Golden Awards

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Goed, lange tijd weggeweest en ik ben later in deze wereld gestapt. Maar we gaan het eens proberen!

Beste speler:
Heel verleidelijk natuurlijk om hier ruiter939 te plaatsen. Ik heb echter moeten lezen (en ook gebaseerd op gesprekken met spelers) dat in dit account mieters veel Premium Punten gestopt is. Is het dan een waardige #1? Natuurlijk, ja: andere accounts hebben ook PP gebruikt om hun account goed op weg te helpen. Maar in die hoeveelheden? Ik kan om deze reden eigenlijk geen ander account op dit moment hier nomineren dan Savior of the North. Waarschijnlijk ook wel wat Premium Punten erin gestampt. Maar met de ligging die ze hebben en het farmvermogen wat ze hebben (ook deels door hun ligging), denk ik wel potentieel het grootste gevaar op dit moment op w73 en een mooie toevoeging voor 'n stam.

Beste stam:
Deze categorie vond ik lastig. Welke stam is nu "for real"? Welke stam is nog een tijdelijke stam? Heel lastig te zeggen allemaal, en ik heb toch het idee dat met name de stammen in het noorden nog tijdelijke stammen zijn. Exitus lijkt een stam met potentie te zijn, mooie ligging ook. Maar toch moet ik gezien de omstandigheden die geweest zijn het front Amen/Swift nomineren. Hebben de volle laag gekregen tijdens deze wereld, ook met dank aan goed uitgevoerde diplomatie van spelers uit de andere kampen.

De beste stam speler:
Wij (team Noire) hebben op dit moment veel te danken aan de stammen Amen/Swift. De stab die afgelopen maand gebeurd was, was een heel vervelende stab en het heeft ons account hard geraakt. We hadden dit niet kunnen doen zonder de VV's van hen. Omdat we echter geen deel uit van de stam maken, en ik zeker geen spelers van Ape ga nomineren als beste stamspelers, laat ik deze optie open.

Het grootste ego:
Ik heb niemand op deze wereld zien posten die zijn eigen doen of kunnen te boven ging.

Beste leider:
Voor mij makkelijke keuze, Roald. In een ver grijs verleden hebben we nog samen een stam geleid op w47. Heel fijne stamleider, met wie ik destijds fijn heb samengewerkt.

Slechtste leider:
Zonder twijfel de stamleiding van de stam Ape, met name Chemistry en René van Chico (nu op naad987). De communicatie vond in z'n geheel plaats via whatsapp en deze was slecht. Het is een spelletje en er horen diplomatieke spelletjes bij, maar dit gaat erboven.

Meest onderschatte stam:
Er zitten een paar stammen in de top 10 die weinig van zich laten horen, en daardoor vaak over het hoofd gezien worden. Exitus is een stam die hier bijvoorbeeld bij hoort. Ze hebben een fantastische rimligging als stam en kunnen op vrij korte duur hun rim helemaal safe zetten. Ik ben benieuwd wat ze van hun gaan zien in de toekomst!

Meest overschatte stam:
Persoonlijk kies ik hier voor Pit. Deze stam staat weliswaar hoog in de ranglijst op dit moment, maar ik vind hun ligging alles behalve sterk. Ik ken hun diplomatieke relaties wel niet uitermate sterk, maar indien ze deze niet op orde hebben (en zelfs, wat doen ze daarna?) hebben ze een gigantisch grote opgave met deze stam. Ik kan ook niet anders concluderen dan dat dit een tijdelijke stam moet zijn.

Meest overschatte speler:
Deze laat ik leeg. Ik ben van mening dat op dit moment weinig accounts overschat worden.

Meest onderschatte speler:
Heel rustig: je hoort ze niet. Maar in de zuid-oostelijke rim zijn twee accounts gestart in dezelfde stam die absoluut niet van zich laten horen. Het gaat dan om The Night Pharmacy en FreaQshow. Opgevallen? Waarschijnlijk niet. Ik verwacht wel meer!

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten:
Ik ben lange tijd weggeweest, en een groot aantal spelers ken ik inmiddels niet meer. Spelers als Tim, Lennart, Rogier, Philippe, Jurriën, Laurens, Emile, Roald, Timo, Niels en Jonathan zijn spelers waarmee ik vroeger veel contact had en ik ook destijds met veel plezier in de stam zat. Verder zijn er ook spelers die vroeger aan de andere kant van het front zaten, maar voor wie ik toch een hoge dunk had. Dit zijn spelers zoals Maks, Erebos en Inge.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Dit zijn er veel. Het zijn met name spelers van wie ik geen fan ben over de stijl van posten op het Algemeen Forum. Eerder hoorde dat spelers bij zoals KingRingo, jokersbrain en dat soort mensen.

Mooiste spelers naam:
Ik ga hier zonder schaamte mijn eigen account naam Noire zetten. Sorry boies.

Mooiste stam naam:
Exitus Acta Probat
is mijn favoriet.

Het tofste topic:
Vroeger was dit altijd zonder twijfel het spotprenten topic. Tegenwoordig kan dit beter het 9gag topic genoemd worden, en dat vind ik persoonlijk toch jammer. Hierdoor is toch de kwaliteit van spotprenten naar mijn idee achteruit gegaan. Daarom gaat nu toch deze award naar het Golden Awards topic en de Onwaarschijnlijke boeken geschreven door W73 spelers.

Het domste topic:
Nachtbrakerstopic.
Nooit gesnapt, ga serie kijken ofzo.

Favoriete forum poster:
Erebos.
en .MortuaMemoria. Beide geven posts die altijd on point zijn en naar mijn mening goed onderbouwd. Global Knowledge kan naar mijn idee ook goede posts opleveren, maar mag soms iets minder denigrerend: het is een stijl die mij niet aanspreekt.

Minst favoriete forum poster:
Veruit, veruit op dit moment Underground Tacticz.. Dit is heel jammer, want ik vond Martijn vroeger langzamerhand een goede posters geworden na alles wat gebeurd was op w19. De posts worden vaak opgevuld met drogredenen waardoor de posts gigantisch groot lijken, maar eigenlijk geen inhoud hebben.

Mooiste profiel foto van spelers:
The Alcoholic Dream
. Heel mooi gemaakt!

Mooiste profiel foto van stammen:
Exitus
. Ook heel mooi gemaakt.

Mooiste actie van de wereld:
Ik vond het prachtig om te zien hoeveel support we kregen op Noire vanuit andere spelers. Er werden ook fakes gestuurd van mensen uit die wij niet kenden: chapeau.

Meest belovende speler voor de toekomst:
Savior of the North
. Redenen zijn hierboven al genoemd. Voor de rest heb ik ook nog steeds het volle vertrouwen in het account Collationem. Ik zou er niet voor niks oorspronkelijk hebben willen meestarten. Mooi team en ik weet zeker dat dit account ook heel ver gaat komen!

Meest belovende stam voor de toekomst:
Op dit moment is dit de stam waar ik eerder over sprak, welke in het noorden naar mijn idee nog moet komen. Ik kijk met grote ogen uit naar wie in deze stam zit en hoe deze stam zich gaat vormen. Dat wordt het moment wanneer w73 een heel interessante fase ingaat en de wereld naar mijn idee ook pas "echt gaat beginnen".

Grootste blunder:
Een wereld starten onder het mom van: we kijken wel waar het schip strandt. Heb voor 'n keer eens weer mijn vertrouwen in andere spelers geduwd. Nooit meer.

Voor wie heb je nu echt respect:
Emile.
Leuke gozer, altijd in voor een leuk babbeltje en gewoon een goede speler. Punt.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Jeremy
van Vitalise. Niet voor niks dat ik al mening wereld met hem start. We vullen elkaar perfect aan en hebben wat aan elkaar. Dikzak en dunzak united!

Ik wil graag nog meedelen dat:
Dit spel is fucking verslavend. Waarom doe ik dit ook alweer?
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Goed, lange tijd weggeweest en ik ben later in deze wereld gestapt. Maar we gaan het eens proberen!

Mooiste profiel foto van spelers:
The Alcoholic Dream
. Heel mooi gemaakt!

Mooiste profiel foto van stammen:
Exitus
. Ook heel mooi gemaakt.

<3
 
Reactiescore
44
Dat is niet alleen op Jeroen gebaseerd. Kijk ook eens naar deze startdorpen:

Bekijk bijlage 19571

De mega fusie van ESFR, de aangetoonde interns van jeroen9710.
Dan heb je nog deze; kijk barbaren edelen is oké maar dit zijn er wel veel en erg veel kleine.
Bekijk bijlage 19572

Dat zijn dus al 4 uit 7 leden die ik moeilijk serieus kan nemen. Daarbij ken ik ook een aantal spelers en dat komt gewoon by far niet in de buurt van wat andere stammen of accounts te bieden hebben. Daarbij heeft Pit 'slechts' zeven leden waarvan ik de helft niet zo serieus neemt. Als ik dat afzet tegen Amen/Swift (als één geheel genomen) dan stelt het gewoon niet veel voor. Zelfs een vergelijking tussen PiT en Amen of Swift zou mijn keuze niet op Pit vallen. Ik probeer vooral te beschrijven dat Amen/Swift de beste stam is, niet omdat we fantastisch zouden zijn, maar bij gebrek aan beter op dit moment. Pit is not even close en maakt echt geen schijn van kans in een duel, dit heeft te maken met kwaliteit, reputatie (wat ik er van weet), omvang en verleden.

Er zijn wel spelers buiten de Amen/Swift die ik evengoed of beter acht dan de gemiddelde Amen/Swifter. Maargoed, meer dan tien zijn dat er wereldwijd niet - in mijn optiek. Daarom beschrijf ik ook dat de meest veelbelovende stam nog gevormd zal of kan worden.

Beetje jammer dat je ons niet serieus neemt omwille van het edelen van bb dorpen. Tegenwoordig doen wel meer spelers dit. Nuja, ieder zijn mening zeker?

Dit geeft ons als team in ieder geval wel een boost zodat je, wanneer de wereld wat ouder is, deze post kan aanpassen van "Moeilijk serieus nemen" naar "Zeker wel serieus nemen".
 
Reactiescore
2.303
Beetje jammer dat je ons niet serieus neemt omwille van het edelen van bb dorpen. Tegenwoordig doen wel meer spelers dit. Nuja, ieder zijn mening zeker?

Dit geeft ons als team in ieder geval wel een boost zodat je, wanneer de wereld wat ouder is, deze post kan aanpassen van "Moeilijk serieus nemen" naar "Zeker wel serieus nemen".

Opletten met die uitspraken. @Triador probeerde ook zo iets....
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
2.369
Bekent met de uitspraak 'Any man who must say, "I am the King", is no true king.'?
Ik zeg ook hele dagen dat ik alleenheerser ben op 69 en dat werkt?
 
Reactiescore
1.454
Uiteraard. Alleen is die uitspraak hier niet echt op zijn plaats.

Denk je van niet? Want volgens mij profileer jij jezelf hier hoger dan de rest je inschat. Je moet jezelf eerst bewijzen. Dat doe je niet door PP abuse en BB dorpen edelen ;)

Ik zeg ook hele dagen dat ik alleenheerser ben op 69 en dat werkt?

God wees blij dat je dat niet voor elkaar krijgt. Dat zou nog erger zijn dan Jannes, Martijn, Jasey, Inge en Rebecca in 1 stam te zetten :O
 
Reactiescore
44
Denk je van niet? Want volgens mij profileer jij jezelf hier hoger dan de rest je inschat. Je moet jezelf eerst bewijzen. Dat doe je niet door PP abuse en BB dorpen edelen ;)

Ik profileer me helemaal niet ;) Bovendien Heb ik jou hier nergens aangesproken om naar je mening te vragen. Wel prettig dat je je tijd neemt om over mijn account te praten. Dat streelt mijn denkbeeldige ego ;)
 
Reactiescore
1.454
Ik profileer me helemaal niet ;) Bovendien Heb ik jou hier nergens aangesproken om naar je mening te vragen. Wel prettig dat je je tijd neemt om over mijn account te praten. Dat streelt mijn denkbeeldige ego ;)


Iemand is flink defensive hier :p. Zeg toch niks verkeerds, alleen dat je je in-game moet gaan bewijzen ;)
 
Reactiescore
1.367
Denk je van niet? Want volgens mij profileer jij jezelf hier hoger dan de rest je inschat. Je moet jezelf eerst bewijzen. Dat doe je niet door PP abuse en BB dorpen edelen ;)

Wel door te fuseren met je vijand?
 
Bovenaan