Maar ook Dick heeft genoeg ervaring en een reputatie die hij niet om zeep wil helpen door iets belachelijks als een Spion te plaatsen..
 
Reactiescore
1.049
Dus nogmaals, Spread zou dit nooit goedkeuren. Als je Dick een beetje kent is dat een typisch gekscherende opmerking die hij zou maken. Maar ook Dick heeft genoeg ervaring en een reputatie die hij niet om zeep wil helpen door iets belachelijks als een Spion te plaatsen..
Ten eerste vanuit jullie gekscherend ik denk iets anders maar laat ik me dan hierbij verontschuldigen omdat ik het nooit hard ga kunnen maken.

ten tweede weten we dat Dick graag alle randjes opzoekt. mede dankzij mijn beeld rond hem (ik ken hem enkel van 73)nam ik het juist serieuzer. Maar hierbij dus een excuus, want geen ‘hard’bewijs betekent onschuldig want het zal woord tegen woord blijven.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.788
Dus nogmaals, Spread zou dit nooit goedkeuren. Als je Dick een beetje kent is dat een typisch gekscherende opmerking die hij zou maken. Maar ook Dick heeft genoeg ervaring en een reputatie die hij niet om zeep wil helpen door iets belachelijks als een Spion te plaatsen..

Volgens mij is er bewijs dat dezelfde Dick nou precies de gene was die een spion probeerde te plaatsen in POV maar die er niet doorheen kwam en naderhand maar heeft toegegeven dat het zo was. Je opmerking gaat dus niet echt op hè.

Maar nee, ik zou zelf geen spion plaatsen of zulk spel tolereren noch stimuleren. Maar jammer genoeg wijst de praktijk uit dat lang niet iedereen er zo over denkt en dat er nog regelmatig spionnen bekend worden of geplaatst zijn door andere stammen. Wel zijn het vaak minder kansrijke en kwalitatieve stammen die zich vergrijpen aan zulke praktijken.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Volgens mij is er bewijs dat dezelfde Dick nou precies de gene was die een spion probeerde te plaatsen in POV maar die er niet doorheen kwam en naderhand maar heeft toegegeven dat het zo was. Je opmerking gaat dus niet echt op hè.

Maar nee, ik zou zelf geen spion plaatsen of zulk spel tolereren noch stimuleren. Maar jammer genoeg wijst de praktijk uit dat lang niet iedereen er zo over denkt en dat er nog regelmatig spionnen bekend worden of geplaatst zijn door andere stammen. Wel zijn het vaak minder kansrijke en kwalitatieve stammen die zich vergrijpen aan zulke praktijken.

Jij hebt ook een speler in je stam waarmee ik wel eens in de kroeg heb gezeten, in Pit zit er ook 1 die ik buiten tw ken. Dat betekent niet dat hij een spion is. Dat Dick later gekscherend zegt dat dat een mooie spion had kunnen zijn is dom, maar niet de waarheid.
 
Reactiescore
416
Er is een groot onderscheid in een klokkenluider hebben die jou benaderd om informatie te geven en actief iemand in een stam plaatsen om aan informatie te komen. Weetje ik vind het allemaal best, gooi het maar op een grapje, of geef mij maar de schuld dat dit nu aan het licht komt. Wil je dit probleem aanpakken? Doe dat bij de bron en niet bij een zondebok, mij maak je dit keer niet het probleem.

Ik krijg mails met dat als ik Dick beter had gekend dat ik had geweten dat het een grapje was, dat wij twee communiceren als IT Autisten. 2 maanden terug leerden wij elkaar net kennen, het kan mij geen ruk schelen hoe lang jullie elkaar al kennen en wat voor stomme humor jullie gebruiken. Als ik kom aankloppen en vertellen dat ik vlak na jullie werving van TFB van Jeroen allemaal informatie krijg doorgespeeld en dat de intentie was bij het verwerven van dat accounts dan knijpen jullie ook met de billen en wordt er moord geroepen op het AF.

Ik heb destijds er niets mee gedaan
ik probeer nu het uitgekomen is het klein te houden
en men gaat tegen mij aan lopen trappen xD haha
zoek het verder maar uit, dit is jullie probleem
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
-Dit is eigenlijk een inhaking op mijn eerste argument, ik las in het GA lijstje van Roald dat jullie een reputatie hebben wat betreft het plaatsen/gebruiken van spionnen. Nu heb ik mijn navraag gedaan en blijkt dit ook geprobeerd te zijn bij onze buren, terwijl jullie kwantiteit amper met elkaar in verhouding staat. reden genoeg om jullie te nomineren tot slechtste stam.
Ten eerste vanuit jullie gekscherend ik denk iets anders maar laat ik me dan hierbij verontschuldigen omdat ik het nooit hard ga kunnen maken.

ten tweede weten we dat Dick graag alle randjes opzoekt. mede dankzij mijn beeld rond hem (ik ken hem enkel van 73)nam ik het juist serieuzer. Maar hierbij dus een excuus, want geen ‘hard’bewijs betekent onschuldig want het zal woord tegen woord blijven.
Je begint dus eerst met in je GA lijst interessant te doen dat je bewijs hebt (neem ik aan?) dat het geprobeerd is bij je buren, blijkbaar ben je daar zo van overtuigd dat je dit argument gebruikt om Spread te nomineren als slechtste stam. Als er dan een beetje tegengas gegeven wordt kun je het ineens niet hard maken? Als je inderdaad je twijfels had bij de initiële bewijslast was het wellicht slim om een kleine nuance aan te brengen i.p.v. doen alsof je sluitend bewijs hebt dat Spread inderdaad spioneert. In je GA lijstje blijkt op geen enkele manier dat er ook maar twijfel over kan bestaan of Spread inderdaad iets geprobeerd heeft bij jouw buren (waar verder geen context, informatie of bewijs voor wordt gegeven), jammer.
 
Reactiescore
382
Typisch Dick, lmao. Speel met hem sinds 49 en het is echt typisch zo'n domme niet serieuze opmerking. Ook kan ik er voor instaan dat die dit nooit serieus heeft overwogen. Maar dit blijft toch altijd woord tegen woord.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Er is een groot onderscheid in een klokkenluider hebben die jou benaderd om informatie te geven en actief iemand in een stam plaatsen om aan informatie te komen. Weetje ik vind het allemaal best, gooi het maar op een grapje, of geef mij maar de schuld dat dit nu aan het licht komt. Wil je dit probleem aanpakken? Doe dat bij de bron en niet bij een zondebok, mij maak je dit keer niet het probleem.

Ik krijg mails met dat als ik Dick beter had gekend dat ik had geweten dat het een grapje was, dat wij twee communiceren als IT Autisten. 2 maanden terug leerden wij elkaar net kennen, het kan mij geen ruk schelen hoe lang jullie elkaar al kennen en wat voor stomme humor jullie gebruiken. Als ik kom aankloppen en vertellen dat ik vlak na jullie werving van TFB van Jeroen allemaal informatie krijg doorgespeeld en dat de intentie was bij het verwerven van dat accounts dan knijpen jullie ook met de billen en wordt er moord geroepen op het AF.

Ik heb destijds er niets mee gedaan
ik probeer nu het uitgekomen is het klein te houden
en men gaat tegen mij aan lopen trappen xD haha
zoek het verder maar uit, dit is jullie probleem
Je maakt je te druk, niemand neemt jou wat kwalijk volgendsmij.
 
Reactiescore
735
Er is een groot onderscheid in een klokkenluider hebben die jou benaderd om informatie te geven en actief iemand in een stam plaatsen om aan informatie te komen. Weetje ik vind het allemaal best, gooi het maar op een grapje, of geef mij maar de schuld dat dit nu aan het licht komt. Wil je dit probleem aanpakken? Doe dat bij de bron en niet bij een zondebok, mij maak je dit keer niet het probleem.

Ik krijg mails met dat als ik Dick beter had gekend dat ik had geweten dat het een grapje was, dat wij twee communiceren als IT Autisten. 2 maanden terug leerden wij elkaar net kennen, het kan mij geen ruk schelen hoe lang jullie elkaar al kennen en wat voor stomme humor jullie gebruiken. Als ik kom aankloppen en vertellen dat ik vlak na jullie werving van TFB van Jeroen allemaal informatie krijg doorgespeeld en dat de intentie was bij het verwerven van dat accounts dan knijpen jullie ook met de billen en wordt er moord geroepen op het AF.

Ik heb destijds er niets mee gedaan
ik probeer nu het uitgekomen is het klein te houden
en men gaat tegen mij aan lopen trappen xD haha
zoek het verder maar uit, dit is jullie probleem
Volgens mij maakt niemand je een verwijt hier Maarten, rustagh

Hm is snap dat je dat zo interpreteert, maar als je mij een beetje kent kon je weten dat die post meer als een grapje is bedoeld.
Och och wat zijn we weer bijdehand :')
 
Reactiescore
2.386
Vind het enkel grappig hoe dit 'niet serieus is' omdat ene Dick dit doet. Als Dick vraagt aan een vriend om bij de vijand te solliciteren, wat insinueert dit dan? Dat hij tegen zijn vriend wilt spelen?

Ja dit is weer een welles-nietes discussie, wat uitdraait op woord tegen woord, maar Dick zal mooi in Spread blijven spelen omdat zij deze poging niet serieus nemen 'omdat het Dick is'. Nouja, lekker hoor.

Anders sturen we een vriend van Mike even anoniem naar Spread en dan kunnen we later zeggen: 'Tgoh, kon je wel van hem verwachten maar hij had er verder geen bedoelingen mee hoor'.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Vind het enkel grappig hoe dit 'niet serieus is' omdat ene Dick dit doet. Als Dick vraagt aan een vriend om bij de vijand te solliciteren, wat insinueert dit dan? Dat hij tegen zijn vriend wilt spelen?

Ja dit is weer een welles-nietes discussie, wat uitdraait op woord tegen woord, maar Dick zal mooi in Spread blijven spelen omdat zij deze poging niet serieus nemen 'omdat het Dick is'. Nouja, lekker hoor.

Anders sturen we een vriend van Mike even anoniem naar Spread en dan kunnen we later zeggen: 'Tgoh, kon je wel van hem verwachten maar hij had er verder geen bedoelingen mee hoor'.

Waarom blijft Mike binnen Imago spelen?
 
Bovenaan