Golden Awards

Reactiescore
71
Net even gesproken met de eigenaar van het account Buildawall, even gepraat over de situatie

We snappen elkaars punt, dat ik het verdachte timings vond en verdacht van timebot, en dat het voor het account Buildawall in het verkeerde daglicht word gezet, wat misschien niet hoort.

Ten eerste was het nooit me intentie om Build in het verkeerde daglicht te zetten, nooit, dat zal ik bij geen enkele speler doen. Zeker niet bij iemand die het zijn eerste wereld is, en even respect naar jullie, dat jullie toch zo leuk kunnen aanvallen, en dat voor je eerste wereld, ik kon dat nog niet, ik werd al geedeld als ik 2 dorpen had :p

Even kort voor de mensen die het niet volgen, ik kreeg bijna elke dag aanvallen, en sommige timings leken wel heel erg op een timebot, screens gemaakt en laten zien aan andere spelers, en die waren het ook met me eens, maar ach, buildawall toen vermoeden van een timebot. Echter lijkt dit toch niet waar te zijn, ik geloof de hoofdeigenaar op zijn woord dat er niet gebotted is , maar geluk ten pas is gekomen. Dat kan ook natuurlijk gebeuren, support heeft ook niks gevonden , dus misschien had die wel geluk

hoop niet dat iedereen nu denkt van Build gebruikt timebot ect, nee , er gebruiken zoveel mensen WEL een timebot, dit zijn leuke spelers bij elkaar die voor het eerst TW spelen. Wil dan nu niet dat ze worden neergezet als "cheaters" of wat dan ook, ze hadden het geluk gewoon mee op de aanval op mij. En als je ze eenmaal leert kennen de spelers, zijn ze juist heel erg vriendelijk tegen je, en zal ik zeker met een andere wereld heus willen samen spelen met ze.

Kortom het is opgelost tussen Buildawall en Essential, hierbij mijn excuses aan Build die @rambamboterham ook al wou :p Ik wens het team sws het beste toe en hopelijk veel succes op andere werelden, en 73 ook natuurlijk!

Zo goede breekdeweek?
 

DeletedUser82113

Guest
Hi essential.

Klasse bericht wordt zeer gewaardeerd. Dit is inderdaad de rectificatie waar ik al ff om jank.

We zijn door jou veel betere TW spelers geworden, kennis en kunde welke we mee gaan nemen in de toekomst.

Dank!
 
Reactiescore
416
Ik had het in dit geval over de mensen op AF en niet over Ho Lee.
Ik reageerde op bultabolt, had ik expliciter moeten melden

HoLee heeft inderdaad netjes verhaal gehaald in de appgroep. Wel direct op een zeer beschuldigende manier.
Een Co is uit de appgroep met HoLee vertrokken omdat die geen zin had zich te moeten verdedigen op de beschuldigingen.

Ik kan screenshots tevoorschijn toveren indien nodig.
Liever niet want ik kom daar ook niet al te best in naar voren.
Noem je een zeikwijf, slechte verliezer en andere onaardige dingen vanwege de beschuldiging.

Reactie in emotie, daar hou ik het op.

Moet ik nog steeds de oude berichten-box opentrekken of kan ik je vorige berichten ook onder "reactie in emotie" categoriseren? ;P
 
Reactiescore
524
Er zijn vele aanvallen op 0 ms getimed. Heb de rapporten onder ogen gezien. Maar inderdaad misschien moet ik niet te snel conclusies trekken. Ik vind het zaakje iig stinken
jo5y1fhdsdo.jpg

Timebot confirmed
Wanneer krijgen wij een ban?
 
Reactiescore
1.149
Reactiescore
416
Kerel je moet doen waar je gelukkig van wordt.

In dat geval houd ik de eer bij mezelf en ga ik niemand er nog slechter uit laten zien, gezien alle gesprekken die plaatsvonden altijd met anderen waren en jij daarin nooit echt concreet in de picture bent geweest en nu dus uitspraken doet op basis van wat anderen jou verteld hebben (niet ik) denk ik dat jullie misschien onderling het een en ander te bespreken hebben voordat ik hier enige vorm van verantwoording over hoef af te leggen.

Overigens heb ik Build en Essential gisteren op whatsapp even met elkaar kennis laten maken, en zoals terug te zien is in de berichten die hierboven zijn geplaatst hebben ze inmiddels hun meningsverschillen behoorlijk uit de weg geholpen. Dit was helaas niet eerder mogelijk aangezien jij en de spelers in jullie team Essential al op voorhand massaal ingame geblokkeerd hadden en daardoor speculaties de vrije loop hebben gekregen omdat er nergens om verhaal gehaald kon worden en zogeheten "feiten" alleen op basis deze speculaties tot stand zijn gekomen en dus behoorlijk geëscaleerd zijn. Het fijne is dat de ruis op de lijn nu verdwenen is, en ik hoop daarmee dat eventuele bitterheid ook uit de wereld uit is geholpen.

Schermafbeelding-2020-05-14-om-09-33-05.png


@rambamboterham je bent meer dan welkom om ook gezellig mee te komen doen =)
make love not war -x-
 
Reactiescore
1.278
Wat een feelgood wordt nog lastig vandaag om het toxic gehalte van gister te halen. o_O
 
Reactiescore
7.918
Wat is dit voor meuk inderdaad? Goedpraten en weer verder willen spelen samen? Doe eens even normaal zeg, zo werkt dit spel niet!
 
Reactiescore
416
Wat een feelgood wordt nog lastig vandaag om het toxic gehalte van gister te halen. o_O

Wat is dit voor meuk inderdaad? Goedpraten en weer verder willen spelen samen? Doe eens even normaal zeg, zo werkt dit spel niet!

Die twee hadden gewoon al veel eerder bij elkaar in een gesprek gezet moeten worden, meer dan dat heb ik niet eens gedaan ze hebben het gesprek verder helemaal zelf gevoerd en zijn behoorlijk snel gekalmeerd en op een volwassen manier gaan praten. Het feit dat ik er ineens bij betrokken werd en "meuk" naar mijn hoofd gesmeten werd was voor mij voldoende aanleiding om de schoolleraar rol aan te nemen en enkel te voorzien in de initiatie van een dialoog.

Toxicity is zo enorm makkelijk, lui, voorspelbaar en nagenoeg kinderachtig dat ik daar liever niet aan mee doe. Als je andere verwachtingen had of zelfs nog hebt zal ik je blijven teleurstellen ;P
 
Reactiescore
416

Het was sarcasme hoor :p dacht dat wel duidelijk was. Maar goed opgelost met z'n allen

Haha hoe kom jij aan die foto van mij? ik dacht dat ik daar alleen was :(
het concept van sarcasme is nieuw voor mijn soort, op mijn thuisplaneet kennen wij deze vorm van de spot drijven nog niet.

Mogelijk een Sarcasm-Sign gebruiken ;P

sarcasm.jpg
 
Reactiescore
454
Inderdaad Rogier, werken met die handjes, hup hup
 
Reactiescore
1.149
Beste speler:

Op dit moment zijn er maar twee spelers die deze award op de wereld verdienen.. Toevallig zijn dat ook de twee spelers die nummer 1 en 2 staan op moment van schrijven en eigenlijk de top 3 de gehele wereld al domineert.

1. Patatus Snipus
Ongeacht het aantal gespendeerde PP staan zij gewoon aan de top. Ze weten op de juiste manieren hun troepen en edels te gebruiken en dat zie je terug aan de ranglijsten in zowel punten als in OD scores. Hebben al een mooie phalanx cluster al ben ik erg benieuwd hoe ze dat gaan oplossen met de dorpen van HoneyBooBoo die half door de phalanx heen ligt. Iets in mij zegt dat die dorpen nog wel geinterd/externd worden, maar de tijd zal het zeggen.

2. Savior of the North
Eigenlijk vooral om de zelfde redenen als Patatus. Misschien wat minder pp gespendeerd (geen inzicht op, boeit mij ook niet) maar domineren al langere tijd de top 3. De jongens en dame knallen goed door en zijn een zeer overactief (farmnoobs) team. Uiteraard te zien aan de vele dagelijkse awards. Heeft natuurlijk ook grotendeels met de ligging te maken. Heel verspreid cluster, hebben ze zelf voor elkaar gekregen dus erg goed. Tevens zie ik in dit account makkelijk de grootste worden en blijven op deze wereld. Nog een enorme zee aan dorpen die ze kunnen pakken vooral ten oosten van het account. Benieuwd hoe ze met die ruimte omgaan en ik verwacht nog heel heel veel dagelijkse awards.



Beste stam:
9b990287dce526bc1a9c5a726143f906.png

b8d03f7b82b24fae7425ffe2858fa011.png

Zie spoiler voor een kaartje en legenda.

Kijkend naar het kaartje dan zou ik Exitus de beste papieren geven. Zij hebben duidelijk het mooiste stammencluster met een goede potentie naar de rim en naar de core van de wereld. In minder mate geldt dit ook voor Pit, echter vind ik dat zij te erg verspreid zijn. Daardoor maakt het ze erg zwak in de rug.
Tevens verwacht ik dat er nog een nieuwe noordelijke stam gaat vormen. Dit zal ongetwijfeld bestaan uit een combinatie van Spread, Rots, Patatus en om Patatus wat meer safe te geven een aantal recruits uit Exitus. Ik pin me er niet op vast, maar ik gok dat de kans zo'n 95% in. Ik ben in ieder geval erg benieuwd.

De stam POV heeft een hele lekkere core ligging, maar ligt wel in het midden tussen de twee stammen die gaan strijden om de wereld winst. Gaan het imo niet al te lang volhouden.


Om bovengenoemde redenen ben ik toch genoodzaakt om Imago te nomineren als beste stam. Op dit moment werkt de stam enorm goed samen, de sfeer is onderling goed en iedereen helpt elkaar met alles waar nodig. Een mooi voorbeeld hiervan is dat meerdere accounts hun handelaren twee dagen op en neer naar Noire hadden lopen om dat account een 'boost' te geven toen zij de VB hadden aanstaan. Een ander voorbeeld is de welbesproken recruits door het toenmalige oostelijke deel van de Premade om het voortbestaan van die accounts te behouden. Verder is de ligging goed, genoeg ruimte richting rim en core en bevat het uiteraard meer dan capabele spelers.

De beste stam speler:


In elke stam zitten ongetwijfeld een aantal spelers die net iets meer doen dan de rest van de stamgenoten. Omdat ik niet echt inzicht heb in de andere stammen kijk ik alleen naar mijn eigen stam Imago. Dan neig ik toch naar het nomineren van Smashingone. Wat deze jongens en Steven over hebben voor de stam is echt van grote klasse. Begon volgens mij als een soort van moraalbreker / voor de fun op deze wereld. Hebben de spot van UM als het ware over genomen en al vrij snel de leiding op zich genomen in het toenmalige deel van Imago (Amen). Daar al drastische maatregelen genomen om het voortbestaan te kunnen houden. Maken keuzes die gericht zijn op het beter maken van de stam en zijn op dit moment ook alleen maar aan het lopen met hun off en deff naar iedereen die het maar nodig heeft. Grondstoffen sturen, niks is hun te gek.. Compliment en ga zo door.

Het grootste ego:


@Roald97 & @DragonShield3 . Uitleg lijkt mij ook niet nodig.

Beste leider:

Blijft voor mij op dit moment hetzelfde als mijn vorige lijstje en een deel van de beargumentatie staat ook bij beste stam speler. @Global Knowledge

Uiteraard is Roald ook een van de betere leiders, helaas kan ik hem niet meer nomineren omdat het oorspronkelijke plan en daarbij horende visie hopeloos gefaald is. Achja, we moeten er het beste maar van maken. Hij doet het in ieder geval nog goed dat alle koppies dezelfde kant op kijken. :biggrin:


Slechtste leider:


-

Meest overschatte stam:

-

Meest onderschatte stam:


POV eigenlijk. Misschien spreek ik mezelf hier wat tegen, maar ik heb eigenlijk geen flauw idee wat ik van ze moet verwachten. Aan de andere kant verwacht ik niet dat ze het lang volhouden (ligging technisch gezien) maar qua skills i dont know. Wellicht verassen ze mij!

Meest overschatte speler:


Ik heb eigenlijk geen flauw idee wie ik hier moet nomineren.

Meest onderschatte speler:


Ik denk Absurd. Ik ken hem niet als speler, weet daarom ook niet echt wat ik moet verwachten. Komt op het AF over als een degelijke vent die weet wat hij doet en hoe dat moet.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:


Qua AF accounts zouden dat @CostaRica & @Absurd. zijn. Verder zou ik buiten gestopte spelers zo niemand kunnen bedenken. Ben ook wel benieuwd naar @Erebos. ken hem alleen een heel klein beetje vanuit Fide op wereld 49 maar verder niet.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:


Chemistry & Wow Who. Uitleg is denk ik niet nodig.

Mooiste spelers naam:

Savior of the North, Guided by the Light & Path of Righteousness

Mooiste stam naam:


Imaginis prodest -> Spectrum tot winst.. Beter kan toch niet deze wereld? :biggrin:

Het tofste topic:
/
Het domste topic:
/
Favoriete forum poster:


Op dit moment zijn dat voor mij @CostaRica & @Absurd. . Posten sterk, goede beargumentatie en verwoorden zichzelf goed.
@thelightfighter doet ook zijn best en dat gaat steeds beter. Keep it up man.

Minst favoriete forum poster:


Euh ja, kan er niet onderuit. Deze wereld toch echt @Underground Tacticz. . Ik waardeer oprecht je inzet om tot goede posts te komen, al denk ik dat je soms te snel een oordeel klaar hebt liggen en daarmee een ongefundeerde oneline het AF opslingert. Af en toe lijken je posts daardoor ook echt te komen uit haat en jaloezie. Tevens maak je soms vergelijkingen waarbij ik denk, HOWWWWWW... :tongue:
Verder denk ik dat jij ook teveel redeneert vanuit de ideale wereld. Een wereld waarin niemand hier leeft (behalve Patatus dan... :tongue::wink:)

Dikste wannabe op het forum:


@We Like Hot Chicks & @Valar Morghulis. jullie moeders.

Mooiste actie van de wereld:


Euh ja, de massa op Noire vond ik mooi om te zien. 300+ incommings op een account met 15 dorpen. Sommige dorpen kregen ook 40+ incommings te verwerken binnen een half uur ofzo. Totaal dacht ik twee dorpen kwijt geraakt wat ik met de omvang van de aanvallers niet eens zo slecht vond. Daarentegen dacht ik wel bij mezelf, waarom zoooveel fakes? Ik denk oprecht dat Wow Who een volledig deffdorp aan fakes is verloren, duur hoor.

Meest belovende speler voor de toekomst:

Schedel,
absoluut by far. Hebben echt een hele goede sterke rim ligging. Pakken nog dagelijks simpele dorpen waar ik echt jaloers op ben. Hebben al een klein frontje met Pit en ik verwacht dat ze echt gaan knallen in de rim. Zijn veeel later gestart maar hebben echt een serieus goede start gemaakt. Niet voor niets al 57 dorpjes in the pocket. Blij dit account in de stam te hebben.

Meest belovende stam voor de toekomst:


Dat gaat de nieuwe alliante in het noorden worden. Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren!

Grootste blunder:


Ik kan me zo even geen blunder voor de geest halen die nog niet is genoemd.

Voor wie heb je nu echt respect:


@Roald97 Plan voor deze wereld met een duidelijke visie is niet gelukt. Zelf heb ik het ook behoorlijk onderschat hoor en ik denk ook niet dat hij het zo had verwacht. Desondanks probeert hij oprecht het beste van te maken, dat getuigt van doorzettingsvermogen en dat siert hem. Tevens ook goed te zien dat hij zelf inziet dat het niet helemaal is geworden zoals hij het had gewild.

@MyPride Deze wereld voor hem niet makkelijk, spelen met twee zwarten op één account en dan nog met @.MortuaMemoria in de stam.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:


@MyPride & @Spamkaboutertje De enige spelers waarbij ik al meerdere werelden op rij in dezelfde stam of hetzelfde account heb gezeten. Weten van elkaar wat te verwachten, wanneer en wat juist niet. Top gasten.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Minder posten, meer loggen en farmen noob :mad2:
 
Reactiescore
1.647
Beste speler:

Op dit moment zijn er maar twee spelers die deze award op de wereld verdienen.. Toevallig zijn dat ook de twee spelers die nummer 1 en 2 staan op moment van schrijven en eigenlijk de top 3 de gehele wereld al domineert.

1. Patatus Snipus
Ongeacht het aantal gespendeerde PP staan zij gewoon aan de top. Ze weten op de juiste manieren hun troepen en edels te gebruiken en dat zie je terug aan de ranglijsten in zowel punten als in OD scores. Hebben al een mooie phalanx cluster al ben ik erg benieuwd hoe ze dat gaan oplossen met de dorpen van HoneyBooBoo die half door de phalanx heen ligt. Iets in mij zegt dat die dorpen nog wel geinterd/externd worden, maar de tijd zal het zeggen.

2. Savior of the North
Eigenlijk vooral om de zelfde redenen als Patatus. Misschien wat minder pp gespendeerd (geen inzicht op, boeit mij ook niet) maar domineren al langere tijd de top 3. De jongens en dame knallen goed door en zijn een zeer overactief (farmnoobs) team. Uiteraard te zien aan de vele dagelijkse awards. Heeft natuurlijk ook grotendeels met de ligging te maken. Heel verspreid cluster, hebben ze zelf voor elkaar gekregen dus erg goed. Tevens zie ik in dit account makkelijk de grootste worden en blijven op deze wereld. Nog een enorme zee aan dorpen die ze kunnen pakken vooral ten oosten van het account. Benieuwd hoe ze met die ruimte omgaan en ik verwacht nog heel heel veel dagelijkse awards.



Beste stam:
9b990287dce526bc1a9c5a726143f906.png

b8d03f7b82b24fae7425ffe2858fa011.png

Zie spoiler voor een kaartje en legenda.

Kijkend naar het kaartje dan zou ik Exitus de beste papieren geven. Zij hebben duidelijk het mooiste stammencluster met een goede potentie naar de rim en naar de core van de wereld. In minder mate geldt dit ook voor Pit, echter vind ik dat zij te erg verspreid zijn. Daardoor maakt het ze erg zwak in de rug.
Tevens verwacht ik dat er nog een nieuwe noordelijke stam gaat vormen. Dit zal ongetwijfeld bestaan uit een combinatie van Spread, Rots, Patatus en om Patatus wat meer safe te geven een aantal recruits uit Exitus. Ik pin me er niet op vast, maar ik gok dat de kans zo'n 95% in. Ik ben in ieder geval erg benieuwd.

De stam POV heeft een hele lekkere core ligging, maar ligt wel in het midden tussen de twee stammen die gaan strijden om de wereld winst. Gaan het imo niet al te lang volhouden.


Om bovengenoemde redenen ben ik toch genoodzaakt om Imago te nomineren als beste stam. Op dit moment werkt de stam enorm goed samen, de sfeer is onderling goed en iedereen helpt elkaar met alles waar nodig. Een mooi voorbeeld hiervan is dat meerdere accounts hun handelaren twee dagen op en neer naar Noire hadden lopen om dat account een 'boost' te geven toen zij de VB hadden aanstaan. Een ander voorbeeld is de welbesproken recruits door het toenmalige oostelijke deel van de Premade om het voortbestaan van die accounts te behouden. Verder is de ligging goed, genoeg ruimte richting rim en core en bevat het uiteraard meer dan capabele spelers.

De beste stam speler:

In elke stam zitten ongetwijfeld een aantal spelers die net iets meer doen dan de rest van de stamgenoten. Omdat ik niet echt inzicht heb in de andere stammen kijk ik alleen naar mijn eigen stam Imago. Dan neig ik toch naar het nomineren van Smashingone. Wat deze jongens en Steven over hebben voor de stam is echt van grote klasse. Begon volgens mij als een soort van moraalbreker / voor de fun op deze wereld. Hebben de spot van UM als het ware over genomen en al vrij snel de leiding op zich genomen in het toenmalige deel van Imago (Amen). Daar al drastische maatregelen genomen om het voortbestaan te kunnen houden. Maken keuzes die gericht zijn op het beter maken van de stam en zijn op dit moment ook alleen maar aan het lopen met hun off en deff naar iedereen die het maar nodig heeft. Grondstoffen sturen, niks is hun te gek.. Compliment en ga zo door.

Het grootste ego:

@Roald97 & @DragonShield3 . Uitleg lijkt mij ook niet nodig.

Beste leider:
Blijft voor mij op dit moment hetzelfde als mijn vorige lijstje en een deel van de beargumentatie staat ook bij beste stam speler. @Global Knowledge

Uiteraard is Roald ook een van de betere leiders, helaas kan ik hem niet meer nomineren omdat het oorspronkelijke plan en daarbij horende visie hopeloos gefaald is. Achja, we moeten er het beste maar van maken. Hij doet het in ieder geval nog goed dat alle koppies dezelfde kant op kijken. :biggrin:


Slechtste leider:

-

Meest overschatte stam:
-

Meest onderschatte stam:

POV eigenlijk. Misschien spreek ik mezelf hier wat tegen, maar ik heb eigenlijk geen flauw idee wat ik van ze moet verwachten. Aan de andere kant verwacht ik niet dat ze het lang volhouden (ligging technisch gezien) maar qua skills i dont know. Wellicht verassen ze mij!

Meest overschatte speler:

Ik heb eigenlijk geen flauw idee wie ik hier moet nomineren.

Meest onderschatte speler:

Ik denk Absurd. Ik ken hem niet als speler, weet daarom ook niet echt wat ik moet verwachten. Komt op het AF over als een degelijke vent die weet wat hij doet en hoe dat moet.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Qua AF accounts zouden dat @CostaRica & @Absurd. zijn. Verder zou ik buiten gestopte spelers zo niemand kunnen bedenken. Ben ook wel benieuwd naar @Erebos. ken hem alleen een heel klein beetje vanuit Fide op wereld 49 maar verder niet.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Chemistry & Wow Who. Uitleg is denk ik niet nodig.

Mooiste spelers naam:

Savior of the North, Guided by the Light & Path of Righteousness

Mooiste stam naam:


Imaginis prodest -> Spectrum tot winst.. Beter kan toch niet deze wereld? :biggrin:

Het tofste topic:
/
Het domste topic:
/
Favoriete forum poster:


Op dit moment zijn dat voor mij @CostaRica & @Absurd. . Posten sterk, goede beargumentatie en verwoorden zichzelf goed.
@thelightfighter doet ook zijn best en dat gaat steeds beter. Keep it up man.

Minst favoriete forum poster:

Euh ja, kan er niet onderuit. Deze wereld toch echt @Underground Tacticz. . Ik waardeer oprecht je inzet om tot goede posts te komen, al denk ik dat je soms te snel een oordeel klaar hebt liggen en daarmee een ongefundeerde oneline het AF opslingert. Af en toe lijken je posts daardoor ook echt te komen uit haat en jaloezie. Tevens maak je soms vergelijkingen waarbij ik denk, HOWWWWWW... :tongue:
Verder denk ik dat jij ook teveel redeneert vanuit de ideale wereld. Een wereld waarin niemand hier leeft (behalve Patatus dan... :tongue::wink:)

Dikste wannabe op het forum:

@We Like Hot Chicks & @Valar Morghulis. jullie moeders.

Mooiste actie van de wereld:

Euh ja, de massa op Noire vond ik mooi om te zien. 300+ incommings op een account met 15 dorpen. Sommige dorpen kregen ook 40+ incommings te verwerken binnen een half uur ofzo. Totaal dacht ik twee dorpen kwijt geraakt wat ik met de omvang van de aanvallers niet eens zo slecht vond. Daarentegen dacht ik wel bij mezelf, waarom zoooveel fakes? Ik denk oprecht dat Wow Who een volledig deffdorp aan fakes is verloren, duur hoor.

Meest belovende speler voor de toekomst:

Schedel,
absoluut by far. Hebben echt een hele goede sterke rim ligging. Pakken nog dagelijks simpele dorpen waar ik echt jaloers op ben. Hebben al een klein frontje met Pit en ik verwacht dat ze echt gaan knallen in de rim. Zijn veeel later gestart maar hebben echt een serieus goede start gemaakt. Niet voor niets al 57 dorpjes in the pocket. Blij dit account in de stam te hebben.

Meest belovende stam voor de toekomst:

Dat gaat de nieuwe alliante in het noorden worden. Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren!

Grootste blunder:

Ik kan me zo even geen blunder voor de geest halen die nog niet is genoemd.

Voor wie heb je nu echt respect:

@Roald97 Plan voor deze wereld met een duidelijke visie is niet gelukt. Zelf heb ik het ook behoorlijk onderschat hoor en ik denk ook niet dat hij het zo had verwacht. Desondanks probeert hij oprecht het beste van te maken, dat getuigt van doorzettingsvermogen en dat siert hem. Tevens ook goed te zien dat hij zelf inziet dat het niet helemaal is geworden zoals hij het had gewild.

@MyPride Deze wereld voor hem niet makkelijk, spelen met twee zwarten op één account en dan nog met @.MortuaMemoria in de stam.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

@MyPride & @Spamkaboutertje De enige spelers waarbij ik al meerdere werelden op rij in dezelfde stam of hetzelfde account heb gezeten. Weten van elkaar wat te verwachten, wanneer en wat juist niet. Top gasten.

Zonder nacht VV hadden die fakes hun werk wel gedaan ;)

Maar leuk onderbouwd lijstje voor de rest. Enkel jammer dat je niet met me in de stam wilt :(
 
Bovenaan