Golden Awards

Reactiescore
757
Veel vernoemingen van persoonlijke vriendjes, verder mooi en eerlijk lijstje. Zoals je zelf al aangaf ben je een hele boel andere goede spelers nog vergeten. Het zijn namelijk niet alleen absurd en snow die pit recht houden ;)

Keuzes moeten nu eenmaal gemaakt worden :)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.303
ksta er gvd nie eens in kut roald. carry heel zijn account fcking nietsnut!
 
Reactiescore
1.892
Veel vernoemingen van persoonlijke vriendjes, verder mooi en eerlijk lijstje. Zoals je zelf al aangaf ben je een hele boel andere goede spelers nog vergeten. Het zijn namelijk niet alleen absurd en snow die pit recht houden ;)

Keuzes moeten nu eenmaal gemaakt worden :)
GA lijstjes zijn nu eenmaal (inter)subjectief, zal je altijd houden. Dit kun je echter wel compenseren door het goed te onderbouwen, iets wat Roald prima heeft gedaan. Daarnaast is het voor de maatstaf van dit forum een vrij divers lijstje moet ik zeggen.

Dat niet alleen Absurd en Yellow Pit! rechthouden is gewoon een open deur intrappen en dat beweert hij ook nergens. Dat is in geen enkele (‘top’)stam het geval en op veel andere aspecten van toepassing. Je gaat ook geen voetbalwedstrijd winnen als je een OP verdediging hebt, maar je geen voorhoede hebt die kan afronden. Het is altijd een collectief van accounts/spelers dat ervoor zorgt dat een stam succesvol is. Je kunt wel enkele kopstukken aanwijzen die hierin een belangrijke rol spelen/hebben gespeeld. Een Absurd vanwege zijn manier van leidinggeven waardoor Pit! gewoon een stam is geworden die niet zo 1, 2, 3 weggecijferd kan worden en Yellow’s defwerk gedurende de hele wereld die ervoor heeft gezorgd dat het stamcluster niet is opgebroken. Niet zo gek dat die twee er bij Pit! uitspringen dus. Ik zou - muv 3mb - uit m’n hoofd niet eens weten welke accounts er verder in Pit! zitten, dus dat zegt ook wel wat. Ik zou zeggen, zorg dat hier verandering in komt.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.787
Hoezo jammer dat mij een kans hebben gegeven :eek:

Voor Imago is dat logischerwijs jammer, was voor ons beter geweest als je je spullen had gepakt en je focus op wereld 74 had gezet.

ksta er gvd nie eens in kut roald. carry heel zijn account fcking nietsnut!

Jij had in mijn vorige lijst al een speciaal plekje en je ben zelfs keihard vertegenwoordigd op Collationems profiel. Al lijkt het daar wel alsof wij jou (proberen te) carryen :eek2:

1593682899321.png
 
Reactiescore
1.167
Ik vind het eigenlijk niet kunnen dat mijn profielfoto zo misbruikt word. Aan de andere kant, wel een goede weerspiegeling van Emile.
 
Reactiescore
2.303
Pff ik ga wel naar Spread naar mijn grote vriend en superactieve @dragondwarf.
 
Reactiescore
1.226
Veel vernoemingen van persoonlijke vriendjes, verder mooi en eerlijk lijstje. Zoals je zelf al aangaf ben je een hele boel andere goede spelers nog vergeten. Het zijn namelijk niet alleen absurd en snow die pit recht houden ;)

Keuzes moeten nu eenmaal gemaakt worden :)

Ik zou zeggen maak een lijstje vanuit Pit perspectief en laat zien wie de toppers binnen Pit zijn. Aangezien ik nog niet veel lijstjes vanuit Pit heb gezien denk ik dat het vrij interessant kan zijn.
 
Reactiescore
1.049
@MyPride bedankt voor de fatsoenlijke lijst <3
Daarnaast zal ik dit lijstje expres van een wat meer Pit-gericht oogpunt schrijven, dit omdat dit schijnbaar gewild is en omdat we vrij weinig forumposters hebben die zulk soort posts zullen gaan schrijven, zie het als een soort kijkje in de Keuken van een Pitse-Keuken

Beste speler: Ik sla deze bewust over. Zouden zelfde nominaties komen als iedereen.
Beste stam:
Pit.
voor de volle 100%. Als ik even een soort renaissance idee gebruik en terugkijk naar de topstammen van vroeger en de verhalen die men me heeft verteld hadden deze mensen eer en stonden ze ergens voor. Ze waren bereid om hun eigen gewinningen om zij te zetten voor de moraal die zij hadden. Dit defininieert voor mij ook een topstam. Niet degene die uiteindelijk de wereld gaat winnen maar de stam met de meest gemotiveerde spelers die willen winnen maar ook bepaalde waardes hebben, en dat mis ik helaas bij Imago en Spread. Wat er precies mist zie volgend punt, Pit integen maakt keuzes met beleid en denkt ook nog enigzins aan spelplezier en wat dingen met de wereld zouden doen. Ja nu kunnen jullie zeggen ''makkelijk praten, jullie hebben gewoon niet veel meer keuzes''. Maar ondanks dat we minder keuzes hebben of hadden betreft aantal spelers, samenwerkingen of hulpjes denk ik dat wij dit ook niet zelf zouden willen in the end. Het is geen toeval dat het Trio: triador/Absurd/Snow zonder MB's of DU's waren gestart. dat zegt iets over je mentaliteit en de manier waarop ze willen winnen. En dat is iets wat ik apprecieer en mis bij de andere stammen.
Slechtste stam:
Hiervoor komen voor mij met stipt Imago en Spread uit de bus. Nu ziek ik al die verontwaardigde koppen al richting mij kijken maar ik ga het voor jullie in een ander daglicht stellen:
Spread: Voor spread heb ik 2 redenen:
- Kostte wat het kost willen ze winnen. Dit is an sich uiteraard een enorm goede insteek alleen gaan ze wat mij betreft ze ver als je kijk met wat voor een groep ze spelen, een groep die veelal zegt moraal te hebben e.d. maar vervolgens doodleuk bepaalde delen vd wereld uitschakelt door middel van rekruteren of totaal onnodige stamsamenwerkingen aan te gaan. Ik vind oprecht dat als je met zulke toppers speelt dit niet hoeft, al denk ik dat je uiteindelijk enkel jezelf ermee hebt. Spelers die nooit actie hebben in n maand geraken minder gemotiveerd, of je pikt de rotte appels er te laat uit zoals bij Pit (whahahah toepasselijk) al eerder is gebeurd. Want bij actie leer je je stamgenoten beter kennen dan bij wat dan ook.
-Dit is eigenlijk een inhaking op mijn eerste argument, ik las in het GA lijstje van Roald dat jullie een reputatie hebben wat betreft het plaatsen/gebruiken van spionnen. Nu heb ik mijn navraag gedaan en blijkt dit ook geprobeerd te zijn bij onze buren, terwijl jullie kwantiteit amper met elkaar in verhouding staat. reden genoeg om jullie te nomineren tot slechtste stam.

Imago daareentegen heb ik vrij andere nominaties voor. Ik vind uitdaging zoeken een goed iets maar zelfoverschatting en woorden niet nakomen een 2de. Op het moment dat je vol glorie een topic start om een wereld te maken, beloftes doet. En met genoeg bombarie en in de spotlights start kan dat tegen je werken, nu heeft Wow who dit gedaan tegen jullie en merkte ik ten eerste hoeveel moeite het kostte om hem uiteindelijk de wereld uit te werken in jullie cluster (+- 3 maanden). Dan vind ik dat een wanprestatie opzich, want ookal heeft hij een prima coalitie opgezet hadden jullie hem als stam uiteraard sneller horen weg te werken zeker gezien jullie de gehele tijd kwantitatief (niet enorm, relatief weinig als ik me herinner) achterliepen en kwalitatief uiteraard een beter collectief zijn na een vorige wereld samen. Daarnaast is elkaar motiveren om tot het uiterste te gaan een 2de belangrijke eis voor een topstam. Als ik zie welke potentie een schedel of Cabbage had en hoe die een tijd later tot vrijwel stilstand kwamen een tijd getuigt dit voor mij niet van motivatie, iets dat vaak betreft een schop onder de reet of een stamimpuls betreft spelers oid opgelost kan en hoort te worden. Daarnaast moesten telkens de verwachtingen betreft jullie bij worden gesteld, wel te verstaan naar beneden. Af en toe werd dit al gedaan maar kwam er vervolgens een post van de man die altijd z'n woord zei te houden en dan bleek dat toch niet te kunnen. Mede dat rekruuts als QZDR/Noire gedaan moesten worden. Is wat het spelplezier (Lees: leuk houden van de wereld( duidelijk negatief beïnvloedt
De beste stam speler:
Ik vind dit altijd een van de moeilijkere nominaties, het klinkt als een hele fijne om je stammies in het zonnetje te zetten en een flink paar veren te stouwen in diens arie. Maar wat bepaalt een beste stamgenoot? Degene die de meeste VV's doet? Degene die de meeste deff stuurt? Als ik mij op de laatste weken baseer is Wow Who een enorm sterke aanwinst, staat altijd klaar voor de medemens en bereid te helpen waar nodig. of hij echt de beste stamspeler is heb ik totaal geen weet van maar dat hij een van de keyspelers binnen Pit gaat worden zal duidelijk zijn. Als ik ga kijken naar kwaliteit durf ik best te zeggen dat ik graag nog wat leer van de deffskills van een Michiel of een Sander die enorm stamminded is. Ik kan daarvan enkel genieten en hopen mijn graantjes mee te pikken!
Het grootste ego: Jonathan - Noemt zichzelf een topspeler maar ik heb buiten zijn propaganda stukjes nog geen mooie dingen gezien (ik kan niet binnen Imago kijken dus moet het met het AF e.d. doen) wil het dus geen overschat ego noemen, maar een ego is er aanwezig.
Beste leider:
Maarten
- Deze man heeft de touwtjes in handen bij POV en heeft overal in de wereld lijntjes liggen, iets wat altijd een voordeel is in TW. Daarnaast zal hij als POV de diplomatie wel moeten bedrijven gezien ze kwantitatief zonde rmedestander te weinig slachtkracht hebben. Daarnaast denk ik dat hij door zijn intilligentie altijd een troef achter de hand zal hebben voor gevallen van nood. + het is een stuk moeilijker om een core-stam te leiden die geen premade is, die niet de topnamen in huis heeft en niet het kwantitatieve voordeel dan een stam vol topnamen denk ik. Alhoewel ik ook Ezra wil nomineren voor hoe hij tot nu toe de haantjes van Spread bijeen weet te houden zonder al te veel uitspattingen, althans niet naar buiten zichtbaar.
Meest overschatte speler: Feestjebouwen01 - Waar ik hem vorige keer als meestbelovende speler neerzet moet je af en toe ook gewoon je fouten erkennen. Feestjebouwen was hier 1 van, ondanks een massa die niet helemaal als verwacht kwam en niet helemaal volgens mijn normen en waarden is hier een enorme wanprestatie geleverd op het account, eerst zeggen dat je een nachter hebt. Dan alle troepen laten wegbashen en VV's verkeerd doorzetten, om vervolgens weer te zeggen dat je die nacht een nachter hebt en VV echt niet nodig is om de volgende morgen te runnen zonder dat een nachter heeft gelogd. Slap excuus en blij dat we die als account kwijt zijn.
Meest onderschatte speler:
The Boy in Quruantaine
- Het is een gevaarlijke nominatie heb ik dus de vorige keren gemerkt, maar ik kan hier veel namen in Spread/imago noteren maar die zijn niet echt onderschat. Jullie kennen je eigen krachten en die van elkaar. Ik denk echter wel dat sommige spelers uit Pit worden onderschat. Zie bijvoorbeeld een TBIQ waar Yoran en Sander momenteel de toko runnen. Totaal geen bekende spelers en ook niet de spelers met de grootste TW-CV maar ze runnen daar momenteel prima de toko en hebben een grote stap in de richting van de top 10 gezet, ze zijn gemotiveerd en gedreven en niet bang om mee te denken etc. Dat zijn de spelers die ik graag zie binnen een stam.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Ik speel met velen graag samen, mede omdat ik denk dat ik vrij flexibel ben qua karakters die ik kan handelen en weinig ruzie's veroorzaak en ze liever oplos. Echter vond ik dit een mooi moment om mijn eigen stam te omschrijven: Ik durf hierbij te zeggen dat wij een stam zijn van het afgelopen jaar (ondanks dat ik niet heb gespeeld) met de minste ego's / botsingen of mensen met hoge woorden in de stam. Zeker de afgelopen maand is het een vrij geoliede machine geworden die met Justin erbij een soort kleine extra nitro heeft gekregen. Ik denk dat ik de stam goed omschrijf door rustig doch gezellig en gedreven om elkaars dagawards te pakken. Ik denk dat dit een goede combinatie is om het komende strijdtoneel te betreden, echter mis ik langs de andere kant wel iemand die de stam af en toe flink wat drama kan bezorgen wat ook weer leuke avonden kan bezorgen!
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Al die personen die veel zeggen maar wanneer je ze echt nodig hebt ineens weg zijn.
Mooiste spelers naam:
Chaos in Tranquility
Mooiste stam naam:
Kyle's kinder Kookclub - KKK @Sule Silmad
is deze naam toegestaan? Dan hebben wij als Pit een nieuwe naam.
Het tofste topic:
I
k denk dat ik dit wel een van de leukere topics vindt mits er enige tijd en waarde in wordt gestopt. vaak is enige objectiviteit of juist subjectief leuk om te zien. Aan de andere kant KON ik het spotprenten topic waarderen (@Calamity. @Global Knowledge waar zijn jullie?????)
Het domste topic: -
Favoriete forum poster:

Ongetwijfeld @Dream Team. . Je ziet dat er moeite in de posts zit en bepaalde vormen van propaganda die ik kan waarderen. Ook zie je een bepaald echt moraal en dat ie gewoon tegenwoordig baalt als Roald weer een belofte heeft gedaan die toch niet wordt nagekomen.
Minst favoriete forum poster:
Bepaalde meelopers uit Imago en spread die enkel meelpen met de echte posters en gewoon one-liners droppen om de ander te bashen. Als je niks zinnigs te posten hebt post niet of probeer niet als serieuze poster over te komen. Of @Calitri de Sino die objectief is.
Mooiste profiel foto van spelers:
1593713594325.png
Mooiste profiel foto van stammen:
1593713612740.png
Mooiste actie van de wereld:

1593713671042.png
Deze grafiek vind ik enorm leuk om te zien. Down but never broken zou een mooie nieuwe naam zijn voor @Wow Who . Daarnaast vind ik persoonlijk het deffwerk van Snow een verademing voor de wereld, zonder Snow had Pit er nooit gestaan in huidige vorm.
Meest belovende speler voor de toekomst:
Valar Morghulis
- Ik heb gehoord welke leergierige topper jullie hebben binnengehaald (Farina) haar gedrevenheid en motivatie is een verademing om te zien. Leuk on te zien hoe leergierig ze is en wat mij betreft dus een aanwinst voor Spread. Als ik dan naar de echte toppers kijk wordt Anarchist natuurlijk een grote en veelgenoemde naam binnen deze wereld. Ik durf best te zeggen dat ik enorm uitkijk naar hun confrontatie met Imago en alsook de deffkunsten van het duo Fred en Melvin. Ik noem het een One-to-Watch!
Meest belovende stam voor de toekomst:
Spread
- Ik denk dat ze een gezamenlijk doel hebben gevonden en als ze zich hierin herenigen (Imago kapotmaken) ze een enorme kanshebber zijn. Kwantiteit + een doel maakt al gauw je een beslissende stam. Wel zullen ze denk ik (al weet ik niks van spread intern) dat ze iets meer een echte stam moeten worden, ik meen te hebben gehoord dat ze eerst enkel een west en oost Spread chat hadden bijvoorbeeld. Iets wat mij raar overkwam maar misschien kunnen ze dit ontkrachten of bevestigen?
Grootste blunder:
Die troepen zoon 30 uur wegsturen met roven of in slaap vallen als je een belangrijke time hebt. Het zit allemaal in het pakket bij Rens!
Voor wie heb je nu echt respect:
Roald - ''100 loze woorden, 101 nieuwe beloftes''
Niels
alle Marrokanen mogen een voorbeeld aan je nemen, integratie 2.0 noemen we dat. De nieuwe aanwinst van 3MB maar gelijk bepaalde dingen op sleeptouw nemen kan ik enkel respect voor hebben
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
De heren van Interdick - Misschien lijken we soms wat teveel op elkaar, beide speelden we graag de game hoe die het best gespeeld kan worden. fanatiek en on the edge. Ik heb een klein toefje mogen proeven van wat jullie in petto hadden en het beviel me wel. Wel jammer dat ik nooit op de koffie ben gevraagd na jullie een keer op de koffie te hebben gehad. Over gastvrijheid gesproken.... Dus ik kom ooit maar eens langs, maar ik houd ervan om maanden in steden te bivakkeren :)

Vrij subjectief lijstje maar ik hoop hem voldoende te beargumenteerd te hebben. Ik denk namelijk dat door de loop van de wereld je objectiviteit ook in een neerwaartse spiraal is gekomen en dus echt objectief blijven vrij onmogelijk zou zijn.
 
Bovenaan