Golden Awards

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Minst favoriete forumposter:
Zoals ook al door een aantal is aangegeven vind ik @Roald97 vandaag niet zo sterk overkomen. Het zijn inderdaad vooral lange teksten met weinig argumenten. Ook de sneren die geuit worden zijn veelal ongepast, onjuist en vaak ook nogal arbitrair en hypocriet. Het zwart maken van ESFR/Ruiter maar dan niet in spiegel kijken wat betreft eigen handelen.

Gelieve dit nog even toelichten. Als je hiermee suggereert dat ik op deze wereld met mijn handelen gedaan heb aan pp abuse of veelvoudig internen/fuseren/gebruik van boosts dan zit je er gewoon naast. Je mag roepen wat je wilt over Amen, ik zal echt niet ontkennen dat er mensen zijn die dit wel doen. Je mag mij verantwoordelijk houden voor iedere intern / pp abuse (de punten waarop ik respectievelijk esfr/ruiter beschuldigde) van iedere stamgenoot, maar dan is elke leider een hypocriete flopper aangezien werkelijk iedere stam wel spelers heeft die of het een of het ander doen. Kijk je naar mijn account, komen wij niet in de buurt van de situatie van esfr noch ruiter, hoe diep je ook in de spiegel zou kijken.
 
Reactiescore
766
Gelieve dit nog even toelichten. Als je hiermee suggereert dat ik op deze wereld met mijn handelen gedaan heb aan pp abuse of veelvoudig internen/fuseren/gebruik van boosts dan zit je er gewoon naast. Je mag roepen wat je wilt over Amen, ik zal echt niet ontkennen dat er mensen zijn die dit wel doen. Je mag mij verantwoordelijk houden voor iedere intern / pp abuse (de punten waarop ik respectievelijk esfr/ruiter beschuldigde) van iedere stamgenoot, maar dan is elke leider een hypocriete flopper aangezien werkelijk iedere stam wel spelers heeft die of het een of het ander doen. Kijk je naar mijn account, komen wij niet in de buurt van de situatie van esfr noch ruiter, hoe diep je ook in de spiegel zou kijken.
Screen van je pp log or it didnt happen!

Joke
 
Reactiescore
967
Favoriete forumposter:
Ik weet dat ik hier tegen het zere been van de ego's van sommige 'topspelers' ga schoppen, maar ik vind het niveau vooralsnog abominabel. Het is absoluut niet dat ik mijzelf als een P&P wonder wil bestempelen, maar ik probeer wel mijn best te doen voor het creëren van 'goede' posts en in de hoop dat daarmee een mooie discussie ontstaat. Veel van de 'gevestigde' namen doen vooral aan zelfverheerlijking en cirkel redeneren. Er wordt naar mijn mening weinig inhoudelijk gereageerd op posts van andere partijen. Voor voorbeelden verwijs ik bijvoorbeeld naar de discussies die hier plaatsvinden met betrekking tot het boosten. Dat vind ik betreurenswaardig. We klagen allemaal over het abominabele niveau van het algemeen forum en de neergang in kwaliteit en activiteit die het doormaakt. Echter ben ik van mening dat een goed en actief algemeen forum bij jezelf begint. Goed voorbeeld doet namelijk volgen en wanneer jij wel 'fatsoenlijk' post dan kun je die teloorgang misschien remmen of heel misschien wel weten om te draaien.

Nice copy paste, yikes
 
Reactiescore
967
Favoriete forum poster:
Ik weet dat ik hier tegen het zere been van de ego's van sommige 'topspelers' ga schoppen, maar ik vind het niveau op het AF tegenwoordig abominabel. Het is absoluut niet dat ik mijzelf als een P&P wonder wil bestempelen, maar ik probeer wel mijn best te doen voor het creëren van 'goede' posts tijdens discussies en in de hoop dat daarmee een mooie discussie ontstaat. Veel van de 'gevestigde' namen doen vooral aan zelfverheerlijking en cirkel redeneren. Er wordt naar mijn mening weinig inhoudelijk gereageerd op posts van andere partijen. . Dat vind ik betreurenswaardig. We klagen allemaal over het abominabele niveau van het algemeen forum en de neergang in kwaliteit en activiteit die het doormaakt. Echter ben ik van mening dat een goed en actief algemeen forum bij jezelf begint. Goed voorbeeld doet namelijk volgen en wanneer jij wel 'fatsoenlijk' post dan kun je die teloorgang misschien remmen of heel misschien wel weten om te draaien.

Al van 66 :biggrin:, verder wel een mooie lijst!
 
Reactiescore
1.226
Martijn,

Allereerst bedankt voor de tijd die je in je lijstje hebt gestopt, het ziet er goed uit. Jouw mening wil ik laten voor wat het is en je mag natuurlijk dingen zien zoals je ze wilt zien. Echter, wanneer je dingen gaat verkondigen alsof het feiten zijn, dan wil ik daar graag wel op in haken.

Accounts die Exitus willen joinen mogen dat wel. Maar dan dienen ze wel te fuseren en afstand te doen van hun eigen partners waar ze mee samenwerken als DU. Stammen kapot recruiten zoals DR daar houden ze van ja.

Zou je dit wat nader kunnen uitleggen voor mij? En het liefst nog voorzien van bewijslast.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser69389

Guest
Gelieve dit nog even toelichten. Als je hiermee suggereert dat ik op deze wereld met mijn handelen gedaan heb aan pp abuse of veelvoudig internen/fuseren/gebruik van boosts dan zit je er gewoon naast. Je mag roepen wat je wilt over Amen, ik zal echt niet ontkennen dat er mensen zijn die dit wel doen. Je mag mij verantwoordelijk houden voor iedere intern / pp abuse (de punten waarop ik respectievelijk esfr/ruiter beschuldigde) van iedere stamgenoot, maar dan is elke leider een hypocriete flopper aangezien werkelijk iedere stam wel spelers heeft die of het een of het ander doen. Kijk je naar mijn account, komen wij niet in de buurt van de situatie van esfr noch ruiter, hoe diep je ook in de spiegel zou kijken.

Jij wijst telkens richting elke stam. Toch kan ik ook hier op wereld 73 accounts en stammen aanwijzen die niet zo internen zoals dat gedaan is wordt door een Smashinggone/Ruiter393/Jullie nieuwste aanwinst. Het is gewoonweg zo dat Amen ten opzichte van andere stammen significant veel meer boosters heeft in de zin van ofwel pp abuse ofwel interns dan andere stammen op 73. In die zin noem ik je hypocriet. Zelf hebben jullie als account naar mijn weten ook aardig wat pp inzitten of was dat puur getrol?

Martijn,

Allereerst bedankt voor de tijd die je in je lijstje hebt gestopt, het ziet er goed uit. Jouw mening wil ik laten voor wat het is en je mag natuurlijk dingen zien zoals je ze wilt zien. Echter, wanneer je dingen gaat verkondigen alsof het feiten zijn, dan wil ik daar graag wel op in haken.



Zou je dit wat nader kunnen uitleggen voor mij? En het liefst nog voorzien van bewijslast.
Screens daarvan heb ik ja. Of ik die mag delen weet ik niet. Daar zou ik navraag voor dienen te doen.
 
Reactiescore
1.049
Qua spelers zijn alleen Absurd en Eat Yellow Snow aaccounts die ik zonder twijfel zou aanbevelen voor een eventuele toetreding tot de stam waar ik in zou zitten. Bij de andere accounts heb ik twijfels over de skills, boy in quarantaine en feestjebouwen01, of zie ik niks in die accounts zoals dat is bij Jann0 of Muskebiers. Om nog maar niet te spreken over de Ruiterfanboys van het nu Ruiter393 wat voorheen Eat Sleep Intern Repeat, pardon, Eat Sleep Farm Repeat heette. Fuseren en internten de boel bij elkaar. Die mogen eerst weer eens aan TribalWARS gaan doen alvorens dat acc een positieve waardering zou krijgen.
Ik ben nu toch wel benieuwd waarop je je hebt gebaseerd. Ik voel me niet aangevallen, dat terzijde want het is een mening in een GA lijst maar waarop baseer jij je, laat ik even over mijn eigen account spreken, 'dat het niks is'?
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Jij wijst telkens richting elke stam. Toch kan ik ook hier op wereld 73 accounts en stammen aanwijzen die niet zo internen zoals dat gedaan is wordt door een Smashinggone/Ruiter393/Jullie nieuwste aanwinst. Het is gewoonweg zo dat Amen ten opzichte van andere stammen significant veel meer boosters heeft in de zin van ofwel pp abuse ofwel interns dan andere stammen op 73. In die zin noem ik je hypocriet. Zelf hebben jullie als account naar mijn weten ook aardig wat pp inzitten of was dat puur getrol?

Ik wijs vrijwel nooit naar een stam Martijn (heb ik op deze wereld al gerichte uitspraken gedaan tegen Pit, Spread, Rots? Ik zie graag bewijzen, want dit is volgens mij niet zo), doorgaans alleen naar spelers (al hield ik mij bij TAD en ESFR grotendeels afwezig). Überhaupt wijs ik niet zoveel en ben vooral aan het verdedigen hier - maargoed. Als je mij wilt aankijken op de individuele keuzes van leden, die verder niemand schaden, dan moet je dat vooral doen. Maar het maakt mij niet hypocriet. Er zijn trouwens wel meer grote interners maar die zal je maar even vergeten zijn. Let trouwens ook op het feit dat Amen significant meer serieuze spelers heeft dan andere stammen (uitgenomen Pit). Waar team patatas op wereldreis kan met dat bedrag aan pp, zou team colla misschien een center parcs huisje kunnen huren voor een nacht met wat biertjes erbij. Maar inderdaad, Niels heeft ook zitten trollen.
 
Reactiescore
972
Ach, Interdictum als meest overschatte speler neerzetten, omdat we veel internen? Grow up Martijn, je hoeft echt niet ieder moment te grijpen om weer steken onder de gordel op totaal ongefundeerde wijze te geven. Dit is gewoon mensen door het slijk halen omdat het kan, op totaal niks gebaseerd.

Een mening hebben mag altijd, laat dat voorop staan. Echter is een mening zonder degelijke onderbouwing een mening die minder serieus genomen zal worden. Ik vind het mooi dat je de moeite doet om alle stammen zo uit te lichten, maar omdat je vervolgens de rest van het GA-lijstje gebruikt om mensen die je niet mag zwart te maken, vaak met totaal uit de lucht gegrepen feiten, is gewoon erg jammer.

En dan mij als minst favoriete forumposter, omdat ik zo arrogant post? Jij bent letterlijk de eerste die het zegt. Ik ben in het begin van deze wereld een keer aangesproken door - ik meen - Fabian, dat ik te aanvallend en op de man zou posten. Iets dat ik ter harte heb genomen, en geprobeerd heb met degelijke onderbouwingen Politiek & Propaganda te voeren voor mijn stam Amen. Wellicht in felle discussies, maar ik heb echt nooit op die manier zeer arrogant gepost. Misschien een keer tegen jou, als je weer ongefundeerd mensen door het slijk haalde, maar over het algemeen denk ik helemaal niet dat mensen mij zo arrogant vinden. Je hoeft echt niet aan mijn “kant” te staan, maar mij en mijn medespelers zo zwart maken slaat natuurlijk nergens op.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik ben nu toch wel benieuwd waarop je je hebt gebaseerd. Ik voel me niet aangevallen, dat terzijde want het is een mening in een GA lijst maar waarop baseer jij je, laat ik even over mijn eigen account spreken, 'dat het niks is'?

Ervaring. Plus in combinatie met de huidige daden. Ik vind je gewoon niet geschikt voor de werkwijze waar ik mee wil werken.

Ik wijs vrijwel nooit naar een stam Martijn (heb ik op deze wereld al gerichte uitspraken gedaan tegen Pit, Spread, Rots? Ik zie graag bewijzen, want dit is volgens mij niet zo), doorgaans alleen naar spelers (al hield ik mij bij TAD en ESFR grotendeels afwezig). Überhaupt wijs ik niet zoveel en ben vooral aan het verdedigen hier - maargoed. Als je mij wilt aankijken op de individuele keuzes van leden, die verder niemand schaden, dan moet je dat vooral doen. Maar het maakt mij niet hypocriet. Er zijn trouwens wel meer grote interners maar die zal je maar even vergeten zijn. Let trouwens ook op het feit dat Amen significant meer serieuze spelers heeft dan andere stammen (uitgenomen Pit). Waar team patatas op wereldreis kan met dat bedrag aan pp, zou team colla misschien een center parcs huisje kunnen huren voor een nacht met wat biertjes erbij. Maar inderdaad, Niels heeft ook zitten trollen.

Ik quote daarvoor graag deze uitspraak:
Je mag mij verantwoordelijk houden voor iedere intern / pp abuse (de punten waarop ik respectievelijk esfr/ruiter beschuldigde) van iedere stamgenoot, maar dan is elke leider een hypocriete flopper aangezien werkelijk iedere stam wel spelers heeft die of het een of het ander doen.

Daarmee noem je andere stammen indirect hypocriet, omdat wanneer je mijn redenatie zou volgen elke leider hypocriet is. Dan impliceer je daarmee dat andere stammen het ook doen of in elk geval een aantal spelers uit die stam wat ervoor zorgt dat een leider dan hypocriet is wanneer die op anderen basht.

Dan nog kan er wel gebasht worden op team Patatus, maar we weten allebei dat relatief gezien het abuse door hen meevalt. Er is in de rim bij mij iemand die bijvoorbeeld in 1 dag van 2K naar 7K groeide d.m.v. abuse. In de rim zit er ook een speler die binnen een dag al dik 2K aan punten heeft. Dat noem ik overmatig abusen.
 

DeletedUser81766

Guest
Jullie zijn allemaal boosters en pp abusers op elk andere manier, stop zeiken en jezelf nog slechter in het daglicht zetten. Toont alleen hoe slecht jullie tegen je verlies kunnen als iemand anders bovenuit komt met boosten of pp gebruiken.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Er is in de rim bij mij iemand die bijvoorbeeld in 1 dag van 2K naar 7K groeide d.m.v. abuse. In de rim zit er ook een speler die binnen een dag al dik 2K aan punten heeft. Dat noem ik overmatig abusen.

Dat heeft gewoon met de beursstanden te maken Martijn, niet met de hoeveelheid pp of abuse. Als zo een rimmer nu pas start, mag die er wel 200-300k in pompen voordat hij even kansrijk is als de huidige top. Laten zeggen dat hij volgende week 10 dorpen heeft, hij zal het toch afleggen tegen de grotere core spelers met volle clears die het op hem gemunt hebben.

Zeggen dat het op Patatas 'gezien abuse wel meevalt' is echt de grootste lariekoek ooit. Ze hebben het wereldrecord hoeveelheid gespendeerde PP, een hardere start gemaakt dan wie dan ook (terwijl ze continu zeer lage farm-prestaties hadden??). Die gasten hebben of kunnen een ziek edellimiet maken, zodra ze de gelegenheid hebben lopen ze absurd hard uit op de rest, zoals ze zelf al zeiden moet de hardste boost nog komen. Het enige positieve is in ieder geval dat ze er transparant over zijn en er niet over opscheppen. Ik heb mijn zegje erover gedaan en daar laat ik het bij, maar suggereren dat het allemaal wel mee valt - dat is echt heel krom.
 
Reactiescore
614
Zeggen dat het op Patatas 'gezien abuse wel meevalt' is echt de grootste lariekoek ooit. Ze hebben het wereldrecord hoeveelheid gespendeerde PP, een hardere start gemaakt dan wie dan ook (terwijl ze continu zeer lage farm-prestaties hadden??). Die gasten hebben of kunnen een ziek edellimiet maken, zodra ze de gelegenheid hebben lopen ze absurd hard uit op de rest, zoals ze zelf al zeiden moet de hardste boost nog komen. Het enige positieve is in ieder geval dat ze er transparant over zijn en er niet over opscheppen. Ik heb mijn zegje erover gedaan en daar laat ik het bij, maar suggereren dat het allemaal wel mee valt - dat is echt heel krom.

Het wereldrecord gespende hoeveelheid pp zal wel meevallen. Ken genoeg accounts die erger waren op andere werelden.

Daarnaast stonden we in de echte early nog top 10 qua farm en haalden we de laatste tijd vrijwel dagelijks de verzamelaar. Tevens als je boost moet je het goed doen, onze mijnen waren vrijwel allemaal al 30 in de early, daardoor heb je standaard veel meer gs inkomsten dan mensen die farmen tot een bepaald punt :)

Maar goed laten we ophouden over onze boost. De echte boost moet immers nog begnnen ;)
 
Reactiescore
227
Martijn,

Zou je dit wat nader kunnen uitleggen voor mij? En het liefst nog voorzien van bewijslast.
Ik ben nu toch wel benieuwd waarop je je hebt gebaseerd. Ik voel me niet aangevallen, dat terzijde want het is een mening in een GA lijst maar waarop baseer jij je, laat ik even over mijn eigen account spreken, 'dat het niks is'?
Een mening hebben mag altijd, laat dat voorop staan. Echter is een mening zonder degelijke onderbouwing een mening die minder serieus genomen zal worden. Ik vind het mooi dat je de moeite doet om alle stammen zo uit te lichten, maar omdat je vervolgens de rest van het GA-lijstje gebruikt om mensen die je niet mag zwart te maken, vaak met totaal uit de lucht gegrepen feiten, is gewoon erg jammer.

In de voorbije posts wordt dit constant aangehaald.

Favoriete forumposter:
Ik weet dat ik hier tegen het zere been van de ego's van sommige 'topspelers' ga schoppen, maar ik vind het niveau vooralsnog abominabel. Het is absoluut niet dat ik mijzelf als een P&P wonder wil bestempelen, maar ik probeer wel mijn best te doen voor het creëren van 'goede' posts en in de hoop dat daarmee een mooie discussie ontstaat. Veel van de 'gevestigde' namen doen vooral aan zelfverheerlijking en cirkel redeneren. Er wordt naar mijn mening weinig inhoudelijk gereageerd op posts van andere partijen. Voor voorbeelden verwijs ik bijvoorbeeld naar de discussies die hier plaatsvinden met betrekking tot het boosten. Dat vind ik betreurenswaardig. We klagen allemaal over het abominabele niveau van het algemeen forum en de neergang in kwaliteit en activiteit die het doormaakt. Echter ben ik van mening dat een goed en actief algemeen forum bij jezelf begint. Goed voorbeeld doet namelijk volgen en wanneer jij wel 'fatsoenlijk' post dan kun je die teloorgang misschien remmen of heel misschien wel weten om te draaien.

Nu vraag ik mij af waar jij de ballen van haalt om te zeggen dat mensen weinig inhoudelijk reageren of aan onderbouwing doen. Even worse, er nog een schepje bovenop doet om te verklaren dat je je best doet om 'goede' post te maken.
 
Reactiescore
1.892
Zelf hebben jullie als account naar mijn weten ook aardig wat pp inzitten of was dat puur getrol?
Naar wat je hebt gehoord*. Niels is net zo vaak serieus als dat hij logged.

...
Dan nog kan er wel gebasht worden op team Patatus, maar we weten allebei dat relatief gezien het abuse door hen meevalt. Er is in de rim bij mij iemand die bijvoorbeeld in 1 dag van 2K naar 7K groeide d.m.v. abuse. In de rim zit er ook een speler die binnen een dag al dik 2K aan punten heeft. Dat noem ik overmatig abusen.
Ben jij vannacht van je hoogslaper gevallen, Martijn?

Het wereldrecord gespende hoeveelheid pp zal wel meevallen. Ken genoeg accounts die erger waren op andere werelden.

Daarnaast stonden we in de echte early nog top 10 qua farm en haalden we de laatste tijd vrijwel dagelijks de verzamelaar. Tevens als je boost moet je het goed doen, onze mijnen waren vrijwel allemaal al 30 in de early, daardoor heb je standaard veel meer gs inkomsten dan mensen die farmen tot een bepaald punt :)

Maar goed laten we ophouden over onze boost. De echte boost moet immers nog begnnen ;)
Een wereldrecord heeft geen betrekking op andere werelden hè, anders stond er wel TW-record. Daarnaast was dat ene farmrecord echt verwaarloosbaar. Heeft misschien twee dagen op #1 gestaan en dat is vervolgens een hele tijd jullie PR geweest (85k). Totaal niet in verhouding met jullie positie op de algemene ranglijst en scores van andere degelijk startende accounts.
 
Reactiescore
1.140
Echte start hadden wij de eerste paar dagen het meeste gefarmd.
Leuk feitje onze eerste keer pp kopen was ook pas na een paar dagen en in echte start hebben wij aanzienlijk minder verbruikt.
Grote verschil is dat ik ongeveer 25k pp aan halveringen heb gebruikt tijdens de mid game toen wij al onze dorpen aan het opbouwen waren.
Weet niet of dat ook te checken is met dat script van sophie maar zo niet kunnen we dat is vragen want ben wel benieuwd naar de exacte getallen :)
 
Reactiescore
614
Een wereldrecord heeft geen betrekking op andere werelden hè, anders stond er wel TW-record. Daarnaast was dat ene farmrecord echt verwaarloosbaar. Heeft misschien twee dagen op #1 gestaan en dat is vervolgens een hele tijd jullie PR geweest (85k). Totaal niet in verhouding met jullie positie op de algemene ranglijst en scores van andere degelijk startende accounts.

Vandaar dat ik ook de mijnen aanhaalde waar geen enkele farmer early tegen op kan boksen. Meerdere dorpen met mijnen lvl 30 early is echt een inkomstenbron waar je u tegen zegt. Daarnaast viel het farmen op enkele accounts in de early na in het algemeen zwaar tegen, maar goed.
Plus hebben wij ook niet gespeeld rondom rover maar rondom de verzamelaar zoals eerder aangegeven. Dus best logisch dat je niet/amper rooft als je het elders instopt :p
 

DeletedUser69389

Guest
Dat heeft gewoon met de beursstanden te maken Martijn, niet met de hoeveelheid pp of abuse. Als zo een rimmer nu pas start, mag die er wel 200-300k in pompen voordat hij even kansrijk is als de huidige top. Laten zeggen dat hij volgende week 10 dorpen heeft, hij zal het toch afleggen tegen de grotere core spelers met volle clears die het op hem gemunt hebben.

Zeggen dat het op Patatas 'gezien abuse wel meevalt' is echt de grootste lariekoek ooit. Ze hebben het wereldrecord hoeveelheid gespendeerde PP, een hardere start gemaakt dan wie dan ook (terwijl ze continu zeer lage farm-prestaties hadden??). Die gasten hebben of kunnen een ziek edellimiet maken, zodra ze de gelegenheid hebben lopen ze absurd hard uit op de rest, zoals ze zelf al zeiden moet de hardste boost nog komen. Het enige positieve is in ieder geval dat ze er transparant over zijn en er niet over opscheppen. Ik heb mijn zegje erover gedaan en daar laat ik het bij, maar suggereren dat het allemaal wel mee valt - dat is echt heel krom.

Patatus heeft veel pp erin gestopt ja, maar het is niet veel meer dan vele andere accounts hoor. Zoals die Speedyaction heeft er 100% meer pp inzitten. Ik heb toevallig een screen gezien van die pp abuse en dat valt enorm mee. Het is vooral effectief besteedt.

In de voorbije posts wordt dit constant aangehaald.



Nu vraag ik mij af waar jij de ballen van haalt om te zeggen dat mensen weinig inhoudelijk reageren of aan onderbouwing doen. Even worse, er nog een schepje bovenop doet om te verklaren dat je je best doet om 'goede' post te maken.

Speciaal voor @CostaRica
811d2531baf79eda65c44622f5e4e1f0.png


Naar wat je hebt gehoord*. Niels is net zo vaak serieus als dat hij logged.


Ben jij vannacht van je hoogslaper gevallen, Martijn?


Een wereldrecord heeft geen betrekking op andere werelden hè, anders stond er wel TW-record. Daarnaast was dat ene farmrecord echt verwaarloosbaar. Heeft misschien twee dagen op #1 gestaan en dat is vervolgens een hele tijd jullie PR geweest (85k). Totaal niet in verhouding met jullie positie op de algemene ranglijst en scores van andere degelijk startende accounts.
Nee , want je vergeet het efficient aanvallen en dat je slim kunt omgaan met gs.
 
Reactiescore
1.468
Ok. Ik denk dat we het niet eens gaan worden. Ik stel voor dat we de discussie afsluiten met die conclusie.

Het heeft weinig meerwaarde om hier op door te gaan aangezien beide kanten al hun argumenten al hebben gegeven.
 
Bovenaan