Golden Awards

Reactiescore
239
Ging idd over project 1 maar hij speelt toch op jou acc??
Zal dat erbij zetten...
 
Reactiescore
239
Nu blij? hahaha !

@Project 1 wees maar blij, het enige wat je zult presteren op deze wereld!
Jammer dat je het account exact zo in discredit brengt!
 
Reactiescore
239
Tjah, je kan zo goed zijn als je wilt in een spel maar als je nu eenmaal een eikel bent dan wilt niemand op termijn nog met je spelen :)
 
Reactiescore
306
Voor wie heb je nu echt respect:
Diepe Diepe respect voor mijn Co spelers, het mag wel gezegd worden dat mijn co's momenteel echt wel alles doen voor dit account.
De nachten die hier worden door getrokken zijn echt niet normaal, het teamwerk is top!

Daarnaast wil ik team Kapitrein en What the duck ook nog eens bedanken en men respect tonen, jullie zijn top spelers !!
Niet altijd makkelijk maar ook dikke shout out naar onze tegenstanders: Shakedown8 (Daniel is het bijzonder) & Mac' Gregeur :D
Gezellige & eerlijke mensen !

Thx Dimi!
 
Reactiescore
239
Haha wat heb jij gepresteerd dan om dit te zeggen? Behalve een nietszeggende wereldwinst op W70 dan. Kan je vertellen dat Jelle 1 van de beste spelers is die ik ken.

niet zo veel hoor, buiten dan winst w7, winst w9 en nog paar anderen... naja allemaal nietszeggend uiteraard.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Beste speler:
Ik vind dat ActionReaction zich op deze wereld al het meest heeft bewezen, als verdediger weliswaar.

Beste stam:
Zonder enige twijfel... Motr!!

De beste stam speler:
What the Duck

Het grootste ego:
Project 1; co op account Exact.

Beste leider:
Jeroen en Jens, mijn co's die ondanks ze officieel geen leider waren toch alles telkens probeerden in goede banen te lijden!

Slechtste leider:
Moeilijke keuze... dan toch maar de oud leiding van book?

Meest onderschatte stam:
MoTr

Meest overschatte stam:
Fresh

Meest overschatte speler:
R. Reddington, lijkt me onervaren team echter zag Fresh er blijkbaar meer in?

Meest onderschatte speler:
What the duck, echt een top team, die worden zoiezo top 3!

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten:
Nu Jasper niet meer speelt op het account shakedown8 zou ik hun wel kiezen!

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Project 1; co op account Exact., kan je gewoon niet normaal mee praten, zen AF posts zeggen genoeg.


Mooiste spelers naam:
De onze vind ik eerlijk gezegd het mooiste... als dat niet mag dan ga ik voor Anonymous Threat.

Mooiste stam naam:
Pfff vind dat dit op deze wereld echt tegenslaat... haha... Fresh i guess?

Het tofste topic:
Spotprenten

Het domste topic:
Top & Flopstammen.

Favoriete forum poster:
Mijn lieve co, Poooooohhhhhhh!

Minst favoriete forum poster:
Project 1; co op account Exact. lullo eerste klas !

Dikste wannabe op het forum:
Project 1; co op account Exact. ^^

Dikste wannabe in het spel:
Kan ik nog eens Project 1 zeggen? Zend tijdens een 'massa' 6 bevelen uit 1 dorp....

Mooiste profiel foto van spelers:
: Bekijk bijlage 20378

Mooiste profiel foto van stammen:
Bekijk bijlage 20379

Mooiste actie van de wereld:
De def acties van globe tegen de 3 overige stammen.

Meest belovende speler voor de toekomst:
What the duck !!!

Meest belovende stam voor de toekomst:
De stam die zal voortvloeien uit Globe.

Grootste blunder:
Recrutering van Ruvon, R2W van Fresh, de massa aanvallen die waardeloos waren,...

Voor wie heb je nu echt respect:
Diepe Diepe respect voor mijn Co spelers, het mag wel gezegd worden dat mijn co's momenteel echt wel alles doen voor dit account.
De nachten die hier worden door getrokken zijn echt niet normaal, het teamwerk is top!

Daarnaast wil ik team Kapitrein en What the duck ook nog eens bedanken en men respect tonen, jullie zijn top spelers !!
Niet altijd makkelijk maar ook dikke shout out naar onze tegenstanders: Shakedown8 (Daniel is het bijzonder) & Mac' Gregeur :D
Gezellige & eerlijke mensen !

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Wat er ook gezegd word over Globe maar ik denk oprecht dat wij de beste spelers hebben binnen deze stam, ik bedoel het grootste aantal goede spelers.
Mensen die nachten omdat er iemand anders in de stam word aangevallen, puur om te kijken of ze kunnen snipen of OS schuiven, echt zalige spelers !

Ik wil graag nog meedelen dat:
Er is al veel gezegd en gebeurd in deze wereld, misschien al iets te veel...
Echter hoop ik alsnog op een leuke en eerlijke strijd, dat de besten mogen winnen!

Fcking newgen, hoezo ga je Jelle negatief benoemen? Kutnoob
 
Reactiescore
239
Dat is dus het gemiddelde niveau daar, 'exact' wat ik bedoelde ...

Zouden jullie niet beter minecraft gaan spelen en daar lopen stoer en fel doen?
 
Reactiescore
516
Dat is dus het gemiddelde niveau daar, 'exact' wat ik bedoelde ...

Zouden jullie niet beter minecraft gaan spelen en daar lopen stoer en fel doen?

Haha, je komt zelf met een lijstje aanzetten die vol onwaarheden staat of enige motivering waarom je hiervoor kiest. Het is dan ook meer dan logisch dat dit reacties opwekt.

Als je het niet eens bent met eerder geplaatste statement vanuit 1C, kan je hier ook als een normaal persoon op reageren in plaats van zo een zoutig lijstje te maken.
 
Reactiescore
239
Geen problemen met 1c enkel met jou waardeloze en hersendode berichten op het AF.
Je moet echt dringend oefenen op begrijpend lezen.... ben trouwens niet de eerste die dat zegt ;)
 
Reactiescore
399
Beste speler:
Gezien de nieuwe ontwikkelingen betreft 1c zal hier uit de stam Motr, Globe en Fresh iemand benoemd worden.

Omdat ik nog een newgen noob ben ken ik nog weinig spelers uit de andere stammen en baseer me nominaties daarom op feiten.

Motr:
Anonymous Threat.
1589295345756.png
Dit is volgens mij één van de carry accounts van Motr. Heeft een goede ligging met nog veel groei mogelijkheden. Naast de groeimogelijkheden heeft Anonymous Threat een redelijk safe ligging maar toch met een leuk front op Globe. Heeft een verdediging score van bijna 4 miljoen en een aanvalsscore van ruim 1 miljoen. Qua aanvallen zijn er dus nog verbeteringen.

Globe
Insomnia Has Yoda.
1589295875342.png
In de GA-lijstjes wordt AR met regelmaat genoemd, de reden dat ik hier Insomnia has Yoda. neerzet is de volgende:

Dimitri heeft gewoon een geile zware stem. Nu ik niet weet hor AR klinkt is dit misschien een gekke onderbouwing.

AR heeft een aanvalsscore van net aan 1 miljoen ten opzichte van een verdedigingsscore van bijna 15 miljoen. Persoonlijk denk ik dat AR meer de aanval had moeten ingaan in het verleden, en hoop dat dit in de toekomst nog gaat geburen.

Insoomnia has yoda heeft zowel als ondersteuner als aanvalsrang de nr één positie binnen Globe.

Fresh!
.Conor Mcgregor
1589296206411.png
Binnen Fresh is .conor Mcgregor een goede bijdragen qua meedenken en activiteit.

Met een overpowerede moraalbreker als Kapitrein vermoed ik in de toekomst een fusie waardoor .conor mcgregor op nummer één zal eindigen.


Beste stam:
Fresh!

Ik denk dat Fresh! alles het beste op orde heeft van de stammen op w72. Naast een goede ligging is Fresh! volgens mij de enige stam die offensief al bezig is op stam niveau.

Helaas, kon de massa van Globe niet doorgaan was er wel benieuwd naar.


De beste stam speler:
@republiccity Staat binnen Fresh! voor iedereen klaar qua vragen en het inplannen van de aanvallen. Binnen de andere stammen durf ik 'nog' geen nominaties te geven.

Het grootste ego:
-

Beste leider:
Pjotr Clearikov.
Ondanks dat kwantitatief Motr. nog een inhaal slag heeft te maken heb ik het idee dat alles binnen Motr. vrij soepel verloopt en dat alle neuzen de zelfde kant op staan. Vanuit Motr. ook nog niks negatiefs gezien en lijken me leuke tegen standers voor de endgame:)


Slechtste leider:
-

Meest onderschatte stam:
Zou hier in eerste instantie 1c zetten alleen door de nieuwe ontwikkelingen heeft dat weinig nut meer.

Zoals aangegeven in het volgende lijstje komt eventueel er een nieuwe stam vanuit globe? Denk niet dat deze stam onderschat wordt maar wel een stam om rekening mee te houden.

Meest overschatte stam:
Ik denk dat geen één stam echt overschat wordt op w72. Er kan nog van alles gebeuren.

Meest overschatte speler:
-

Meest onderschatte speler:
Thewitch

Thewitch heeft een vrij goed team,

- Ze hebben een reus die meer kan drinken dan heel Fresh bij elkaar
- Een Ezbot die beter is dat de meeste tribalwarsbots
- Een sterke carry op het team
- De toeleverancier van oliebollen die daarnaast ook nog goed is in deffen.

Thewitch heeft een lekker front account wat ze lang kunnen verdedigen. Verwacht dat Fresh hier nog een zwaar mee gaat krijgen om hierrdoor heen te breken.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Met iedereen, dus jullie mogen allemaal Fresh joinen:)

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
-

Mooiste spelers naam:
What the Duck

Vind het wel humor:p

Mooiste stam naam:
Vind ik een lastige ik ben groot fan van:


- SD8
- YoF
- 2Fresh

Het tofste topic:
Spotprentjes

Het domste topic:
Praathoek

Favoriete forum poster:
@Omari Noonan heeft goede diepgang en onderbouwde posts. Waar vele posters bij w72 met one liners aankomen heb ik dit bij omari nog niet gezien. Daarnaast vind ik het ook goed dat omari met regelmaat een nieuw forum account aanmaakt om ons van nog meer onderbouwde posts te voorzien. Daarnaast is Omari zijn eigen werving en selectie bureau begonnen voor Fresh! met het topic Fresh zoekt interns. Dit zorgt ervoor dat er veel vrij tijd is vrij gekomen bij Fresh.

Sinds kort zijn we begonnen met Call of duty omdat we tijd over houden.

@ACAB Vind ik ook een goede toevoeging om vrij objectief te posten zonder zijn emotie te laten zien.
1589298484777.png



Minst favoriete forum poster:
@Sjondeertrekker is niet eens in staat om een goed onderbouwde forum post te maken over de stab van Ruvon. Zonder feiten en printscreen, het viel me tegen. Daarnaast had deze post geen invloed op P&P en de wereld verloop van w72

@.Conor Mcgregor post altijd vrij selectief en zonder humor.
Dikste wannabe op het forum:

Dikste wannabe in het spel:
-
Mooiste profiel foto van spelers:
1589299015489.png

Mooiste profiel foto van stammen:

1589299104208.png

Mooiste actie van de wereld:
Ruvon die de overstap maakt van 1c naar Globe.

Ondanks dat hier vele meningen over zijn en veel verpest heeft voor de wereld. Denk ik dat deze actie ook gaat zorgen voor een vorming van de eindstammen waarin we een strijd kunnen aangaan met gelijke kansen.

Voor wie heb je nu echt respect:
-
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
- Tot nu toe vind ik het fronten met AR en thewitch wel gezellig. Beetje uitdaging hoort erbij:)

Ik wil graag nog meedelen dat:
We nog nog opzoek zijn naar mensen, dus als je in de meest overschatte stam van w72 wil spelen kan je je hierin schrijven:

https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/fresh-zoekt-interns.204127/
 
Reactiescore
349
Beste speler:
Gezien de nieuwe ontwikkelingen betreft 1c zal hier uit de stam Motr, Globe en Fresh iemand benoemd worden.

Omdat ik nog een newgen noob ben ken ik nog weinig spelers uit de andere stammen en baseer me nominaties daarom op feiten.

Motr:
Anonymous Threat.
Bekijk bijlage 20417
Dit is volgens mij één van de carry accounts van Motr. Heeft een goede ligging met nog veel groei mogelijkheden. Naast de groeimogelijkheden heeft Anonymous Threat een redelijk safe ligging maar toch met een leuk front op Globe. Heeft een verdediging score van bijna 4 miljoen en een aanvalsscore van ruim 1 miljoen. Qua aanvallen zijn er dus nog verbeteringen.

Van Pieter moet ik mijzelf inhouden met aanvallen :(
 
Reactiescore
39
Beste speler:
Gezien de nieuwe ontwikkelingen betreft 1c zal hier uit de stam Motr, Globe en Fresh iemand benoemd worden.

Omdat ik nog een newgen noob ben ken ik nog weinig spelers uit de andere stammen en baseer me nominaties daarom op feiten.

Motr:
Anonymous Threat.
Bekijk bijlage 20417
Dit is volgens mij één van de carry accounts van Motr. Heeft een goede ligging met nog veel groei mogelijkheden. Naast de groeimogelijkheden heeft Anonymous Threat een redelijk safe ligging maar toch met een leuk front op Globe. Heeft een verdediging score van bijna 4 miljoen en een aanvalsscore van ruim 1 miljoen. Qua aanvallen zijn er dus nog verbeteringen.

Globe
Insomnia Has Yoda.
Bekijk bijlage 20419
In de GA-lijstjes wordt AR met regelmaat genoemd, de reden dat ik hier Insomnia has Yoda. neerzet is de volgende:

Dimitri heeft gewoon een geile zware stem. Nu ik niet weet hor AR klinkt is dit misschien een gekke onderbouwing.

AR heeft een aanvalsscore van net aan 1 miljoen ten opzichte van een verdedigingsscore van bijna 15 miljoen. Persoonlijk denk ik dat AR meer de aanval had moeten ingaan in het verleden, en hoop dat dit in de toekomst nog gaat geburen.

Insoomnia has yoda heeft zowel als ondersteuner als aanvalsrang de nr één positie binnen Globe.

Fresh!
.Conor Mcgregor
Bekijk bijlage 20420
Binnen Fresh is .conor Mcgregor een goede bijdragen qua meedenken en activiteit.

Met een overpowerede moraalbreker als Kapitrein vermoed ik in de toekomst een fusie waardoor .conor mcgregor op nummer één zal eindigen.


Beste stam:
Fresh!

Ik denk dat Fresh! alles het beste op orde heeft van de stammen op w72. Naast een goede ligging is Fresh! volgens mij de enige stam die offensief al bezig is op stam niveau.

Helaas, kon de massa van Globe niet doorgaan was er wel benieuwd naar.


De beste stam speler:
@republiccity Staat binnen Fresh! voor iedereen klaar qua vragen en het inplannen van de aanvallen. Binnen de andere stammen durf ik 'nog' geen nominaties te geven.

Het grootste ego:
-

Beste leider:
Pjotr Clearikov.
Ondanks dat kwantitatief Motr. nog een inhaal slag heeft te maken heb ik het idee dat alles binnen Motr. vrij soepel verloopt en dat alle neuzen de zelfde kant op staan. Vanuit Motr. ook nog niks negatiefs gezien en lijken me leuke tegen standers voor de endgame:)


Slechtste leider:
-

Meest onderschatte stam:
Zou hier in eerste instantie 1c zetten alleen door de nieuwe ontwikkelingen heeft dat weinig nut meer.

Zoals aangegeven in het volgende lijstje komt eventueel er een nieuwe stam vanuit globe? Denk niet dat deze stam onderschat wordt maar wel een stam om rekening mee te houden.

Meest overschatte stam:
Ik denk dat geen één stam echt overschat wordt op w72. Er kan nog van alles gebeuren.

Meest overschatte speler:
-

Meest onderschatte speler:
Thewitch

Thewitch heeft een vrij goed team,

- Ze hebben een reus die meer kan drinken dan heel Fresh bij elkaar
- Een Ezbot die beter is dat de meeste tribalwarsbots
- Een sterke carry op het team
- De toeleverancier van oliebollen die daarnaast ook nog goed is in deffen.

Thewitch heeft een lekker front account wat ze lang kunnen verdedigen. Verwacht dat Fresh hier nog een zwaar mee gaat krijgen om hierrdoor heen te breken.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Met iedereen, dus jullie mogen allemaal Fresh joinen:)

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
-

Mooiste spelers naam:
What the Duck

Vind het wel humor:p

Mooiste stam naam:
Vind ik een lastige ik ben groot fan van:


- SD8
- YoF
- 2Fresh

Het tofste topic:
Spotprentjes

Het domste topic:
Praathoek

Favoriete forum poster:
@Omari Noonan heeft goede diepgang en onderbouwde posts. Waar vele posters bij w72 met one liners aankomen heb ik dit bij omari nog niet gezien. Daarnaast vind ik het ook goed dat omari met regelmaat een nieuw forum account aanmaakt om ons van nog meer onderbouwde posts te voorzien. Daarnaast is Omari zijn eigen werving en selectie bureau begonnen voor Fresh! met het topic Fresh zoekt interns. Dit zorgt ervoor dat er veel vrij tijd is vrij gekomen bij Fresh.

Sinds kort zijn we begonnen met Call of duty omdat we tijd over houden.

@ACAB Vind ik ook een goede toevoeging om vrij objectief te posten zonder zijn emotie te laten zien.
Bekijk bijlage 20421



Minst favoriete forum poster:
@Sjondeertrekker is niet eens in staat om een goed onderbouwde forum post te maken over de stab van Ruvon. Zonder feiten en printscreen, het viel me tegen. Daarnaast had deze post geen invloed op P&P en de wereld verloop van w72

@.Conor Mcgregor post altijd vrij selectief en zonder humor.
Dikste wannabe op het forum:

Dikste wannabe in het spel:
-
Mooiste profiel foto van spelers:
Bekijk bijlage 20422

Mooiste profiel foto van stammen:

Bekijk bijlage 20423

Mooiste actie van de wereld:
Ruvon die de overstap maakt van 1c naar Globe.

Ondanks dat hier vele meningen over zijn en veel verpest heeft voor de wereld. Denk ik dat deze actie ook gaat zorgen voor een vorming van de eindstammen waarin we een strijd kunnen aangaan met gelijke kansen.

Voor wie heb je nu echt respect:
-
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
- Tot nu toe vind ik het fronten met AR en thewitch wel gezellig. Beetje uitdaging hoort erbij:)

Ik wil graag nog meedelen dat:
We nog nog opzoek zijn naar mensen, dus als je in de meest overschatte stam van w72 wil spelen kan je je hierin schrijven:

https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/fresh-zoekt-interns.204127/

Ik zou ook graag meer offensief gespeeld hebben.
Maar jammer genoeg heb ik alles eerst in orde moeten brengen op dit account en met een constante regelmaat onder vuur gelegen.
Niet elke situatie geeft je jammer genoeg de kans om vrij offensief te spelen!
Zeker als 2 stammen tegelijk over je hele front aanvallen ;)

Maar het is inderdaad een gezellig front en wie weet wat de toekomst brengt
 
Reactiescore
306
Minst favoriete forum poster:
@Sjondeertrekker is niet eens in staat om een goed onderbouwde forum post te maken over de stab van Ruvon. Zonder feiten en printscreen, het viel me tegen. Daarnaast had deze post geen invloed op P&P en de wereld verloop van w72

@.Conor Mcgregor post altijd vrij selectief en zonder humor.
Dikste wannabe op het forum:

Damnit, had me moeder nochtans gevraagd voor goede oneliners, spijtig dat ze niet in de smaak vallen.
 
Bovenaan