Golden Awards

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
1588457548186.png
 
Reactiescore
1.454
wel ik ben voornamelijk benieuwd waarom mijn account ineens het meest overschat is :p
Met zo’n reactie vraag je er wel om om geburned te worden :p
 
Reactiescore
166
wel ik ben voornamelijk benieuwd waarom mijn account ineens het meest overschat is :p
Omdat er best wat hype om je account heen hangt / hing en ik weet echt wel wie je bent, maar tot op heden denk ik niet dat de hype gelijk staat aan wat ik kan verwachten van jullie. Is mijn opvatting, overigens ook de doel van een GA lijstje uit persoonlijk perspectief, is verder niks persoonlijks naar jou als speler zijnde maar gaat om het account. En ik hoef er verder ook geen burn aan te geven of te gaan bitchen over bepaalde dingen, zie er geen meerwaarde in.
 
Reactiescore
3.457
Beste speler:
Savior of the North

Het maakt niet uit welke wereld je start, als de mannen ( dames ) van savior starten zijn er twee dingen zeker...

(1) Prestatie rover van de dag wil je niet eens proberen te halen
(2) Je zult hoogstwaarschijnlijk altijd onder ze blijven in de ranglijst

Beste stam:
Hiervoor ga ik toch richting Rots! dit puur omdat ik van mening ben dat het boosten en interne toch wel weer buiten proporties is deze wereld & Dit valt binnen Rots! gelukkig wel mee. Verder is het nog te vroeg om serieus een stam te nomineren, vermoed dat er over de wereld nog wel wat geschoven gaat worden.

Het grootste ego:
Normaal zou ik hier me zelf niet zetten... een beetje zelfspot is niet verkeerd, helaas gaat dat deze wereld niet op en trekken @Roald97 & @Warre een sprint voor deze nominatie

Beste leider:
Ik denk dat het hier nog te vroeg voor is, maar ik verwacht wel een hoop van Rots! & Spread dus hiervoor deel ik deze nominatie over deze twee stammen.

Slechtste leider:
Leiding van Amen de veel beloofde pre-made va;t enorm tegen, toch wel een van de redenen dat ik de wereld was gestart en dan zie je uiteindelijk dit als resultaat..

Meest overschatte stam:
Amen Ik heb sterk het idee dat het een kwestie is van kwantiteit over kwaliteit, iets wat zich de komende maanden zeker zal gaan uitwijzen.. helaas zijn mijn verwachtingen erg laag tot op heden.

Meest onderschatte stam:
CVT En hoe ... uit het niks vanuit hun hoek een ludieke actie, 16 aanvallen + edel clears timen met meerdere spelers op een van mijn rim dorpen ( helaas leen ik het dorp momenteel aan ze uit ) Met nog eens succes ook! Tevens tegen onze verwachtingen in zijn ze buiten enorm gedreven ook nog eens instaat tot snipen en c-snipen & goeie communicatie onderling.

Meest overschatte speler:
CABBAGE GUY69 De tijd zal het leren, hoop met ze te fronten en dat ze het tegendeel kunnen bewijzen.

Meest onderschatte speler:
HoneyBooBoo Er zijn mensen die kortzichtig zijn en denken onbekende naam zal wel niks zijn, vermoed zomaar dat ze het tegendeel zullen gaan bewijzen.

Met wie ik niet in een stam zou willen zitten:
Ik heb een sterk karakter, kleine ego dus heb nog wel eens de nodige discussies! :oops: Echter is er gek genoeg maar een iemand met wie ik nou niet zou willen spelen.

Maks en dit is puur omdat ik hem ervaar als iemand die naast zijn schoenen loopt zonder geleverde prestatie(s) het lijkt me iemand die altijd voor zich zelf zou kiezen en niet in stambelang zou handelen. Nogal een onstabiel karakter iets waar ik niet op zou kunnen bouwen helaas..

Mooiste spelers naam:
Valar Morghulis. ( All men must die ) Plus omdat het GoT gerelateerd is!
Savior of the North Tjah het is GoT gerelateerd... wat wil je nog meer!

Mooiste stam naam:
Exitus

Favoriete forum poster:
Heb ik niet en dit omdat ik het AF buiten de meme(s) een plaats vindt waar mensen zich eerder tegen elkaar opzetten dan dat het ze samenbrengt. Iets wat in mijn ogen toch de bedoeling is van een AF een plek waar mensen samen komen met de nodige discussie(s) / respect. Helaas zie je hier meer keyboard warrior(s) die posten vanuit hun rukbunker ( zoals ik nu ) terwijl ze ook reaguurder zijn van dumpert.

Mooiste profiel foto van spelers:
Bekijk bijlage 19889

Bekijk bijlage 19890


Mooiste profiel foto van stammen:
Bekijk bijlage 19891


Meest belovende speler voor de toekomst:

Red Sky at Morning Zou eerst niet serieus starten.. maar gezien jump / ligging in de rim nu! belooft het nog wat als dit zich verder gaat ontwikkelen

Meest belovende stam voor de toekomst:
Rots! of Spread Ze zullen het verschil moeten gaan maken in de wereld
@LekkerFresh.
Onze pf doet het nog steeds goed^^
 
Reactiescore
14
"Meest onderschatte speler:
HoneyBooBoo Er zijn mensen die kortzichtig zijn en denken onbekende naam zal wel niks zijn, vermoed zomaar dat ze het tegendeel zullen gaan bewijzen. "

Dit was een joke eh, ik denk indd ook wel dat ze goed zijn. Nog nooit op een eerdere wereld tegen moeten spelen dus ik laat me verassen :p.
 
Reactiescore
3.457
Op w66 aardig hun mannetje gestaan^^
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
wel ik ben voornamelijk benieuwd waarom mijn account ineens het meest overschat is :p
Dag voornamelijk benieuwd waarom mijn account ineens het meest overschat is, ik ben Robbert
 
Reactiescore
2.386
Omdat er best wat hype om je account heen hangt / hing en ik weet echt wel wie je bent, maar tot op heden denk ik niet dat de hype gelijk staat aan wat ik kan verwachten van jullie. Is mijn opvatting, overigens ook de doel van een GA lijstje uit persoonlijk perspectief, is verder niks persoonlijks naar jou als speler zijnde maar gaat om het account. En ik hoef er verder ook geen burn aan te geven of te gaan bitchen over bepaalde dingen, zie er geen meerwaarde in.
Dus als het over het account gaat maar niet over Maarten, gaat het over ons @Rob. @The Green Moonlight???
Dag voornamelijk benieuwd waarom mijn account ineens het meest overschat is, ik ben Robbert
Dat zijn teveel posts op 1 dag voor jou Rob, rustig blijven of je zult weer terugrollen in je inactiviteitshol :sad:
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.781
Meest belovende speler voor de toekomst:
Noire is mijns inziens een "one to watch". Met @Vitalise & @Conceived by Communism heb je twee toppers van statuur die nog hoge ogen gaan gooien.

Dank voor nominatie. :)

Slechtste leider:
Leiding van Amen de veel beloofde pre-made va;t enorm tegen, toch wel een van de redenen dat ik de wereld was gestart en dan zie je uiteindelijk dit als resultaat..

Meest overschatte stam:
Amen Ik heb sterk het idee dat het een kwestie is van kwantiteit over kwaliteit, iets wat zich de komende maanden zeker zal gaan uitwijzen.. helaas zijn mijn verwachtingen erg laag tot op heden.

Ben je gestart vanwege de premade? In welk opzicht? Ben gewoon nieuwsgierig.

In plaats van dat iedereen zeikt op lijstjes, kunnen ze beter zelf lijstjes maken. Het is immers de plek waar mensen hun mening kunnen uiten :)

De beste manier om een lijstje dat je niet aanstaat te weerleggen is met een mooi eigen lijstje :)

Ik sluit me hier aan bij Erebos. Tuurlijk is een Golden Awards lijst volledig subjectief en daarmee is het moeilijk daarover te discussiëren. Dat betekent niet dat je geen vragen over bepaalde nominaties of wat dan ook kunt maken: ze kunnen soms leiden tot vragen. Dit kan misschien soms als zeiken gezien worden. Het is echter natuurlijk praktisch niet mogelijk om iemands mening te veranderen, tenzij het gebaseerd is op totaal verkeerde informatie.
 
Reactiescore
227
Ik wil ook wel 1 maken. Durf niet :O

Ken amper iemand. Misschien zal dat wel beter uitkomen qua objectiviteit en baseren op uitstraling :O?
 
Reactiescore
2.303
Sinds wanneer ben je de beste speler omdat je zo goed kunt farmen?:p

Denk dat savior wel betere kwaliteiten heeft dan het farmvermogen aangezien dat meer nolifen is dan een kwaliteit imo.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Sinds wanneer ben je de beste speler omdat je zo goed kunt farmen?:p

Denk dat savior wel betere kwaliteiten heeft dan het farmvermogen aangezien dat meer nolifen is dan een kwaliteit imo.

Ik vind het wel degelijk een kwaliteit omdat het voortkomt uit doorzettingsvermogen.
 
Reactiescore
2.303
Ik vind het wel degelijk een kwaliteit omdat het voortkomt uit doorzettingsvermogen.

Dan vind ik dat een veel betere kwaliteit om te benoemen in het lijstje dan de farmkunsten.
 
Reactiescore
166
Ben je gestart vanwege de premade? In welk opzicht? Ben gewoon nieuwsgierig.
Ben je gestart vanwege de premade? In welk opzicht? Ben gewoon nieuwsgierig.
Het zou een wereld worden van "Niveau" laatste wereld dat ik echt spannends front heb gehad is W71, heb die uitdaging nodig anders is mijn motivatie na 2 a 3 maanden altijd een stuk minder. Plus nog een overwinning op dit account erbij, gaf me een tweede doel!
 
Bovenaan