Golden Awards

Reactiescore
983
Dankjewel voor je vermelding :).

Ons account zit al sinds de start van de wereld erg goed in elkaar. Vond het inderdaad ook erg merkwaardig om te lezen dat wij een ondergemiddeld account zijn. Blijkbaar ben je dat tegenwoordig als je 3 werelden speelt als team zijnde van start tot einde (Dennis, Thomas & ik) en één daarvan wint (W46), één daarvan de eindstrijd verliest (W54) en één daarvan momenteel in de top-30 staat.

Met nu ook nog ons jonkie Rens & Raimond erbij gaat het erg interessant worden tegen onze oude stamgenoot van W46 inderdaad haha.

Een tegenstander die natuurlijk enorm veranderd is tegen W46 :D

Benieuwd naar jullie team en naar de strijd!
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Een andere stam waar ik meer van had verwacht is de stam Tring. Welliswaar niet een al te bekende naam, maar de speler FreshedUp verloor daar op één morgen een aardig aantal dorpen. Ik meen ergens vernomen te hebben dat de heren 's morgens door de wekker heen waren geslapen, maar hier kan ik naast zitten. Het frapante aan de situatie is dat hij werd neergemept tot 9 dorpen en het lijkt wel alsof hij daarna weer met rust is gelaten aangezien hij nu alweer op 25 dorpen zit. Je zou verwachten dat deze speler volledig weggespeeld zou worden door Imago, de toekomst zal gaan uitwijzen waarom dit niet gebeurd is en of dit een goede beslissing was.

Wij hebben de gehele nacht tijdens de aanval gewoon contact gehad met FreshedUp per pm-wisseling, sochtends ook, smiddags ook. Accounts was online, verrichte wel wat handelingen maar liet ook wat def en off slachten, enkele recaps - tevergeefs. Reden waarom hij niet helemaal weg is; is een simpele. Het was een tweemansactie en het account had twee prestacks (waaronder kerk) waar we niet doorheen konden geraken met de clears. Verder heeft Tring een NAP met o.a. Boom!! waardoor het zat def heeft. Het account werd na de blitz direct op veel plaatsen bijgestacked en daarmee is het offensief afgelast. 9 dorpen tegen relatieve lage kosten. Na gestacked te zijn heeft hij bb's gepakt om zich te herpakken. Slim om te stoppen? Lastig te zeggen, had ons alle andere clears/groei kunnen kosten zonder resultaat - of niet. Afhankelijk van hoeveel def de rest van Tring kon ophoesten. Nu bouwt hij bb's uit en maakt hij een front dat hij nooit gaat behouden - maar duurder zal het zeker zijn op den duur.
 
Reactiescore
1.367
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Iemand die zichzelf als individu belangrijker acht dan het collectief. Je zit niet voor niks in een stam toch? Gedraag je maat
leuk lijstje en sorry dat ik mezelf belangrijk vind :(
 
Reactiescore
207
Ik zal nog maar eens het goede voorbeeld geven dan...

Beste speler:
De beste speler is voor mij nog steeds Savior of the North. Echter zijn er de laatste tijd wel wat wendingen die me ook verplichten om hier toch wel even Savior of the South te benoemen. De speler heeft op een 15tal minuten tijd een zeer grote indruk op me gemaakt.

Slechtste speler:
De slechtste speler is voor mij de speler die als eerste geedeld werd. Dit is nog steeds niet veranderd voor mij. Verder wil ik niemand deze titel gunnen.

Meestbelovende speler voor de toekomst:
De meest belovende speler voor de toekomst is voor mij Drie muskebiers.
Ik ben er van overtuigd dat we nog lang niet alles gezien hebben van deze jongens.

Grootste ego:
Proficiat aan Roald en de jongens van NIETTEDOEN

Beste stam:
Sinds vandaag ben ik genoodzaakt om hier Spread te benoemen.

Slechtste stam:
POV is voor mij momenteel één van de minste stammen die in de 'top' staan op W73

Meestbelovende stam voor de toekomst:
Ik ga hier zonder enige schaamte Pit. zeggen. We liggen al vanaf het begin van deze wereld onder vuur en hebben ons steeds weten te redden.

Meest onderschatte stam:
Pit.

Meest overschatte stam:
De heren en dames van Mask hebben te veel lof gekregen voor wat ze gepresteerd hebben.

Beste leider:
Proficiat aan Roald en Fabian! Kyle Van Absurd hoort hier ook zeker te staan!

Slechtste leider:
Boeit me eigenlijk vrij weinig. Die stam blijft toch niet bestaan.

Meest overschatte speler:
The Notorious One heeft veel te weinig van zich laten blijken. Enkel door interns groot geworden.

Meest onderschatte speler:
Ik hoop dat ik hier mijn eigen account, The Boy in Quarantine mag plaatsen.

Mooiste spelers naam:
Savior of the South is voor mij echt een dope naam!

Mooiste stam naam:
Pit!

Mooiste profielplaatje speler:
1590443629704.png

Mooiste profielplaatje stam:
1590443644879.png


Ik wil graag nog meedelen dat:
Ik vind Wurm aka Savior of the South echt een baas. Deze jongen heeft me op één avond helemaal kreupel gekregen van het lachen. Verder vond ik het wel eens leuk om hier wat humor op het Forum te brengen door dit leuke lijstje!

I'm out
 

DeletedUser82917

Guest
Nou ben ik wel benieuwd wie je hier onder bedoelt

Slechtste leider:
 
Reactiescore
416
Bedoelde ik niet. Waarom voel je je aangesproken? :eek:

Dat is toch de bedoeling van internet fora? Alles persoonlijk nemen tot dat je zelfwaardering flipt in een minderwaardigheidscomplex, hmm good times =)

Maar dan +1 op de nieuwsgierigheid wie je wel bedoeld ;P
 
Reactiescore
207
Dat is toch de bedoeling van internet fora? Alles persoonlijk nemen tot dat je zelfwaardering flipt in een minderwaardigheidscomplex, hmm good times =)

Maar dan +1 op de nieuwsgierigheid wie je wel bedoeld ;P
Ik bedoelde eigenlijk gewoon de stam die als eerste gaat falen. We weten toch nog niet wie het is? Ik ben dus ook nieuwsgierig
 
Reactiescore
757
Nu er eindelijk twee en misschien wel drie goede stammen zijn, ga ik mijn eerste echte 'deftige' lijstje posten. Verder vind ik dat het lang genoeg geduurd heeft om op een andere initiatief nemer te wachten. Enjoy my list.

Beste speler:
De beste speler op W73 is ongetwijfeld Savior of the North. W73 is een wereld waarbij het niveau al bij al eindelijk weer eens deftig is, misschien wel hoog. Na een iets 'rustigere' start, had ik in het begin heel even twijfels of ze het deze wereld ook weer zouden waarmaken. Echter zijn deze twijfels snel weggenomen wanneer ik naar hun profiel ging en hun rover awards zag.

Bij deze wil ik team Savior dan ook feliciteren met de prestaties die ze tot nu toe geleverd hebben. Zoals ik al zei is het niveau van w73 hoog en zijn er uiteraard nog een hele boel andere goede spelers. Misschien wel te veel om ze hier allemaal te benoemen. Bedankt aan iedere speler die zijn bijdrage levert om van deze wereld een echt fijne, top wereld te maken!

Slechtste speler:
De slechtste spelers van W73 hebben zich bijna allemaal kenbaar moeten maken door te stabben. Deze stabbers zijn vroeg of laat allemaal door de mand gevallen en ondertussen ook al wel allemaal uitgespeeld denk ik. Ik hoop dat w73 de rest van zijn bestaan kan verder gezet worden zonder enigszins minder mooie acties.

Meestbelovende speler voor de toekomst:
Ik verwacht nog steeds heel veel van volgende spelers;
-Drie muskebiers
-Sjondeertrekker
-Noire & Vitalise
Ik ben er sterk van overtuigd (eigenlijk weet ik het zo goed als zeker) dat deze spelers nog lang niet staan op de ranglijst waar ze horen te staan. Daarom wil ik ze hier toch wel even benoemen, net omdat ik vind dat zij die complimenten ook verdienen.

Grootste ego:
Het grootste ego gaat op W73 naar twee spelers. Namelijk, Roald en de spelers van NIETTEDOEN. Verder zijn het beide steengoede spelers en bedoel ik dit zeker niet negatief. Een ego mag er zijn, een ego mag gestreeld worden.

Beste stam:
Wereld 73 bestaat momenteel uit twee zeer goede stammen, en een derde gewoon goede stam.
Op de eerste plaats hebben we momenteel een gedeelde eerste plaats. Proficiat aan de alle spelers van de stam Imago en aan de gehele stam Spread. Op de tweede plaats hebben we dan nog alle leden van de stam Pit. (mijn stam). De stam Pit. bestaat uit allemaal pittige spelers, die zeker weerstand zullen bieden tot het einde, en zo het verloop van W73 mee het mooie weer zullen maken.

Slechtste stam:
De slechtste stam die bestaan heeft op W73, en nu nog deels bestaat is DINO. Deze stam bestond uit spelers die het spel eerlij gespeeld hebben, maar ook uit spelers die het spel nooit eerlijk gespeeld hebben. Gelukkig waren deze spelers maar en zeer klein aandeel uit de stam.

Meestbelovende stam voor de toekomst:
De top 3 zullen de drie meest belovende stammen voor de toekomst gaan worden. Persoonlijk hoop ik op een zeer mooie driestrijd.
Veel succes aan iedereen die hier zijn bijdrage aan gaat leveren. May the best win ;)

Meest onderschatte stam:
In deze fase van het spel denk ik dat er minder en minder van onderschatting gesproken gaat kunnen worden. In alle eerlijkheid kan ik hier dus ook geen stam gaan neerschrijven.

Meest overschatte stam:
De twee stammen die de strijd zullen verliezen, zullen uiteindelijk deze titel gaan dragen. Beetje te vroeg om hier eentje te gaan benoemen dus.

Beste leider:
Hier hebben we ook een top 3. W73 bestaat uit 3 steengoede stamleiders. Proficiat aan Roald, Kyle van Absurd. en Fabian van Savior. Jullie verdienen het dubbel en dik om hier een schouderklopje te krijgen.

Slechtste leider:
Ik denk niet dat van deze vraag iemand vrolijk wordt? Laten we deze dus gewoon overslagen op deze hele mooie zaterdag.

Favoriete leider:
Kylie!!

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Ooit wil ik graag nog eens een wereld spelen met alle spelers die ik graag heb in één en dezelfde stam. Het is namelijk niet gemakkelijk dat spelers die je graag hebt gespreid zitten over 3 stammen. Beetje te veel 'spread' for me :) :)

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Ik zou niet graag in een stam zitten die bestaat uit stabbers. Ze verkloten nu eenmaal een wereld, en de reputatie van alle andere spelers in die stam, die uiteindelijk niet leaven.

Mooiste spelers naam:
In tijden van corona vind ik mijn naam 'The Boy in Quarantine' een zeer geslaagde spelers-naam. Verder is 'Savior of the North' ook een fantastische accountnaam. Ik zie zelfs dat ze er een aantal fans bij gekregen hebben op de wereld!

Mooiste stam naam:
Spread, Imago en Pit. zijn alle drie zeer leuke en mooie stamnamen. De winnende stam zal uiteindelijk deze prestatie winnen.

Minst favoriete forumposter:
Volgens mij is deze poster voor lange tijd verlost van zijn slechte posts. Martijn jonge, veel sterkte in deze donkere tijden voor je!

Mooiste profielplaatje speler:
Forum 1.gifForum 2.pngThe boy in Quarantine Zuur.gifThe Boy in Quarantine 1.png
Mooiste profielplaatje stam:

1590867988646.png
Ik wil graag nog meedelen dat:
Ik hoop op een zeer mooi verdere verloop van deze mooie wereld. En ik hoop dat jullie kunnen genieten van deze post.
 
Reactiescore
255
Meestbelovende speler voor de toekomst:
Ik verwacht nog steeds heel veel van volgende spelers;
-Drie muskebiers
-Sjondeertrekker
-Noire & Vitalise

Thanks voor de vermelding! :smile: Alleen hoezo sta ik apart vermeld van Noire :tongue:?
 
Bovenaan