- Reactiescore
- 416
Oh nee alles kan stuk hoor. Maar dan moet er wel een actie zijn gedaan om stuk te gaan. Je kunt mij hekelen voor mijn inzet bij de vorming van de premade. Ook voor het interne beleid, maar dat is identiek aan veel werelden die Martijn ook speelde en toen juist becomplimenteerde. Daar kan het dus niet aan liggen. Verder wilde hij zelf met zijn account overkomen, dus aan de opzet van de premade zal het ook niet liggen. Dan je stukje over slecht leiderschap omdat ik nog niets heb gedaan; wat valt er momenteel te doen als leider dan, in dit stadium. De premade speelt terughoudend met rekrutering en met diplomatiek (ja ja kom maar met de oneliners) maar dat maakt het voor mij heel makkelijk; elke sollicitatie krijgt gelijk een nee (smash/greg geen solli, kwamen al uit het clubje hè) en qua diplomatiek hoef ik ook niets te ondernemen. Verder is het delegeren want de stam zit bomvol ervaring en kunde. Er is maar één reden waarom ik daar sta, dat is zo klaar als een klontje, en dat is geen legitieme reden. Ik hoef er verder geen discussie over hoor, ik heb gezegd wat ik wilde zeggen. Discussie over zoiets onzinnigs zou een waste of words zijn.
leuk dat smash en greg dan een samenwerking bespreking en ik daarom ff hem met rust moest laten na t slopen van al zn troepen, vervolgens om te horen dat het puur onzin was en het een lam excuus was om niet nog een acc te verliezen, zwaks pel dit. Mocht je willen smijt ik alle screens van de chats erop, geen probleem. Het feit dat je als premade laat joined en samenwerkingen bespreekt met andere mensen zodat je niet nog meer grond verliest is ver van net spel, premade best, vies lopen lullen om geen verlies te krijgen daar trek ik de lijn.