Golden Awards

Reactiescore
1.363
mij boeit het pp abuse/gebruik niet, ik speel geen startfase dus heeft geen invloed op wanneer ik wel speel. ik vind het enkel triest als ik zie hoeveel mensen er enorm veel geld er in tw steken
Vind ik ook hoor :p Ik farm mn pp gewoon :). Maarja, mensen hebben hobby's, zo moet je t ook zien..
 
Reactiescore
534
Lijstje van vanavond:
- 2 grote friet
- portie bitterballen
- boulet
- frikandel special, met curry ketchup
- viandel
- chicken wings
- potje joppie saus
- potje stoofvlees

goeie poets

en nu weer ontopic aub?
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Als ik zie hoe elk account op deze manier zo aan 1k GS pakketten kan komen (of zelfs meer) is dit voor de volle 100% broken.

Ik veronderstel even dat 1k figuurlijk is? Toch?
 
Reactiescore
1.139
Ik veronderstel even dat 1k figuurlijk is? Toch?

In mijn geval vooral in GG's geinversteerd als DU maar neem aan dat bij jullie toch ook wel iedereen minstens 1k heeft gehaald?
dit event in combinatie met 30k pp die iedereen wel van w75 heeft, heeft natuurlijk elk account meer dan 1k gs pakketjes anders heb je echt lopen slapen.
Inno heeft het gewoon zwaar verprutst met dit event door alles echt super goedkoop te maken.
 

DeletedUser81766

Guest
In mijn geval vooral in GG's geinversteerd als DU maar neem aan dat bij jullie toch ook wel iedereen minstens 1k heeft gehaald?
dit event in combinatie met 30k pp die iedereen wel van w75 heeft, heeft natuurlijk elk account meer dan 1k gs pakketjes anders heb je echt lopen slapen.
Inno heeft het gewoon zwaar verprutst met dit event door alles echt super goedkoop te maken.

Niet geheel mee eens, het dynamiek van het spel word aangepast en verloop van de wereld zal versnellen. Er zal een edelspam die waarschijnlijk ongekend is voor de fase van de wereld toepasselijk worden. Het is echter een wereld waar edelspam al van toepassing zou zijn, met of zonder dit event. Dit vergroot enkel de scala waarbij er meer edels beschikbaar zijn.

Goedkoop of duur, het is toereikend voor elk account en je zal altijd hebben dat de één meer besteed als de ander. Jammer voor de spelers die er met minder uitkomen, maar accepteer maar dat het zo is. Eindeloze pp discussies leid echt nergens naar toe.
 
Reactiescore
1.139
Ow het resultaat ging het me niet zo om.
Maar kan me niet voorstellen dat inno vanplan was om een event te maken dat meer dan een tienvoud goedkoper is dan andere events.
Al hoewel een basisschool leerling dit had kunnen na rekenen dus waarschijnlijk had inno zoiets van fuck it lekker cashen en achteraf gewoon van de domme houden en zeggen ja hadden we ook niet voorzien.
 
Reactiescore
1.149
Kan ik ook wel op deze manier..

be7f47843b8b5b92dc2e9c3f0b01de8a.png
 
Bovenaan