Golden Awards

Reactiescore
306
Thomas Fcking Shelby is zich gaan bemoeien daar :O
 
Reactiescore
2.064
Wat een agressiviteit hier zeg! Jeetje!
 
Reactiescore
399
wanneer komt er nou een deftige massa...... saai frontje zo hoor

Ben jij volgende CO die ik laat stoppen op @republiccity

bespaar mij jou uitleg waarom je CO volgens jou is gestopt ritesh.

dank, ik ben blij met mn fans

Zeg maar wanneer je klaar bent voor een massa:) Zullen we de 25e aanhouden?

Heb er vertrouwen in dat je mij laat runnen van het account rep.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Beste speler:

A lone wolf

Beste stam:

Op dit moment ga ik voor Fresh! Al is het in deze feitelijke 1v1 denk ik heel erg close met MoTr/Globe . Qua kwaliteit denk ik niet dat we veel voor elkaar onderdoen, maar de core van Fresh speelt al de hele wereld met elkaar en is daarom iets beter op elkaar ingespeeld en zit denk ik intern beter in elkaar. Zal nu iig een mooie strijd gaan worden, niet de 1v1v1v1 waar op werd gehoopt, maar dat hoeft de pret niet te gaan drukken.

De beste stam speler:

Pfoeh, vind ik een lastige. Ik denk namelijk dat er in Fresh en voormalig Globe echt veel spelers waren die veel voor elkaar over hebben gehad, aangezien dit de stammen zijn geweest die het meest te verduren hebben gehad. MoTr ongetwijfeld ook trouwens. Maar lastig voor mij te beoordelen omdat ik in geen 1 van die stammen heb gezeten (de korte tijd in Fresh kan ik nog niet echt beoordelen).

Dan ga ik maar voor een actie helemaal in het begin van de wereld waar Lars (originele) Kapitrein al zeer vroeg bijna al zijn clears even voor mij beschikbaar stelde om te helpen met een stammetje weg te vegen.

Het grootste ego:

Inkoppertje wel deze wereld he, Ruvon.

Beste leider:

Hmmm, het is iig niet iemand uit Book, Globe, 100. Dan ga ik bij deze toch voor Pjotr Clearikov

Slechtste leider:

De totale afwezigheid van leiderschap bij het aannemen van Ruvon in voormalig Globe. Staat ongeveer op gelijke hoogte aan het gebrek ervan in Book. overigens.

Meest onderschatte stam: Meest overschatte stam: Met effectief 2 stammen over een beetje onzinnig om te gaan benoemen, er zal vast een prima rimstam zijn die onderschat wordt, ik heb er iig niet mee te maken gehad.

Meest overschatte speler:

Ditzelfde geldt ook wel misschien voor Conor om objectief te blijven gewoon, maar ik heb zelf ook wel meegemaakt hoe Kapitrein zo enorm hard groeide en dat was toch wel vooral enorm veel pp gebruik en barbarendorpen edelen. Eerste beste massa was geflopt toen. Dit gaat eigenlijk meer over het account zelf, het huidige team zijn prima spelers.

Meest onderschatte speler:

Hate them of love them, maar exact. is wel echt een tering goed team.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

@Goth Angel beetje in de skype chat liedjes met elkaar delen, lijkt me een zeer chille gast.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Tsja ik ken hem niet van persoon, maar qua AF profilatie? Acab

Mooiste spelers naam:

Ik zat de spelerslijst eens door te lopen tot ik 1 vond die ik wel had willen hebben en toen kwam ik ergens rond rang200 uit bij: 'nachtwerk' als nachter vind ik dat wel iets hebben

Mooiste stam naam:

Always A Step Behind

Het tofste topic:

Pfoeh, nou spotprenten gaat de laatste tijd wel lekker

Het domste topic:

Dit zijn er echt teveel op w72. Global Stabbings topic was wel een noodzakelijk topic, maar de bagger die daar vanuit elke hoek naar elkaar werd gegooid was wel redelijk treurig.

Favoriete forum poster:

POOHBEAR1

Minst favoriete forum poster:

ACAB en drie 3 losers van die onari nomari of weet ik veel hoe ze heten


Mooiste profiel foto van spelers:

Ik vond het oude plaatje van Kapitrein echt heel tof, waarom is die weg :(

139281_large


Deze is heel sick, 1 vd mooiere plaatjes die ik op een wereld heb gezien. Thema past bij naam, kleuren, lettertype.

Mooiste profiel foto van stammen:

142051_large


Moest er even naar zoeken

Voor wie heb je nu echt respect:

POOHBEAR1/IHY vind ik echt een heel heel chille gozer. Heeft bepaalde dingen gedaan deze wereld waar ik meer dan respect voor heb, meerdere keren.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Al ws het maar van korte duur, ik vond de tijd in Book met Lars en Frank op discord wel erg chill, kreeg daardoor wel veel zin in de wereld ook met voormalig co Frank toen. Jammer dat dat allemmaal van korte duur was.

Verder natuurlijk mijn buddies Timo en Jerro

Ik wil graag nog meedelen dat:

Kapitrein Flop
 
Reactiescore
306
Meest overschatte speler:

Ditzelfde geldt ook wel misschien voor Conor om objectief te blijven gewoon, maar ik heb zelf ook wel meegemaakt hoe Kapitrein zo enorm hard groeide en dat was toch wel vooral enorm veel pp gebruik en barbarendorpen edelen. Eerste beste massa was geflopt toen. Dit gaat eigenlijk meer over het account zelf, het huidige team zijn prima spelers.

Wij zijn gewoon flop :D
Mogen het niet beter doen dan onze MH Kapifloptrein he ;)
 
Reactiescore
26
Beste speler:
Ik vind @Insomnia Has Yoda. & @What the Duck hebben wel laten zien dat ze wat kunnen en zijn natuurlijke rete actief!

Beste stam:
Deze is niet heel moeilijk, Motr! natuurlijk!!!

De beste stam speler:
@What the Duck gooien helaas wel een beetje weinig GS rondjes.. maar voor de rest top!!

Het grootste ego:
Hij heet op het AF @Sjondeertrekker ken zijn echte naam niet, maar volgens mij speelt hij op ALW, valt moeilijk normaal mee te communiceren..

Beste leider:
Dat moet nog gaan blijken wie de beste leider gaat worden!!

Slechtste leider:
Geen idee, zit ik te kort voor op de wereld

Meest onderschatte stam:
MoTr!

Meest overschatte stam:
Fresh!

Meest overschatte speler:
@Jagerm3ister verwacht niet zoveel van hen

Meest onderschatte speler:
@TheWitch pakken iedereen straks

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten:
Met onze MB Ceuneur natuurlijk!!

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
@A Lone Wolf, lijken mij niet de meeste gezellige mensen..

Mooiste spelers naam:
@Pjotr Clearikov. Wie houdt er nou niet van Russen?

Mooiste stam naam:
Stam namen is niet echt boeiend, maar vind Fresh! dan nog wel oke

Het tofste topic:
Spotprenten

Het domste topic:
Global Stabbings

Favoriete forum poster:
Vinnieeee & Frankieee

Minst favoriete forum poster:
@Sjondeertrekker

Dikste wannabe op het forum:
@Chicago Blackhawks

Dikste wannabe in het spel:
@Exact.

Mooiste profiel foto van spelers:

https://dsnl.innogamescdn.com/asset/3cc5e90/graphic/userimage/143854_large

Mooiste profiel foto van stammen:

https://dsnl.innogamescdn.com/asset/3cc5e90/graphic/userimage/138758_large

Wie wil er nou geen mooie dame op de foto?

Mooiste actie van de wereld:
De geslaagde massa op ceunneur! Wel sportief dat hij toegaf dat ze flop zijn

Meest belovende speler voor de toekomst:
@Beercules, let op deze man

Meest belovende stam voor de toekomst:
Zonder twijfel Motr!

Grootste blunder:
Persoonlijk denk ik dat het vloeit uit het feit dat 100 & Globe geen leiding hadden en daaruit grote problemen ontstonden..


Voor wie heb je nu echt respect:
Respect heb ik zeker voor Vince, rete actief en erg ervaren, die jongen kan alles! Daarnaast ook veel respect voor Roban denk niet dat je een betere MB kan wensen. Natuurlijk niet te vergeten dat Frankie elke nacht aan het strijden is.

Daarnaast respect voor @What the Duck, @Rone & @Insomnia Has Yoda. , @AT zijn allemaal top spelers waar we nog wel het een en ander van gaan zien op deze wereld!

Ceuneur natuurliik ook een top account op het gebied van communicatie :)


Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
@TheWitch werden vgm aardig onderschat, maar blijken toch wel het een ander te kunnen.

En natuurlijk Sharon waarmee je leuke discussies mee kunt voeren xo

Ik wil graag nog meedelen dat:
Dat deze wereld eindelijk echt begonnen is en dat er nu ‘normaal’ gespeeld kan worden zoals het hoort!!!
 
Bovenaan