Golden Awards

Reactiescore
416
Oh nee alles kan stuk hoor. Maar dan moet er wel een actie zijn gedaan om stuk te gaan. Je kunt mij hekelen voor mijn inzet bij de vorming van de premade. Ook voor het interne beleid, maar dat is identiek aan veel werelden die Martijn ook speelde en toen juist becomplimenteerde. Daar kan het dus niet aan liggen. Verder wilde hij zelf met zijn account overkomen, dus aan de opzet van de premade zal het ook niet liggen. Dan je stukje over slecht leiderschap omdat ik nog niets heb gedaan; wat valt er momenteel te doen als leider dan, in dit stadium. De premade speelt terughoudend met rekrutering en met diplomatiek (ja ja kom maar met de oneliners) maar dat maakt het voor mij heel makkelijk; elke sollicitatie krijgt gelijk een nee (smash/greg geen solli, kwamen al uit het clubje hè) en qua diplomatiek hoef ik ook niets te ondernemen. Verder is het delegeren want de stam zit bomvol ervaring en kunde. Er is maar één reden waarom ik daar sta, dat is zo klaar als een klontje, en dat is geen legitieme reden. Ik hoef er verder geen discussie over hoor, ik heb gezegd wat ik wilde zeggen. Discussie over zoiets onzinnigs zou een waste of words zijn.


leuk dat smash en greg dan een samenwerking bespreking en ik daarom ff hem met rust moest laten na t slopen van al zn troepen, vervolgens om te horen dat het puur onzin was en het een lam excuus was om niet nog een acc te verliezen, zwaks pel dit. Mocht je willen smijt ik alle screens van de chats erop, geen probleem. Het feit dat je als premade laat joined en samenwerkingen bespreekt met andere mensen zodat je niet nog meer grond verliest is ver van net spel, premade best, vies lopen lullen om geen verlies te krijgen daar trek ik de lijn.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Wrm wil je ni met mij in een stam martijn???
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
iedereen die nu doet alsof UT zijn lijstje niet bedoeld is om mensen na te trappen of zwart te maken heeft legit stront in hun ogen lol

In ieder geval heeft hij ook nog wat zelfspot

Minst favoriete forumposter:
Al die ontzettend verschrikkelijke posters die alleen maar onzin kunnen spuien, haat zaaien,

leuk dat smash en greg dan een samenwerking bespreking en ik daarom ff hem met rust moest laten na t slopen van al zn troepen, vervolgens om te horen dat het puur onzin was en het een lam excuus was om niet nog een acc te verliezen, zwaks pel dit. Mocht je willen smijt ik alle screens van de chats erop, geen probleem. Het feit dat je als premade laat joined en samenwerkingen bespreekt met andere mensen zodat je niet nog meer grond verliest is ver van net spel, premade best, vies lopen lullen om geen verlies te krijgen daar trek ik de lijn.

Ik snap je interpretatie hoor. Echter zijn rekruten en diplomatie niet per definitie uitgesloten zoals vaker gezegd. Alleen dat we tracht dit zeer te beperken. Daarbij kan Amen net andere belangen hebben dan Swift. Natuurlijk coördineren we dit gemeenschappelijk. Maar toch is er een behoorlijke gab tussen beide stammen en kan dat een andere insteek vereisen. Ik heb ook meegekregen dat Chili kwam horen bij Amen en ik heb Amen de kans gegeven om te kijken wat zij daar van vinden en om dan een voorstel te doen op het forum. Waarschijnlijk had je daar geen 'ja' op gekregen, maar het is niet tot een voorstel gekomen na intern overleg denk ik. Ik weet het fijne er niet van. Wat ik al zei; amen/swift hebben genoeg kunde. Amen kent de situatie daar beter en kunnen met eigen plannen en voorstellen komen, waar we vervolgens als geheel democratisch over stemmen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
117
Meest overschatte speler:
Ik persoonlijk heb accounts als Collationem, Interdictum en Sjondeer behoorlijk overschat. Als je ziet hoeveel backtimes die te verwerken hebben gekregen en hoe sommige van hen daarmee omgaan dan verwacht je beter van accounts met hun niveau. Ik moet wel zeggen dat ik hen hier vooral neerzet, omdat ik anders niet zou weten wie.

Het aantal backtimes dat we krijgen hebben we ook echt zelf in de hand, flapdrol. Een backtime van 50 ms niet dodgen is idd nogal slecht van ons, jij zou die op elk moment natuurlijk kunnen dodgen met 2 vingers in de neus.

Miss eens je premades vragen hoe het met hun 5 clears is afgelopen gisteren ;)
 
Reactiescore
416
In ieder geval heeft hij ook nog wat zelfspot





Ik snap je interpretatie hoor. Echter zijn rekruten en diplomatie niet per definitie uitgesloten zoals vaker gezegd. Alleen dat we tracht dit zeer te beperken. Daarbij kan Amen net andere belangen hebben dan Swift. Natuurlijk coördineren we dit gemeenschappelijk. Maar toch is er een behoorlijke gab tussen beide stammen en kan dat een andere insteek vereisen. Ik heb ook meegekregen dat Chili kwam horen bij Amen en ik heb Amen de kans gegeven om te kijken wat zij daar van vinden en om dan een voorstel te doen op het forum. Waarschijnlijk had je daar geen 'ja' op gekregen, maar het is niet tot een voorstel gekomen na intern overleg denk ik. Ik weet het fijne er niet van. Wat ik al zei; amen/swift hebben genoeg kunde. Amen kent de situatie daar beter en kunnen met eigen plannen en voorstellen komen, waar we vervolgens als geheel democratisch over stemmen.


sure, here we go:

nummer 1
nummer 2

is deze manier van communiceren normaal als je toch al bij de premade hoort? Fijne manier van spelen moet ik zeggen. 2 dagen daarna toch maar amen joinen, lekker bezig mensen
 
Reactiescore
28
Hm, misschien moet in mijn fijne trouwe medespeler Emile ook maar eens middels een GA lijstje vertellen dat ik hem eigenlijk maar een dikzak vind. Maar laten we even realistisch wezen, hoe is het mogelijk om 8 jaar lang de beste te zijn en dan binnen een maand op deze wereld, waarbij ik als leider geen kut heb gedaan, ineens de slechtste te worden? Dat is maar op één ding gebaseerd; namelijk dat hij nu bij de tegenpartij zit. Dan nog even wat realisme, in dit stadium zijn er nog vele tientallen leiders. Je kunt mij nog zo een lul vinden, maar ik blijf een lul met misschien wel de meeste leiderwins en ervaring binnen de community. Dat maakt het gewoon een steek onder water die niet eens gebaseerd is op welk ingame gegeven dan ook, een succesvolle, maar dan krijg je hem terug ook. :)

nou ik vond je W73 premade aankondigingstopic een tikkie overdreven en pseudo-altruistisch ("we doen dit voor de community, wanna go with a bang, bla bla") en je gedrag strookt helemaal niet met wat je daar schrijft ("het zijn 7 accounts, mss 8, maar we zijn super streng op mb's, boostaccounts en rekrutering, bla bla bla"). mijn hypocrietmeter is ondertussen ontploft.

Wilt toch niet zeggen dat ik jou als oldschool speler en als mens niet respecteer?
Of dat ik opeens niet meer vind, dat je een van de weinige mensen bent waarvoor ik überhaupt dit AF zou opendoen omdat je goed schrijft, altijd respectvol en onderbouwd?

Is hetzelfde als met je moeder, toch niet omdat je ze eens verrot scheldt omdat ze de oren van je kop zaagt, dat je zie niet meer graag hebt?
 
Reactiescore
1.853
Meest overschatte speler:
Ik persoonlijk heb accounts als Collationem, Interdictum en Sjondeer behoorlijk overschat. Als je ziet hoeveel backtimes die te verwerken hebben gekregen en hoe sommige van hen daarmee omgaan dan verwacht je beter van accounts met hun niveau. Ik moet wel zeggen dat ik hen hier vooral neerzet, omdat ik anders niet zou weten wie.
Je klaagt over de kwaliteit van de posts, maar vervolgens is dit wel je onderbouwing voor een meest overschatte speler? Leg dit eens uit want ik volg je voor geen meter.
 
Reactiescore
1.148
Beste speler:
Ja er zullen behoorlijk wat premium punten doorheen zijn gegaan. Maar het is zonder dat twijfel dat wanneer actief Jurriën en Laurens tot de beste spelers horen van deze wereld. Hun medespelers ken ik als prettige stamgenoten van wereld 70 en ze zeiden laatst dat er een nieuwe (oud)classic topper zou spelen. Wie geen idee. Misschien die ene die zich laatst aanbood op het AF? No idea, maar wanneer het Melle is dan is dat een aanwinst.

Als een van de weinige accounts hebben zij het bijzonder lastig (gehad) door zich in een mijnenveld te bewegen zonder boosts en/of serieuze stamgenoten. De hele buurt werd/wordt tegen hen opgejut door stammen als Bok en dan toch zo groeien is knap.

Voor het eerst sinds tijden dat Collationem hier niet staat!! Verdikke zeg, ga eens aan de werk jij @Dream Team. ...

TBS was ik laatst niet mild over bij mijn rating over Wow Who. Maar ik moet daar toch deels van terugkomen. Ze hebben het account Unexplained Miracle van de premade weten uit te schakelen en ze maken het nog steeds de premade bijzonder lastig. Wanneer deze staat onder de druk kan blijven groeien en de rim kan consolideren verwacht ik toch dat deze stam het langer vol gaat houden dan ik dat vooraf had gedacht. Maar veel zal afhangen van hoe ze gaan groeien in verhouding tot de premade.

Bijzonder lastig? Ze zijn tot drie keer toe (alle) edels en bijna alle clears doodgelopen op Collationem en twee keer schedel. Maar goed, ik ben benieuwd hoelang ze het gaan volhouden. Zal ongetwijfeld een leuke strijd worden.


Meest overschatte speler:
Ik persoonlijk heb accounts als Collationem, Interdictum en Sjondeer behoorlijk overschat. Als je ziet hoeveel backtimes die te verwerken hebben gekregen en hoe sommige van hen daarmee omgaan dan verwacht je beter van accounts met hun niveau. Ik moet wel zeggen dat ik hen hier vooral neerzet, omdat ik anders niet zou weten wie.

Beetje een gekke redenering om dan direct als 'overschat' neergezet te worden.. Zegt eerder iets over de tegenstanders die wij aanvallen lijkt mij, sowieso ook best lastig om een backtime van onder de 100ms te dodgen. Denk eerder dat deze accounts juist sterk zijn omdat ze er nog staan, zelfs met backtimes.
Eigenlijk moet je eens voor de grap op W68 kijken, golden of einde awards.. Ik kan het niet op één hand meer tellen hoor :tongue::wink:
 
Reactiescore
735
Nogmaals het is hier w73, laten we vooral de lijstjes daar ook op baseren. Als Savior hier even flink wordt genakt op wat voor manier dan ook, plaats ons dan ook alsjeblieft met een kritische noot in dergelijke lijstjes, terecht en goed voor de motivatie zou ik zeggen :)
 
Reactiescore
1.148
Nogmaals het is hier w73, laten we vooral de lijstjes daar ook op baseren. Als Savior hier even flink wordt genakt op wat voor manier dan ook, plaats ons dan ook alsjeblieft met een kritische noot in dergelijke lijstjes, terecht en goed voor de motivatie zou ik zeggen :)

Als dat een reactie op mij is, lees mijn post dan nog even een keer. Wellicht heb je de smileys aan het einde van de zin gemist, dat kan hoor!! Verder is alles W73 gerelateerd.
 
Reactiescore
1.148
Ben ik de enige die het extreem jammer vind dat een GA topic verpest wordt door zinloze posts die niks meer te maken hebben met de lijstjes zelf?

Want zo'n post draagt ook echt veel bij!! :redface:
 
Reactiescore
254
Ben ik de enige die het extreem jammer vind dat een GA topic verpest wordt door zinloze posts die niks meer te maken hebben met de lijstjes zelf?
De discussies die momenteel gaande zijn hebben betrekking op het lijstje van UT, dus hoezo hebben ze niks meer te maken met de lijstjes zelf?
 
Reactiescore
254
Wat een godslastering dat je je pf veranderd hebt!
Kijk nou uit! Straks krijg je commentaar van 'voorever' dat je reactie niks met de lijstjes te maken heeft!

Maar hoezo? Was je er zo aan gehecht? :tongue:
 
Bovenaan