Golden Awards

Deleted User - 487957162

Guest
Is er nog een knapste man van TW competitie? Deze ringbaard met mocrokleren maakt zeker kans, zeker als lelijke noorderlingen als Niels en vetkwabben uit België als Emile meedoen!


Jij moet dan sowieso niet meedoen Maksie
 
Reactiescore
614
Beste speler:
Eigenlijk kan ik hier momenteel maar één account plaatsen en dat is Savoir of the North aka Savior of the North. Eigenlijk tot op heden het enige account dat ons weet bij te houden en dit doet met minder pp. Waar sommigen hun farmrecords afdoen als iets negatiefs zit ik eerder met mijn handen in het haar al tellend hoeveel gs ze uitlopen op ons. Gelukkig voor mij heb ik pakketjes :p, maar dat maakt hun prestatie er niet minder op! Daarnaast hebben ze een waar feestje gebouwd bij een speler die niet klaar bleek te zijn voor de strijd. Meer redenen lijken me overbodig en ik zie voorlopig geen ander account aanhaken.

Slechtste speler:
Ik kan hier een van de spelers noemen die is weggespeeld of iemand die me simpelweg niet aanstaat maar daar schieten we weinig mee op. Ik hoop dat iedereen gewoon het beste niveau naar boven haalt voor deze wereld en dan gaan we zien wat dit brengt.

Meestbelovende speler voor de toekomst:

Hier ga ik voor twee accounts met allereerst het account HoneyBooBoo. Dit account dat ik als Semper onderhand zie als klein broertje en ze daarom iedere dag wel moet stangen is inmiddels al een tijdje de top25 ingeklommen en hebben nu al een uitdagend front, maar ik zie dat in de toekomst enkel toenemen. Enorm benieuwd wat zij gaan doen en kijk uit naar hoe ze deze progressie door blijven zetten.

Daarnaast weet ik niet zozeer of ik dit account zie als meestbelovende voor de toekomst, maar toch ben ik benieuwd naar het account De Drie Muskebiers.
Dit account is meermaals aangestipt als (onder)gemiddeld account in lijstjes hier, maar ook in bijvoorbeeld de skype chats. Ze gaan (als ik goed kijk) fronten met het account Schedel en ik zie dit persoonlijk dan ook als een mooie kans voor hen om zichzelf op de kaart te zetten als team. Ik kijk er naar uit!

Grootste ego:
Melvin krijgt deze eer van mij omdat ik een keer iemand anders wil noemen en ik weet dat hij het wel kan hebben.

Beste stam:
Waarschijnlijk een minder voor de hand liggende optie, maar toch ga ik hier voor Pit. Voor de mensen die zich afvragen waarom:
Deze stam, welliswaar al een account verloren aan eerder genoemde speler, heeft al aardig wat voor de kiezen gehad en je ziet dat de vaste basis binnen deze stam daar goed mee omgaat. Daarnaast hebben ze in Kyle (Absurd) iemand die zich minder laat zien dan andere leiders op dit strijdtoneel, maar zeker weet waar hij mee bezig is. Tevens is dit de enige stam die ik nog een plek op het wereldtoneel zie hebben naast Imago en Spread die tevens geen enkele move heeft gemaakt (naar mijn weten) die discutabel was. Lijkt me een geschikt moment om dit maar eens te benoemen. Gaan ze uiteindelijk de eindstrijd halen, dat durf ik niet te zeggen, maar de beste stam op dit moment is naar mijn mening niet noodzakelijkerwijs de stam die onder aan de streep wint.

Slechtste stam:
Deze stam is niet noodzakelijkerwijs enorm slecht, maar sommige spelers hebben het gewoon laten afweten en dan doel ik op Mask.
Hun ligging had redelijk ideaal kunnen zijn met veel rim achter zich echter moest het front dan wel stand weten te houden. Dit is echter iets wat bij poging 1 al misging en dan is het helaas einde verhaal.

Een andere stam waar ik meer van had verwacht is de stam Tring. Welliswaar niet een al te bekende naam, maar de speler FreshedUp verloor daar op één morgen een aardig aantal dorpen. Ik meen ergens vernomen te hebben dat de heren 's morgens door de wekker heen waren geslapen, maar hier kan ik naast zitten. Het frapante aan de situatie is dat hij werd neergemept tot 9 dorpen en het lijkt wel alsof hij daarna weer met rust is gelaten aangezien hij nu alweer op 25 dorpen zit. Je zou verwachten dat deze speler volledig weggespeeld zou worden door Imago, de toekomst zal gaan uitwijzen waarom dit niet gebeurd is en of dit een goede beslissing was.

Ik zou niet durven suggereren dat daar meer gaande is, maar Qzdr komt oorspronkelijk ook uit Tring en internt ook een leuk aantal spelers dat in Tring heeft gezeten. Ik wil hiermee niet zeggen dat er enige vorm van samenwerking is, maar persoonlijk zou ik als Tring zijnde minder blij zijn met een lid dat overstapt en vervolgens je leden begint te internen. Maar we gaan het vervolg hiervan nog wel zien gok ik :)

Meestbelovende stam voor de toekomst:
Spread. Stam weet wat het aan het doen is en heeft het voordeel dat zij in tegenstelling tot de andere kanshebber nog plekken vrij heeft.
Dit biedt hen de mogelijkheid wanneer nodig geacht zich tactisch te versterken. Een optie die voor de andere grote partij Imago minder makkelijk is.
Tevens uitgroeit deze stam de oppositie ondanks een kleiner ledenaantal wat natuurlijk al een mooi verschijnsel op zich is. Ik denk dat Spread nu het zich langzaam tot één geheel aan het vormen is daardoor goede papieren heeft voor de toekomst.

Meest onderschatte stam:
Denk POV/Pit, ik noem beide stammen omdat ze al een tijd onderling lekker aan het vechten zijn, er is sprake van wederzijds respect en beide kanten doen hun best. Klinkt in mijn ogen als een ideale strijd die leuk is om te bekijken als buitenstaander en hier krijgen ze te weinig krediet voor.
Mocht één van de twee op de ander doorbreken dan zal dit de overige stam worden voor het wereldtoneel (gok ik).

Meest overschatte stam:
Ik denk persoonlijk dat Imago zichzelf heeft gemaakt tot de overschatte stam. Er wordt vrijwel enkel geroepen hoe goed ze wel niet zijn en als dit niet wordt geroepen dan blijkt dit wel indirect uit de manier van posten. Zie dit verder niet als aanval, maar zo roep je in ieder geval een hoop aandacht op jezelf af. Natuurlijk zitten er toppers in die stam, maar die zitten er ook in de andere stammen en ik denk simpelweg dat er wat hoog van de toren wordt geblazen.

Beste leider:
Ga krediet geven aan Ezra en Fabian hier. Ik persoonlijk ben iemand die, mits actief, met zijn neus overal bovenop zit en ik weet dat dit niet makkelijk kan zijn als leiding (ondanks mijn goede intenties waarin ik vooral ook veel probeer mee te denken en dingen probeer te doen voor de stam). Tevens zetten ze tot op heden, ondanks dat ik niet altijd overal mee eens kan zijn, een goede koers uit.

Daarnaast weet ik uit ervaring wat een stam leiden voor mentale struggle kan zijn. Bij deze dus even een complimentje naar iedere stamleider op deze wereld. Fijn dat jij/jullie de taak op je hebben genomen om een geheel in het gareel te houden, koersen uit te zetten, te dienen als tw psycholoog en daarnaast ook nog proberen te functioneren in RL.

Slechtste leider:
Persoonlijk weet ik niet of dit deze wereld al is gebeurd, maar ik vind een slechte leider iemand die met de vinger wijst. Als leider moet je (hoe lastig ook) altijd overal bovenstaan en het goede voorbeeld geven. Uiteindelijk zijn we allemaal mensen, maar wanneer je kiest om te fungeren als leider dien je je te gedragen naar die voorbeeldfunctie. Jij bent verantwoordelijk, daar heb je zelf voor gekozen en dus is het uiteindelijk jouw pakkie an.

Favoriete leider:
Ik heb geen favoriete leider, mijn favoriete stam is een stam zonder leiding. Bijvoorbeeld een GOD op w57. Die stam had totaal geen leiding, maar individuen die uit zichzelf bepaalde onderdelen oppakten. Als je een groep hebt die deze vorm aankan, dan weet ik vrij zeker dat je de wereld ook wint. Na w57 heb ik zelf geen stam meer meegemaakt die zo te werk ging. Tot op heden kijk ik nog altijd trots terug op die geoliede machine.

Meest overschatte speler:
Semper Paratus. Ik bedoel wat kan dit account nou? Ze boosten zich kapot en hadden als 2e 10k punten en als 2e 1 miljoen punten. Zelfs nu ze boosten kunnen ze niet eens eerste worden? Man dit account moet zich doodschamen dat ze al zo lang het allemaal net niet hebben. Het is dat ze zoveel pp gebruiken want anders hadden ze alle slechte beslissingen en inactiviteit nooit rechtgetrokken!!!

Meest onderschatte speler:
De nummer één regel is onderschat nooit je tegenstander. Ik onderschat dan ook niemand ondanks dat ze er daadwerkelijk niks van bakken.

Met wie zou ik zeker graag in een stam zitten:
Ik heb geleerd dat iemand waar je op een vorige wereld 'gezeik' mee had de volgende wereld een topgozer kan zijn wanneer je erbij in de stam zit.
Uiteindelijk wil iedereen gewoon winnen en ben je trouw aan 'jouw partij'. Zie het als een voetbalwedstrijd tegen je beste vriend, op het veld is het oorlog, maar daarna is het weer als vanouds. Ik vind het dus prima om bij iedereen in de stam te zitten zolang ze een goede stamgenoot zijn.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Iemand die zichzelf als individu belangrijker acht dan het collectief. Je zit niet voor niks in een stam toch? Gedraag je maat.

Mooiste spelers naam:
Semper Paratus
. Ik wilde deze naam al zolang dus ben echt bevooroordeeld. Ik snap als een ander er totaal niks aan vind. Voor de rest zie ik weinig nieuwe namen waarvan ik denk dit vind ik nou echt leuk. Noo-Noo De Stofzuiger krijgt als andere keus dan van mij de eer.

Mooiste stam naam:
Ik vind dat beide stammen (Imago en Spread) wel leuke namen hebben. Toch geef ik de voorkeur aan Spread vanwege het Engels, dit vind ik vaker net wat sterker overkomen dan al dat Latijns gebrabbel (zegt de gast met de accountnaam Semper Paratus).

Het tofste topic:
Om eerlijk te zijn ben ik niet echt een fan van het AF. Het kost je vaak meer tijd dan het je daadwerkelijk voordeel oplevert (ondanks dat je goede p&p niet moet onderschatten). Ga dan maar voor het GA topic.

Het domste topic:
TAD topic. Het blijven vieze internende ratjes, maar dat topic ging veel verder dan nodig was en sloeg denk ik na de tweede pagina al de plank mis.

Favoriete forumposter:
Ik zie weinig posters op deze wereld tot op heden die echt komen met goede p&p. Iets wat ik meer had verwacht vanwege de kwaliteit ingame.
Tot op heden vind ik Absurd wel prima, komt niet al te vaak naar voren, maar als hij naar voren komt zegt hij meestal wel iets zinnigs.
Daarnaast probeer ikzelf ook een beargumenteerde post op te zetten. Er zijn er nog wel een aantal die het ook zeker proberen, maar ben echt slecht in AF namen onthouden, je weet het van jezelf wel als het zo is.

Minst favoriete forumposter:
Iedereen mag hier posten, maar soms zouden mensen (al is het maar ten gunsten van eigen stam) een AF-verbod moeten krijgen. Plak hier voor jezelf maar de naampjes op.

Mooiste profielplaatje speler:
Ik wil al heel lang met deze naam en dit plaatje spelen dus vandaar dat ik hiervoor moet gaan. En heel eerlijk, dit plaatje is sexy.

Semper Paratus.png

Mooiste profielplaatje stam:
Even heel eerlijk deze plaatjes zijn echt allebei enorm ziek. Ik maak zelf ook plaatjes en het is echt fingerlicking good.

147050_large.jpg147130_large.png

Mooiste actie van de wereld:
De aanvallen tussen POV en Pit onderling. Denk dat dit ook het grootste is qua aanvallen tot op heden op deze wereld.

Voor wie heb je nu echt respect:
Iedereen. Uiteindelijk geloof ik echt dat we diep van binnen allemaal het beste willen <3

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
De mensen die iets doms schrijven over mijn account. Semper heeft geen goed farmrecord, twee dagen later stonden we top 5.
Please zeg meer van dat soort shit en je wordt bang van de activiteit van mijn team en mij.

Daarnaast gewoon mijn team. Die gasten zijn echt top.

Grootste Blunder:
Ik stuurde een clear 148 uur op rooftochten in de beginfase. Dat was wel echt heel ziek.
 
Laatst bewerkt:

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.157
Weinig aan de hand.

Freshed up had gewoon door dat barbarendorpen makkelijke targets waren en de stamdeff was reeds gezet.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.157
De spelers waren overigens heel de nacht online
 
Reactiescore
614
Weinig aan de hand.

Freshed up had gewoon door dat barbarendorpen makkelijke targets waren en de stamdeff was reeds gezet.

Ja vond het enkel een vreemde situatie zeker icm Qzdr die ook uit Tring komt en vervolgens ook leden uit Tring internt.
Freshed Up die ook een lid van Tring is. Het kan allemaal heel toevallig zijn en ik wil ook zeker niet suggereren dat er iets aan de hand is, maar het viel me gewoon op :)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.157
Ja vond het enkel een vreemde situatie zeker icm Qzdr die ook uit Tring komt en vervolgens ook leden uit Tring internt.
Freshed Up die ook een lid van Tring is. Het kan allemaal heel toevallig zijn en ik wil ook zeker niet suggereren dat er iets aan de hand is, maar het viel me gewoon op :)

Wat is er dan toevallig aan, dorpen gingen toch met redelijk wat oda gepaard. DaT het deffen niet goed ging kan ik weinig aan doen maar ik klaag niet haha
 
Reactiescore
1
Meestbelovende speler voor de toekomst:

Daarnaast weet ik niet zozeer of ik dit account zie als meestbelovende voor de toekomst, maar toch ben ik benieuwd naar het account De Drie Muskebiers.
Dit account is meermaals aangestipt als (onder)gemiddeld account in lijstjes hier, maar ook in bijvoorbeeld de skype chats. Ze gaan (als ik goed kijk) fronten met het account Schedel en ik zie dit persoonlijk dan ook als een mooie kans voor hen om zichzelf op de kaart te zetten als team. Ik kijk er naar uit!

Dankjewel voor je vermelding :).

Ons account zit al sinds de start van de wereld erg goed in elkaar. Vond het inderdaad ook erg merkwaardig om te lezen dat wij een ondergemiddeld account zijn. Blijkbaar ben je dat tegenwoordig als je 3 werelden speelt als team zijnde van start tot einde (Dennis, Thomas & ik) en één daarvan wint (W46), één daarvan de eindstrijd verliest (W54) en één daarvan momenteel in de top-30 staat.

Met nu ook nog ons jonkie Rens & Raimond erbij gaat het erg interessant worden tegen onze oude stamgenoot van W46 inderdaad haha.
 
Reactiescore
614
Wat is er dan toevallig aan, dorpen gingen toch met redelijk wat oda gepaard. DaT het deffen niet goed ging kan ik weinig aan doen maar ik klaag niet haha

Vond het veel verliezen voor een stam waarvan ik had gehoord dat best wel wat kwaliteit nog zat (voor zo een kleine stam). Had idd ook de oda gezien overigens hoor, vandaar dat ik alles behalve een suggestie wilde maken ;)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.157
Vond het veel verliezen voor een stam waarvan ik had gehoord dat best wel wat kwaliteit nog zat (voor zo een kleine stam). Had idd ook de oda gezien overigens hoor, vandaar dat ik alles behalve een suggestie wilde maken ;)

En verder bedankt voor de shout out, ik voel me graag verantwoordelijk voor de boost in jullie farm inkomsten!!
 
Bovenaan