Golden Awards

Reactiescore
30
En bedankt :)
 
Reactiescore
1.962
Allereerst wil ik melden dat ik gewoon mijn eerlijke kijk geef op deze wereld, stamgenoten ga me dus niet boos aankijken als ik jullie hier negatief benoem.

Beste speler: Binnen Fresh! vind ik A Lone Wolf het beste account. Nog niet per se om wat ze hebben laten zien deze wereld maar ik weet wat voor kwaliteit er op dit account zit. Het zijn stuk voor stuk toppertjes en ik denk dat er op deze wereld geen account is die kan tippen aan hun prestaties in het verleden. Daarnaast staan ze ook gewoon op een plek nummer 4 als ondersteuning, terwijl het niet eens een 'safe account' is.

De beste speler van MoTr! vind ik op dit moment TheWitch, hebben keurig verdedigd wat ook de eerste plaats ODD heeft opgeleverd met amper tot geen dorpenverlies. Daarnaast weet ik op basis van andere werelden dat er veel kwaliteit aanwezig is op dit account.

Beste stam: MoTr! is op dit moment de beste stam, hebben hun zaakjes keurig op orde. Het stamgevoel is volgens mij vrij hoog wat je niet vaak ziet vlak nadat er 2 stammen gefuseerd zijn. Daarnaast hebben ze nu ook al 2 succesvolle massa's uitgevoerd.

De beste stam speler: Insomnia Has Yoda. staat dik bovenaan de lijst met verslagen tegenstanders als ondersteuner, met zelfs 3x zoveel als de nummer 2. Dan moet je wel een goede stamspeler zijn en constant je troepen opofferen.

Het grootste ego: Frank van Kapitrein voelt zichzelf volgens mij vrij goed, als hij maar niet weer 4x naar een verschillende stam gaat hoppen als op W71. Daarnaast heeft het account zelf ook weinig gedaan behalve barbaren edelen en internen.

Beste leider: Jouke van Exact. had de zaakjes in 1C destijds goed onder controle, heeft destijds uren gestoken in het leidingswerk. Nam zelfs vv aan om andere accounts goed te zetten qua groepen en troepenindeling zodat de stam als geheel goed stond. Nadat we in Fresh! zijn gekomen heeft hij ook meteen de def coördinatie op zich genomen zonder dat iemand er om vroeg en maakt dus weer deel uit van het leidingsteam.

Slechtste leider: Leiding van Globe, ik weet niet precies wie het was/waren maar de situatie rondom de stab met Ruvon leek nergens op. De rest van de stammen moesten soms dagen wachten op een statement en wanneer deze dan eindelijk kwam was het gewoon een post vol met bullshit. Uiteindelijk is er gewoon niks opgelost in deze situatie en wordt het account nu lekker geinternt.

Meest onderschatte stam: in een 2-strijd worden er geen stammen meer onderschat. Beide stammen hebben het gered tot aan de endgame dus moet er wel kwaliteit aanwezig zijn.

Meest overschatte stam: Hetzelfde als het punt hierboven. Toch als ik moest kiezen is dat op dit moment zeker weten Fresh! aangezien men toch wel meer verwacht van een stam die eigenlijk al de hele wereld rang 1 staat.

Meest overschatte speler: .Conor Mcgregor heeft de gehele wereld in de top gestaan en zelfs tijden op rang 1 terwijl dit in mijn ogen VOLLEDIG onterecht is. Heeft een prima te verdedigen front en al helemaal met de uitkijktoren erbij. Als er ik dan zag hoe het account erbij stond tijdens de eerste beste massa dan is dit gewoon lachwekkend. Alle mobiele def werd op het laatste moment in stacks gezet waardoor er niks meer mobiel was om te snipen, en deze stacks braken ook nog eens allemaal. Daarnaast was het front 95% off ingedeeld ik bedoel maar...

Meest onderschatte speler: republiccity je hoort weinig van deze gasten en zijn ook een relatief klein account. Toch denk ik dat het een account is om rekening mee te houden. Zitten goede spelers op, en terwijl Conor een zooi dorpen verloor sloeg dit account de massa probleemloos af zonder dorpen te verliezen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Dennis @Tragedy under Grace kan ik echt om lachen en Ritesh @republiccity is een aardige gozer. Daarnaast zijn de gasten van A Lone Wolf gezellige stamgenoten. De spelers van TheWitch heb ik vaak als tegenstander gehad en zou ik nog wel een keer mee samen willen spelen. Voor de rest ken ik bar weinig mensen op deze wereld.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: ACAB door zijn manier van posten op het AF, Predec omdat hij ineens verdwijnt wanneer er kritiek is en Ruvon zou ik nooit meer bij in de stam gaan maar dat spreekt voor zich denk ik..

Mooiste spelers naam: Pjotr Clearikov.

Mooiste stam naam: The Inglorious Pirates en Spammen voor het leven! (1C) vond ik ook prachtig, namen van de 2 grote stammen is niet zoveel soeps.

Het tofste topic: Spotprenten geweldige manier om wat mensen op te stoken.

Het domste topic: Stabbers gezocht! en dat gezeik over wereldafspraken kan ik me ook dood aan ergeren.

Favoriete forum poster: Er wordt niet bijzonder veel of goed gepost op dit forum maar @Sjondeertrekker heeft een prachtig topic gestart over de stab van Ruvon en daarna ook gereageerd met goede onderbouwing dus van mij krijg hij deze benoeming.

Minst favoriete forum poster: @ACAB vind ik posten als een dwaas. Daarnaast die 3 fake accounts, heb je helemaal niks aan.

Dikste wannabe op het forum: @POOHBEER1

Dikste wannabe in het spel: @Predec is een gamemod dus wil iets betekenen voor de community, helaas bereikt hij met zijn daden iets heel anders.

Mooiste profiel foto van spelers:
141624_large


Mooiste profiel foto van stammen:
138758_large


Mooiste actie van de wereld:
pfff weinig moois gebeurd denk ik? Mijn eigen stam heeft 2x dorpen verloren maar dat kan ik zelf niet echt mooi noemen. Leuk moment voor ons account zelf was wel toen we A Lone Wolf voorbij gingen op de ranglijst nadat Exact in eerste instantie als een MB van hun gestart was, noobs:biggrin:

Meest belovende speler voor de toekomst: ik wil hier toch mijn eigen account (Exact.) benoemen, qua groeiruimte, farmruimte en front denk ik toch dat dit account potentieel het meeste kan bereiken nog. Ditzelfde geldt voor Anonymous Threat. alleen dit account het recent een jump moeten maken, ik ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken.

Meest belovende stam voor de toekomst: ik denk dat Fresh! alsnog het meeste potentie heeft. Hebben nog grote stukken aan rim te edelen en dat is ook 1 van de redenen dat de stam nog niet zoveel heeft laten zien qua grootschalige acties. Spelers zijn nog een beetje druk met hun eigen clusters terwijl MoTr! al stukken meer kan focussen op de fronten. Toch denk ik wanneer alles goed ligt dat Fresh! nog veel gaat laten zien deze wereld.

Grootste blunder: Aan het begin van deze wereld een clear verliezen tijdens het canceldodgen omdat ik een DODGE NOK aanzag voor een DODGE OK, die deed wel even pijn.

Voor wie heb je nu echt respect: mensen die nachten voor dit spelletje, je moet er maar zin in hebben..

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Jelle (@Project 1) en Niels, die beide stoken iedereen op om actief te farmen, munten te slaan of wat dan ook. Zulke spelers heb je echt nodig in een team.

Ik wil graag nog meedelen dat: Kapitrein flop, en Conor moet stoppen met barbaren edelen!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
286
Beste leider: Jouke van Exact. had de zaakjes in 1C destijds goed onder controle, heeft destijds uren gestoken in het leidingswerk. Nam zelfs vv aan om andere accounts goed te zetten qua groepen en troepenindeling zodat de stam als geheel goed stond. Nadat we in Fresh! zijn gekomen heeft hij ook meteen de def coördinatie op zich genomen zonder dat iemand er om vroeg en maakt dus weer deel uit van het leidingsteam.

Misschien moet hij DiD en Ceuneur nog eens bekijken :X

Verder mooie post!
 
Reactiescore
319
Reactiescore
53
Frank van Kapitrein voelt zichzelf volgens mij vrij goed, als hij maar niet weer 4x naar een verschillende stam gaat hoppen als op W71. Daarnaast heeft het account zelf ook weinig gedaan behalve barbaren edelen en internen.

Wanneer hebben wij voor het laatst barbarendorpen geedeld en een grote intern gedaan?
Kijk eerst eens naar je eigen edelhistorie... Wie is hier nu de interner en bb-edelaar..?
 
Reactiescore
319
Nadat we in Fresh! zijn gekomen heeft hij ook meteen de def coördinatie op zich genomen zonder dat iemand er om vroeg en maakt dus weer deel uit van het leidingsteam.
Definieer meteen. Want nu lijkt het wel zo dat Conor daar onder valt. En blijkbaar was DiD niet goed genoeg gestacked.
 
Reactiescore
1.962
grappig hoe je iedere maal steken geeft naar je stamleden, moet leuk zijn in jullie stamchat :)

Kijk eens wat er bovenaan mijn lijstje staat? Ik geef tenminste een eerlijke mening over de wereld om iedereen wat leesplezier te geven, dat jullie de Golden Awards nou gebruiken om elkaar reet af te likken kan ik ook niks aan doen. Daarnaast weten de spelers van Conor en DiD zelf ook wel dat het beter moet, als je elkaar alleen maar complimentjes krijg je geen kans voor verbetering he.

Wanneer hebben wij voor het laatst barbarendorpen geedeld en een grote intern gedaan?
Kijk eerst eens naar je eigen edelhistorie... Wie is hier nu de interner en bb-edelaar..?

Volgens mij hebben wij alleen Reddington lopen internen maar dit was noodgedwongen, volgens mij omdat jullie onze eigen stam 1C kapot rekruteerden?

Definieer meteen. Want nu lijkt het wel zo dat Conor daar onder valt. En blijkbaar was DiD niet goed genoeg gestacked.

Het was niet meteen, maar na de massa op Conor eigenlijk. Daarnaast kan je de def nog zo goed coördineren als je wilt, uiteindelijk komt het op de bespelers zelf aan om te deffen bij de massa en daar is het fout gegaan. Ik hoop dat je zelf ook wel snapt dat je met alleen stacken niet zo ver komt want 9 van de 10 keer springt men daar toch overheen, helemaal met zo'n groot front als DiD heeft.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Tnx voor de complimenten. Volgende massa mogen jullie wel vv naar Witch sturen hoor :like:
 
Reactiescore
1.363
Thanks voor de benoemingen rotnewb rickje! <3

xxx
 
Bovenaan