Golden Awards

Reactiescore
1.892
Jij bent toch de gene die zegt dit niet te kunnen vinden?
En wie zegt dat ik daar nooit iets tegen hem over heb gezegd? Ben nochtans niet de persoon die hem iets kan dwingen en verder ben ik ook geen rijdende rechter die zich met elk puntje wat mij niet aanstaat gaat bemoeien. Maar als het met mij of m'n stam te maken heeft kun je er vanuitgaan dat je een reactie van me krijgt, zowel nu als in de toekomst.
 
Reactiescore
1.165
En wie zegt dat ik daar nooit iets tegen hem over heb gezegd? Ben nochtans niet de persoon die hem iets kan dwingen en verder ben ik ook geen rijdende rechter die zich met elk puntje wat mij niet aanstaat gaat bemoeien. Maar als het met mij of m'n stam te maken heeft kun je er vanuitgaan dat je een reactie van me krijgt, zowel nu als in de toekomst.

Jij trekt toch telkens die racisme kaart!! Black lives matter ofoz
 
Reactiescore
508
Even terzijde nog snel een lijstje neergepend. Is hier beetje stil nietwaar. Voor de gezelligheid


Beste speler: Voor het gemak zet ik er even elk één uit de top 3 neer.

Spread : Semper Paratus. Ondanks het giga internen zit hier een topteam op. Enkele individuen die al eerder bewezen hebben het tw’en zeer goed onder de knie te hebben.

Imago : Collationem. Volgens mij niet het account dat tot nu toe al het meeste heeft laten zien maar op dit account zitten killers. Het front met spread zal bij hun zeker vuur geven.

Pit : Do Not Eat Yellow Snow. Dit acc heeft al een hoop te verduren gehad en ze knallen gewoon rustig door. Ze chillen hem nu op plek 7, knap staaltje tw’en.

Meestbelovende speler voor de toekomst: Kratje

Ongeacht wat hun keuzes zijn in de toekomst ben ik er zeker van dat ze een kop gaan uitsteken. Ze kunnen timen als beesten en hebben een vechtlust die moeilijk valt te evenaren. Eens benieuwd of ze het deze wereld ook kunnen tonen.

Beste stam: Imago & spread. Hebben de beste kaarten. Maar als je ff neutraal en objectief gaat kijken staat Spread kwantitatief toch sterker.

Meestbelovende stam voor de toekomst: Pit

Meest onderschatte stam: Pit

Beste leider:
Roald en de zijnen. Best subjectief dit want heb niet echt weet van de andere leiders. Heb wel gehoord dat de leiding van Pit het ook niet slecht doet.

Meest onderschatte speler: Wow who, je kunt zeggen wat je wilt maar sterk dat hij nog steeds bestaat. Onkruid vergaat niet zou je wel kunnen zeggen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Kratje, Absurd, Interdictum (vv beesten) , TAD,

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: noo noo, semper (ondanks jullie kunde, heb ik toch geen beste ervaring met jullie in de omgang.)

Mooiste spelers naam: Act of Divinity, Savior of the North Anarchist

Mooiste stam naam: Imago

Het tofste topic: spotprenten

Het domste topic: hoeveel gefarmed

Favoriete forumposter:
@Chameleon , @Dream Team. @Unidentified Black Male. @CostaRica

Mooiste profielplaatje speler: The Fart Bomber

Mooiste profielplaatje stam: spread

Voor wie heb je nu echt respect:
alle toppers die vv's draaien zonder aarzelen en die zich inzetten voor de stam. Love jullie.
En ook iedereen die down to earth blijft ondanks dat diegene een grote skillset heeft. Staying humble is the key

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Sowieso m’n team, jullie zijn stuk voor stuk legends. Ly, no homo. Ook Damien van TLDR, wat een tw monster is dat ook eh. Enge times heb je achter de hand broer. Ik rek je wel nog steeds in cod.

Snel gemaakt lijstje, niet veel onderbouwing maar ben een man van weinig woorden
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Spread : Semper Paratus. Ondanks het giga internen zit hier een topteam op. Enkele individuen die al eerder bewezen hebben het tw’en zeer goed onder de knie te hebben.

Imago : Collationem. Volgens mij niet het account dat tot nu toe al het meeste heeft laten zien maar op dit account zitten killers. Het front met spread zal bij hun zeker vuur geven.

Hihi vond deze gewoon grappig. Verder mooi lijstje hoor :biggrin:
 
Reactiescore
1.165
Reactiescore
2.303
Dacht al volgensmij heeft semper echt amper interned de hele wereld en begint dat nu pas beetje te komen met mij ^^
No worry's tho over een maandje of 2 klopt die uitspraak wel :cool:
Je hebt al 94 dorpen geinternd van Vanquisher, al 78 dorpen van je MB stam. Dan nog de dorpen bij tellende van Exitus, je hebt toch al wat geinternd toch? :p
 
Reactiescore
255
Je hebt al 94 dorpen geinternd van Vanquisher, al 78 dorpen van je MB stam. Dan nog de dorpen bij tellende van Exitus, je hebt toch al wat geinternd toch? :p

Dat is in hun begrippen blijkbaar 'amper'. :biggrin:
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Waarom vind je die grappig?

Omdat beide accounts vrij veel geinternd hebben maar het wordt stuk rooskleuriger verwoord bij Colla dan bij Semper.
 
Reactiescore
255
Omdat beide accounts vrij veel geinternd hebben maar het wordt stuk rooskleuriger verwoord bij Colla dan bij Semper.

Dat verbaasd je toch niet mag ik hopen? Golden Awards lijstjes zijn altijd subjectief, de één wat meer dan de ander. En moet zeggen dat het hier nog zeer goed meevalt. Er wordt niks voor niks gezegd: ' Volgens mij niet het account dat tot nu toe al het meeste heeft laten zien', waarmee die insinueert dat ze het inderdaad vrij gemakkelijk hebben gehad maar er in de toekomst wel veel van verwacht gezien de bespelers die het heeft. Wellicht was het beter geweest om ze om die reden bij meestbelovende te zetten, maar bon.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Sinds wanneer is Exitus intern geweest? What the fuck? Het was jullie BG, hoe kan het dan ooit onze intern zijn?

Dan vraag ik me btw ook af hoe het komt dat onze ODA zo hoog is als we volgens jullie al meer dan 200 dorpen intern hebben? Colla bijvoorbeeld heeft 3.5 mil MINDER dan wij.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Niels heeft weer aan de paddo's gezeten, neem het 'm niet kwalijk.
 
Bovenaan