Golden Awards

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Slechtste leider:
Ik heb altijd veel respect voor de speler, maar nog belangrijker voor de persoon, Roald97. Alleen hoe hij en zijn stam zich hier, vooralsnog profileren vind ik spijtig.

Wat jammer! Na acht jaar van consequente toewijding maak je een ommezwaai van 180 graden, omdat je dit keer niet bij mij in de partij kon spelen? Ik heb een tijdlijn gemaakt van je postgedrag naar mij Martijn. Je was nog zo cute toen.

25 aug 2013
msrmcs0zyq8we.png


24 juni 2014
kebr6pf100.png


12 aug 2014
o2h18kq5bdgy.png


20 jan 2016
5p9yofu8g87.png


20 mei 2016
rsyx0xr.png


21 juni 2016
dglhdr55f.png


10 juni 2017
rkr1fb.png


30 nov 2017
v2jsm5.png


26 feb 2018
2i6uteupxpx.png


28 dec 2018
b59kqlb.png


7 maart 2020
1a5jtk0j2.png



Lang verhaal kort; Je vergooit je eigen (laatste beetje) reputatie door steeds weer te wisselen van mening. Hoe kun je iemand nou jaar in jaar uit iemand complimenteren op allerlei vlakken en dan binnen een maand ineens dezelfde persoon neer te zetten als slechtste leider van de wereld. Dat terwijl er waarschijnlijk zeeën met halve garen aan het roer staan bij de vele stammen die er momenteel zijn.

Het is niet alsof mijn posts of de kwaliteit daarvan ernstig verandert is. Het enige dat verandert is, is jouw ingame positie ten opzichte van mij. Dat dat voor jou een reden is om ineens een totaal anders lijstje te maken toont alleen dat je geen ruggengraat hebt en gewoon mensen nomineert waar je nog wat punten bij hoopt te scoren. Dit was natuurlijk al langer duidelijk en ik heb je dit ook wel eens gezegd, maargoed je bent hardleers. Sorry voor alle genomineerden, maar de woorden geschreven woorden van Martijn, zijn echt bar weinig waard.
 
Reactiescore
967
Het is een beetje apart om iemand die ik hier boven neerzette als slecht hier als favoriet te bestempelen, maar ik dien gewoon toe te geven dat het als stamlid op 59 en 68 fijn was om te dienen onder Roald als leider.

Ik vind het erg apart dat je allemaal citaten uit voorgaande werelden pakt, maar dan niet deze! Hij zegt toch ook altijd fijn met je samengespeeld te hebben?

Ik vind het eigenlijk juist klasse als iemand niet alleen een yes man is voor vrienden, maar ze ook durft te bekritiseren. Ik zeg niet dat ik het met alles eens ben, maar om hem nu te classificeren als spineless, omdat hij kritiek uit, vind ik erg laag.
 
Reactiescore
2.303
Wat jammer! Na acht jaar van consequente toewijding maak je een ommezwaai van 180 graden, omdat je dit keer niet bij mij in de partij kon spelen? Ik heb een tijdlijn gemaakt van je postgedrag naar mij Martijn. Je was nog zo cute toen.

25 aug 2013
msrmcs0zyq8we.png


24 juni 2014
kebr6pf100.png


12 aug 2014
o2h18kq5bdgy.png


20 jan 2016
5p9yofu8g87.png


20 mei 2016
rsyx0xr.png


21 juni 2016
dglhdr55f.png


10 juni 2017
rkr1fb.png


30 nov 2017
v2jsm5.png


26 feb 2018
2i6uteupxpx.png


28 dec 2018
b59kqlb.png


7 maart 2020
1a5jtk0j2.png



Lang verhaal kort; Je vergooit je eigen (laatste beetje) reputatie door steeds weer te wisselen van mening. Hoe kun je iemand nou jaar in jaar uit iemand complimenteren op allerlei vlakken en dan binnen een maand ineens dezelfde persoon neer te zetten als slechtste leider van de wereld. Dat terwijl er waarschijnlijk zeeën met halve garen aan het roer staan bij de vele stammen die er momenteel zijn.

Het is niet alsof mijn posts of de kwaliteit daarvan ernstig verandert is. Het enige dat verandert is, is jouw ingame positie ten opzichte van mij. Dat dat voor jou een reden is om ineens een totaal anders lijstje te maken toont alleen dat je geen ruggengraat hebt en gewoon mensen nomineert waar je nog wat punten bij hoopt te scoren. Dit was natuurlijk al langer duidelijk en ik heb je dit ook wel eens gezegd, maargoed je bent hardleers. Sorry voor alle genomineerden, maar de woorden geschreven woorden van Martijn, zijn echt bar weinig waard.

Ga farmen Roald, Savior staat weer voor op ons..
 
Reactiescore
389
Verschrikkelijke spotprenten maken en dan ook nog is slechte topics openen. Zwaar leven
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Hm, misschien moet in mijn fijne trouwe medespeler Emile ook maar eens middels een GA lijstje vertellen dat ik hem eigenlijk maar een dikzak vind. Maar laten we even realistisch wezen, hoe is het mogelijk om 8 jaar lang de beste te zijn en dan binnen een maand op deze wereld, waarbij ik als leider geen kut heb gedaan, ineens de slechtste te worden? Dat is maar op één ding gebaseerd; namelijk dat hij nu bij de tegenpartij zit. Dan nog even wat realisme, in dit stadium zijn er nog vele tientallen leiders. Je kunt mij nog zo een lul vinden, maar ik blijf een lul met misschien wel de meeste leiderwins en ervaring binnen de community. Dat maakt het gewoon een steek onder water die niet eens gebaseerd is op welk ingame gegeven dan ook, een succesvolle, maar dan krijg je hem terug ook. :)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Heb Martijn van men negeerlijst moeten halen of ik kon dit topic niet lezen..
 
Reactiescore
735
Als je 8 jaar lang dienst hebt bewezen kan je dus niet meer stuk zeg je eigenlijk met andere woorden Roald?
Dat lijkt me natuurlijk niet het geval.
Je kan aangeven dat jij nog niks hebt gedaan deze wereld, maar je naam is onlosmakelijk verbonden met je huidige stam/premade.
Dat je daarin nog niks hebt gedaan kan tevens gezien worden als slecht leiderschap, gezien Martijn het dus niet eens is met hoe deze stam zich tot dusver profileert.
Zoals Sonemmontis al aangeeft in zijn post heeft Martijn dit al netjes beschreven in zijn lijstje, dat hij zijn geloofwaardigheid hiermee (nog meer) te grabbel gooit lijkt me dus meer jouw subjectieve mening (omdat jij hier bekritiseerd wordt) dan dat dit daadwerkelijk zo is.
 
Reactiescore
1.278
Oh bekritiseren is zeker prima. Maar laten we wel even realistisch wezen, hoe is het mogelijk om 8 jaar lang de beste te zijn en dan binnen een maand op deze wereld, waarbij ik als leider geen kut heb gedaan, ineens de slechtste te worden? Dat is maar op één ding gebaseerd; namelijk dat hij nu bij de tegenpartij zit. Dan nog even wat realisme, in dit stadium zijn er nog vele tientallen leiders. Je kunt met aardig of een lul vinden, maar wel een lul met de meeste leiding-wins en misschien wel ervaring binnen de community. Dat maakt het gewoon een steek onder water, een succesvolle want dan krijg je hem terug ook.

Dit is w73. Laten we even realistisch wezen TW is de afgelopen jaren aanzienlijk veranderd en dan manier waarop je de premade op deze wereld gezet hebt oogst nu eenmaal veel kritiek. Dit is iets wat niet te ontkennen valt buiten beschouwing gelaten of de kritiek terecht is. Je eigen postgedrag is de aanleiding geweest voor deze kritiek en ik denk eerlijk gezegd dat zulk soort kortzichtig postgedrag prima past bij de nominatie "slechste leider". Successen uit het verleden zijn immers geen garantie voor de toekomst.

Je hebt eigenhandig de reputatie van de premade afgebrokkeld door simpelweg te blijven ontkennen en je verlies niet te willen nemen terwijl iedereen hier natuurlijk eenvoudig doorheen prikt. Dus nogmaals successen uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst zelfs de beste, zelfs iemand die zichzelf als beste ziet, kan eens een misstap maken en daarop afgerekend worden.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Ik moet zeggen dat het wel een plus is als je de nominaties baseert op de gebeurtenissen op deze wereld. Het is nog een heel vroeg stadium dus je kunt lijstjes ook nog niet zo goed onderbouwen. Een speler die nu als overschat of slecht wordt neergezet, kan later gewoon hartstikke goed presteren. Het is nu nog beetje oordelen op de kleine dingen; op dit moment is het boosten van de premade een trend, en dat kwam met name door de opmerking van Roald omtrent uitdaging. Er zijn best wat mensen die de huidige policy afkeuren en het statement volledig in strijd daarmee vinden. Het is echter wel maar één van de dingen die een leider moet doen, maar daar kan je op dit moment nog niet goed over oordelen. Op basis van wat er nu uitspringt wordt Roald daar neergezet. Het is inderdaad wel een volledige draai tov de vroegere nominaties van Martijn en het kan misschien wat kort door de bocht zijn, maar ik zou eerder zeggen dat je dan nog iets langer moet wachten met de lijstjes. Maar ik vond het ook wat overdreven om een lange post te maken met 20 nominaties uit het verleden van Martijn om zijn kwaliteit van posten te bekritiseren. Zoals ik al zei zou juist het verleden zo min mogelijk moeten meetellen in de beoordeling. Ik houd het simpel, als ik een lijstje echt goed vind en ze in mijn ogen met goede intenties gemaakt worden, geef ik ze een like; vind ik ze matig, negeer ik ze.

Vond het verder wel grappig dat er naast beste leider ook "favoriete leider" stond, beetje nutteloos eigenlijk :tongue:
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Oh nee alles kan stuk hoor. Maar dan moet er wel een actie zijn gedaan om stuk te gaan. Je kunt mij hekelen voor mijn inzet bij de vorming van de premade. Ook voor het interne beleid, maar dat is identiek aan veel werelden die Martijn ook speelde en toen juist becomplimenteerde. Daar kan het dus niet aan liggen. Verder wilde hij zelf met zijn account overkomen, dus aan de opzet van de premade zal het ook niet liggen. Dan je stukje over slecht leiderschap omdat ik nog niets heb gedaan; wat valt er momenteel te doen als leider dan, in dit stadium. De premade speelt terughoudend met rekrutering en met diplomatiek (ja ja kom maar met de oneliners) maar dat maakt het voor mij heel makkelijk; elke sollicitatie krijgt gelijk een nee (smash/greg geen solli, kwamen al uit het clubje hè) en qua diplomatiek hoef ik ook niets te ondernemen. Verder is het delegeren want de stam zit bomvol ervaring en kunde. Er is maar één reden waarom ik daar sta, dat is zo klaar als een klontje, en dat is geen legitieme reden. Ik hoef er verder geen discussie over hoor, ik heb gezegd wat ik wilde zeggen. Discussie over zoiets onzinnigs zou een waste of words zijn.
 
Reactiescore
1.278
Oh nee alles kan stuk hoor. Maar dan moet er wel een actie zijn gedaan om stuk te gaan. Je kunt mij hekelen voor mijn inzet bij de vorming van de premade. Ook voor het interne beleid, maar dat is identiek aan veel werelden die Martijn ook speelde en toen juist becomplimenteerde. Daar kan het dus niet aan liggen. Verder wilde hij zelf met zijn account overkomen, dus aan de opzet van de premade zal het ook niet liggen. Dan je stukje over slecht leiderschap omdat ik nog niets heb gedaan; wat valt er momenteel te doen als leider dan, in dit stadium. De premade speelt terughoudend met rekrutering en met diplomatiek (ja ja kom maar met de oneliners) maar dat maakt het voor mij heel makkelijk; elke sollicitatie krijgt gelijk een nee (smash/greg geen solli, kwamen al uit het clubje hè) en qua diplomatiek hoef ik ook niets te ondernemen. Verder is het delegeren want de stam zit bomvol ervaring en kunde. Er is maar één reden waarom ik daar sta, dat is zo klaar als een klontje, en dat is geen legitieme reden. Ik hoef er verder geen discussie over hoor, ik heb gezegd wat ik wilde zeggen. Discussie over zoiets onzinnigs zou een waste of words zijn.

Blijf zo terughoudend bezig dan heb je over een jaar in dit tempo 60 leden. Kom op Roald wat een onzin. Greg en smash zijn later bij de premade gekomen op zich prima, maar dat toont geen terughoudend recruutbeleid sterker nog het tegenovergestelde. Op het moment dat je op het AF iets verkondigd en IG het tegenovergestelde doet dan wordt je hier gewoon op af gerekend. Je kan hierover schijnheilig blijven posten, maar ik weet eigenlijk zeker dat heel w73 zijn oordeel over dit al geveld heeft.
 

DeletedUser69389

Guest
iedereen die nu doet alsof UT zijn lijstje niet bedoeld is om mensen na te trappen of zwart te maken heeft legit stront in hun ogen lol
Wat ik wilde was dit topic en discussies laten doen ontstaan. Iets wat blijkbaar is gelukt. Al vind ik het spijtig hoe persoonlijk sommige mensen zaken kunnen maken. Voor de rest sluit ik mij aan bij wat Fabian en Sam erover zeiden.
 
Reactiescore
853
Wat ik wilde was dit topic en discussies laten doen ontstaan. Iets wat blijkbaar is gelukt. Al vind ik het spijtig hoe persoonlijk sommige mensen zaken kunnen maken. Voor de rest sluit ik mij aan bij wat Fabian en Sam erover zeiden.
Nouja ben het eigenlijk met hem eens. Hij heeft het dan ook niet enkel over Roald denk ik.
 

DeletedUser79704

Guest
Wat ik wilde was dit topic en discussies laten doen ontstaan. Iets wat blijkbaar is gelukt. Al vind ik het spijtig hoe persoonlijk sommige mensen zaken kunnen maken. Voor de rest sluit ik mij aan bij wat Fabian en Sam erover zeiden.

discussie's die al in 4 andere topics worden gevoerd.
 
Bovenaan