Golden Awards

Reactiescore
55
Goedemiddag allen,

Speciaal om @The Pianist een plezier te doen, waag ik het erop om hier mijn lijstje te plaatsen! Normaal hou ik ervan om te lezen wat jullie hier posten. Nu hoop ik maar dat jullie er van gaan houden om mijn post te lezen :) :)

Beste speler:
Bij deze vraag heb ik niet echt lang moeten nadenken, ik ga hier dan ook enkele spelers in de verf zetten, die in mijn ogen vrijwel de sterkste zijn tot nu toe.
Als eerste wil ik hier mijn eigen stammie @Absurd. in de bloemetjes gaan zetten.
De tweede speler die mij bij deze vraag het meest kon overtuigen is Savior of the North. Elke wereld waar dit account start, hoef je enkel maar naar boven in de ranglijst te kijken.
Als derde en laatste account, hebben de heren van Do Not Eat Yellow Snow. mij wel kunnen overtuigen.

Beste stam:
Normaal gezien zou ik hier mijn eigen stam "Pit" gaan vernoemen, maar dit doe ik niet. Aangezien de positie als "underdog" me altijd wel gelegen heeft, zou ik die W73 heel graag willen gaan behouden :)
Dan maar lekker saai zijn en zoals iedereen de Premade zeggen. Dames en heren van Amen & Swift, ik wens jullie veel succes in het waarmaken van deze toch wel zeer mooie bekroning :engel:;)

De beste stam speler:
Bij deze vraag heb ik mijn antwoord eigenlijk gewoon puur gebaseerd op de award "ondersteuner v/d dag". Aangezien smashingone deze mooie prijs al 3 maal behaald heeft, krijgt hij van mij deze prijs. Uiteraard zegt dit niet alles en zullen er nog wel een hele boel andere goede stamspelers zijn! Bij deze krijgen die van mij ook allemaal een dikke pluim!

Het grootste ego:
Hier laat ik het antwoord liever open. Ik wil deze titel op geen enkele speler gaan plakken.

Beste leider:
De beste leider voor mij is uiteraard mijn eigen leider, onze goede vriend @Absurd. (kyle) Hij is niet alleen een goede leider, hij is ook gewoon een topvent!
De tweede speler die van mij deze bekroning krijgt is Roald. Ik heb Roald als stamleider gehad W38 toen ik samen met Rogier (De Sukke) op camaro666 speelde. Dus bij deze, proficiat, Roald!

Slechtste leider:
Proficiat aan Chemistry. De actie die je uitgehaald hebt met Noire, zint me niet echt. Meer kan en wil ik hier niet over kwijt. Laat dit een serieuze les zijn in je spelwijze voor je toekomst.

Meest onderschatte stam:
Een juist antwoord kan ik hier naar mijn mening nog niet geven. Wel hoop ik dat ik hier later gewoon mijn eigen stam "Pit" kan gaan benoemen^^.

Meest overschatte stam:
Naar eigen ervaring kan ik hier zonder schaamte de stam -SF- vermelden. Zonder PP beurs, was er van deze stam al geen sprake meer. Gelukkig is het nooit te laat om bij te leren :engel::)

Meest overschatte speler:
Deze Golden Award gaat naar mijn lieve buurman "The Notorious One". Buiten zijn accountnaam, heeft deze man mij alleen nog maar teleurgesteld. Ik hoop in de toekomst op een leuke strijd :)

Meest onderschatte speler:
Uiteraard hoop ik op mezelf, haha.
Verder wil ik hier toch wel eventjes ClassifiedControl een roos geven! Deze speler heeft me tot op heden, alleen nog maar aangenaam verrast..!

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten:
Ik zit heel graag in de stam met mijn huidige stamleden. Simpelweg gewoon een gezellige boel!
Ooit zou ik ook eens graag met Savior of the North, Sjondeertrekker & Schedel in een stam zitten.

Uiteraard neem ik Rensje beter gekend als @thelightfighter ook mee!

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Ik zou niet graag in de stam zitten met de hele stam -SF- :eek::p

Mooiste spelers naam:

In de situatie waarin we nu zitten, vind ik mijn eigen naam "The Boy in Quarantine" wel mooi passen.
Savior of the North, Noo-Noo De Stofzuiger & Sjondeertrekker kunnen mij ook wel overtuigen!

Mooiste stam naam:
Omdat ik op W38 in deze stam zat, gaat deze award naar Ordinem Creaturae (Amen)

Het tofste topic:

Uiteraard dit topic!

Het domste topic:
Omdat ik niet van stabbers hou, kies ik hier voor het topic waarin de stabbers vermeld worden. In mijn ogen zijn ze het niet waard om in de schijnwerpers te staan, ook al is dit negatief.

Favoriete forum poster:
De persoon die ik nu ga noemen, zegt niet veel. Als hij iets zegt is het er wel altijd gewoon BOENK OP! Proficiat aan @De Sukke (Rogier)

Minst favoriete forum poster:

Ik lees geen posts die me niet interesseren. Hier benoem ik dus gewoon simpelweg niemand.

Mooiste profiel foto van spelers:
Forum 1.gifForum 2.pngThe boy in Quarantine Zuur.gif

Mooiste profiel foto van stammen:
Amen.png

Mooiste actie van de wereld:

Voorlopig is W73 nogal saai. Toen ik aangevallen werd door 3 stammen, werd het heel eventjes interessant. Jammer genoeg niet lang :(


Meest belovende speler voor de toekomst:
Aan de speler die hier ooit gaat komen te staan -> Surprise me!

Meest belovende stam voor de toekomst:
Amen, Swift
en hopelijk Pit.

Grootste blunder:
Ruiter
die zijn spaargeld allemaal uitgegeven heeft aan TW. :rolleyes::)

Voor wie heb je nu echt respect:
Iedereen verdient het om gewoonweg gerespecteerd te worden..!

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
@Absurd.
@Drie muskebiers @Sjondeertrekker (Rogier)

Ik wil graag nog meedelen dat:

Ik hoop dat jullie een beetje kunnen genieten van mijn allereerste lange forumpost :) :)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Jongens. Een lijst zonder mij erin is per definitie een slechte lijst.
Verder boeit het aantal pp mij geen ene zak. Qua kwaliteit zijn we toch een top 5 account op deze wereld.
 
Reactiescore
207
Jongens. Een lijst zonder mij erin is per definitie een slechte lijst.
Verder boeit het aantal pp mij geen ene zak. Qua kwaliteit zijn we toch een top 5 account op deze wereld.

In bovenstaande lijst staan 3 spelers vermeld. Het zou dus perfect kunnen dat jullie wel gewoon in die top 5 vallen. :p
 

DeletedUser82113

Guest

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Beetje vertekend beeld misschien?

Neem aan dat de aanvallende troepen een laatste edel is die gesniped is. Kan er wel inkomen dat je met die hoeveel heid je laatste edel zou sturen ivm recaps.
 

DeletedUser82113

Guest
Beetje vertekend beeld misschien?

Neem aan dat de aanvallende troepen een laatste edel is die gesniped is. Kan er wel inkomen dat je met die hoeveel heid je laatste edel zou sturen ivm recaps.

Jup de aanval was heel prima, alleen de timing bij de laatste edel was een beetje off, shit happens.
Dit is het enige rapportje van Buildawall welke ik op het AF heb gevonden.

Dat wetende vindt ik persoonlijk de opmerking ' Ook heb ik rapportjes met time tijden door gekregen die zeer verdacht lijken.' vreemd.

Maar zonder context blijft het een leuk rapportje.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Die time tijden heb ik ook gezien, hij schijnt opvallend veel te timen op 100/200/300/400 enzovoort. Alsof er een botje voor word gebruikt zegmaar...

Maargoed dat zijn constateringen, geen feiten :p
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Constatering
1) Vaststelling 2) Vaststelling van een feit

Wait, whut? :p
Lol my bad. T is een feit dat hij opvallend veel op ronde getallen timed. Geen feit dat dat betekent dat hij een time bot heeft oid *
 

DeletedUser82113

Guest
niet gedacht dat mijn kennis van de Nederlandse taal vandaag weer zou verbeteren :D
 

DeletedUser79704

Guest
Die time tijden heb ik ook gezien, hij schijnt opvallend veel te timen op 100/200/300/400 enzovoort. Alsof er een botje voor word gebruikt zegmaar...

Maargoed dat zijn constateringen, geen feiten :p
hoezo zou dit het vermoeden versterken? oprechte vraag btw want heb geen idee hoe een timebot werkt
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
hoezo zou dit het vermoeden versterken? oprechte vraag btw want heb geen idee hoe een timebot werkt

Omdat extreem consequent timen handmatig onmogelijk is. Dus van 15 times is het best mogelijk 2/3/4 x precies 00 te raken als je het er om doet, maar als je dat 10/12/13 keer doet is dat in mijn optiek wel verdacht.
 

DeletedUser82113

Guest
hoezo zou dit het vermoeden versterken? oprechte vraag btw want heb geen idee hoe een timebot werkt

Ik heb verder die scripts nog niet ergens gevonden, maar kan technisch wel enigsinds gokken hoe ze werken.

Simpel gezegd stuurt een klikactie een berichtje naar de server.
Het klikken van verschillende knoppen en de achterliggende functies die worden uitgevoerd kun je automatiseren.

Dus je stelt gewoon in verzend mijn troepen op dat moment en de bot doet het werk voor je en roept de tribalwars servers aan ipv dat je klikacties dat doen.

Deze scripts zijn makkelijk te herkennen omdat zoals Unidentified Black Male hier aangeeft deze een consistentie leveren welke voor een mens niet haalbaar is. Dat zou je zo kunnen verbergen als je een beetje handig bent, maar ik ga dat niet voordoen ;)
 
Reactiescore
71

Likes pakken op mijn screen , hoe durf je :p

Jup de aanval was heel prima, alleen de timing bij de laatste edel was een beetje off, shit happens.
Dit is het enige rapportje van Buildawall welke ik op het AF heb gevonden.

Dat wetende vindt ik persoonlijk de opmerking ' Ook heb ik rapportjes met time tijden door gekregen die zeer verdacht lijken.' vreemd.

Maar zonder context blijft het een leuk rapportje.

Aanval zelf was ook niet heel pluis, dit was de eerste aanval van hem op mij, 16 edels van hem dood vgsm, 0 dorpen winst. Kan t nog wel herinneren, dat ie 6 edels achter elkaar stuurt op 1 dorp terwijl hij wist dat de TS lager dan 25 was, dan loop je gewoon 6 edels dood. En verder over die time tijden, ja die waren zeer verdacht ja, niet alleen ik, maar meerdere spelers denken dat hij een timebot heeft/had gebruikt.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan