Golden Awards

DeletedUser69389

Guest
Code:
Beste speler:
Slechtste speler:
Meestbelovende speler voor de toekomst:
Grootste ego:
Beste stam:
Slechtste stam:
Meestbelovende stam voor de toekomst:
Meest onderschatte stam:
Meest overschatte stam:
Beste leider:
Slechtste leider:
Favoriete leider:
Meest overschatte speler:
Meest onderschatte speler:
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mooiste spelers naam:
Mooiste stam naam:
Het tofste topic:
Het domste topic:
[B]Favoriete forumposter:
Minst favoriete forumposter:
Mooiste profielplaatje speler:
Mooiste profielplaatje stam:
Mooiste actie van de wereld:
Voor wie heb je nu echt respect:
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Grootste Blunder:
Ik wil graag nog meedelen dat:


Beste speler:

Ja er zullen behoorlijk wat premium punten doorheen zijn gegaan. Maar het is zonder dat twijfel dat wanneer actief Jurriën en Laurens tot de beste spelers horen van deze wereld. Hun medespelers ken ik als prettige stamgenoten van wereld 70 en ze zeiden laatst dat er een nieuwe (oud)classic topper zou spelen. Wie geen idee. Misschien die ene die zich laatst aanbood op het AF? No idea, maar wanneer het Melle is dan is dat een aanwinst.

Als een van de weinige accounts hebben zij het bijzonder lastig (gehad) door zich in een mijnenveld te bewegen zonder boosts en/of serieuze stamgenoten. De hele buurt werd/wordt tegen hen opgejut door stammen als Bok en dan toch zo groeien is knap.

Slechtste speler:
Buildawell.
Wat een drama account. Komt alleszins niet in .:VD:. of elk andere stam waar ik in zit. Ik weiger met zulke trieste spelers te spelen.

Meestbelovende speler voor de toekomst:
Ik verwacht nog veel van Anarchistisch Kollektief. Ervaren spelers die weten wat ze doen. Veel zal afhangen van hun groei de komende twee weken en wat voor een diplomatiek beleid ze gaan hanteren. Want hun ligging is verre van ideaal zo achter Noo-Noo de Stofzuiger en Valar Morghulis.

Grootste ego:
Normaal verwacht je hier @DragonShield3 natuurlijk. Maar die houdt zich vooralsnog wel gedeisd. Nee ik plaats hier Niettedoen. Wat een verschikkelijk topic was dat zeg. Zelfverheerlijking pur sang. De houding en dat topic waren echt niettedoen.

Beste stam/slechtste stam:
Voor mij is er nog niet een stam te betitelen als de beste of slechtste. Daarom zal ik de, voor mij, serieuze stammen allemaal kort bekijken.

nl73


Legenda

In OT vind ik op Eat Sleep Farm Repeat na weinig 'kwaliteit' zitten, dat en in combinatie met de ligging voorzie ik voor hen weinig toekomstperspectief en zie ik hen dan ook binnen niet al te lange tijd vallen.

-SF- geldt hetzelfde voor, zo klem gedrukt tussen de premade en Level. Ook daar zit niet al te veel potentie in qua ligging en qua spelersmateriaal.

De premade bestaande uit Amen/Swift en nog een zooi spelers bestaat nu nog steeds uit +/- 37 accounts/boosts/contacten/dorpenuitbouwers/mb's. Naar mijn mening een aantal die ze qua kwaliteit niet nodig hebben. Hebben al een account verloren met het wegvallen van Unexplained Miracle door TBS, maar zonder twijfel zal deze stam uitgroeien tot één van de grote uitdagers voor de winst hier.

Lions proberen het de premade lastig te maken, maar het eerste account, Vegetata78 is al gevallen en ze liggen net zoals de eerste 2 stammen tamelijk gesoleerd. Er zitten wel grote spelers bij, maar over de kwaliteit valt te twisten. Ook zitten er overduidelijk een aantal pp farmers bij.

NF, na de premade wel de meest besproken stam van de stam door mij, althans de voorgangers daarvan. Het bevat een aantal spelers die wereld 70 hebben gespeeld in de Inni groep. Ze hanteren de stamnaam No Fun en tsja zo herkennen wij ze ook wel ja. Die niet plezierig spelen... Ze hebben The Alcoholic Dream een smerige ban proberen te bezorgen, net zoals ze dat altijd al deden op wereld 70 en ze maken al bewezen gebruik van slaafjes. Recent hebben Pigzor en Prope flinke ODA behaald en daarmee een gevoelige tik opgelopen. Gelukkig kunnen ze nog gebruiken maken van wat boosts en interns om te blijven groeien. Ze hebben getracht Niettedoen uit te schakelen, maar dat bleek vooralsnog nog niettedoen. Maar ze zullen wel iets moeten doen daaraan, omdat ze aan de ene kant tegen het Dloar van Niettedoen liggen en het oprukkende .:VD:. en aan de andere kant de stam Spread van Savior of The North en The Alcoholic Dream. Een bijzonder lastige omgeving dus en ze beschikken vooralsnog ook nog maar over 4 serieuze accounts. Uit ervaring weet ik dat je Ryker al kunt afstrepen, want dat account is defensief echt pure drama en offensief is het ook niet heel bijzonder. Dan hou je nog maar 3 'serieuze' accounts over en dat is voor hun huidige ligging op termijn niet houdbaar. Ik zie voor hun accounts ook weinig perspectief, want als ik naar .:VD:. kijk dan zie ik voor hen weinig toekomst bij ons, omdat wij voor bepaalde waarden zie staan waar ik hen niet aan zie voldoen kijkende naar wereld 70 en deze wereld. Savior en Tad kennende komen ze ook bij hen niet in aanmerking voor een plek. Het is aan NF hoe verder te gaan, maar willen ze een kans van slagen hebben dienen ze ofwel een stabielere positie voor elkaar te krijgen ofwel dienen ze hun speelstijl aan te passen zodat ze wel geaccepteerd worden in een stam die zichzelf wel serieus neemt en voor bepaalde normen en waarden staat.

.:VD:. mijn eigen stam. Het is natuurlijk lastig om hier objectief over te lullen, maar ik zal mijn best doen. Het grote voordeel van onze stam t.o.v. een aantal andere is dat wij wel al onze rim grotendeels onder controle hebben. Weliswaar dienen wij rekening te houden met Niettedoen en Ruiter die bij ons in de buurt liggen en ook met een Swift die binnen niet al te lange tijd bij ons liggen. Maar wij hebben als stam wel genoeg groeipotentieel. Ook vormen wij een hechte groep die voor elkaar door het vuur gaan. We zien wel waar we naartoe gaan werken. Wij zullen, als het aan ons ligt, gewoon ons selectieve diplomatie en rekruut beleid gaan volgen. Dienen er zich pareltjes aan dan zullen wij deze overwegen, maar wij gaan niet inviten om het inviten. Je moet gewoon binnen de sfeer van .:VD:. passen. Je kunt nog zo'n topper zijn, maar wanneer het niet klikt dan kom je er niet in. Wij hebben een aangename sfeer binnen deze stam en misschien winnen we niet wanneer we die sfeer willen bewaren, maar liever dat dan recruiten en dat het een ongezellige boel wordt.

TBS was ik laatst niet mild over bij mijn rating over Wow Who. Maar ik moet daar toch deels van terugkomen. Ze hebben het account Unexplained Miracle van de premade weten uit te schakelen en ze maken het nog steeds de premade bijzonder lastig. Wanneer deze staat onder de druk kan blijven groeien en de rim kan consolideren verwacht ik toch dat deze stam het langer vol gaat houden dan ik dat vooraf had gedacht. Maar veel zal afhangen van hoe ze gaan groeien in verhouding tot de premade.

OP is niks en wordt niks. Stam zonder potentie. Stam zonder skills. Stam zonder een fatsoenlijk cluster en stam die deels door OT ligt en ingeklemd is tussen OT, -SF- en Level. De vraag is niet of maar wanneer deze stam weg is.

LEVEL hebben met het verliezen van het account Triador zeker een gevoelige tik gehad. Qua ervaring, kwaliteit en ligging bezit deze stam zeker over genoeg perspectief om te herstellen. Maar ze zullen wel moeten oppassen met al die deff stammen die ik eerder al besproken heb. Ze zijn in omvang wel enorm beperkt en is hetgeen ze nu hebben voldoende om op termijn de premade uit te schakelen? Ze liggen redelijk geïsoleerd op deze wereld t.o.v. andere 'serieuze' accounts en/of stammen.

Spread. Een stam door en voor Savior of The North en The Alcoholic Dream. Een stam die in deze huidige vorm de eindstreep niet zal halen, maar wel over voldoende kans beschikt met deze twee accounts. Ik ben zeer benieuwd wie bij hen zullen aansluiten en hoe zij zich tegen de premade van Roald en ons gaan profileren. Wordt het een flop of top? Ik denk het laatste en ik zie er dan ook naar uit om met hen de degens te gaan kruizen.

Dloar, na het vertrek van Noo-Noo de Stofzuiger en ondergetekende is deze stam flink in omvang geslonken en draait het alleen nog om niettedoen en Red Sky At Morning. Ze hebben het als stam al bijzonder lastig met NF en voor hen als accounts is de enige kans op overleving dat ze ofwel NF weten uit te schakelen met (indirecte) hulp van anderen en/of dat ze zich gaan aansluiten bij een stabielere stam zoals een Spread of .:VD:.. Maar er zal eerst heel wat water door de Rijn dienen te stromen, omdat wij natuurlijk niet zonder reden zijn vertrokken. Er zal qua mentaliteit behoorlijk iets verandert moeten worden bij een deel van dat team willen wij hen nog een kans geven en ik zie daar voor nu nog te weinig van. Er zijn lichtpuntjes, maar willen wij de goede sfeer in .:VD:. daarvoor op het spel zetten? De tijd zal leren.

Als laatste stam die ik de revue wil laten passeren als 'serieuze stam' is N1. N1 is de stam van Ruiter en het draait ook om Ruiter. Persoonlijk zie ik zo tussen Swift en .:VD:. weinig perspectief voor deze stam. Ik ben benieuwd wanneer ik hen bij Swift kan zien of dat wij toch een sollicitatie ontvangen. Of gaan ze voor de uitdaging en proberen ze zo lang mogelijk solo stand te houden?

Meestbelovende stam voor de toekomst:[/B]
Qua ligging en skills zou je zeggen Love, Swift en .:VD:.. [/B]Tot een paar dagen terug Level ook, maar die moeten voor nu een pas op de plaats maken.

Meest overschatte stam:
De premade. Werd door sommige partijen al direct tot winnaar uitgeroepen, maar de vele backtimes en het verliezen van UM tonen aan dat ze niet onverslaanbaar zijn ondanks de vele accounts waar ze mee spelen.

Meest onderschatte stam:
Ik denk dat ik persoonlijk NF misschien iets onderschat, want hoeveel het interners/stabbers zijn en ze echt niet leuk spelen groeien ze wel en kunnen ze wel wat. Misschien verrassen zij mij wel.

Beste leider:
Hoewel Ezra formeel niet de leider is van .:VD:. heb ik veel waardering voor de inzet die hij toont in de stam en de brandjes die hij probeert te blussen. Ook Ian en Jordy dragen absoluut een steentje bij en zonder hen waren wij als .:VD:. niet waar we nu zouden staan.

Slechtste leider:
Ik heb altijd veel respect voor de speler, maar nog belangrijker voor de persoon, Roald97. Alleen hoe hij en zijn stam zich hier, vooralsnog profileren vind ik spijtig. Als je dit soort reacties leest:

index.php
index.php

en om dan te zien dat accounts als Cabbage en Interdictum,
weliswaar legale, boosts gebruiken is spijtig. Het is legaal en hun goed recht, maar wel een beetje in strijd met hetgeen eerder gemeld is. Als ik dan antwoord op deze vraag dient te geven:
W73: Challenge Guaranteed, or Not?
Dan ben ik geneigd nee te zeggen wanneer ik tot een kleine 40 accounts kom waar gespeeld mee wordt en/of waar er gewoonweg contact mee is. Het is spijtig, omdat ik vind dat de premade dit soort spel niet nodig heeft.

Favoriete leider:
Het is een beetje apart om iemand die ik hier boven neerzette als slecht hier als favoriet te bestempelen, maar ik dien gewoon toe te geven dat het als stamlid op 59 en 68 fijn was om te dienen onder Roald als leider. Ook onder Fabian @Erebos. was het fijn dienen op 49. Maar daar waar die heel, heel direct kunnen zijn vind ik @Faithless. misschien nog wel de fijnste leider, omdat hij heel rustig kan zijn.

Meest overschatte speler:
Ik persoonlijk heb accounts als Collationem, Interdictum en Sjondeer behoorlijk overschat. Als je ziet hoeveel backtimes die te verwerken hebben gekregen en hoe sommige van hen daarmee omgaan dan verwacht je beter van accounts met hun niveau. Ik moet wel zeggen dat ik hen hier vooral neerzet, omdat ik anders niet zou weten wie.

Meest onderschatte speler:
Ik hoor weinig mensen over Absurd, maar ik vind dat dit account een veer hoort te krijgen. Het is misschien een onopvallend account, maar het stond op wereld 70 altijd voor anderen klaar. Ik ben er zeker van dat dit account ons nog veel gaat tonen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Van accounts waar ik nu niet mee in de stam zit zou ik graag in de stam willen zitten met Maarten en Stan van Cabbage Guy, Sjondeertrekker, Collationem, Ruiter, Alcoholic Dream, Absurd, Eat Sleep, Yellow Snow, Anarchistisch Kollektief, Rene van The Mind, Contradistinctions en tot slot Act of Divinity.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Accounts als Pigzor, Buildawall, The Notorious One, Prope, Vulcan, Ryker, Niettedoen, Gambling Death, Interdictum, Seduced by Lies en Savior of The North. Niet omdat het allemaal stabbers zijn ofzo. Maar met de ene heb je meer een klik dan met de ander. Met Melvin en Pim van Savior kan ik bijvoorbeeld goed door een deur en met Fabian redelijk. Alleen Inge en ik vormen nu eenmaal water en vuur, warm en koud enzo. Dat is gewoon niet heel erg slim voor een stam denk ik.

Favoriete forumposter:
Ik weet dat ik hier tegen het zere been van de ego's van sommige 'topspelers' ga schoppen, maar ik vind het niveau vooralsnog abominabel. Het is absoluut niet dat ik mijzelf als een P&P wonder wil bestempelen, maar ik probeer wel mijn best te doen voor het creëren van 'goede' posts en in de hoop dat daarmee een mooie discussie ontstaat. Veel van de 'gevestigde' namen doen vooral aan zelfverheerlijking en cirkel redeneren. Er wordt naar mijn mening weinig inhoudelijk gereageerd op posts van andere partijen. Voor voorbeelden verwijs ik bijvoorbeeld naar de discussies die hier plaatsvinden met betrekking tot het boosten. Dat vind ik betreurenswaardig. We klagen allemaal over het abominabele niveau van het algemeen forum en de neergang in kwaliteit en activiteit die het doormaakt. Echter ben ik van mening dat een goed en actief algemeen forum bij jezelf begint. Goed voorbeeld doet namelijk volgen en wanneer jij wel 'fatsoenlijk' post dan kun je die teloorgang misschien remmen of heel misschien wel weten om te draaien.

De activiteit is er al, maar nu nog de kwaliteit. Want het is nu nog om te janken hoe er langs elkaar heen wordt gesproken. Voor nu een shoot-out naar @Absurd. en @kingsdorp die als een van de weinige proberen om echt op basis van feiten een discussie te voeren.

Minst favoriete forumposter:
Al die ontzettend verschrikkelijke posters die alleen maar onzin kunnen spuien, haat zaaien, offtopic posten. Simpelweg niets tot weinig toevoegen aan het AF, omdat ze niet de moeite nemen om aandacht te besteden aan hun posts. Spelers die doen alsof hun stam en hun account heilig is en wanneer zij iets doen dan is het gerechtvaardigd. Doet de vijand iets dan is het huis te klein en zijn ze zielig, smerig, vies, arrogant, ego etc. Ik noem hier bijvoorbeeld @icedking

Mooiste spelers naam:
Noo-Noo de Stofzuiger. Arme Frank hahaha.

Mooiste stam naam:
De rots in de branding. Dat moet hoe dan ook onze stamnaam worden.

Het tofste topic:
Huisdierentopic

Het domste topic:
Dat topic van niettedoen,

Mooiste actie van de wereld:
Vind ik voor nu het wegspelen van Unexplained Miracle

Mooiste profielplaatje speler:
140601_large


Mooiste profielplaatje stam:
141833_large
141754_large


Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Mijn team, stam en de daden van vijandelijke spelers.

Grootste Blunder:[

Dat is van mijn medespeler Kevin. Eerst het starten op Niettedoen en daarna de mist ingaan met het kerken plaatsen hahaha.

Ik wil graag nog meedelen dat:
ik allereerst blij ben met de hoeveelheid 'kwaliteitsspelers' op deze wereld. Ik hoop dat we er een leuke wereld van maken.

Maar het belangrijkste vind ik dat ik dat iedereen gezond deze Coronacrisis doorkomt. Ik wil ook mijn steun betuigen aan wie al in zijn nabijheid getroffen is door de ziekte en misschien zelfs al een naaste heeft verloren eraan. Ik weet in elk dat er minimaal 1 a 2 spelers van deze wereld iemand hebben verloren en ik wens hen ontzettend veel sterkte in deze moeilijke periode. Want dat is veel belangrijker dan dit spelletje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.320
Reactiescore
2.303
Meest overschatte speler:
Ik persoonlijk heb accounts als Collationem, Interdictum en Sjondeer behoorlijk overschat. Als je ziet hoeveel backtimes die te verwerken hebben gekregen en hoe sommige van hen daarmee omgaan dan verwacht je beter van accounts met hun niveau. Ik moet wel zeggen dat ik hen hier vooral neerzet, omdat ik anders niet zou weten wie.

Amai, backtime van 56ms. Jij dodged nog niet ene van 10seconden.
sinds wanneer ben je noob omdat je backtimes krijgt.
 
Reactiescore
2.303
Collaflop niet genoeg defslaven voor blok ok
Ja ik zei nog aan Roald maak even 10 deffslaven.
Hij wou niet want wij boosten niet in de premade... Echt flauwekul.
Had beter met Jurrien gestart, hadden we 60 boostaccounts.

Colla vooral omdat het meer dan 1x is overkomen hahaha

Dus omdat je 2 backtimes krijgt ben je noob, de kunde van een ander bewijst iemand anders zijn onkunde?
 
Reactiescore
1.018
We hebben pas sinds gister een plaatje op Nivelle hoor Martijn, denk dat je mooiste profielplaatje spelers even moet bijwerken.
 
Reactiescore
2.303
Omdat martijn Retarted is,
Hieronder de BB codes die wel goed zijn;

Beste speler:
Beste stam:
De beste stam speler:
Het grootste ego:
Beste leider:
Slechtste leider:
Meest overschatte stam:
Meest onderschatte stam:
Meest overschatte speler:
Meest onderschatte speler:
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mooiste spelers naam:
Mooiste stam naam:
Het tofste topic:
Het domste topic:
Favoriete forum poster:
Minst favoriete forum poster:
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:
Mooiste profiel foto van spelers:
Mooiste profiel foto van stammen:
Mooiste actie van de wereld:
Meest belovende speler voor de toekomst:
Meest belovende stam voor de toekomst:
Grootste blunder:
Voor wie heb je nu echt respect:
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:


Gebruik toch gvd de juiste volgorde

#haat
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.320
Bovenaan